Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/08/18 ve všech sekcích

  1. No, za mě stará byla hezčí. Nějak ten facelift opět působí nesourodě, Fabia má docela vyvážené proporce a aspoň na fotkách to facelift kazí divně vypouklým předkem a pro mě trošku nepochopitelnými pokusy o zakulacení tvarů zádi (stejně jako OIII FL a Karoq) k jinak striktně hranatým konturám.. Takže tragédie jako u O3 to není, ale za mě kdo koupil předFL, chybu neudělal
    3 body
  2. Nebuďte puntičkáři, taky mohlo být "čtyřoko"......
    2 body
  3. https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/internauci-kpia-z-wirusa-ebola-w-polsce-panuje-wirus-jabola/6tbbvxz
    2 body
  4. Mi taky, ale lepsi jsou cesky a slovenky Petrrr ovi se asi libi americanky tluste
    2 body
  5. Mne sa páčia všetky ženy. A po každom panáku sú krajšie a krajšie.
    2 body
  6. Rapid má na 100% jednohmotu.
    2 body
  7. Dnes jsem vytroubil u letiště nějakého kokota v taxi superbu, jel pomalu jak hovado a teď jsem si všiml, že to byl záměr, zas nějaká podělaná stávka či co...
    2 body
  8. věk/váha/miliony na účtu? ... nebo jak to je?
    2 body
  9. Ahoj všem, minulý týden mi MaroCZ nakódovál pár věcí, nakódováno mám HHC, vypnutí SSS a různé jiné vychytávky. Za vše mu moc děkuji a pokud někdo něco potřebuje nakódovat v okolí Opavy a Ostravy , tak se klidně na něho obraťte. Perfektní spolupráce, rychlá odezva a vše šlape jak má. Díky MaroCZ.
    2 body
  10. Tak automatika pro okna, to je velmi příjemné překvapení.
    2 body
  11. No ženská bez prdele je jak tejden bez neděle .
    2 body
  12. Ale holky na Slovensku mají pěkné
    2 body
  13. Plačku tady držíme jen z lítosti. Už jsme ho několikrát vyhazovali, ale on se pokaždé vrátil jako bumerang, tak jsme to vzdali Koneckonců, my pracháči s oktávkama alespoň nevypadáme jako buržousti, když umožňujeme té chudé chátře být s náma Občas nám od stolu něco upadne a nemusíme to alespoň sbírat
    2 body
  14. Tak skoro rok mi ležely kastlíky doma a nevěděl jsem jak je zdárně namontovat. Inspiroval mě držák deštníku, mám dojem, že do Rapida.
    1 bod
  15. Myslíte, že u Combi zadních světel budou chybět takový ty překryvy žárovek co má HB na ofiko fotkách nebo je to jen chyba renderu? Pokud to bude chybět tak mě připadá, že chějí v MB designově to combi shodit, včetně absence 18”, aby pak kontinuálně představili miniSUV a combi zrušili Stejně jako politika u Spacebagu, kterého nahradí Spacebag MQB.
    1 bod
  16. Jj tři, za Plačku si nikdo nesedne
    1 bod
  17. http://demotywatory.pl/4659697/Wspieraj-polska-gospodarke
    1 bod
  18. Stafa, ty si na to "kápnul". To bude asi ten pravý dôvod, prečo Petrrr nemá rád Slovákov. Asi v mladosti niečo nekalé zažil v DDR.
    1 bod
  19. Jak se to "kilo uhlí" dostalo skrz katalyzátor??
    1 bod
  20. Kdyż je dobre navareni, to je moc chutni . Tehdy mam ho rad Z zadku leti tehdy sirkovodor
    1 bod
  21. Já si toho taky prvně nevšímal, až jsem stál proti stěně, zapl blinkr a "pohaslo světlo" tak jsme si říkal, že je to nějaký divný a když jsem obešel auto tak to fakt svítilo na 100% a pohaslo až s blinkrem. Za normálních okolností to nějak extra nevadí, ale když je na silnici voda a podobně tak ty LED svítí docela hodně a v určitých situacích to může oslňovat
    1 bod
  22. Ako ked som v decembri kupoval auto som sa pytal predajcu kedy bude FL a povedal mi ze az koncom 2018 jak som zistil nedavno ze nemal pravdu a bude skor tak som zacinal mat nervy ze som mal pockat ale jak to teraz vidim tak uz som v klude [emoji16] ten predok svetla a maska proste otras... zadok ujde ale tiez nic moc
