Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/05/17 ve všech sekcích
-
3 body
-
Petrrr už se s náma nebaví - s Vencou vyhráli jackpot a koupili si novej domek z krabic... chajda2 body
-
Chata zarezervovana a vypadá to, že pojedem komplet rodinka.2 body
-
po roce musel něco zase dělat (kromě vypisování výkazu práce a jaký chce roční odměny) a hned brečí že je unavený2 body
-
@Marek_74 nikde ale přece není napsáno, jak se mají světla rozsvěcet Ale někomu blikají ledky i za jízdy a to už problém je2 body
-
Kokto ty jsi pako, odvlhčovač do garáže kvůli autu [emoji23] Nevyprávíš mu taky pohádku?1 bod
-
1 bod
-
To je takový paradox. Každej chce jezdit za 4 litry a pak si nechá na střeše tunu sněhu.1 bod
-
Kapitalistovi opečovávám vůz přímo nadstandardně. To ometátko k tomuto účelu jsem dostal od něj. i) řídit vozidlo, na němž jsou nečistoty, námraza nebo sníh, které zabraňují výhledu z místa řidiče vpřed, vzad a do stran, j) řídit vozidlo, na němž nebo na jehož nákladu je led, který by při uvolnění mohl ohrozit bezpečnost provozu na pozemních komunikacích. No není to příliš šťastně formulované. To máš pravdu. Navíc se tam píše jen o tom případu, kdy to brání ve výhledu. Což třeba střecha není. Nicméně je to také o ohleduplnosti - co nechceš, aby jiní činili tobě, sám nečiň jiným = např. sněhová vánice ze střechy auta.1 bod
-
1 bod
-
Na služebáku je mi to fuk. Ostatně ti zákon přikazuje řádně očistit auto. Pokuta za to je až do 2500 Kč. Svoje auto mám v garáži.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
BT vstup - Bluetooth zdroj v Columbu, omlouvám se - dokud jej nezvolím na rádiu, tak je telefon "ticho" - veškeré zvuky jdou do ztracena. Příchozí volání se nahradí tónem nastaveným v Columbu/autě. Zkoušel jsem teď rSAP i "obyč" handsfree/A2DP mód, obojí stejné, FM rádio se neztiší. Pokud mám vybrán Bluetooth zdroj na rádiu, přehrávají se všechny zvuky z mobilu, nicméně já bych rád FM rádio a do toho hlášky z Waze navigace přes Bluetooth...1 bod
-
1 bod
-
A když už jsi byl na to Aliexpresu, tak jsi si mohl všimnout za kolik se dá pořídit rušička GPS/GSM a tím pádem jsi si celou investici mohl klidně ušetřit :-) Bohužel v dnešní době, kdy má sledovací modul prakticky každé služební auto už to zkušeného zloděje ani nepřibrzdí. A ten zcela nezkušený to zas nebude umět nastartovat...1 bod
-
Mám z toho auta smíšený pocit. Něco jako když padá tchýně v mém novém autě ze skály1 bod
-
1 bod
-
Tak auto jde dneska do VW, tak uvidíme, na co přijdou (co bude na faktuře a za kolik :D). Hodím sem info, až bude hotovo.1 bod
-
Já to nemyslel přímo pro Tebe Jarysi, ale obecně, kdyby měl někdo zájem , tak ten použitý zámek mohu prodat. Dle mechanika, elektrikáře, prý stačí jen rozebrat a prostříkat kontakty. (já to dělat nebudu , neb bych to určitě neposkládal.).1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Rád se s vámi o něco podělím... Mám Columbus + Sim s daty ( WiFi ) SIII z 1/2016 L&K. Telefon Samsung S7. Stahnul jsem si do něj aplikaci z Galaxy apps apk Carmode, z Obchod play apk Button Savior ( non root ) a poslední pak LG MirrorDrive - u té jsem zakázal ve správci aplikací "oznamování". Pak bylo nutné telefon přepnout do "Snadný režim". "Standardní režim" si telefon pamatuje vč