Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/27/18 ve všech sekcích

  1. "To, co nyní řeknu, není projevem univerzitní povýšenosti ani sarkasmu. Třetina obyvatel této země je slabá duchem. Každý sedmý občan je debilní nebo dementní nebo alkoholik. Zhruba polovina obyvatel této země má podprůměrný intelekt. (...) Těmto lidem - je to tedy polovina národa - uniká ona složitá mnohotvárnost, komplementarita, mnohoznačnost světa" tak pravil Miloš Zeman... Počet obyvatel ČR, kteří jej volili tomu víceméně odpovídá.
    4 body
  2. Koleno Clint mit bude. Moje slovo totiz neni slovo Zemanova ve smyslu ze me slovo plati. Vsadili jsme se a ja prohral. Bohuzel. Lidi maji takoveho presidenta jakeho si zaslouzi. A pokud ma byt president obraz spolecnosti, tak je to taky pravda. Bohuzel. No a Clint jako vesnickej balik nemohl volit jinak. On za to nemuze. Ne vsem byla do vinku nadelena inteligence a v nasi zemi je videt ze sudicky to pred lety asi podcenily. Tedy at Ti Clinte chutna ( ale zkontroluj si jestli ti na to kokeno nekdo pred tim neplivne ) [emoji23][emoji23][emoji23]
    2 body
  3. 1.2. to nepůjde....makám. Hoši, volby máme za sebou, já mám před sebou skvělou večeři v režii Plačky (tedy pokud letos vůbec na sraz dorazí) Nemá smysl se tu hádat, stačí, když mně a Motosovi poblahopřejete k vítězství našeho prezidenta Doufám, že to pětileté období přežije ve zdraví a příště uvidíme, co bude
    2 body
  4. Já nějak nebrečím - tušil jsem to. Buranů, kteří volí Zemana je stále mnoho. No co, snad do dvou let bude státní pohřeb a nebudeš pracovat na Havloidním letišti, ale na Letišti Emanuela Zemiaka. Jsem spíše rád, že mnou zvolený kandidát vedl transparentní kampaň a choval se slušně.
    2 body
  5. stoupa1980 - či je TSi veľké sklamanie na to by si potreboval jazdiť s tým tak nejaký mesiac. Ja som sa to učil možno aj 3 kým som pochopil štýl aký tomu motoru vyhovuje. Potom možno oceníš že ideš po ceste 90 tkou pri menej ako 2100 otáčkach a motor ide úplne ticho (alebo teda aspoň nie je tak vytočený ako napríklad Seat s 1,6 8 ventilovou atmosférou - skoro 3.000 otáčok). Prípadne kľudne aj 80 tkou a pod 2.000 otáčkami, aspoň 1,2 jka to zvláda na pohodu a nenúti ťa ísť 100 vkou ako píšeš. Tak isto 120 po diaľnici na 2500 otáčkach a keď pri tej rýchlosti šliapneš na plyn tak naozaj pekne sa rozbehne aj k 140 a v momente si pred kamiónom ktorý si chcel predbehnúť (na 5 ťke, podraďovať netreba). Veľmi som zvažoval kúpu 1,0 MPi, ale 95 Nm ma doslova strašilo a ten motor nikto v okolí na testovaciu jazdu vtedy ako na potvoru nemal... A čo sa týka tvojho komentára o zrýchlení na trojke tak tu to treba tiež "vedieť", treba si už popredu trošku natlakovať (roztočiť) turbo miernym pridaním plynu a potom stačí pridať tak normálne, nie podlahu, a budeš sa diviť oproti 1.0 MPi. Lebo práve pružné zrýchlenie majú tie motory parádne... A potiahne to až po 120 na tej trojke... Paradoxne čím väčšia rýchlosť , tým lepší ťah, nie ako som bol zvyknutý z Felície že ako stúpala rýchlosť tak motor prestával ťahať. TSi (ja mám 1,2) prestáva ťahať až riadne za okreskovou maximálkou 90. Normálne jazdím v režime 1750 až 2500 otáčok, to na pohodlnú jazdu stačí, prípadne do 3.000 pred preradením. A