Přejít na obsah

Škoda OCTAVIA

Fora

  1. 188.9k
    příspěvků
  2. Octavia II

    Škoda Octavia druhé generace

     

    Vlastníte alu kola a nemáte typový list?

    161.8k
    příspěvků
  3. Octavia III

    OCTAVIA je nejuniverzálnějším modelem v nabídce ŠKODA – nabízí se v podobě praktického liftbacku nebo ještě prostornějšího kombi, můžete ji mít s benzinovým nebo naftovým motorem, s manuální nebo automatickou převodovkou, s pohonem předních nebo všech čtyř kol.

     

    OB Autodíly - Náhradní díly pro vůz ŠKODA Octavia III

    69k
    příspěvků
  4. Octavia IV

    Čtvrtá generace nejprodávanějšího modelu OCTAVIA dosahuje nových dimenzí. Má emotivnější vzhled, je lepší, prostornější, bezpečnější a nabízí ještě více možností konektivity než kdy předtím.

     

    OB Autodíly - Náhradní díly pro vůz ŠKODA Octavia IV

    16.3k
    příspěvků
  5. Hospoda

    Pokec o Octaviích

    228.2k
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • takze ktore nove auto dnes jazdi dobre a vydrzi stovky tisic kilometrov a je v cenovej relacii skodovky a nie je to dacia ?
    • Takze tohle ?   https://www.krytypodmotor.cz/p/skoda-octavia-iv-combi-nx5-kryt-pod-motor-plech
    • Zdravím, Nedávno jsem si koupil Oktávku z roku 1998 v hezkém stavu. Je to před face a předchozí majitel udělal několik úprav. Asi nejlepší úprava jsou vyměněné sedačky ze seatu leon. Sedí se v nich parádně a dokonce v sobě mají boční airbagy. Zajímalo by mě, jestli by šly tyto airbagy nějak zapnout?  Auto má jen řidičův airbag.  Dál by se dodělat i ten pro spolujezdce? Děkuji vám za věcné odpovědi.
    • Ahoj, dneska jsem chtěl kvůli nefunkčnímu klaksonu kouknout na kabeláž, která k němu vede pod baterkou. Tu jsem tak tedy odpojil a vyndal, vyšrouboval jsem i ten kastlík k ní. Při tom jsem kouknul i na kabelový svazek vedoucí od řídící jednotky. Nijak jsem do něj nezasáhl, pouze jsem jej rozmotal a zase zamotal. Po navrácení baterky zpět se mi však auto prakticky zbláznilo (video řekne vše), kdy začne v pravidelným rytmu cvakat relé a začnou blikat kontrolky, zejména směrovek. Auto normálně startuje, bylo mi doporučeno přeměřit baterku (mezi 12.5 až 13 V, za běhu ještě víc), zkusil jsem i přebrousit dosedací plochu matice zemnícího vodiče, ale bez výsledku. Jediný, kdy se jev přestane vyskytovat, je situace, kdy vyndám pojistku 43 od komfortky (a pochopitelně spolu s tím přestanou fungovat i světla). Máte někdo zkušenost? Mockrát díky.   PS: před zásahem do baterky to jelo úplně v pořádku IMG_9904.mov
×
×
  • Vytvořit nový...