Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/30/17 ve všech sekcích

  1. ja bych byl zastancem urcite 2.0 TSI,... uz jenom podle toho ze ten motor ma potencial, je to nova koncepce a co udavaji, tak je i nizsi spotreba, zajet k dealerovi a domluv si s nim pak treba pujceni na vikend, jak treba 1,4 TSI kde posoudis jestli se to bude dat jezdit a kdyz ne, tak vezmes 2.0 TSI. Kazdopadne si myslim ze neprohlooupis V Polo autu jsem ve z 4 lidech jeli, mista malo, ale vykonu bylo az az bylo to totiz Polo GTI. Ale je to auto max. pro 2 lidi, uz jenom kvuli kufru
    3 body
  2. Určite benzín, asi 2.0 TSI, moc toho na výber nie je...
    3 body
  3. jestli to ma byt 4x4 coz sem tu nevycetl tak 1.4 bych nebral,a naftu uz vubec ne na 2km tam a 2 zpet,su zastance tdi ale toto uz je fakt asi nesmysl,sel bych do 2.0 benzin ay ho budes prodavat tak bude benzinak urcite zadanejsi
    2 body
  4. To je teda vifikundace... To pošli do MB, aby to dali do příplatkové výbavy.
    2 body
  5. 1.4 na normálne jazdenie stačí. Tobôž keď väčšinu času bude jazdiť krátke trasy žena s deťmi. Na ten počet km nemá diesel absolútne žiadny zmysel.
    2 body
  6. nehoda ... asi nějakej škodovkář !
    2 body
  7. Když diesel tak jedině s webastem a bude rychleji zahřátý než celý benzín....motory Ea288 maji integrované svody výfuku v hlavě a další jiné úpravy,ktere pomáhají daleko rychlejšímu ohrevu vody pro okruh topeni proto se už ani nemontují standardně Webasta jako prihřívače,ale je integrované pouze el.topení.....
    2 body
  8. Chlape necháváš si moc kálet na hlavu. Jestli si chce moje žena vozit prdel pár metrů po městě v autě tak ať si na to taky vydělá :-D Kodiaqa bych jí už do ruky vůbec nepůjčil, prostě auta se nepůjčují a to ani ženě, teda pokud mě neveze na pivo.
    2 body
  9. Kdyby mě nějaký antivirus pro auto dokázal ochránit před některými psychopaty za volantem, hned bych ho instaloval... :-)
    2 body
  10. Ahoj, je to prekerni situace, ale asi bych se toho benzinu a spotreby nebal, je to moc fajn motor, samozrejme si to neco vezme, ale kdyz s tim clovek bude jezdit rozumne, nebude spotreba o nejak moc vetsi oproti nafte nehlede co se tyce dalsich problemu do budoucna ohledne DPF a dalsich veci, ac vim ze benzin jich taky nejak malo nema. Ale jestli budes popojizdet jen par kilometru, asi je na to nejvhodnejsi benzin. U 1.4 TSI zase nevim jake mas dispozice v rodine, pokud teda rodinu mas. kdyz Kodiaqa nalozis, bude dynamika a nejaka pruznost hnedka pryc. Pokud jsi sam s manzelkou, tak by se to jeste dalo, ale pokud mas uz 2 deti, bude to asi naprd a aby si pak u 1.4 nelitoval. Pockej na 22.2. a navstiv dealera a pak odzkousej, je to asi stejne to nejlepsi, co muzes udelat
    2 body
  11. Jestli si auto nechá zase 5let jako supa tak klidně i naftu 110kw nebo rovnou 140kw. Spiš ještě napiš s čím jsi jezdil doposud...
    2 body
  12. Na páteční oběd se přidáme, už sraz před 3 lety v aninu jsme to absolvovali, a byla to paráda.
    2 body
  13. Jj, jdu určitě do automatu, žena má v Polu 7DSG a je to opravdu pecka. Už jen automat. Na motorce jsem na něj taky přešel ( Honda s DCT ) taky paráda.