doteraz ma fascinuje keď sa náhodou dostanem nad 3000 dajme tomu po 5000 že ako to tam zaberá... Ale zasa to nie je TDi pravda , hlavne nie s objemom 1,9, tomuto motoru ten základný objem chýba, takže turbo potrebuje vždy aby bol výkon, preto sa aj roztáča už pri 1200 otáčkach tuším. Týmto nechcem napísať že sú to najlepšie motory, naopak, do mesta musí byť MPi úplne super keďže odpadá tá blbá turbo charakteristika a výkonu je tam do mesta dosť, a asi si sa aj celkom dobre rozhodol nakoniec. Ale na posúdenie TSi čka treba mať s nimi niečo najazdené lebo sú to také medzistupne medzi benzínovou atmosférou a TDi s vlastným štýlom podania výkonu (ktorý rozhodne nie je lineárny ako dajme tomu 1,6 atmosféra s ktorou to má podobný výkon) a dlhými prevodmi. S takýmto motorom (malý objem s turbom) sa motorista doteraz nemohol stretnúť, preto môže byť z toho trochu zmätený pri prvých jazdách. Na okresky sú super, do mesta (hlavne pomalé kolóny) o ničom. Mimochodom - nedáva sa teraz už pre obe výkonové verzie MPi motorov rovnaká prevodovka? (už som si to našiel kde o tom písali - to platí asi iba pre CitiGo...)
    2 body
  6. Ať už vyhraje jeden, nebo druhý, láhev se již chladí. Jenom netuším na co si připiji, jestli na radost, nebo žal...
    2 body
  7. A už se alespoň ví datum srazu nebo Clint teď balí a pojede z Emanuelem Zemiakem na Vysočinu?
    2 body
  8. Waze bez fullMirrorLink ve voze Škoda Superb a samozřejmě, bez VIM a dalších úprav na vozidle :-))
    2 body
  9. Pondělí / úterý / středa / čtvrtek / pátek / mžik / pondělí
    2 body
  10. Zdravim, viete mi niekto poradit s vymenou prednych pružin ake kupit,lebo ich je vela na vyber?Je to na Octavia 3 2.0tdi,110kw,sedan.Musia bit len org.Skoda podla WIN ci je mozne obj.aj ine?V nemenovanej predajni dielov vraj maju len jeden tip,no samotna pruzina je na "oko"tensia a po namontovani aj nizsia ako org.co tam bol. Dakujem
    1 bod
  11. Je to následovně: Pro Auto Light Assist stačí jednodušší kamera, označovaná jako FLA. Pro Zobrazení dopravních značek se používá kamera vyšší řady (MFK). Ta umí samozřejmě i přepínat dálky. Krom toho ještě umí Lane Assist. "Multifunkční kamera sleduje situaci před vozem. Videozáběry jsou předávány do modulu rozpoznávání dopravního značení a následně porovnávány s interní databankou dopravního značení. Při nalezení shody je dané dopravní značení zobrazeno na displeji sdruženého panelu přístrojů. Přes infotainment je také systém propojen s navigací. Na základě prediktivních silničních dat z navigace tento systém dokáže zobrazit dopravní značku (například omezení rychlosti) aniž by tuto značku vyhodnotil kamerový systém, značka se objeví na displeji automaticky po spárování z GPS polohou vozidla (například maximální rychlost v obci po průjezdu hranice obydlené oblasti)." Dešťový senzor by opravdu fukci FLA kamery nezvládl
    1 bod
  12. Stringo, kurz češtiny bol najprv v podaní Petra. Ale keď sa dozvedel, že sa mu sponzoring od Drhoša už nevráti, tak zabudol aj na spisovnosť. Alebo mu ešte doznieva v diaľke hlas ameriky, tak preto president. . Som zvedavý, či mu Denim strelu Drhoš vráti. Záleží, na ktorom mieste Petr je v poradovníku sponzorov, ktorí sa teraz po prehre hlásia o svoje peniaze.
