Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


223 témat v tomto fóru

    • 2.1k odpovědí
    • 650.3k zobrazení
    • 296 odpovědí
    • 127.7k zobrazení
  1. Front Assistant 1 2 3 4 27

    • 658 odpovědí
    • 148.7k zobrazení
  2. Žárovky 1 2 3 4 26

    • 634 odpovědí
    • 175.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 12.9k zobrazení
    • 913 odpovědí
    • 243.9k zobrazení
  3. Kessy 1 2 3 4 8

    • 176 odpovědí
    • 59.4k zobrazení
  4. Vnitřní osvětlení LED 1 2 3 4 9

    • 200 odpovědí
    • 70.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 358 zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 11k zobrazení
  5. Start - Stop system 1 2 3 4 21

    • 513 odpovědí
    • 188.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 393 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 528 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 687 zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 9.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 314 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 403 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 630 zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 46.8k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 329 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 393 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 368 zobrazení
  6. Dažďový senzor 1 2 3 4 15

    • 362 odpovědí
    • 87.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ďakujem za odpoveď ale skoda nemá tpms snímače v kolesách a tlak je samozrejme dobrý.
    • Chyba C1146F0 obvykle souvisí s problémy s snímačem tlaku v pneumatikách (TPMS). Může to znamenat, že je nízký tlak v jedné z pneumatik, nebo že je vadný snímač. Je také možné, že se jedná o chybu v komunikaci systému TPMS s řídící jednotkou vozu.     
    • Zdravím všechny, řeším problém s Fabii 1.4 MPI, motor AUA. Auto z ničeho nic za jízdy chcíplo a už nenastartovalo. Z diagnostiky (VCDS/Delphi) hlásí chyby: P0322 – Snímač otáček klikové hřídele – žádný signál P0402 – Nadměrný průtok EGR P0407 – Nízký signál EGR snímače Zaměřil jsem se na snímač klikové hřídele (G28). Původní snímač byl vadný (motor se nechytil, žádný signál), tak jsem koupil nový od značky BREMI. Po montáži: Napájení je v pořádku – PIN 1 i PIN 2 mají cca 4.95 V Kostra (PIN 3) – odpor vůči bloku motoru je 0.1 Ω (v pořádku) Měřil jsem signál mezi PIN 2 a PIN 3 při startování → jen 2,44–2,46 V Světlá výška čidla je správná, správně zasunuto Svíčky hází jiskru, palivo stříká – přesto motor nechytne Chyby ohledně EGR ventilu přikláním k těm pokusům o nastartování. Zkoušel jsem zpět namontovat původní snímač vykazuje stejné hodnoty jako ten nový. ⚠️ Mám podezření na vadný nový  snímač má slabý signál, řídicí jednotka ho pravděpodobně nebere jako platný. Vizuálně má snímač pár drobných škrábanců od montáže, ale čtecí plocha není poškozená.   Když odpojíme vstřikovače, nalijí trochu benzínu do klapky tak tom chytne.   ❓Otázky: 1. Má někdo podobnou zkušenost s BREMI snímačem u Fabie / VW motorů? 2. Jaké napětí mezi PIN 2 a 3 by měl generovat správně fungující snímač při startování? (Hall princip) 3. Doporučujete raději Bosch nebo Hella jako náhradu? Díky za každý názor nebo potvrzení z praxe.
    • Ahojte,   Sporadicky mi svieti chybný tlak pneumatík, po resete pár km nič a potom sa zase rozsvieti. diagnostika vypísala chybu c1146f0 , kde môže byt chyba? Skoda superb 3 2.0 tdi. Ďakujem pekne
    • Na bezne denni jezdeni je ten motor vyborny. Tichy, usporny, pruzny a snad do budoucna i spolehlivy. Tak nejak jsem vedel co od nej cekat. Jsem odjakziva v aute setrilek a jezdim na spotrebu, ale nikdy tak, aby se motor trapil. Doted jsem jezdil s vw caddy 2.0 MPI ecofuel a fabia je zivejsi obratnejsi a uspornejsi. Motor a auto celkove predcilo moje ocekavani v odhlucneni a jizde na dalnici, kde ani pri 130km/hod a 4000 otackach motor neni hlucny a pri zatezi ma pekne nizke tony, brucivy zvuk, ktery nerusi. Cele auto je pro mne mile prekvapeni. Pri jizde po meste a okreskach je to takovy "kolibříq", ktery malo pije, zpiva tise, leta lehce a diky svoji jednoduchosti s pribyvajicimi kilometry jiste potesi spolehlivosti a vydrzi.
×
×
  • Vytvořit nový...