Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/26/17 ve všech sekcích
-
5 bodů
-
Můžu potvrdit že na sw 353 fungovalo ŠS a docela slušně to basovalo i na zadních repro, mám teď nový sw 359 po reklamaci nefunkční couvací kamery a zamrzání Bolera a na tom ŠS nefunguje, ověřeno. Budu zkoušet další protest na nefunkčnost ŠS. Asi budu v servisu hodně neoblíbený2 body
-
2 body
-
2 body
-
Pánové, za mě obrovské plus. Uživatel 11škodovkář šel po do opravy a udělal to. Narozdíl od většiny lidí, kteří hodí dotaz na fórum, přijdou si pro rozum a pak to stejně dají do servisu. Tady se prostě řešilo a vyřešilo. Udělal si to hlavně sám a to je nejdůležitější. Tím se získávají zkušenosti a teď může zase poradit dalšímu. A proč nekoupit auto za levné peníze i se závadou? Někdy se to prostě vyplatí - koupit a opravit. A když to člověka baví, tím lépe. A další výhoda je, že tím získáš zkušenost, a zjistíš co a jak funguje. Prostě dobrá práce. Takže přeji hodně pohodových kilometrů s opravenou károu!2 body
-
tabulkove jo, jinak pocitove (naplno) bych rekl taky tech 1800 cca2 body
-
Ano je to z moji jízdy....auto mělo najeto lehce přes 5tis. km sloužilo pouze pro zkušební jízdy na kempech a dloudobá spotřeba byla 9,7l a to v nějakých čekacích pauzách mezi jizdama bylo pořád nastartované. Tak že si myslím pokud si na něj člověk zvykne tak ta spotřeba může být ještě lepší...2 body
-
Ahoj,dalo to hrozně moc práce ale přišel jsem nato. Už jsem chtěl dát na tvoji radu a začal jsem sundavat vanu a čerpadlo.(taky jsem si myslel že je něco na spodku).Jen tak jsem začal točit klikovkou a koukám že sou vní dvě díry ,vzal jsem šroub na aretaci a pasujou obě? jedna je hlubší.dal jsem zas všechno zpátky a lovil tu druhou díru (po směru otáčení motoru byla myslim až zatou hlubší,startuju a najednou krásnej zdravej zvuk .Nedokážu popsat tu radost po hodinách strávenýho času.Podle rysky to bylo hozený o 3 zuby !!! ale naštěstí se to snad nikde nepodpálilo (podle zvuku a výkonu).Jinak ten smrad šel ztěch plastovejch hadic co jsou kolem motoru,po připojení je vše ok. Dnes jsem dokončil vše na motoru.po 15 min.chodu jsem zjistil že mi jde pod hlavou voda do výfuku měl jsem jen špatně dotaženou hlavu,nevím jak ste natom vy s nářadím ale já měl hroznej problém dostat tam obyčejnej nástavec na hvězdici takže jsem si ještě vyráběl univerzál nástavec (kdyby stim měl někdo problém tak napište).Tot vše.kdybych věděl že týden po opravě budu mít možnost koupit stejnej motor tak bych neváhal PS:Kdyby někdo chtěl ty potkaný hlavy,klidně je za cenu šrotu nechám (1000,-) Jsou tam dobré vačky a jsou u toho i svody.Nebo je vyměnim za jinej díl ještě shánim kapotu,pp světlo,mřížku,nebo nárazník,samozdřejmě doplatim. Kdyby jste náhodou věděli kde bych sehnal tyhle díly za dobrou cenu,dejte vědět.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
blatnik bude urcite jiny, vyska toho svetla je v miste blatniku totiz jina mozna i jiny sklon hrany svetla. FL ma to svetlo v miste hrany blatniku delsi (vyssi)1 bod
-
Jestli to psali novinari.... Jeden v recenzi psal, ze ta predni svetla jsou rozdelena kovovym paskem... :-) Jinak se domnivam, ze ten blatnik bude fakt jinej. Ta bocni hrana svetla je odlisna. Takze bude rozdil mezi verzi pred a po fl.1 bod
-
Lepší blbý dotaz než zcestná informace. Blatník je samozřejmě stejný a vidí to i slepý.1 bod
-
Jestli se nepletu, tak po opětovném zapojení baterie, zapnutí klíčku a rádia by se mělo spárovat s jednotkou, pokud je originál původní rádio.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ahoj....aktualizace na 362.000km. Stále bez problému. Jen okolo zadní SPZ se mi udělaly na laku tři menší puchýřky. Tak to časem nechám přestříkat. Přejí všem hodně pohodových km......1 bod
-
1 bod
-