rozložení ikon atp., ale jen s originálním pozadím ( pro opětovné přepnutí ). Telefon s odemčenou klávesnicí připojím pomocí USB s Columbusem, a pak intuitivně, až se mi pro Mirrorlink schválena apk LG MirrorDrive ukáže na displeji Columbuse. Kliknu na ni a zrcadlí se mi komplet telefon. Vše funguje, jako kdybych ovládal přes displej telefonu. Mj. WAZE, YOUTUBE, ČT ONLINE atd. Zkrátka vše, jako na telefonu. Pokud nejde aplikace ovládat na displeji Columbuse "Škoda tlačítky nebo dotykem jako na telefonu, použiju rozbalovací menu tlačítek Savior button, nebo hardwarová tlačítka kolem displeje (dle situace ) Savior button se nechá individuálně nastavit ( vzhled, velikost, průhlednost atd...). Jediné, co se nezrcadli a kdy je displej Columbuse "černý", je když chcete volat z menu telefonu a ne přes hardwarové tlačítko Phone... Hovor ale probíhá. Pro rozpojeni telefonu a Columbuse doporučuji jít přes menu a NE natvrdo odpojit kabel. 1x se mi seknul Columbus. Testuju to asi týden, narazil jsem na videa s touto tématikou na YouTube ve spojení s VW... V návodu doporučuje maník Nova Launcher, ten jsem nahradil zmiňovaným přepnutím na "snadný režim". Pak mu tam také pořád vyskakovala hláška, že apk LG MirrorDrive je jen pro LG, proto jsem jí v menu telefonu zakázal oznamování... Tak snad vám to také půjde Na YouTube najdete podle MIRRORLINK 1:1 SAMSUNG VW DISCOVER PRO/MEDIA COMPOSITION MEDIA1 bod
-
1 bod
-
Je to pořád dokola pro interval 30tis/2roky 5w30, interval 15tis/rok 5w40 jakou si kdo vybere značku je na každém uživateli.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
jj vyhřívané sklo na mondeu je moje oblíbená fičura, ale má také svoje ALE. A to, že postupem času a najetých kilometrů ty jemné drátky praskají a kvůli nim zůstávají zamrznuté mapy. Nutnost pojištění skla - nové je za víc jak dvacku - každý kamínek bez pojištění by byl na oprátku. Provedení s drátky (jak to má Ford) kazí výhled - dá se naučit na to nekoukat a nevnímat, ale stejně je to rušivý element.1 bod
-
O bože, než jsem tady ta moudra zase přečetl.. Jako česká hospoda, kde se pomlouvá vše, co se dá, jen tak pro nic za nic. A pokud zrovna není co pomlouvat, tak si to pojďme vymyslet... Na rozdíl od kravin typu stop-start mi to ACT přijde jako dobrá věc a pokud nebude poddimenzovaná, což takto od stolu já, ani nikdo z vás říct nemohu, dává mi to smysl a už před lety jsem přemýšlel, proč něco takového není. Funguje na principu odpojení válců od určitého malého zatížení. Při vyšším zatížení se samozřejmě další 2 opět připojí. Takže argumenty o výkonu, či krouťáku jsou opět naprosto zcestné.. A 1,4? Pokud vím, tato nová generace TSI problémy netrpí. Tedy ne většími, než je dnes bohužel normální naskrz všemi automobilkami. Výkon rozhodně stačit bude, kdo si koupí takovou krávu, nebude hledat zrychlení supersportu. Kdo má FWD, benzín je rozhodně lepší volbou, než servisně nákladný diesel, o pořizovací ceně nemluvě. Diesel se hodí pro ty, kteří najezdí více, nebo případně pro 4WD, kde benzín úplně smysl nedává. I když zase s "ale", protože jsou to dnes stejně nepříliš použitelné stylovky, které do terénu nejsou. A s benzínem je na cestách určitě více zábavy, než s dieselem.. A nakonec. Přijde mi fakt jak u blbejch přemlouvat/pomlouvat a komentovat rozhodnutí někoho, kdo si to auto pro své potřeby koupil. Proč benzín? Protože třeba najede málo a má rozum, netřeba kupovat nevýhodný diesel. Proč FWD? Protože třeba ví, že těch pár dní na sněhu vydrží a do terénu nikdy nevyjede. A proč tak velké auto? Protože chce prostor pro rodinu, nebo prostě jen chce něco velkého? Není to snad jeho věc? Je tady pořád více sraček, aby jen ještě zase nezačaly pohádky o Sorentu...1 bod
