Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....


93 témat v tomto fóru

  1. VCDS kódování 1 2 3 4 7

    • 161 odpovědí
    • 106,1k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 43,8k zobrazení
  2. Led světla 1 2 3

    • 66 odpovědí
    • 35,6k zobrazení
    • 61 odpovědí
    • 33,3k zobrazení
  3. Volba jízdních režimů 1 2

    • 37 odpovědí
    • 28,9k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 23,8k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 19k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 16,3k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 16k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 15,7k zobrazení
    • 56 odpovědí
    • 15,5k zobrazení
  4. Front assistant 1 2

    • 25 odpovědí
    • 14,5k zobrazení
  5. Traffic Jam Assist 1 2

    • 47 odpovědí
    • 14,1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 13,4k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 12,3k zobrazení
  6. KESSY baterie

    • 19 odpovědí
    • 10,4k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 9,6k zobrazení
  7. Elektrický kufr

    • 8 odpovědí
    • 9,5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 9,4k zobrazení
  8. Nejde nastartovat

    • 6 odpovědí
    • 9,1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 7,8k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 7,5k zobrazení
  9. Parkovací asistent

    • 15 odpovědí
    • 7,5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 7,2k zobrazení
  10. ACC: nedostupný

    • 4 odpovědi
    • 7,1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem na Roomstru rv.2014. Po dvakrát se mi během čtyř dní vybila baterie že jsem nemohl ani nastartovat. Osazena nová baterie a začal jsem měřit klidový proud pomocí ampérmetru. Vše zavřeno a vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05 až 0,04 A. Pak ale v nepravidelných intervalech vždy na 2 sekundy jakoby vystřelil na 0,2 A. Zhruba každou druhou minutu. Po vytažení pojistek od dveří proud klesl, ale ty zvýšené impulzy trvají. Měl někdo takový problém? Prosím můžete poradit?
    • Toho se právě bojím - měnit ŘJ se mi nechce 😞 a nemáte někdo tip na nějakého šikulu mezi Prahou a Rakovníkem co by tohle za rozumnou cenu zvládl? Díky moc      
    • VDO změnilo technologii výroby a i když výrobní kódy i kódy náhrad na vstřikovači sedí, vypadají stejně ale chová se jinak než starší verze, nelze je kombinovat  i pokud se správně zapíšou adaptační kódy. Pokud nový vstřikovač vložíte do systému se starším provedením, motor začne kouřit, vibrovat a dunět. Proto, pokud chcete nové vstřikovače, musíte zakoupit celou sadu.
    • Ten je vymenený a drží pevne. Skôr ma aj napadlo ci by to nemohlo robiť aj palivový filter boh vie kedy bol menený. Poprípade ci by to nemohla robiť aj skrtiaca klapka s lambda sondou. Ak dávajú nejaké chybne parametre. Na diag píše len 11003 odparovanie Pal. Nádrže.  Ako som už písal po výmene nádobky s  ak. Uhlím, ventilom na odparovanie, a menený aj ventil odparovania vackovej hriadele. Chyba sa dá vymazať ale po prejdení niekoľko desiatok km  znova nabehne a rozsvieti kontrolku motora.  Ventil na odvetravanie Pal. Nádrže je dobrý skúšal som aj cez vcds v akčných členoch ci cvaka, a funguje.     
    • Asi bude problém v ŘJ, která špatně vyhodnocuje proud odběru žárovek. Nějaký studený spoj. U dnešních ekologických bezolovnatých cínů, běžná záležitost. V servisu by asi vyměnili celou ŘJ, za několik tisíc, elektroamatér by jistě závadu našel a přepájel.
×
×
  • Vytvořit nový...