    1 bod
  23. Kabaň měl být odejit už dávno, když míjíte Škodovku ani nepoznáte jestli to je Fabia, Octavia nebo něco jiného.
    1 bod
  24. Jak zminuje Cjoctavian, skoda ze nedali aspon 85 kw. Neví někdo, jestli se s tím nepočítá v budoucnosti? To samé 1.5 TSI, alespon ta slabší verze? Bojim se, ze to je nerealny, ale za optani clovek nic nedá..a par lidi ze zakulisi tu ocividne je
    1 bod
  25. Přidám svoji zkušenost - v létě mi v patek odpoledne (v sobotu jsem jel do zahraničí) odešla L vybojka, takze jsem nic neresil a rovnou zalej do autorizaku. Výměna pouze jedné vybojky vč. práce a 10% slevy cca 3500,- Kč. Po cca 4 měsících zhasla i druhá, takže jsem začal řešit, že ji vyměním sám (nic na tom není, stačí pootočit proti směru hod. ručiček o cca 30° a pak vytáhnout). Koupil jsem tedy Philips (který tam byl) v kamenné prodejne za 900,- Kč. Vybojka byla v neoriginal krabici, tak jsem zajišťoval,jak poznat fake...návodů je hodně...nakonec jsem novou vybojku opatrně rozdělal, aby byla vidět elektronika. Zde přišlo nemilé překvapení-elektronická část se lišila od té původní výbojky, kterou jsem demontoval z auta (original z výroby) a rovněž rozebral. Jelikož mi to nedalo (i když nová vybojka svitila stejně jako ta na druhé straně),zaslal jsem dotaz s fotografiemi obou rozebranych vybojek přímo do Philipsu, aby mi potvrdili/vyvrátili, zda-li jsem koupil fake,či originál. Po pár mailech jsem obdržel stanovisko,že obě mnou zaslané fotografie jsou originál výbojky,neboť v průběhu výroby došlo ke změně dodavatele elektronické části, proto jsou ty rozdíly. Přikládám foto pro ty,co řeší rovněž výměnu a mají strach koupit něco např. na webu (co jsem zjistil,tak je i spousta fakovych kusu,takze bacha na to). Obě přiložené vybojky jsou dle výrobce OK. Snad to někomu pomůže... Prvi foto je puvodni vybojka...
    1 bod
  26. Našel jsme jen toto: https://www.automobilrevue.cz/rubriky/automobily/technika/trivalec-volkswagen-group-1-0-tsi-karierni-postup_45572.html a dle toho by dvouhmota neměla být ani v Audi A1 1.0 TSI 81kW, Dle tohoto ve Fabii taky není: https://www.autorevue.cz/test-skoda-fabia-combi-10-tsi. Ono je možná třeba rozlišovat "Dvouhmotný setrvačník" a "Záměrně nevyvážený setrvačník" který pak působí jako "protizávaží" chybějícímu válci. V druhém případě se nejedná o nic jiného než o klasický setrvačník jen nevyvážený.
    1 bod
  27. Zajímavé video https://www.youtube.com/watch?v=cr8IIU1RkLk , jak se dostat k odporům nebo regulátoru ventilátoru.
    1 bod
  28. Dílenská příručka. Karoserie_-_montázní_práce_vnejsí.pdf Karoserie_-_montázní_práce_vnitrní.pdf Elektrická_zařízení.pdf Podvozek__nápravy__řízení.pdf Kola_pneumatiky.pdf Motor_1_6_88__2_0_110__140_kW_TDI_CR.pdf Palivový_systém_-_vznětové_motory.pdf
    1 bod
  29. Zaujímavé, z akého dôvodu? automatické funkce pro všechna elektricky ovládaná okna ... @wirer môžem si to pridať do zoznamu úprav na rok 2019?
    1 bod
  30. 1.0 trivalec s DPF, automatem a na 18 tkach.. to chces..
    1 bod
  31. Co mna trosku sklamalo, ze nedvihli vykon TSI na 85 kW... Inac ma zaujali tie 18" disky pre hatchback - to naozaj bude z vyroby mozne objednat ultranizke 215/35 R18 na beznu verziu? EDIT: pozeram, ze bol zvyseny profil pneu z 215/40 R17 na 205/45 R17 - cize aj 18" asi dostanu vyssi profil...