-
Když tak se taky ukážu ..... Pokud postřehnu datum :-)1 bod
-
Konečně, paráda, už se těším!!! Mám to asi 2356 km, ale přijedu rád1 bod
-
Holt jsem louda tedy s Tiguanem se stejným motorem. Až chytnu druhou mízu najdu si novou mladou ženu a koupím si placatou káru s minimálně třílitrovým motorem. Zatím si holt budu muset vystačit s Kodiakem a motorem na tříkolku, konečně je to moje volba a jak říkala moje dcera když byla malá "Já to tak chci mít" a snědla párek s medem.1 bod
-
Jako pěst na oko podlě mě působil radar v nárazníku u předFL, takhle v masce mi to přijde "přirozenější".1 bod
-
AHoj Pánové. Takže opožděne píši. Nakonec jsem to musel řešit výměnou zámku. (nedával jsem originál, ale i tak to vyšlo na ranec i s prací) Ten vadný zámek mám sice demontovaný a v krabici, a jednalo se originál Škoda, takže jestli máte zájem mohu Vám jej nabídnout na náhradní díly, (co mi říkal, ten opravář, - elektrikář, tak že prý by tam mokl být jen vadný kontykt, (očistit namazat), ale že si s tím hrát nebude. Jinak na zámku nebylo ani vidět, že by na něj zatékalo, a kontakty, jak se rozpojily, tak svorkovnice nebyla zatečená. Takže, kdo má zájem, mohu po domluvě zámek zadních pravých dvaří do škoda Octaviva II rv. 2009, za 1000kč, včetně poštovného zaslat zájemci. foto pouze zájemci v PM.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Je to nesmysl. Ja jsem přestavovač měnil a stál na 2.0 FSI 110 kW BLR 8.500 Kč. Vtom to děsné klepání nebylo. Až po delší době jsem se dočetl na foru že to dělá řetízek a napínák vačkových hřídelí. Koupil jsem si řetízek a napínák od FEBI za 2.400Kč a vyměnil jsem si to sám. Klepání je pryč a motor si jen vrní. Tak jak to má být. Při výměně musí jít dolu přestavovač. Tam je problém protože nejde povolit ten šroub co drží přestavovač. Tak jsem ho odvrtal a pří montaži jsem dal nový. Muj názor je že to zpusobuje dlouhý nájezd kilometru mezi výměnou oleje. Výrobce doporučuje 30 000 km na Longlif . Olej muže být kvalitní ale filtr je pořád obyčejný papírák a takový nájezd kilometru nemůže kvalitně čistit. Ja měním co 12.000km filtr+olej syntetický 5Wna40 502 00 až 505 00 což povoluje i výrobce.1 bod
-
To muzes, pokud bude auto urcene pro blondynu, ktera bude po Praze vyzvedavat decka z krouzku a sem tam udela nakup, 1x tydne si udelate vylet do Benesova k babicce, tak se mozna kolem 9-10ti litru budes pohybovat.. pokud budes vyuzivat potencial vozu, ktery je urcen do hor, na blative cesty atd,.. budes se pohybovat klidne kolem 12-15 litru..-1 bodů
-
Práve toto som nemyslel. Myslel som podbehy Rapidky, hneď pod dverami za predným kolesom. Ako začína pri Monte Carlo ten čierny spojler na podbeh. Tam je z vnútra diera a nad ňou taká mäkčená guma. No a priamo v podbehu pod tou gumou sa držím neskutočný bordel a sajrajt.-1 bodů
-
-1 bodů