Přejít na obsah

Motor 1.0 TSI

Nová motorizace od roku 2017


37 témat v tomto fóru

    • 241 odpovědí
    • 106.7k zobrazení
  1. Motor 1.0 TSI 1 2 3 4 11

    • 261 odpovědí
    • 106.7k zobrazení
  2. Chladicí kapalina

    • 6 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 481 zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 32.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
  3. Záběh a tlak oleje

    • 7 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 14.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 14.6k zobrazení
    • 67 odpovědí
    • 47.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 11.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  4. Dlhé štartovanie

    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
  5. Kratší převody 1.0 TSI

    • 2 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
  6. Zapalovací cívka

    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  7. Závady 1 2

    • 35 odpovědí
    • 40.3k zobrazení
  8. Spotřeba paliva 1.0 TSI 1 2 3 4 8

    • 178 odpovědí
    • 52.4k zobrazení
  9. Zvuk motoru 1 2

    • 30 odpovědí
    • 24.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Já se po 4,5 tis. km dostávám na 6 litrů a poslední dva měsíce 5,9. Hodně to jsou delší jízdy s tempomatem, ale že bych byl brzda provozu, to ne. Většinou +10 až 20 km/h limit.  Oleje jsem dolejval pouze symbolicky 2 deci a zajímavé je, že když jsem měl auto v servisu na opravu kabelu po zásahu kuny, tak evidentně servis kontroloval hladinu oleje taky, na měrce byly otisky.  Palivo Shell v power diesel, Verva diesel a teď nádrž Eurooil Diesel optimal +. Ten eurooil bez biosložky pocitově nejhladší chod na volnoběh od studeného motoru. S ohledem na cenu se jeví jako super volba, ale málokde ho mají. 
    • Na některých autech byl problém s palivovým vedením, oprava podložením, nebo výměnou. Může to být i cokoliv od podvozku, nebo i silentblok (převodovky). Oni to prohlásí za normální na 2 roky, pak už si to hradíš.
    • Našel jsem fotku převodovky (MQ200) zespoda. Je to ten čep (čep vidlice), kterým lze většinu oleje vypustit? Je potřeba v tom případě povolovat i výpustný šroub?
    • Několik rad 1. Pokud sedla do rapida proč se blondýna ptá u Karoqa   2. Technickej dotaz na motor patří do sekce motor a ne do hospody   3. Nepíšeš o jakej motor de   4. Nejdůležitější rada- zkus to znova a lépe  
    • Tak panove, predstavte si ze jedna blondyna jela praha-berlin- tam se zasekla asi na sest hodin a jela zpet na prahu. Ale zastavila se v drazdanech na nakupy. Gentlemani pochopi. I kdyz zasekla se tam na hodinu. Pak sedla do rapida a hned na najezdu na dalnici se ji vyvanula para z kapoty. Infotament nehlasil jakoukoliv chybu a blondyna jela dal. Ovsem na trase mame jeden dlouhy tunel- tusi blondyna prackovsky. Je evidentni ze se blondyna plete ale je to jeden z nejdelsich. Venkovni teplota 12 v tunelu 24? Okamzite se ji opotolo sklo. I sama blondyna se divila ze nebourala. Kazdopadne dojela do Prahy. S nastartovanym motorem otevrela kapotu a zjistila ze para vychazi od vika oleje. Tak a ted chytraci radte. Vase Barbie
×
×
  • Vytvořit nový...