    1 bod
  32. Exteriér - naozaj bude treba vidieť naživo, z fotiek vypadá ten predok tak "nesúrodo", ale to môže klamať obrázok, v zadu sa mi to páči aj nepáči. Tie svetlá ale vypadajú vzadu lepšie, som zvedavý, či pôjde kus za kus s predFL vymeniť Interiér - tam nič zásadné nevidím, grafika budíkov sa mi viac páči predFL. Prípadná zmena materiálov opierok rúk, či už v strede, či v dverách je detail, môže potešiť, ale nič to v podstate nerieši.
    1 bod
  33. Ukludni sa. Olej odporucam vyberat z oficialneho zoznamu, a kupovat ho u overeneho predajcu Oleje 50200+50500-2feb2018.pdf ski1961 aj bikes ti dobre radia.
    1 bod
  34. Jo, ten filtr jsme nadhazoval nedávno, jestli bude a bude... Snad bude méně problémový než byli zezačátku u TDI. Každopádně jsme rán že mám jednu z posledních 1.2 TSI a myslím že v tom nebudu sám, kdo je rád, že má předFL
    1 bod
  35. @LukášCBR Jasně že se tím neřídí, ale i tak ty odrazky v nárazníku nevypadají nic moc. O tom naroubování "kulatého" předku na hranaté boky ani nemluvě...
    1 bod
  36. Zklamani, vubec bych se nedivil, kdyby Kaban nakonec byl odejit. OIII FL, zadek Karoku, teď tohle.. po SIII strmy pad dolu. No a kde se vzal, tu se vzal "blind spot"... :-) Vyhřívané čelní sklo stále nepřítomno.
    1 bod
  37. Věř, že při tvoření FL verze se Škoda auto určitě neřídí myšlenkou, jak to asi půjde dodělat na před FL verzi. Jinak mám pocit, že ten předek jim tak celkově nepasuje.
    1 bod
  38. Souhlasim, je to zbytecne. Ale pokud to tak chces, proc ti neporadit. Podivej se na tento navod, podle toho bys to mohl zvladnout udelat. Jeste si neodpustim poznamku, ze pokud bych to delal ja, urcite bych si neodpojoval tlacitko SET, ktere bych sice nepotreboval, ale mam ho tam z vyroby. Radeji bych koupil dalsi originalni tlaciko se symbolem, ktery v aute jeste nemam (moznosti je dost, napr. predni parkovaci senzory, START/STOP, GAS).
    1 bod
  39. Pro zájemce o další info a aplikace na AA doporučuji i toto vlákno u Octavií. Zkoušel někdo ten Performance Monitor pro AA na Fabii?
    1 bod
  40. Screenshot z auta s nastavením Full Linku v Seatu:
    1 bod
  41. Si myslím, že by to mohla byť netesnosť krúžkov, tak keby sa vymenili, snáď by to pomohlo.
    1 bod
  42. Zatím první vlaštovka : https://github.com/slashmax/AAMirror .... zrcadlení skrz AndroidAuto i s dotykovým ovládáním.
    1 bod
  43. Tak já se rozepíšu o montáži toho origo topení s neorigo zástavbovou sadou. Protože jsem měl vše odzkoušené, nepředpokládal jsem nějaký problém po montáži, jako, že nepůjde vůbec spustit, auto plný chyb atd. před vlastní montáží, je potřeba udělat demontáž :-D Je potřeba sundat: spodní kryt motoru levé kolo levé plastové nadkolí filtrbox s rourou až k turbu baterii nosník pod baterií klakson hadice od intercooleru demontáž nosníku pojistek a vycvaknutí konektoru stěrače a plastové zakrytí pod stěrači vypustit vodu demontovat vyrovnávací nádobku na spodku podvozku na pravé straně demontovat zakrytí palivových trubek demontáž zadního sedáku aby se mohlo na čerpadlo paliva levý a střední ofukovač plastové krásno pod ofukovači budíky volant plasty okolo sloupku řízení boční kryt od pojistek odmontovat pojistkový box malá schránka pod volantem ofuk nohou u řidiče kolenní airbag uvolnit BCM jednotku (není potřeba, ale já mám rád místo pro montáž) Po demontáži vypadá auto asi takto: Plastové nadkolí Motorový prostor Konektor od pojistkového boxu Interiér Takže příprava je hotová a můžeme začít s montáží. Protože pro superba před FL je od webasta návod pouze pro thermo top C, tak jsem musel kombinovat tento návod s návodem pro passata, kde byl návod na montáž thermo top evo. Jako první jsem smontovat komplet topení s výfukem, sáním a oběhovým čerpadlem, dle návodu Různé návody jsou zde na stránkách - http://mmc-manuals.ru/all_webasto/install/cars/ celý komplet jsem zamontoval do vozu, také dle návodu následně jsem si začal připravovat hadice, opět jsem musel kombinovat dva návod pro superba a passata. Zdemontoval jsem plastovou