Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/03/17 ve všech sekcích
-
Ty dve svetla na kazde strane nesla sparovat [emoji23] [emoji23] [emoji23]2 body
-
celou dobu jsem nechapal prvni prispevek a rikal si, ze asi nejaky novy system. Ale ted uz to chapu. e1 proste jen nevi, jak to funguje a muze byt rad, ze nezboril auta kolem sebe. Ten system opravdu jen krouti volantem, ty pridavas/ubiras plyn/brzdis. Takze pro spravnou funkci pri DSG stojis celou dobu na brzde a povolujes podle toho, jak moc kolem sebe vidis a jsi si jisty, ze nikde nic neni. Pokud asistent napise, ze se mas posunout jeste vpred. Zabrzdis uplne a preradis na D. Nikoliv, ze nechas vse na asistentu a cekas, az nouzove sam brzdi Ale zasmal jsem se, jen me trosku mrazilo z toho, ze by za tebou zrovna nekdo zacal necekane prochazet a nouzove brzdeni by nezareagovalo2 body
-
Yeti a Yeti Trumf se těsně před smrtí dočkal drobné změny. Kromě konce zvláštního lakování je v nabídce u modelu Trumf alternativní varianta paketu Plus bez rezervy. Cena je bez ní o 1500Kč nižší. No a začínají se objevovat skladové kusy Fabie Trumf. Docela příjemné překvapení, že základní model po dlouhé době nevypadá vyloženě lacině. Dokonce bych řekl, že černý rámeček ve spojení s mlhovkama a trouhle barvou docela ladí.2 body
-
2 body
-
2 body
-
Za 800 tisíc by jsi si mohl koupit nějakého pořádného terréňáka, třeba Kodiaka2 body
-
https://translate.google.cz/translate?sl=en&tl=cs&js=y&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fmagazine.volkswagen.com%2Ftech-check-air-care-climatronic.html&edit-text1 bod
-
Kašlime na to, škoda to preberať, ja som spokojný s mojou 1.2 TSi 81Kw.1 bod
-
Klasika jako u OII.Nový Android a už bylo potřeba měnit BT jednotky.jsem se jich naměnil desítky.Tady je průser,že vše je v MIB jednotce,ale třebas to půjde vyřešit nějakým upgrade1 bod
-
Motor by se měl vybrat podle toho, kde bude auto převážně provozováno. Na ježdění po městě 1.0 bohatě stačí a občasnou rozumnou jízdu po dálnici snadno přežije. Pro časté ježdění po dálnici je lepší větší motor, který naopak bude při popojíždění po městě trpět a víc žrát.1 bod
-
SMARTGATE už nebude modul, který byl zvlášť. Nyní je součástí Bolera, Amundsena a Columbuse.1 bod
-
Nová aplikace bude pouze na nová rádia. Ta aplikace komunikuje pouze přes kabel, starší SMARGATE přes wifi, takže spolu nejsou kompatibilní.1 bod
-
moc to hrotíš. Právě kvůli té aplikaci bylo potřeba, aby se přestěhovalo přes kabel. S tou aplikací budou určitě spokojení všichni, zkoušel jsem její BETA verzi a super. Je to takový kříženec Android Auto a Apple Car Play.1 bod
-
Řešit každý kg v autě s ohledem na spotřebu při využití toho co psal Melonsvk (100 kg = +0,5l spotřeba) -> Když každý z nás shodí na pupku 10 kg (+0,05l spotřeba) budeme mít po 150 000 ujetých km ušetřeno 75 l benzínu a to je při dnešní ceně cca 30 kč/l krásných 2250 kč. Kdo Vám je dneska jen tak dá?1 bod
-
1 bod
-