    1 bod
  14. kdyz budes brat 1.4 tak bych vzal treba bez 4x4 ale s DSG na pohodu, kdyz jsi klidny ridic kdyz budes brat 2.0 ber DSG i 4x4. DSG bych bral u tohoto typu co se tyce komfortu jako zaklad,.... urcite s nim neprohlopis. Mam toho s DSG najezdeno okolo 20 tis. km v superbech od nafty po benziny, a je to proste hodne navykove. A kdo rika ze automat nikdy, tak nevi o co prichazi, nerikam ze sam nemam manual, ale je to uz jenm z hlediska porizovaci ceny a dalsich servisnich nakladu, kdybych mel v kapse vic chechtaku, jdu taky do DSG, i do ty blby cerveny Fabie co mam
    1 bod
  15. Děkuji všem za odpovědi, asi vezmu benzín, projedu a rozhodnu jestli bude stačit 1,4 nebo 2,0 TSI. Nejsem žádný závodník, už jsem kliďas. O čtyřkolce uvažuji, ale Ta cena se hrozně šplhá uvidím podle ceny s nějakou slevou. Jaká sleva je normální 12%?
    1 bod
  16. michinka: toz 26.980 ( za rso v benzinu manual lift ) x deviza predaj vychazda cca 719 tis.CZk vs 697 tis CZk kde zacina rso v CR. Celkovo su polozky u nas drahsie. Takto nejako by mala vyzerat: Kola z lehké slitiny Extreme 7,5Jx19" (stříbrná) (PCK) 16 000 Kč Rezervní kolo (dojezdové), zvedák vozu, klíč na kola (PJC) 1 600 Kč Potah sedadel Alcantara/kůže (PLG) 7 500 Kč Černý designový paket (PLK) 800 Kč Infotainment Amundsen 8" s navigací (PNC) 11 100 Kč Komfortní telefonování, bezdrátové dobíjení a propojení s vnější anténou a hlasovým ovládáním pro Wi-Fi (PT5) 4 600 Kč El. ovl., vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka s automatickým stmíváním a osvětlením nástup. prostoru s pamětí (PW5) 0 Kč Vyhřívání předních a zadních sedadel (PW7) 6 200 Kč Elektricky nastavitelné sedadlo řidiče s pamětí (PWA) 18 400 Kč Infotainment Online 1 rok (YOU) 0 Kč Asistent rozjezdu do kopce (UG1) 2 000 Kč Zadní stěrač Aero (8M1) 2 700 Kč Rear View Camera (KA2) 8 100 Kč Ochrana podvozku proti kamenům (1SL) 700 Kč
    1 bod
  17. Tak mi to připadá jako ... Hnůjdaj na poli ... Rádio vyhlásí asi smutek a spustí trenky na půl žerdi.
    1 bod
  18. Ano, na víčku je 95/98... Olej je předepsaný po 30 tis a vzduchový po 90 tis v FSi motorech se při provozu na 95 usazuje karbonu víc než je zdrávo a výkon 3.6ky je časem ze 191 kW -> 160kW a to je sakra rozdíl... ..... Obecně motory s přímým vstřikem benzínu tvoří karbon více, než s nepřímým. A to zejména v sacím potrubí a dále na ventilech. Prostě chybí onen čistící efekt nepřímého vstřiku. Děje se to zejména pokud se používá palivo o nízkém oktanovém čísle. Však také původní motory FSI vyžadovaly primárně palivo minimálně o oktanovém čísle 98. V opačném případě hrozilo brzké zakarbonování (klidně po ujetí 100.000 km) i v případě motoru s výhradně homogenní směsí. .... zdroj: http://www.auto.cz/vstrikovani-benzinu-vcera-a-dnes-primy-nebo-neprimy-vstrik-a-co-treba-oba-102151 "Stejně jako v Passatu R36 se také téměř identická, byť softwarově podladěná a mechanicky mírně odlišná, pohonná jednotka Superbu V6 (to aby se piloti sportovního passatu necítili okradeni) časem potýká se ztrátou výkonu. Ani u nových aut se často nepodařilo „odbrzdit“ udávaných 191 kW, ojetiny tak často mívají maximálně 180 kW. Důvod? Palivo! Tam, kde VW pro Passat R36 striktně předepisoval minimálně 98oktanový benzin, se Škodovka továrně spokojila s běžnou „pětadevadesátkou“. Kdo ji soustavně tankoval někde u supermarketu, ten si vzhledem k „polozávodnímu“ kompresnímu poměru 11,4:1 a protitlakům složitého výfukového potrubí vykoledoval propad výkonu, zakarbonování a v krajním případě též výpadek válců. Problém