přípojku a připravil první komplet Na stávající hadici jsem jen nasadil plastovou propojku a rovnou hadici. trasování a doplnění ochrany hadic jsem použil dle návodu na passata. Je potřeba si dát pozor jaké průměry hadic jsou v autě. (s tím kdyžtak poradím přes sz, nebo telefon) Opět se vrátím k tomu, že jsem kombinoval dva návody, takže jsem musel délky hadic udělat dle aktuální zástavbové situace. Trasování bylo použito, jako je v passatu. Po upravení délky hadic a namontování dle passata včetně přeložení vedení trubice k ovládání spojky jsem se pustil do instalace kabeláže a palivové hadice. Bylo to z toho důvodu, že část trasování je stejná. Kabeláž jsem si dělal vlastní, protože jsem to chtěl mít hezké, tak skoro jako origo montáž. Vedl jsem to nad topením při podelníku auta. na hranu podelníku jsem dal ochranu. Trubičku od paliva a kabeláž jsem přiložil ke stávající kabeláži na podélníku, jako kostřící bod jsem taktéž tvolil na podélníku. Drát k + jsem přivedl ke konektoru od bateriového boxu Do interieru jsem si připravil už jen CAN drát a drát od dálkového ovládání, které jsem prostrčil u tlustého svazku co jde do interieru (kdyby někdo náhodou přepočítával dráty a vyděl tam dva tlusté o kterých jsem nepsal, tak to jsou dráty k dennímu svícení, které jsem taky k tomu dodělával) Zbylé dva dráty k ovládání podávacího čerpadla s palivovou trubičkou jsem dále táhnul přes vodní kanál k palivovým trubkám co jsou v motorovém prostoru, které vedou od nádrže. (jsou vedle vyrovnávací nádobky na chladící okruh) Následovalo protáhnutí drátu a trubičky při stávajícím vedení paliva až k nádrži pod autem. Montáž podávacího čerpadla si vyžádala taky drobnou úpravu držáku Dále pak připojení trubice s ovládací kabeláží a napojení na nádž jako takovou. Vše dle návodu na montáž webasta. Teď už jen stačilo jít do interiéru, zabuduvat jednotku na dálkové ovládání a napojit na CAN. Pro jednotku jsem našel docela pěkné místo na centrální trubce, ale je prozatím chycená jen jedním šroubem s trochu drnčí, takže to budu muset předělat Do jednotky je přivedeno napájení z vnitřního pojistového boxu a drát od topení pro dálkové spuštění. Třetí drát je zem. anténu jsem použil aftermarket od webasta a nalepil na horní levý okraj okna a kabelem jsem sjel při A sloupku k jednotce Can dráty jsou přivedeny až k rádiu, zvažoval jsem jsem napojení už u gatewaye, ale bylo tam málo místa, takže jsem je nátáhnul až k rádiu. No a už jen zkoušení. Pomocí diagnostiky jsem zaplavil palivové vedení, následně jsem zaplavil chladící okruh a pustil topení. první starty byly dost divoké a asi je ani nebudu popisovat, ale pak se to ustálilo a začlo fungovat. Při skládání zpět všech vyndaných věcí se ještě musela udělat díra do spodního zakrytí motoru, aby výfuk mohl pěkně foukat ven a duležité je překontrolovat vedení od výfuku. Mě se dotýkala plastového nadkolí, takže jsem ještě musel jednou přiohnout trubku výfuku. Nevím zda má smysl jsem psát i konektory, které jsem potřeboval. Spíš bude důležitá cena na kterou to vyšlo. Tak budeme počítat 6000,- topení s oběhovým vodním čepadlem(100% fuknční :-D), jednotkou pro dálkové ovládání a spousty dalších zbytečností, které jsem nepoužil 2700,- zástavbová sada pro passata (byla z ebay, ale pro superba je trochu jiná, chyběli mi tam držáčky, které jsem si musel vyrobit) 1500,- palivová pumpa (z ebay a byla nová) 1800,- nová oběhová pumpa (z cc autodily) 2100,- anténa a jehla do nádrže, šlo ušetřit za jehlu, ale musel bych vrtat do palivové pumpy v nádrži, což se mi nechtělo 750,- dálkové ovládání zde by měla být i cena za klimatronik, ale ten jsem měl odhad je 3500,- dle inzerátů Takže za materiál bylo 14 850,- + 3500 za klimatronik Kabeláž, konektory, piny jsem měl, takže tam je to za "0,-" No a kdybych měl počítat všechny hodiny co jsem tím zabil, tak bych se nedopočítal a nedoplatil. Samontná montáž mi trvala cca 30 hodin A závěr: Asi se to nevyplatí to doma dělat a trávit nad tím tolik hodin, ale na druhou stranu je v autě teplo při odjezdu.
