Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


223 témat v tomto fóru

    • 2.1k odpovědí
    • 645.2k zobrazení
    • 296 odpovědí
    • 126.6k zobrazení
  1. Front Assistant 1 2 3 4 27

    • 658 odpovědí
    • 146.7k zobrazení
  2. Žárovky 1 2 3 4 26

    • 634 odpovědí
    • 173.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
    • 913 odpovědí
    • 241.4k zobrazení
  3. Kessy 1 2 3 4 8

    • 176 odpovědí
    • 58.6k zobrazení
  4. Vnitřní osvětlení LED 1 2 3 4 9

    • 200 odpovědí
    • 69.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 242 zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
  5. Start - Stop system 1 2 3 4 21

    • 513 odpovědí
    • 186.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 271 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 394 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 501 zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 228 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 313 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 487 zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 46k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 247 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 301 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 287 zobrazení
  6. Dažďový senzor 1 2 3 4 15

    • 362 odpovědí
    • 86.9k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 5.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • S autom samotným problém nebudeš mať, ale skrátiš životnosť baterky, lebo auto sa k nej nechová ako má.
    • Dneska jsem na to mrknul, na kompresoru neni elektromagnetická spojka. Takže nejspíš odešlo nějaký ložisko v kompresoru, 
    • Prevádzkujem jedno auto v podobnom režime aj s palubnou kamerou a baterky síce mením častejšie, ale aj tak mi vydržia aspoň 3 roky. Podľa toho usudzujem, že niečo bude u teba zle. Pre začiatok by som začal s tým, že pre tvoj režim prevádzky je najvhodnejšie mať AGM baterku, 70-72 Ah. Novú baterku musíš inštalovať tak, že ju pred montážou úplne nabiješ vhodnou (AGM) nabíjačkou a hneď po montáži ju nakóduješ (typ, výrobca, kapacita, nové sériové číslo). Ak si toto nerobil, prípadne máš nakódovaný nesprávny typ baterky, tak je jasné, že tie baterky odchádzajú ako na páse. Potom môžeš ešte spraviť tieto veci: Mať stále vypnutý stop-štart systém. Jazdiť tak, aby si čo najviac brzdil motorom, vtedy sa baterka nabíja najviac. Ak máš ročník, ktorý to ešte umožňuje, dá sa rekuperačné nabíjanie potlačiť aj nastavením vyššieho hraničného napätia (zvyčajne 12,7 V). Na konci môžeš odpojiť na baterke senzor napätia, vtedy by mala začať fungovať baterka v normálnom režime, ale neodporúča sa, ak máš v aute napr. nezávislé kúrenie.
    • Dostal jsem svůj vůz Sportline, vyrobený mezi dubnem/květnem 2025. DCC je hlučné. Podvozek je celkově hlasitější než podvozek bez DCC v Passatu B8/Arteonu nebo Octavii. Zvuky jsou nepředvídatelné a podle mého názoru méně souvisí s typem povrchu a více s profilem vozovky. Na rozdíl od uvolněných pouzder nemusíte jezdit přes praskliny nebo díry na vozovce, abyste někdy slyšeli zvuk. Záleží spíše na zakřivení nerovnosti nebo hřebenu v asfaltu.
    • Ještě jsem zkoušel postup přes 25-immobilizer: 1) Security Access 16 - zadám pin přístrojovky s maxidotem, ten to v pořádku příjme. 2) Adaption 10 - do new value zadám origo pin auta a dám test a pak save na cca 2 min vypnu zapalování, tak se vůbec hodnoty nezapíší a přístrojovka pořád hlásí immo aktivní a bliká kontrolka immo. Po opětovném vyzkoušení Security Access 16 se přihlásím pořád tím pinem s maxidot budíků takže jsem bezradný. Neví někdo co s tím? Moc děkuji  
×
×
  • Vytvořit nový...