Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....


109 témat v tomto fóru

  1. VCDS kódování 1 2 3 4 7

    • 173 odpovědí
    • 123.1k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 48.2k zobrazení
  2. Led světla 1 2 3

    • 74 odpovědí
    • 38.8k zobrazení
    • 61 odpovědí
    • 38.5k zobrazení
  3. Volba jízdních režimů 1 2

    • 37 odpovědí
    • 34.6k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 26.8k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 23.5k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 19.4k zobrazení
  4. Front assistant 1 2

    • 25 odpovědí
    • 18.7k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 18.7k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 18k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 17.4k zobrazení
    • 56 odpovědí
    • 16.6k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 15.7k zobrazení
  5. Traffic Jam Assist 1 2

    • 47 odpovědí
    • 15.7k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 12.8k zobrazení
  6. KESSY baterie

    • 19 odpovědí
    • 12.7k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 12.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 11.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
  7. Nejde nastartovat

    • 6 odpovědí
    • 10.9k zobrazení
  8. Elektrický kufr

    • 8 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
  9. ACC: nedostupný

    • 4 odpovědi
    • 9.8k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
  10. Parkovací asistent

    • 15 odpovědí
    • 8.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • vsade to pasuje , je to rovnake , a viac krat to uz nenapisem 
    • To mě ani nepiš:-). Na Kodiaq II RS jsem čekal půl roku a ve finále jsem stejně sáhl po jedničce. Mě osobně se víc líbí a ten nový design interiéru u dvojky mě nějak nesedl....a kromě toho i ve finále značná úspora peněz u RS verze byla rozhodující, né, že né.    To že nejde zvuk......to je taková ostuda....nedovedu si představit, že někoho vezu a v půlce jízdy mu řeknu "Sorry, ale můžeme na pět minut vystoupit, potřebuju zamknout auto a rozchodit audiosystém"....to bych se snad ostudou propadl:-). Kdybych se vztekal u Fabie, tak to ještě pochopím....i když vlastně asi ani to ne, ale u auta za 1,7mio je to pro mě nepředstavitelná věc, kterou výrobce za takovou dlouhou dobu nevyřešil....a určitě takových uživatelů budou mraky:-(.   No nic, budu v servisu prudit, mě to fakt vytáčí. Případně je nějaký kontakt ofiko na Škodovku, kam se dá takto postěžovat? Bylo by fajn to mít písemně......   P.S. Dnes ráno sednu do auta a data z flashky se načítají během vteřiny, Všechno maká rychlostí blesku, jednotlivé položky se spouštějí vlastně hned...akorát opět startuji na jiné pozici, než jsem končil:-(. Nicméně je vidět, že to jde.....když se chce.
    • › Místo odpadu surovina: Škoda Auto posuzuje nové možnosti, jak nahradit energeticky náročnou recyklaci opětovným použitím materiálu s cílem minimalizovat uhlíkovou stopu v celém hodnotovém řetězci› Projekt SATURNIN: Autorem je česká firma Beneva, zabývající se využitím ocelového odpadu na principech oběhového hospodářství› Pilotní spolupráce: Ocelové odstřižky ze střech a bočních panelů modelů Škoda slouží pro výrobu nových dílů› Závazek k udržitelnosti: Zapojením do projektu Škoda Auto prohlubuje svou dlouhodobou snahu o udržitelný rozvoj Škoda Auto Škoda Auto se zapojila do projektu SATURNIN, jehož cílem je propojit různé výrobce, aby se maximalizovalo využití ocelového odpadu a byla tak podpořena dekarbonizace průmyslu. Data o plechových odstřižcích z více firem […] Článek Škoda Auto se zapojila do projektu SATURNIN se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Souhlas, taky jsem redukci dodanou k adapteru vyměnil za krátkou kabelovou redukci. Jak píše, je to "bezpečnější", než když adaptér trčí a jeden má strach že ho vylomí :-))
×
×
  • Vytvořit nový...