se poté řeší vyčištěním špatně rozprašujících vstřikovačů, což může stát až 25 tisíc korun. Takže jasná rada zní: když tankovat, tak jen u značkových čerpacích stanic a ideálně Natural 98. Odměnou vám bude nejen neprůstřelná spolehlivost, ale také vyšší výkon, vysokooktanové palivo se zde projeví s první sešlápnutím plynu."Zdroj: http://g.cz/nejlepsi-super "Majitelé si u šestiválce vcelku oprávněně stěžovali na malou palivovou nádrž (60 litrů), která zkracovala akční rádius. Nový superb ji má o 6 litrů větší. U nového modelu je v případě verze 2.0 TSI / 206 kW předepsán benzín s oktanovým číslem 98 nebo vyšším, starší šestiválec se spokojil s pětadevadesátkou, ale doporučujeme 98 nebo ještě lépe 100 oktanů. Zrovna u tohoto motoru totiž rozdíl pocítíte, navíc se vyhnete zanášení karbonových úsad." zdroj: https://www.novinky.cz/auto/testy/412641-ktery-vrchol-je-ve-skode-superb-lepsi-sestivalec-proti-dvoulitru-s-vykonem-280-koni.html dekarbonizace 3.6 zde .... jinak ať se to tady nesviní offtopicem doporučuji pokračovat jinde http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=131&t=302549
    1 bod
  19. Vpravo dáš ozubenej klíč(nastavení) a pak toto: Seskupování zpráv do konverzace: (určuje, zda se seskupí e-maily se stejným tématem) Zapnout seskupování zpráv do konverzace Vypnout seskupování zpráv do konverzace
    1 bod
  20. Tak snad se dočkáme i silnějších motorů, současná nabídka je bída a třeba mne by čekat přimněla. ...které většinou topí jen když dáš ventilátor na max. Srovnáváš nesrovnatelné - dneska má NT tolik aut včetně benzínových, že to snad nemůže ani být myšleno jako výhoda.
    1 bod
  21. Závada v systému kontroly výfukových plynů. Řídící jednotka motoru umožňuje jízdu v nouzovém programu. Vyhledejte pomoc odborného servisu ŠKODA. Tolik z návodu k obsluze. Co ten nouzák? Umožnil ti třeba jízdu max 50km/h ?
    1 bod
  22. Tak toto mne vůbec nebere, já bych to osobně nechtěl.
    1 bod
  23. No to jo, ale tady jde o princip!
    1 bod
  24. Taky bych byl pro. Analog je sice analog, čitelnost i design lepší, ale ty funkce displeje jsou super
    1 bod
  25. největší nepřítel je mbéčko! jestli 2.0 diesel od hundaje nebo od wagnu = stejnej chrochták
    1 bod
  26. sice kvoty mají ale stačí to přefakturovat přes dceřinou společnost a výrobce s tím nic neudělá... podmínky k smíchu které se takto v praxi obchází.
    1 bod
  27. Neviem ako v CR, ale na Slovensku zakon zakazuje ponechat OEV v aute. Viem ze policajti davali majitelom aut pri kradezi auta pokutu, ked nemali OEV. ostatne doklady je mozne v aute legalne ponechat (pzp, ek, tk...). ja nechavam tieto doklady v kastliku pred spolujazdcom
    1 bod
  28. @Clint: Náčelníku, buď v klidu. Sice Ti kuna žere hadičku, ale u O2 se žere i odhlučnění motoru. Je ovšem otázkou, zda to byla kuna nebo zaměstnanec O2, který měl hlad.
    1 bod
  29. Nova koncepce / rada motoru pro skodovku, jinak je ten motor uz davno i VW a jezdi napriklad v Tiguanu. A ze bych slysel o nejakych problemech, prave s tim to motorem si nejsem nejak vedom, takze bych to panocve zase moc nerozebiral Stejne je volba na tobe, ja osobne bych sel cestou si ho pujcit a vyzkouset. Kazdy dealer by ti mel vyhovit, ac tedka ppo zacatku bude hodne velky problem se k nemu dostat, vsichni se na neho ptaji jak na rohliky
    1 bod
  30. ten rozdíl, jak ty říkáš,pocitové dynamiky, bude podle mně v krouťáku
    1 bod
  31. Jedině benzín, nafta je nesmysl a budou jí obhajovat jen ti, co pořád věří, že soumrak dieslů v osobácích ještě nepřišel.