Koncern má nějakou hierarchii a Rapid hraje příslušnou roli. Cheš technologie? Tak na Rapid zapomeň. Hořekovat nad tím, že nejvyšší specifikace s DSG stojí přes půl milionu je dost mimo. Překryvy cen modelů jednotlivých tříd jsou všude. Pokud je tedy z čeho vybírat. 1.4TSI je natolik okrajová a "image" motorizace, že by se vůbec nic nestalo, kdyby tam zůstala do konce výroby a nebo byla vyřazená bez náhrady.1 bod
-
1 bod
-
Zdravim, pripajam moje postrehy / skusenosti s MirrorLink a + AA Hned na zaciatok prezradim, jedno velke sklamanie, vlastne katastrofa. Mam OIII Style kupovanu 02/2017, pricom Smartlink bol aktivovany u predajcu za 200€, takze zakaznik by aj ocakaval, ze nieco bude aj fungovat. AA - Tak ako som cital v niektorych prispevkov, aj u mna prebiehaju caste restarty navigacie. To ma clovek pocit, ze si objednal nejaku tu dalsiu cinsku napodobneninu z DX.COM za 5€, ked to nerobi to co ma. Je to nieco neakceptovatelne, nemozem pochopit ze to ani len stabilne spojenie neudrzi. ML - Totalne zufalstvo, nadviazat spojenie s mojou Galaxy S6 sa mi bud vobec nepodari, alebo v priemere po 30x pokuse. Az s istotou si dovolim tvrdit, ze to nie je mobilom, nakolko som skusal niekolko FW, aj verzii Mirrorlink apk, nastaveni, ako aj cisto tovarenske nastavenie. Je to fakt vyladeny system, ked vam tvrdi infotainment ze vas mobil nepodporuje ML a vice versa!. V pripade, ked sa spojenie nadviaze tak mam moznost spustit iba certifikovanu aplikaciu. Prioritne ma zaujima iba offline navigacia, skusil som teda Sygic Car (free), ktory navigoval uplne katastrofalne - mapove podklady boli oneskorene o niekolko 100x metrov!! Kontaktoval som aj Sygic support o vyjadrenie sa k problematike. Riesenie malo byt deaktivovanie "zdokonalene urcovanie polohy". Zial toto som uz nestihol vyskusat, kedze mi vyprsala skusobna doba. A zaplatit za to dalsich 80€ ?? To si robia uplnu srandu. Cize v mojom pripade ide o totalne vyhodenych 200€, (skoda, lebo som fanusikom takychto veci) mam taky pocit ako keby som nakupoval u "SMEJDOV". A pritom v dnesnej dobe, sa da za 2kila kupit v elektro vsecilo zaujimave, ked len taky Notebook a funguje! Teraz niekto, komu to funguje na nejakych 90% bude namietat, ved jemu to predsa funguje... Co na to napisat..... Ale kolkym to NEFUNGUJE? To sa bavime o nejakom standarte, ked tie zariadenia s oznacenim ML musia bez problemov a vzdy spolupracovat. Ako keby si kupite moibil a ani sa vam nepodari pripojit na siet, a pritom ma pisanu podporu sieti. PRUUUUUSER. Mrzi ma, ze sa ani nemozem dostat na domovsku plochu mobilu, lebo koli odblokovaniu VIM som si kupil aj ODB Pro. Tym, ktory sa mozu dostat na plochu k beznym aplikaciam v dobrom zavidim, to uz by sa dalo dalej s tym pracovat. To ze to mne nejde je pravdepodobne tym, ze mam najnovsiu verziu SW, kedze instalacia prebehla 02/2017. Pripajam aj foto s verziou SW, budem rad, ked vy napisete, aky SW mate v Boleru. Potom stoji este za uvahu, pre tych co funguje ciste zrkadlenie, aby ne-updatovali svoj SW v radiu.1 bod
-
Pouzivam CarPlay a AndroidAuto k plne spolojenosti. Naviguju pres ne radsi nez pres originalni navigaci. Za me se to urcite vyplati, uz bych bez toho auto nechtel.1 bod
-
No nejdál je v pokusech cz pida. Vzhledem k chování zadních repro u swingu a bolera bych vzal signál z předních. A samo sub s vlastním zesilovačem. Ale třeba u Ahifi to ještě nikdo nedělal.1 bod
-
1 bod
-
tak lidem na předchozích 1.8 TSI lítali rozvody i když měli jenom 30000km.... Nebo třeba Hurikánovi na 162Kw verzi odešel ve 3000 km termostat.... nikdy nevíš co se ti přihodí na motoru, je to hold jenom obyč stroj.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Podle mě to vypadá docela dobře. Do prostoru posádky nic výrazně neproniklo, volant se nijak zvlášť nepohnul, prostor kolem nohou se nezbořil... Jediný větší problém, který tam vidím, je zborcení A sloupku.1 bod
-