    1 bod
  44. Ja tuhle logiku, ve smyslu, kdyz nejsi spokojen, jdi jinam, nemam rad. Auto neni rohlik. Tedy pro vetsinu z nas. A dopredu nevim, ze mi ten rohlik nebude chutnat, resp. ze budou s vozem takove problemy. Navic u produktu, o kterem Skoda sama tvrdi, ze to je top model a vystavni skrin firmy, ktery si Skoda necha dobre zaplatit. Ferda se rozhodl, ze pujde do teto znacky a tohoto modelu. Dal do toho svoje penize a jiste ocekavani. No a najednou je rozcarovan. Stejne jako rada z nas. Takze to neni o tom, seber se a jdi ke konkurenci... O tom, ze S3 ma vic much nez je zdravo, bych mohl vypravet a uz jsem sem o tom psal. Kdyz to jednoho dne preteklo mou mez trpelivosti a rozhodl jsem se, ze to budu reklamovat, tak jsem postupoval klasicky. 14 dni se nic nedelo, tak jsem zavolal na zakaznickou linku, kde jsem obdrzel jalovou odpoved. A ac to fakt nemam rad, tak jsem se obratil na sefa prodeje pro CR, ktereho diky praci znam. No a zacaly se dit veci.... Ale ty veci by se mely dit tak nejak normalne, ne kdyz clovek shani protekci. Zavady mi opravili, pocastovali me nekolika omluvami, nahradnim autem, veceri a kytkou, aby se 'paní taky nezlobila'. Nic z toho jsem nechtel, stacilo by, kdyby hned na zacatku nekdo delal co ma a jeste v odpovidajici kvalite, kterou deklarují v kazde druhe vete. Takze sice v tuto chvili s ferdou cloumaji emoce, ale vubec se mu nedivim. Se mnou by to cloumalo taky. A reseni urcite neni v tom, jit ke konkurenci. Btw., to tam o moc jine nebude. Ferdo nemas tu mezeru mezi zrcátkem a stropnicí nafocenou?
    1 bod
  45. Zaujímavé čítanie ale diskusia pod článkom nemá chybu samý odborník
    1 bod
  46. Zdravim. Dnes jsem dodělal montáž autokamery. Mám tuto, protože při případném sundavání oddělám jen kameru, základna s kabelem zůstávají na skle. Kameru jsem umístil schválně za zpětné zrcátko, abych ji viděl co nejméně. Chtěl jsem, aby kabel byl co nejvíce skrytý, takže je veden krajem stropnice, A sloupkem k pojistkové skříňce. Plus kabel je tedy vyveden z pojistky č. 36 (napájí autozapalovač, tedy spíná s klíčkem). Kabel je přes očko přišroubovám k pojistce (vyvrtal jsem v ní dirku). Šlo by to řešit i tímto, ale je to vysoké a nešlo by zavřít víko pojistkové skříňky. V místě nad spínačem světel je umístěn měnič napětí 12 V => 5 V a je zde připojen kostra kabel (dal jsem šroubek). Takže kabel je vidět jen jak jde od kamery pod stropnici.
    1 bod
  47. Třeba já sem to na Combi dělal :-) 2x 3C0972733 (Combi), 191972716 (Sedan) 2x 1S0972706 (FL) 12x N10336105 (Combi) 12x N10335807 (FL) 12x N10318905 (Sedan) + kus drátu 0,8 - 1,0 mm2 Mimo škodovku se dá koupit všechno mimo těch plastových svorkovnic takže ta redukce pak vychází na pár Kč...
    1 bod
  48. Měl jsem doma polepy prahů na Citigo 3D, tak jsem si vytvořil šablonu a použil na 5D. Foceno ihned po lepení, bublinky nyní už nejsou.
    1 bod
  49. Nic není řešeno tak bytelně jako origo, která drží za 4 šrouby za karoserii, bohužel je ale poměrně drahá.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...