    1 bod
  13. Právě naopak, je dobře, že Petrrr prozřel. Sice to na vitězství nestačilo, ale já mu za to snad odpustím i rýpání do škodovky.
    1 bod
  14. Sázka je sázka a já také tenkrát prohrál a platil. Ale teď to bylo celkem jasné, že zdravý rozum zvítězí. Ale alespoň se oddělilo zrno od kinderplev [emoji23]
    1 bod
  15. Kdybys Petrrra znal jako my, tak bys věděl, že Petrrr zde na fóru, kam píše na svém mega giga Samsungu Galaxy Note neřeší nějakou stupidní gramatiku [emoji23]
    1 bod
  16. To je hezký, že gratuluješ, ale tady z klubu moc voličů toho pána Z není. Tedy alespoň doufám.
    1 bod
  17. Petře, spisovne sa píše prezident a nie president. Gratulujem k víťazstvu Zemana! Drhoše do koše
    1 bod
  18. U nás se verze GT nikdy neprodávala, bylo to jen na export na vybraní trhy. Takže na vrakáčích toho asi moc nebude. Nezbývá, než se zeptat u autorizovaného prodejce na originální díl.
    1 bod
  19. to je moc brzo, až po pátku.
    1 bod
  20. Kdybych byl tebou radši bych volil originální tlumiče od výrobce protože známí měl neorigo tlumiče u fabky a docela mu to zhuntovalo zbytek auta
    1 bod
  21. Kalousek nevyhrál a to je na tom pozitivní.
    1 bod
  22. Mně už se to stalo v létě, ale pak to zase fungovalo. No, zkusím to s kolegou z fóra vymazat a napíšu výsledek pro případ, kdyby to taky někdo v budoucnu řešil. Každopádně díky za odezvu a rady.
    1 bod
  23. 1 bod
  24. Ano, na infotainmentu a současně i přes tlačítko je vše zaškrtnuto. VCDS bohužel nemám, ale pomalu se chystám navštívit kolegu, který mi pomáhá s kódováním. Poprosím ho, ať to zkusí vymazat.
    1 bod
  25. Měl jsem to samé při předváděčkách, 55kW a krátká převodovka mi přijde na jízdu lepší hlavně po městě, než turbomotor u kterého se časem stejně něco p... :D.
    1 bod
  26. Ta konverzace je fakt trošku nahlavu, možná v angličtině pomůže tato nápověda: https://play.google.com/store/apps/details?id=app.ensto.googlevoicecommands&hl=cs
    1 bod
  27. Páč po spuštění musíte v mobilu odklepnout oznámení té aplikace, ale je skrytá za AA černou obrazovkou - tudíž je nutné se do toho oznámení přepnouti a povoliti. Potom to normálně spouští aplikace. Zkoušel jsem GPS test a iGo, oboje bez problémů. Takže zítra hoši znovu a lépe ...
    1 bod
  28. Tak to je ale asi plichta, já rozhodně toho pána s ukazovátkem na Bohouše nevolil. A koleno stejně nejím, tak Clint ušetří.