V poslední době se mi zdá, že mi nějak blbne Climatronic na 20°C jde vlažný vzduch na 21°C-22°C velmi teplý vzduch, je tam tak velmi výrazný skok. Navíc ten teplý vzduch jde z výdechů pořád, takže v autě je pak horko. Zdá se mi, že mísící klapka nefunguje úplně dobře, je to možné? Najeto 105t. km.1 bod
-
Krasnej pohled. Mrzi me, ze mi to nevyslo. Uvidime, jak priste, protoze hlasim prirustek v rodine1 bod
-
1 bod
-
Škoda je braná jako ten poslední no... Ale lepší se to. Ono jim za chvíli dojde, že Seata neustále zachraňovat nejde - ač se mu ten snad po 8 letech poprvé daří a že lidé chtějí něco jiného než VW. Problém Rapidu je ten, že je to takový auto mezi. Je velký, ale nemá nejmodernější technologii, má být levný ale není... Jeho přímá konkurence mu ani omylem nemůže konkurovat - akorát cenou Je v dost blbý pozici... Já osobně než Rapid v plný palbě, vezmu radši Korejce...1 bod
-
Já stále nechápu to pomalé modernizování modelů. Proč už jiné značky dávno nabízejí co škodovka teď prezentuje poslední roky jako novinku a ještě levněji? Ty "nové" bixenony s led a zadnimi led si ŠA nechá zaplatit tak že za plnou výbavu s 1.4TSI si klidně sprostě řekne kolem 550tis a to tam nebude dual klima, automatické dojezdy sklopné zrcátka, osvětlení při výstupu z auta, atd... Už jen to jak dlouho Seat nabizí fullLED světla To co teď nabídne Rapid tu mělo být dávno.1 bod
-
1 bod
-
Ja osobne bych ji nalepil primo na celni sklo tesne vedle zpetneho zrcatka. Take o ni uvazuji.1 bod
-
Zajímavá historka Já to auto dělám pro sebe a kdybys viděl v jakym bylo stavu tak snad každej řekl na popravu..... Nevim co ti nato mám říct,někdo jde s autem do servisu aby zaplatil nehoráznou raketu za opravu a někdo nato prostě nemá tak kutí a věřim tomu že je tu velká spousta kutilů co si dělaj auto samo-domo dřív za komoušů tomu nebylo jinak Jestli někoho urazim nebo naseru tim že dělám samo-domo tak se předem omlouvám .A jsem si 100 jistej že to nějakýmu kutilovi jako já pomůže Ale jinak stebou souhlasim prostě je to prasárna... PS:Příšte budu montovat LPG (ale na jiný auto)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
nemáš zač, však my "pražáci" nejsme až zas takový kurvy Jo , jsem si říkal proč tam ten Sid brzdí, že ta zatáčka není tak prudká a jemně jsem je přejel.... Mě asi do zad, páč mi několikrát bliklo upozornění na 190 Km /h...1 bod
-
Zde je citace vět z prvního příspěvku našeho klubu: "Zde můžeme debatovat o všem, co jsme nestihli na srazu, řešit naše auta, problémy, starosti a radosti. Podělte se o zážitky či poskytněte ostatním technické rady....prostě kecejte o čem chcete " Kokta 1/ nemůže debatovat co se nestihlo na srazu, když na ně nejezdí 2/ problémy má on sám, natož aby řešil nějaké u auta, co nesnáší 3/ starosti máme my s ním a radost on ze škodovky nemá žádnou 4/ zážitky z Porsche a okruhu nás převážně nezajímají 5/ rady neposkytuje, pokud nějaké poskytne, tak stejně stojí za hovno Takže už je venku z klubu1 bod
-
Koktu vyloučíme z klubu. Nejen, že je duchem někde u Porsche a pomlouvá Škodovku v každém příspěvku, ale ani na srazy už nejezdí. Takže nechápu, co zde ještě prohledává...1 bod
-
1 bod
-
jj, chodili jsem se na tu skladovku dívat půl roku a přesto počkala na nás1 bod
-
Když přihlédnu k tomu, že jsem měl Roomstera, tak je Kodiaq vzhledově podařené auto. Já bych se za něj rozhodně nestyděl.1 bod
-
Za sebe.... jedine Capuccino tmave barvy O3 neslusi a bilou ma kazdej. Puvodne jsem do kapucina nechtel jit (mel jsem ji uz na f1 a priša mi nudna), nicmene O3 je v kapucinu strasne sexy (a skoro na ni neni videt bordel)1 bod
-
To je trošku drahé řešení, navíc si nejsem jistý, jak si bude Octavia s MIB1 rozumět s MIB2, umím si představit, že tam budou i další rozdíly.1 bod
-
Tak závada nalezena, dnes přestalo stíkat úplně, a začalo téct ze dveří.... Byla to v "husím krku" prasklé, už to asi někdo opravoval, je tam bílý mezikus na kterém je z obou stran nasunuta orig. hadička. zkráceno nasunuto a pojištěno vazacím drátkem.... Už STŘÍKÁM......1 bod