Můžu jen potvrdit co píše Heini - Měl jem 5let Fabi I HTP 40kw, pak 6let Fábi II HTP 51kw. Nedávno jsem týden jezdil s FIII 1.0 MPI 55kw a motor byl příjemnější a o třídu tichší, než HTP, dále spotřeba famózní, v mrazu na rovné okresce klidně 4,5l. 1.0MPI je slabší než HTP, ale je prostě kultivovaný, válce se nehádají při rozjezdu a spotřeba potěší nejvíce. Na dálnci jsem vklidu jel 120km/h, nic mi nevadilo, na závodění to není, ale na denní ježdění do práce a nebo po městě fajn motor :-)1 bod
-
Nejspis ani jeden. A co na tom? Kolik dneska vydrzi pracka, vysavac, televize, telefon...? Business plan tohoto auta je byt spotrebak a muzeme si tu namlouvat, co chceme...1 bod
-
No nějak se v tom průměru musí vyvážit nově opěvovaný Kodiak co si většina objednává s velkým motorem. A musí to být rychle protože výroba už běží.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Co treba naklady na vyrobu ctyrvalce 1.2TSi vs. trojvalce 1.0TSi vs. treba toho dvoulitru? Jedna vec jsou normy a druha uspora nakladu, marze...1 bod
-
Takze nie 150 tisic kc ale iba 100? To se vyplati e1.: Nehnevaj sa, ale to su tak zanedbatelne ciastky, ze je smiesne ich davat ako dovod pre kupu downsizovaneho motora. A ked mam 350 tisic na auto, tak mi je uz snad jedno, ci platnicky vydrzia 60 alebo 70 tisic kilometrov alebo zjazdim sadu gum nie za 25 ale za 26 tisic km. Priemerny majitel Fabie tolko najazdi mozno za 5 rokov... Niekde som cital, ze kazdych 100 kil v aute ti spravi + pol litra na sto... Ja ked idem sam, tak mam spotrebu max. o 2-3 desatinky nizsiu ako ked sme v aute styria. Takze na jednotky kilogramov sa hrat vazne nemusime Ja v downsizingu stale vidim len umele splnanie ekonoriem, pretoze za to, za co v reale jazdi 1.0/1.2 TSI, za to pojde aj atmosfericky dvojliter od Mazdy... Myslim teda normalnu sviznu jazdu, nie kochanie sa krasami prirody pri 80km/h1 bod
-
Akože baviť sa na tom môžete, ale aj pár kilogramov váhy navyše ktoré so sebou vozíte počas 100-200-300 tisíc km, už dokážu dlhodobo spraviť merateľný rozdiel v hrúbke peňaženky. Len tak zo srandy, skúste vyložiť z auta všetko nepotrebné okrem povinnej výbavy, alebo inak odľahčiť auto, a pri malom motore v meste nejaký ten dcl určite pôjde dole. Za roky sa to nazbiera. To isté brzdy. Žiaden extra rozdiel v opotrebovaní nebude, ale pre niekoho kto jazdí šetrne to môže byť o tom, že doštičky mu zapískajú napr. o dva mesiace neskôr, alebo pneumatiky vydržia nejakú tisícku kilometrov navyše. Alebo môžu byť rovno o číslo menšie a lacnejšie. Toto sú náklady ktoré z biedy nikoho nevytrhnú, ale aj toto sú peniaze, obzvlášť ak sa majiteľ auto práve chystá predať a tesne pred tým treba niečo vymeniť. A automobilky sa nie náhodou snažia znižovať hmotnosť svojich áut. Dobre vedia, že pri meraní spotreby sa počíta každý kilogram.1 bod
-
Já si taky myslím že je tam víc problémů a nestojí to za to. On dobrý/špatný kousek neni. Jen prostě musíš doufat že tam předchozí majitel jel krátké inervali výměny oleje a nechat zkontrolovat řetěz, tak jako tak je tam prostě vysoká šance, že tam budeš dřív nebo později řešit nějaký dražší problém na motoru... Ale ono si nevybereš v dnešních motorech je to bohužel hodně o štěstí obzvlášť u u tohoto koncernu...1 bod
-
