Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/24/18 ve všech sekcích
-
Nic se stáčet nebude, poctivě najeté km doložitelné pravidelným servisem v AS. A taková olejnička co měl Clint to rozhodně není. Navíc pokud dojde k prodeji - tak nejspíš výkupem nebo protiúčtem. A vůbec, každé auto si svého kupce najde, krom rapida, toho nechtějí ani ve sběrných surovinách - plast totiž neprojde přes magnet.5 bodů
-
Když se ještě pár týdnů nebude holit, vezme si do třesoucích rukou hůlku a trochu se nakřiví..3 body
-
Stan chce jlavne stocit svuj tachometr na aute. Aby to jeho slavne 1.8 TSI vubec nekdo koupil. [emoji23]3 body
-
Ale oni nesuperia kto vyroby auto s najnizsim odporom, ale potrebuju dosiahnut stanovene hodnoty, ktore dosiahli aj bez krytu.3 body
-
3 body
-
Poznámka k těm, kteří používají jako náhradu ledky v blinkrech či obecně ve vnějším osvětlení vozidla, se vystavují riziku, že v případě nehody se stanete viníkem i při nezavinění. Viz příklady kdy auto, které čeká na vedlejší a auto na hlavní bliká ve směru pokračování po hlavní komunikaci. Pokud ten z vedlejší si blikání nevšimne a vjede autu z hlavní do cesty protože nevěděl, že bude odbočovat, je automaticky viníkem. Nicméně pokud na policii vypoví, že blinkr autu nesvítíl, je dokazovací povinností policie zjistit funkční stav blinkrů na voze, který kolizi nezpůsobil. Poté co zjistí nestandardní typ žárovky, padá vina za nehodu v celém rozsahu na auto jedoucí po hlavní silnici a dokazování, že nelegální žárovka není příčinou nehody se přelívá již ne na policii ale na soudního znalce u soudního jednání. Stejný problém nastává i u žárovek denního svícení. Když já jako řidič se chystám předjíždět na přehledné silnici třeba kamion a v půlce manévru vidím auto v protisměru, kterému se nedokážu vyhnout, dojde ke kolizi, kterou když přežiju, tak můj právní zástupce se jako na první věc zeptá jestli to auto, které jsem přehlédl bylo dostatečně dobře vidět. Pokud řeknu, že ne, rozběhne se stejný proces jako s blinkry viz výše. Nikoho nechci strašit, jsou to jen modelové situace, ale jenom připomínám, že tyto nelegální náhrady vám mohou přitížit v situaci, kterou jste nezavinili. V nejhorším kvůli nim celé zavinění padne na vás. A pozor! Z důvodů neschválené součástky vás nebude krýt povinné ručení.3 body
-
3 body
-
Jen ze ty nevis co vi Clint, ze to bylo vsechno zmanipulovany schvalne proti Rusku. Rusaci sportovci jsou vsichni cisti jak padly snih. [emoji23] V hokeji nas ovsem rozdrtili a to je fakt. Byli lepsi.3 body
-
2 body
-
2 body
-
Tak jsme nakonec našel FIII HB 1.2 TSI 66/81(MT i AT)kW - 0.316/0.325 1.0 MPI - 0.320 1.0 TSI 70/81(MT i AT)kW - 0.317/0.326 1.4 TDI 55 a 66/77kW - 0.316/0.321 FIII Combi: 1.2 TSI 66/81(MT i AT)kW - 0.307/0.309 1.0 MPI - 0.304 1.0 TSI 70/81(MT i AT)kW - 0.308/0.310 1.4 TDI 55 a 66/77kW - 0.302/0.306 ZDROJE: https://cdn.skoda-storyboard.com/2016/05/FABIA-en.pdf http://forum.skodaforum.rs/fabia-2014/skoda-fabija-cenovnik/?action=dlattach;attach=5866 https://cdn.skoda-storyboard.com/2016/12/TD_FABIA_COMBI_en.pdf https://cdn.skoda-storyboard.com/2016/04/FABIA-COMBI-en.pdf2 body
-
