Přejít na obsah

71 témat v tomto fóru

    • 9 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
  1. TSI vzdy 2 vyfuky?

    • 9 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 8.7k zobrazení
  2. Řazení, převodovka

    • 6 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 672 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
  3. DSG DQ250 škubnuti

    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 9.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
  4. Kvalita benzinu

    • 2 odpovědi
    • 5.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 996 zobrazení
  5. Problém s DSG7

    • 2 odpovědi
    • 5k zobrazení
  6. Díra ve výfuku

    • 2 odpovědi
    • 5.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 7.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Otázka je, jestli na to vůbec seženeš materiál. U Octavie to není problém – za pár korun koupíš celé nové ústrojí a vyměníš ho za dvě hodiny i s těhlicí, protože je to kompatibilní. Ale jestli jde na Roomstera osadit těhlici z Octavie... myslím si že ne mají jinak čepy řízení. Spíš bys asi musel sehnat 288mm brzdy z Fabie nebo Rapidu – u některých jsem ty lepší brzdy už viděl. Samozřejmě je pak otázka ceny takových dílů a jejich reálná dostupnost. Tolik toho asi nebude.   Myslím si že by tam šli dát z VW polo: https://www.mihocar.cz/mcperson-pravy-tehlice-tlumic-vw-polo-6c0-6rf413031c-6rf413031g-indie/d-181258 https://www.mihocar.cz/mcperson-levy-tehlice-tlumic-vw-polo-6c0-6rf413031c-6rf413031g-indie/d-181145   Pružiny bych přehodil zbytek použil pokud budou tlumiče ok. Ještě sehnat třmeny a kost na třmen... i když jestli bych si plánoval auto nechat ještě 3 roky a víc, tak bych možná koupil nové třmeny, nebo aspoň repasované.
    • Zrejme nejake lozisko. Zdvihnut rozbehnut to a pocuvat.. trakciu vypni.  
    • Zdravím. Mám dotaz ohledně výměny chladičové stěny. Mám dole ulámané držáky pro spodní kryt motoru. Jak složité je ji vyměnit popř co může vyjít oprava s servisu. Jak je to s chladičem a s klimatizací zda se musí demontovat. Děkuji za názory a případné osobní zkušenosti s opravou
    • Mám problém s hlučností převodovky DQ500. VW Passat 176kW 4motion DQ500, 230t. Asi od 200t je slyšet jekot mírně vpředu, nezáleží na zařazeném stupni, ideálně jízda s klasickou akcelerací. Zvuk se projeví velmi lehce při rychlosti cca 37 – 39 km/h a pak zmizí a poté nastoupí v rychlosti 73 km/h, nejvíce do 75 km/h a pak postupně slábne. Při plném plynu, když motor pořádně zabere, tak to slyšet není. Projevuje se to při běžné akceleraci. Při jízdě v kritických rychlostech na N to je slyšet lehce. S rychlostním stupněm to nesouvisí. Ani se zatáčením apod. Jde o zvuk známý jako ječení soukolí při jízdě ve starém autobuse vzadu. Mechanik již měnil gumový kloub na kardanu, i olej v zadním diferenciálu, zda se něco změní, ale nic, je to stejné. Podle něj to dělá vůle na nějakém ložisku v převodovce. Nemáte někdo s tímto zkušenost? Popřípadě doporučení, kdo umí přesně diagnostikovat, odkud přesně jde zvuk při jízdě, nebo nějaký nápad?
    • mam to, pomohla aktualizacia na verziu 8.4.0
×
×
  • Vytvořit nový...