Jo, a když točí volantem tak máš stát na brzdě, upozorňuje na to i kontrolka na AID, když při točení jedeš tak mu to pak holt nevyjde a musíš další manévr. Druhou šanci tomu určitě dej, funguje to dobře, jen to chce řídit se zobrazenými instrukcemi :-)1 bod
-
Ano, u DSG reguluješ rychlost brzdou, když si jí pustil tak se to rozjelo, když ti to přišlo rychlé, měl sis přibrzdit, jak jsem psal, system jen točí volantem, žádná automatika na rychlost neexistuje tak se na ní nemůžeš spoléhat.1 bod
-
Heleď, ten systém ti jen točí volantem, takže auto se samo asi "prudko nerozbehlo" prudko ses mohl rozbehnuť maximálně TY :-)1 bod
-
Auto Vás nenechá nabourat, zastaví opravdu jen pár cm od překážky a brzdy doslova zablokuje. Systém funguje dobře i na jiných modelech. Pořád lepší než nabourat svoje a případně jiné auto.1 bod
-
Sharky ahoj, mám Columbus na Superb 2/2017, telefon Samsung Galaxy S7 Edge, takže mám to samotné čo ty. Všetky pokusy som odinštaloval, ide mi to s NOVA Launcher Pro (to používám aj tak) LG MirrorDrive (zakázať oznámenia) a na ovládanie soft (tlačidlo menu 2.0.8 - dal som to do zatvorky lebo divný názov, ale je normálne v google play), lebo Button Survior nemal smerové šípky a enter a niektoré app (hlavne KODI) nereagovali na dotyk (ale išlo to aj s ním). Nereštartuje sa mi telefon nikdy, niekedy ak púšťam applikáciu nenabehne, alebo keď púšťam viacero za sebou, vtedy len odpojím kábel a ukončím všetko na telefóne a pripojím a ide to. Ale chápem, že podľa toho čo máš nainštalované na mobile sa môže byť a reštartovať (aj keď ja mám 200 app :-)). Snáď stačí tak...1 bod
-
třeba se rozepisovat, i po 2012 kdy přišly změny co se rozvodů se vše nevyřešilo a tento motor je celkově nejporuchovější, ať už se jedná o rozvody, zadiralpjici se pístní kroužky nebo žraní oleje celkově. Záleží to opravdu na kusu, je to 50/50 buď koupíš kus dobrý a budeš mít klid, nebo se netrefíš a je to začátek konce. Za mě ne.1 bod
-
Jj, kokodaka v zakladu. Ja mel sve prvni auto Opel Ascona 1.6i 55kw. Kupovane jako 12ti lete. Mel jsem ho 4 roky a kdyby nerezlo, jezdilo by do dnes. Jooo, ten rez je asi muj osud. [emoji3]1 bod
-
Přesně tak. Kolik mikrometrů na pneumatice tím ušetřím? Kolik mililitrů paliva? Je to nebezpečná kravina. Už léta jezdím po republice a třeba když tady sníh není, ujedu 55km a tam sníh je. A nemusí to být sníh, stačí namrzlé mosty, nebo nížiny, lesy, kde se nesmí solit. Nikdy nevíme, kdy nás, nebo jiného člověka ty zkrácené metry brzdné dráhy zachrání.1 bod
-
Chlapci, bavim sa... V com je trojvalec efektivnejsi? Ze vstrekujes tri davky paliva namiesto styroch? Jedine v tom. Nizsia cena za udrzbu? Ano, urcite sa pri rovnakom vykone menej opotrebi trojhrnek, ked pri R4 sa praca a celkove zatazenie rozklada na 4 valce Poistka? Whatever, ked som vybavoval poistku pre moju 1.4, pytal som sa o kolko by sa zvysila cena, keby si kupim nejaky dvojliter. Typek mi povedal, ze zanedbatelne (par stovak kc rocne POV+HAV)... A hmotnost fakt pobavila A mozno ked si pred jazdou skocis na WCko, usetris este o dva deci paliva mesacne viac Obhajovanie trojvalcov je totalne scestne, pokial sa jedna o motor rovnakeho typu, vzdy vydrzi viac ten, co ma viac valcov, kvoli rozkladu zatazenia... Za predpokladu, ze sa pouzije rovnako kvalitna kluka, rozvody, turbo apod. Odporucam clanok http://www.autoforum.cz/technika/proc-trivalec-nemuze-byt-opravdu-dobry-motor-tady-jsou-duvody/1 bod