Tak mě je třeba jasný, že to má vliv na earodinamiku, ale pořát to nijak nevylučuje že to kombi nemá z důvodu šetření aby byl nárůst ceny pouze 10 000. To si inženýři řekli že když má Combi takovou dobrou aerodinamiku tak můžou ušetřit pár tisíc na oplastování. Automobilka samotná teda ušetří spíš stovky, ale globálně to je potom velká úspora. To je přece i v zájmu automobilky mít auto s nízkým odporem a ještě lepšími vlastnostmi než má prodloužená záď verze Combi oproti HB. Nebo to musí takto dorovnat absencí plastů aby aerodinamika HB a C byla vyrovnanější?2 body
-
2 body
-
Aplikacia Carista OBD2 umoznuje diagnostiku a nastavenie niektorych funkcii na koncernovych vozidlach (podporuje aj dalsie znacky). Existuje verzia pre Android aj Apple. Co potrebujete: Samotnu aplikaciu - da sa kupit, alebo najst "odomknuta" verzia na webe ELM327 adapter - ja som pouzil verziu Bluetooth 1.5 Kompatibilne auto - kompletny aktualny zoznam je tu. V nasledujucom videu som diagnostikoval Skodu Rapid a aktivoval dial staging (pretocenie ruciciek). POZOR, TREBA POUZIT SPRAVNU VERZIU ADAPTERA, NA TRHU SU AJ ZLE KUSY (POTVRDENE SKUSENOSTAMI UZIVATELOV), VIAC INFO NAJDETE V SAMOSTATNEJ TEME, PROSIM CTENYCH UZIVATELOV FORA ABY SVOJE OTAZKY A SKUSENOSTI OHLADOM NAKUPU SMEROVALI DO NEJ. EDIT 16.11.2016: navod na odomykanie Caristy Carista Lucky Patcher.pdf Zamknutu Caristu v3.0 beta 19 najdete tu https://uloz.to/!ZmynF3CfszxU/carista-3-0-b19-apk Lucky Patcher v.6.3.5 tu https://uloz.to/!B4J5XD1gwtTy/luckypatchers-com-v6-3-5-apk Bohuzial neviem ci Vam to pojde na inych verziach Androidu a Caristy, treba skusat. Edit 27.07.2017: pri niektorych autach Carista nefunguje s otvorenymi dverami. Vzdy sa uistite, ze su vsetky dvere zavrete a ze mate zapnute zapalovanie. Edit 22.11.2018: Posledna odomknuta verzia 3.8 beta 10 je tu Edit 29.3.2020: POZOR, majitelia smartfonov s upravenymi romkami - je mozne ze vam nenaskoci okno Lucky Patchera pri snahe o emulaciu platby. Napr. ak mate cinske MIUI (Xiaomi, Huawei atd.), skuste postupovat podla tohto odkazu1 bod
-
1 bod
-
Jasně, jenom musíš napsat že je garážovaná, v zimě nejetá a koupená po dědkovi co vyjížděl jen o dušičkách a to jen když svítilo slunce1 bod
-
1 bod
-
6 let je od baterky z prvovýroby prd. A záleží co od baterky očekáváš. Startování je jedna věc. Spousta lidí potřebuje třeba zásobovat nezávislé topení.1 bod
-
+ vlastní poi body, starsi fw to nepodporuji. Ale i kdyz je toho plny internet porad se objevuji tezitka. Ne kazda navi jde hned preinstalovat na 5238. Co se tyce gateway neni az tak nutne ji menit, lze preflesovat skoro kazdy stary model. Jen pro doplneni vycerpavajici odpovedi Stringa.1 bod
-
Nechápu proč se někdo ptá na důvod aktualizace. Je to každého věc a jen hlupák si něco stáhne a strčí do rádia aniž by o tom něco neměl nastudované... Bylo tu snad na každé druhé stránce napsáno, že aktualizace je třeba pořádně nastudovat a pokud už se dotyčný rozhodne, tak musí mít správnou verzi. To samé s aktualizacemi map atd.... Shrnutí: - Aktualizace FW Aktualizace nic enormně zásadního nepřináší, u starého FW může přinést pouze možnost odblokování obrazu za jízdy, rozšířené info menu, možnost použít větší kapacitu SD karty. Rychlost odezvy je tak minimální, že to nestojí za risk, žádné velké změny se nedějí a pro aktualizaci map není třeba aktualizovat FW. Pokud už někdo chce aktualizovat, je lepší si to za 500,- nechat udělat komplet (aktualizace FW, aktualizace map, případně nové boot logo) od někoho, kdo ví co dělá. Ferda25 - Strakonice, Rolbař - Praha, Milhausek - Humpolec... - Aktualizace map Co se týká map, tak mezi V14 a V15 je minimální rozdíl pro ČR, měnil bych pouze v případě potřeby změnit region. Pro verzi SD je nutné použít SD kartu a nabootovat z CD, je nutné na toto mít potřebný FW v navigaci, který tohle umožňuje. Pro verzi DVD je nutné stáhnout ISO, vypálit na dvouvrstvé DVD (pokud je to ISO včetně POI bodů) nebo klasické DVD (pokud je to ISO bez POI bodů) a před instalací vyzkoušet z DVD, pokud jsou funkční tak nainstalovat. - Info o navigaci Aktuální informace o navigaci jdou zjistit přímo v navi, pokud má aktivované rozšířené info menu stiskem a držením tlačítka SETUP cca 30s, případně připojit diagnostiku a vyčíst - Bootovací obrazovka Změna boot loga je stejně riskantní jako instalace FW - Vybíjení baterie Po výměně rádia může docházet k vybíjení baterie, to má na starost jednotka GATEWAY - nutno nastavit nebo vyměnit jednotku. - Nemožnost čtení DVD Je možné zkusit vyčistit mechaniku, návody jsou zde na fóru, nebo i na YouTube je toho spoustu To je asi tak všechno k navigaci... Vše je tu několikrát popsáno, vysvětleno, je tu spoustu odkazů, každopádně každý by si měl rozmyslet, jestli se mu vyplatí ušetřit pár stovek za aktualizaci od někoho, kdo tomu rozumí a zda mu to stojí za to, že si může z navigace udělat krásné těžítko...1 bod
-
Vykup nebo protiucet je nejmene vyhodny. To co nabidli mne v Auto Jarov za 01 v podstate v luxusnim stavu bylo k smichu. To sem ho pak radeji prodal za tu samou cenu do rodiny. A to jestli pravidelny servis v AS nebo ne ti ve vykupni cene udela prd. Ano pro ne pak v prodejni cene ano. Tebe vzdy chteji oskubat tak jako tak. A to AAA jsou proti nim kolikrat zlaty.1 bod
-
Jak správně říkáš, měli by tě vyhodit. Ale to je diletanství STK, že na to nepřijde. Nicméně STK a přezkoumání auta po nehodě je další paralelní větev, která se řeší zvlášť a nemá vliv na samotný princip určování viny.1 bod
-
Paní jede taxíkem. U cíle zjistí, že nemá na zaplacení. Řidič vztekle zabouchne dveře, šlápne na plyn a odveze ji na louku k lesu. Tam rozprostře plachtu. Ženská začne hořekovat: "Jéžiši, co mi to chcete udělat? Já mám doma tři děti!" Taxikář na to: "A já mám čtyřicet králíků, tak nekecej a trhej! Ale jenom jetel."1 bod
-
Jak že se to rika? Chytrému napověz... Protoze combi ma principialne lepsi aerodynamiku, nepotrebuje kryty. Jenze to neni o uspore na kombi, ale spise o nutnosti vicenakladu u HB. A proc? Protoze hodnota Cx (ano, spise jen v laboratornich podminkach, ale o to se tu hraje) ma primy vliv na spotrebu a potazmo emise CO2. Jde tedy o to, jak dosahnut stanovene cilove hodnoty za jeste prijatelnych nakladu.1 bod
-
Také by mě zajímal rozdíl-rád se nechám poučit. Fakt by mě zajímalo,čemu může uškodit ten dvojklik?Ano-chápu,že mikrospínači v klíči,ale zas na druhou stranu-ten se dá vyměnit a stojí pár kaček. Pokud má někdo Kessy tak stejně ty tlačítka používá výjimečně,takže životnost klíče sakra dlouhá. Ale opravdu bych byl rád,kdyby to tady někdo rozvedl a napsal problémy,které mohou vzniknout při dvojkliku na klíči.1 bod
-
1 bod
-