    1 bod
  29. Kinderkarka se prave na FB vsadil s Clintem o vitezy presidentskych voleb. Vyhraje-li Zeman, platim pecene koleno ja jemu. Kdyz vyhraje Drahos plati on koleno mne. Preci jen je treba z tech voleb neco vytriskat a toto je jednoduche jak ziskat vecu zdarma. [emoji16]
    1 bod
  30. Ahoj všem. Podělím se o svou zkušenost. Vybírali jsme auto pro tátu a mámu. Dnes jsem měl možnost se svézt s novou F3 krátká verze a to motorizací 1,0MPI 44kw 5- ti kvalt a druhá motorizace 1,0TSI 70kw 5ti kvalt. Obě auta jsou nová a při projíždce obsazena 4 mi lidmi (cca zátěž 340kg = je váha lidí včetně řidiče ) 1,0MPI 44kw rozjezd bez přidání plynu, při otáčkách přes 2200 krásně reaguje na plyn, při 60km/hod si mohu dovolit dat 5tý rychlostní stupeň a pozvolna auto zrychluje ( na rovině) dojem z motorizace - veliké a příjemné překvapení , takřka motor neslyším ani když stojím venku vedle zavřené masky,auto nevhodné pro závodění, ideální pro pohodáře, ženy a normální ježdění klidně i výlety 200km a kamion s větrem v zádech dáš 1,0TSI 70kw rozjezd mírné přidání plynu, oproti MPI v otáčkách 2500 krátkodobě svižný zátah, 90km/hod na 4ku a zvažuješ jestli neřadit 5ku, jedu 50km/hod, na 3-ku vyjíždím z dědiny sešlápnu plyn nadoraz čekáme na turbozátah a když přinde divím se že to je všechno co předvedl ( ve srovnání s 1,4 tdi 59kw PD které vlastním) dojem z motorizace - kvaltama a řazením jsi na tom stejně jak u nafťáku (oproti MPI jsi pořád o kvalt níž, delší převodovka), sklamání z turba- neni to jak TDI, oproti MPI rezerva ve výkonu při předjíždění Vybráno 1,0MPI 55kw kde je kratší převodovka než u 44kw. Důvody - mpi je nesmrtelný, roční nájezd 9tis. km, vesměs nákupy, po doktorech atd, o 20tisíc levnější než TSI ( tyto peníze šli do liťáků) , méně řazení, dle mého úsudku lepší spotřeba než TSI - konečně Škoda zrušila plastový kryt baterie, docela mi spadla čelist když zjišťuji že tyto motorizace nemají spodní plastový kryt motoru (motor zajebaný až po uši od soli) - nepotvrzená informace- bylo mi řečeno že do budoucna Škoda do Fábii nebude dělat žádné dieslové motory , že TSI lidi berou útokem a na základě malého prodeje TDI se takto Škoda rozhodla - co je na tom pravdy nevím Doufám že mě místní borci neumlátí za svůj oběktivní nezávislí názor obyčejného řidiče který má za sebou 750 tis km.
    1 bod
  31. Ta spotřeba na neutrál je naprosto normální. Jde o to, že za jízdy se zobrazuje v l/100 km a pokud jedete rychleji okamžitá spotřeba se snižuje, pokud se zpomaluje, tak se logicky zvyšuje, protože těch 100 km by trvalo delší dobu ujet, ale benzínu si to bere bez zatížení pořád stejně, tím tedy čím déle to trvá, tím víc si na ty kilometry musí vzít. No a na místě to ukazuje jen šest desetin, protože už to není v literch na sto, ale v litrech za hodinu
    1 bod
  32. jj, zapomněl si k autu připlatit fyzikální zákony
    1 bod
  33. Zitra na to mrknu, na ty tecky. Ja nehodlam rvat 40 tis do auta za milion s 27 tis najezdem. Jinak jak jsem psal vyse, poravnaval jsem to se skodovkama nizsi kategorie a ty podvozky jsou zlaty oproti tomuto. Greegu - Nejste nekde pobliz Brna? Rad bych potkal nekoho se superbem s kym bych to mohl zhodnotit a porovnat, protoze pak by se mi snaz hledala strategie na dalsi peripetie, ktere me ted nejspis budou cekat, v pripade, ze auto nevymenim. Jinak jak rikate, kazda jizda je za trest a kdyz nekoho vezu, snazim se jet tak, aby si nerikal co to mam za smejda. Na mody sport nebo normal vubec nejezdim, jinak bych se zblaznil. Mam jen comfort, protoze si naivne myslim, ze to trochu pomaha. Zitra nebo v sobotu natocim zvukovej zaznam a pojedu znova do servisu. Hezky vecer.