-
V AAA bych nějakou extra zradu nehledal. O rozvodech 1,8 tsi máš vše načtené? V roce 2012 se to tuším lámalo. Vedle toho, že to není kombi by mi vadilo, že nemá dešťák, respektive automatická světla.1 bod
-
1 bod
-
osobně nemám problém s tímto asistentem zaparkovat. Možný první zkouška může být pro někoho trochu rozpačitá. Ale jak říkám, člověk si musí zvyknout jak ten systém funguje a pak je to v pohodě.1 bod
-
Předpokládám že v Tiguanu je stejný systém, první pokusy také nebyli nic moc, chce to trochu cviku a řídit se instrukcemi, potom parkuje velmi pěkně a přesně. Samozřejmě příčně nebo do velké podélné mezery zajedu rychleji sám ale do malého místa zajede na méně manévrů než já... ...a navíc s tímto asistentem dostaneš i boční čidla takže se ti na rádiu jako přední a zadní parkováky zobrazuje i bok auta.1 bod
-
Nějak nechápu tyhle dotazy, prt, když si jde člověk něco koupit, tak ví, co přibližně chce a rozstřel Okta - Yeti - Rapid je široký a smysl to moc nedává, neboť tam pak už můžeš zařadit prakticky jakékoliv auto na trhu. Co mi dál nedává smysl je lpění na dieslu, které tě v brzké době doběhne servisními náklady a zákazy vjezdu do městských center.1 bod
-
Myslím, že tohle bude hlavní problém, prt. jak by ho (skoro) všichni chtěli mít doma, tak ho doma mít nebudou a představa, že vojáci v něm jezdit budou je budí ze snu Jinak tady je link na článek na army.cz, kde je i vyjáření ministra a NGŠ, které by si měli někteří horlivě diskutující poslechnout a/nebo přečíst.1 bod
-
Snažím se tu reportáž přehrát v archivu TN a už dopředu se děsím. Už jen z toho důvodu, že pan reportér i pan kameraman byli křupani bez špetky slušnýho chování evidentně se pachtící za nějakou senzací. A co může být pro diváka Novy lepší, než pohled na to, jak se "ta blbá předražená Škodovka, co na ni nikdy nebudu mít prachy, posrala v přímým přenosu"... Za sebe můžu říct jen to, co jsem už zmínil. S Kodiaqem jsem v terénu byl už předtím a je to schopný auto. Podmínky, který byly ve Vyškově, už byly dost extrémní (ať už samotná náročnost trati nebo fakt, že půlka byla hodně rozbahněná). Popravdě jsem měl dost obavy, jestli to už není za čárou. Chlapi z Česany, kteří tam byli taky, měli podobný obavy. Vojáci, ti se jen dokola ujišťovali, jestli tam opravdu chceme jet. Dopadlo to velmi milým překvapením a jestli to nějakej kokot z Novy převrátí naruby, opravdu mě to hodně naštve....1 bod
-
Vzhledem ke zkušenostem s "novináři" si dokážu představit realitu a "reportáž". Jestli chce někdo věřit Nově, je to jeho problém.1 bod
-
Kristepane, nikdo netvrdí, že se mají Kodiaqem nahradit bojový auta do těžkýho terénu.... Cílem akce bylo prezentovat Kodiaqa - statická prezentace + dynamika. Rozhodně ani s Lanďákem ani s UAZem nechceme soupeřit. Jen jsme chtěli ukázat, že i auto, kterým by případně mohli jezdit důstojníci apod. například na služební cesty, je schopný zvládnout i ztížený podmínky. Což se potvrdilo. To, že Kodiaq "proháněl" ostatní na polygonu a nezaostával, je jen bonus.1 bod