    1 bod
  32. Už má svoje Polo, platím pojistky na dvě auta, platím dvě místa na parkování, dvakrát přezouvám, prostě samé náklady. To mám firemního Transita, tím zase nechce jezdit na dovolenou. Vyměnit leda manželku
    1 bod
  33. Jeste prinasim report o tech LEDkach do zrcatek. Jak uz jsem psal, nesviti naprosto bile, maji lehky nadech do modra (ale opravdu jen velmi lehce, proste chladna bila). Ale sviti fakt paradne, takze doporucuju. Pokud nechcete mit chybu na diagnostice, je potreba na nich nechat ten CAN BUS odpor. Zkousel jsem ho oddelat, chvili na diagnostice chyba nebyla, ale casem se objevila. S odporem problem neni... (Chyba by ale stejne byla jen na diagnostice, na pristrojovce se to nezobrazuje, takze by to v podstate ani moc nevadilo.) PS: Samozrejme se bavim o zrcatkach pred FL, pro FL se nehodi. EDIT: A objednal jsem Stringem doporucovane 36mm LEDky do varovnych svitilen ve dverich, tak jsem zvedavy, jestli nebudou hazet chybu. Ale maji chladic, takze asi budou mit i CAN BUS odpor, takze by to melo byt OK.
    1 bod
  34. Podle mě je to velká blbost, nechávat doklady v autě. Snad už to nezabere tolik místa v kapse, aby se to nedalo vzít, ale každého věc. Já nosím doklady 90% v tašce a vůbec je nevytahuju a zbytek kapsa. Pokud na tom ale někdo trvá, viděl jsem už na tom stínítku bez pásky nalepenou malou samonalepovací průhlednou složku, která se dá koupit v papírnictví a v ní doklady.
    1 bod
  35. Ja sa kludne spytam. Kam ze to chodis tak tajne?
    1 bod
  36. Radsi se neptam, proc chces nekdy zamezit nahravani toho, kam jedes
    1 bod
  37. Moja žena potrebovala do BMW5 natankovať naftu na tej mušlovej pumpe. Obsluha v červenom sa jej ponúkla, že natankuje. Prešla asi 10km a volala mi, že auto neštartuje. Pohľad na blok prezradil, že šikovníček natankoval 30l benzínu. Telefónna sťažnosť na pumpu, odťah do servisu, kompletné odsatie paliva, preplach, výmena filtrov, dotankovanie 30l nafty, test. Všetko na účet pumpy. Potiaľ to je ako z rozprávky. Po niekoľkých mesiacoch odišlo stredotlaké čerpadlo a zatiaľ prvý vstrekovač. Kamarát, čo mi to servisoval mi k tomu povedal toľko, že benzín je škodlivý hlavne kvôli tomu, že nafta maže pri vysokom tlaku čerpadlo a trysky. Spomenul si, že mu dotiahli nepojazdného bavoráka. Majiteľ sa mu priznal, že si vybral všetkých 6 vstrekov, pekne si ich porozoberal a vyčistil v benzíne. Po naštartovaní sa všetky zadreli a museli sa vymeniť (6x220 EUR). V Tvojom prípade, ak si už vyjazdil tých zriedených 20l a dotankovával naftu, moc toho už nenarobíš. Benzín je sviňa aj na tesnenia vo vysokotlakovom čerpadle. Dal by som aspoň skontrolovať tlaky čerpadla a vstrekov na diagnostike, aby Ti to nepoškodilo hlavu valcov a niečo ďaľšie. Držím palce, nech sa nič nepokazí.
    1 bod
  38. Zase na pohled hrozně plastové
    1 bod
  39. Zde je opěradlo spolujezdce zcela sklopené vzad + na druhém snímku zcela sklopené opěradlo řidiče vybavené standartním sklápěcím mechanismem. Dá se říct, že o co jde příplatkové opěradlo spolujezdce sklopit více dopředu, o to méně jde sklopit dozadu - větší sklopení by asi ani nemělo smysl, páč osa sklápění je oproti standartnímu opěradlu výše (by šlo zcela sklopit vpřed) a další sklápění by tudíž vytvořilo nepřirozený schod mezi sedákem a opěradlem.