    1 bod
  34. hmm to je klasika Když jsem jim řekl že to prostě chci řešit a trvám na reklamaci tak prý když oni žádnou vadu nepotvrdí tak zavolají do ŠA ty přijedou, napojí to na nějaké senzory a otestují. Nicméně mi řekli že at počítám s měsícem bez auta a že mi to stejně neuznají .. tak wtf to asi nejde že jo cookie- nevím tedy co bych v tvém případě dělal, jestli máš DCC tak tlumiče jsou za 40 a myslím že i po výměně nebudeš úplně spokojený. U mě se tím odstranilo jenom fakt to nejhorší ale pořád je to otřesný. Co tam máš za péra ? resp. jaký máš přesně typ karoserie motoru a převodovky ? Já tam mám ve předu zelenou a bílou tečku ( je to vidět hned když koukneš do podběhu u předního kola) . Jel jsem v superbu co měl tuším modrou a hnědou a ten měl podvozek mnohem lepší... resp. jsme to zkoušeli s přítelem mé tety co v něm jezdí a oba jsme při porovnání usoudili že ten můj superb víc bouchá a víc se houpe ... což tedy jak jsem psal nedává smysl když tam mám nové tlumiče a on má na nich asi 80 nebo 90 tis jinak ted řeším jestli ještě risknout ty pružiny a nebo jít rovnou do jinýho auta, ale aby mě každá jízda vyloženě s.ala a kazila mi náladu to fakt nemám za potřebí
    1 bod
  35. Vidím, že ti není rady ani pomoci. LPG (Liquified Petroleum Gas) - zkapalněný ropný plyn, složený ze směsi uhlovodíkových plynů (propan a butan), CNG (Compressed Natural Gas) - stlačený zemní plyn, složení metan... Zase jsi ze sebe udělal hloupého. To je tvůj problém. Osobní útoky tady ovšem netrpíme, takže následuje zasloužená odměna.
    1 bod
  36. Rozdil mezi liftbackem a combi je nad platem. Samotny kufr je prakticky totozny. Rocni auta si drzi priplatek za combi cca 30-40 tis., je potreba si to prohlidnout. Xenony ma znacna cast aut. Do 420 tis. se da vejit, bez xenonu je Style i pod 400. Za sebe bych nebral predvadeci auto, ale z pronajmu nebo sluzebni skodovacke. Prvni jmenovane maji vetsinou zaruku 4roky/60 000km a prazskou znacku. Druhe 5let/100 tis. a stredoceskou.
    1 bod
  37. I mně se to stává, príjde mi, že se to napoprvé samo nechytí, ale stačí mi vytahnout a vrátit tu "zásuvku" a chyti se to pak okamžitě a už to pak nevypadává. Mám staženou verzi, tel Samsung A3.
    1 bod
  38. pres MDI to jde normalne ovladat na radiu i nazev skladby jde atp.mobil ti nepovim posloucham pres BT
    1 bod
  39. No, staci se podivat do Etky a tam je videt, ze zadni tlumice se podle podvozku lisi. Predni jsem nehledal, nicmene i tak je videt, ze prodejce je ocividne "odbornik".
    1 bod
  40. Všude kam se podívám na diskuze o Škodovkách tak tam figuruje bobanHTP a z toho co tam píšete, tak opravdu tolik nesnášíte Škodu Rapid? Opravdu je to tak strašně špatné auto?
    -1 bodů
  41. TVL...sorry, ale je to blbovzdorné. Kliknu na odkaz, stáhne se automaticky do počítače. Pošlu si to mailem do mobilu, otevřu, nainstaluju a pak v autě děj se vůle boží.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...