-
No jistě, to bude náhrada za Land Rover a UAZ jak vyšitá - jenom se sundají dveře a namísto střešního okna se namontuje kulomet. Neznáme zadání AČR = k jakému účelu a využití ta auta vybírají. To, co se objevilo na netu (viz první věta), moc Kodiaqu neodpovídá.1 bod
-
Můžu tě ubezpečit, že tomu tak skutečně je. Je možné, že video bude, AČR tam měla kamery i dron. Plus někteří z kluků si točili na mobil onboard. Věř si čemu chceš, ale nepapouškuj tady lži, který uslyšíš na Nově. Už jsem si spojil 1 a 1 - vybavuju si, že když kluci ze servisu měnili kolo, přiřítil se tam blbeček s kamerou a za ním druhej s chytrýma řečma. Tipoval jsem je tak max na Vyškovský věstník, ve snu by mě nenapadlo, že jsou to kucí z Novy. Mimochodem pan "reportér" mě osobně asi 5 minut ukecával, abych mu Kodiaqa půjčil, že se chce projet... A abych byl úplně fér - zcela bez poškození to nebylo, během jedné z posledních jízd se ulomila část difuzoru na zadním nárazníku. Jinak auto naprosto bez úhony, jen ho budou čistit asi rok.1 bod
-
Když víš kulový, tak raději mlč. Já se té akce přímo účastnil, reportáž jsem bohužel/ bohudík neviděl. Kodiaq kromě jedné překážky projel úplně všechno, co armádní speciály a za dva dny jsem neslyšel jedinou negativní reakci. Řidiči AČR, co školí jízdu v terénu byli úplně nadšení a nevěřícně kroutili hlavama, že tahle "lakovka pro holky" si to takhle dává. Bohužel během poslední jízdy (z asi deseti) najel řidič neopatrně na betonovou zábranu a natrhla se pneumatika. Toť vše. Podotýkám, že se jednalo o běžný silniční gumy, tudíž byl spíš zázrak, že přežily celej den de facto bez úhony. EDIT: A abych byl úplně přesný - i tu poslední jízdu s rozteklou gumou dojel, takže informace, že nedojel je totálně lživá. Naopak bych vyzdvihl, že Kodiaq narozdíl od jiných aut zvládal terén i když byla trať po celým dnu rozježděná a nemuseli jsme jej ani jednou tahat ven, vždycky dojel.1 bod
-
https://www.facebook.com/Rapid.club.of/?fref=nf&refid=18&ref=m_notif¬if_t=group_activity&__tn__=%2As1 bod
-
1 bod
-
Pokud máš model před faceliftem tak pokud vím vždy bylo potřeba v konfigurátoru Smartgate přidat (za cca 2000,-). Pokud jsi k autu nedostal manuál na Smartgate nebo když hledáš dostupné WIFI a "Smartgate_XXXXX" to nenachází, tak ji tam tak na 95% nemáš. Ale dá se dokoupit. Od letošního faceliftovaného modelu je již nově součástí Smartlink+... taktéž by se mělo jednat o nějakou druhou generaci smartgate a k ní by se měla vázat i nová All in one app.. sem tam na webu skodovky jsou na ní zmínky ale linky zatim nikam nevedou.. tak jsem zvědavý co škodovka předvede za app. Předpokládám že ji představí v Ženevě.1 bod
-
Nafta se teoreticky déle roztápí, a proto ty motory mají přídavné elektrické topení. Pokud funguje, tak to auto naopak vlaží prakticky ihned po nastartování. Pokud to má být v první řadě přibližovadlo do práce, tak bych šel po minimálních provozních nákladech + minimální pořizovací cena.1 bod