    1 bod
  40. Ale to nic nemění na tom, proč by po 12 hodinách relé a čerpadlo mělo mít dostatečnou sílu a po 15 minutovém stání ne??
    1 bod
  41. Víš, jak ulovit krokodýla? (Určitě ne, já ti to řeknu!) Potřebuješ na to: rybářský prut, aritmetický tabulky, maso na gril, jablko, dvě pletací jehlice a příručku na lov jelenů. A jak to uděláš … Přijdeš k řece, kde předpokládáš výskyt krokodýla a nahodíš prut. Jenže na prut krokodýla nechytíš, takže začneš grilovat maso, abys ho přilákala. Ale než je maso ugrilovaný, tak to chvíli trvá a aby sis zkrátila to čekání, tak si sedneš k tomu prutu, chytáš ryby a čteš si aritmetický tabulky. Jenže aritmetický tabulky jsou strašně nudný čtení, takže usneš. Mezitím se ugriluje to maso, krokodýl ho ucítí a vyleze z vody. Tam uvidí Tebe, jak spíš a chce Tě sežrat, jenže taky uvidí ty aritmetický tabulky, tak si je začne číst. Ale aritmetický tabulky jsou hrozně nudný čtení, takže usne. A kdo dřív usne, tak se dřív vzbudí. Ty se teda vzbudíš, uvidíš vedle sebe spícího krokodýla, hrozně se vyděsíš a vezmeš jednu pletací jehlici a bodneš mu ji do oka. Jenže pletací jehlicí krokodýla nezabiješ, takže ten krokodýl se akorát vzbudí, nasere se a začne Tě honit. A ty jak zdrháš, upustíš to jablko. No a jablko nepadá daleko od stromu, tak na ten strom vylezeš, počkáš si, až Tě krokodýl dožene a když se za Tebou na ten strom začne sápat, tak mu bodneš do druhýho oka druhou pletací jehlici. A krokodýl se dvěma jehlicema v očích vypadá skoro jako jelen, takže dál postupuješ podle přiručky na lov jelenů.:DDD
    1 bod
  42. No tak to se nediv, to až s podivem se zarážím nad tím, koho mohlo napadnout tam nechat ten benzin Trochu benzinu nevadí (třeba litr na nádrž), my ho dokonce do našich dodávek v mrazech lijeme, ale nechat tam 23 litrů mohlo napadnout jen hlupáka Právě sis poškodil motor a už nebude nikdy stejný jako předtím EDIT: byl jsem hodně překvapen, jakou hloupost jsi udělal a tak se zeptal tří ženských, které nemají ani páru o autech. Jednou z nich byla moje sedmiletá dcerka. Všechny by to vypustili a natankovali čistou naftu do plné nádrže
    1 bod
  43. dej si boticku na auto dnes kdyz chcou tak ti ukradnou co chcou muzes tam mit co chces,parkuj u kamer ve meste atp. snaz se to eliminovat
    1 bod
  44. Tak a jakmile vychladne motor, nainstaluju do motoru deku. Je desetkrát prochcaná od Labradora a pro jistotu jsem do ní zabalil hovna po všech čoklech z naší ulice. Tohle už musí zabrat!! [emoji6]
    1 bod
  45. Však jo. Česká holka, dobrá holka. To samé platí o uhlí....
    1 bod
  46. pawouk byl zrovna indisponován s asistentkou v kotelně
    1 bod
  47. a není tam ten plast kvůli tomu, aby se tak nešpinilo auto? španělský silnější sourozenec to už měl dávno.
    1 bod
  48. Chatka zamluvena, páteční oběd v restauraci U Štěpána taky a SportLine tam přivezu
    1 bod
  49. nasel jsem toto http://octavia-rs.com/index.php/thread/21391-side-assist-spurwechselassistent-nachruesten/?pageNo=1 http://www.briskoda.net/forums/topic/341819-side-assist-plus-for-the-o3/ ted uz jenom kolik by to stalo a kdo by to udelal
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...