Přejít na obsah

Motor

Vše o motoru, převodovém ústrojí a výfucích, poruchy, úpravy


314 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 2,5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2,5k zobrazení
  1. rachta spojka

    • 6 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
  2. Spojka se nevrací

    • 1 odpověď
    • 2,5k zobrazení
  3. Bitpower

    • 5 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
  4. Spojka

    • 10 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,4k zobrazení
  5. řazení

    • 17 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,3k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
  6. mastnota na poloosy

    • 7 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
  7. Spojka 228 mm

    • 0 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
  8. Převodovka ??

    • 2 odpovědi
    • 2,3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,2k zobrazení
  9. nastveni spojky

    • 2 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
  10. Cena spojky??

    • 9 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
  11. prevodovy olej

    • 4 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Předfacelift měl s tímto motorem dostupnou pouze 6° DSG a 4x4 tzn. Haldex 5. generace.
    • Zdravím, mám vyhlidnutého Superba iii. Je vyrobený 6.8.2016 a je s motorem 2.0 TSI 206kw. Nějak se mi nikde nepodařilo dopídit se toho, jakou má převodovku, jestli je to šestistupňová nebo sedmistupňová?
    • Kvalita je celkem dobrá. Přecházel jsem z Audi A4 B9 2016 a zvykl jsem si  Mám najeto také cca 1000km v L&K.   Co mi vadí: kruhové ovladače pod displejem jsou ultra laciné, hýbou se v ruce, jdou hrozně lehce otáčet, že se snadno dostanu na jinou pozici, než chci (středním si měním jízdní profily). Tohle je vyloženě provar v jinak pěkném interiéru, kolik by stálo tam dát lepší? Pocit z interiéru by násobně stoupnul levné plasty ve středovém tunelu, resp. pod loketní opěrkou - když tam dám třeba klíče nebo něco tvrdšího, tak to bouchá dutými lacinými zvuky páčky na blinkry/volič rychlostí je také celkem laciný. Zejména u blinkrů jsou i dost cítit ostré hrany jednotlivých částí páčky, jako by to bylo Aliexpressu motor (2.0 TDI 142kw) mi přijde v zátahu hlučný a jeho zvuk je dost traktorovitý. Jinak je odhlučnění lepší, než bylo v A4, ale motor to trochu kazí. U benzínu to asi bude dobré Jinak jsem si zvykl a jezdím s tím teď celkem rád. Kdyby vyladily tyhle detaily, tak je to vlastně super auto. Stálo by to na nákladech nic, ale asi je třeba držet v koncernu hierarchii, tak tam musí pár laciných věcí nacpat...
    • Zdravím, chci se zeptat, dokodoval jsem si adaptivní lane assist, ale je to takový menší ping pong než ten klasický, co jsem se tak dozvěděl, tak se prý musí aktivovat i TravelAssist, aby auto jelo uprostřed. Je tu někdo kdo by mi pomohl ho zapnout ? Mám originální VCDS a TravelAssist už jsem někde zahlédl v longcoding, jen nechci náhodně něco pozapínat abych si něco nepokazil.   Díky, rok výroby mám 2019.
×
×
  • Vytvořit nový...