Tak som bol v aute pozriet aky mam ten HW Vehicle - 0xCC01... a ked som dobre pochopil na stranke gti HW Vozidlo: 0xCC01 - 3T0 035 680 B / C / D / E / F (C12) tak mam soft C12 ?? A čiže mozem hodiť HW 5238 lebo je to vhodne pre vsetky Columbi ale mozem este upgradnut na 5274.. už len citam fórum a zistijem co sa mi zlepší alebo nie.1 bod
-
Supermarine Spitfire- s první částí se dá souhlasit, že by podobná situace popisované mohla nastat, avšak s druhou částí ani omylem, auto musíš vidět za dne i kdyby nesvítilo vůbec, tady neplatí žádná výmluva na denní svícení.1 bod
-
1 bod
-
Tak fandit můžeš komu chceš.... ...a že mě to po tom co tu nedávno proběhlo vůbec překvapuje1 bod
-
To se nejsem uplně jistej. Co se tvrdí, tak největší klientelou jsou fleetový zákazníci. A ti téměř ve 100% případů chtějí naftu. Nejspíš kvůli spotřebě. A samozřejmě automobilka jde na ruku svým největším odběratelům. Nás pár zastánců benzínu pro ně není žádný terno. Podíl u Kodiaqa je údajně 80 ku 20 ve prospěch nafty. Navíc i pocitově, kdekoli řeknu, že chci benzínovej motor, všichni se diví. Kdykoli vidim někde venku jet Kodiaqa, tak už z dálky slyšim ten traktorovej zvuk nafty. A i tady v diskuzi většina popisovala, že objednává diesel. Ne, nepozoruju v reálu rostoucí zájem o benzíny v tomhle segmentu větších aut. Pořád je to okrajová záležitost.1 bod
-
Když totalita, tak totalita. Komu se to nelíbí, nechť sem nechodí. Pravidla se prostě dodržovat budou. Příspěvky mimo téma smazány.1 bod
-
LK: https://www.skodacommunity.de/threads/sammelbestellung-tuerbeleuchtung-laurin-klement.119391/page-3 Sportline: https://www.skodacommunity.de/threads/sammelbestellung-tuerbeleuchtung-interessant-fuer-alle-sportline-besitzer.118343/page-131 bod
-
@ohnizmar, @brrrrm no páni tak to idem skúsiť, snáď to bude fakt dobré : https://www.banggood.com/CORHART-Car-Dashbored-Phone-Holder-Mount-Universal-for-iPhone-Samsung-Xiaomi-p-1164121.html?rmmds=search&ID=224&cur_warehouse=CN1 bod
-
Asi to nebude pro všechny tak snadné odkazů je v tomto vláknu spousty je to Google a stejně se každých pár stránek někdo zeptá jak aktualizovat. Já bych jenom rád aby si to každý promyslel a zjistil co nejvíce informací než něco někde stáhne a šoupne do navi.1 bod
-
Mal som original led v interieri Leona, ale v zasade som sa utulnejsie citil v autach, kde este boli ziarovky, tak som v podstate rad, ze do Fabie do interieru este davaju ziarovky.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Stačí si sundat zástěrky na jedné straně vozu a chvíli takto jezdit na mokru a každý hned pochopí, zdali mají smysl nebo ne. A co se týká vzhledu, mně se na autě líbí.1 bod
-
Nech sa paci, Carista 3.7 beta-18 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku.1 bod
-
@Maverick A proto se dal při konfiguraci připlatit "paket pro špatné cesty", který mimo jiné obsahoval i krycí plasty spodku, které jsou u HB standartem ? A jestli kryty mají jinou funkci, než něco krýt, potažmo chránit, tak já jsem marťan.1 bod
-
to ale bude platit pro folder kde bude album jednoho autora, ale pokud mám folder mixu písniček různých zpěváků ...1 bod
-
1 bod
-
Pak bych Ti sebral řidičák.Nezlobte se na mě,ale v první řadě má být ten řidič,který má dávat pozor!!!!!!Pak pár debilů spoléhá na asistenty a havárie jsou tady.Možná by bylo dobré vrátit časy,kdy nic nebylo. Pawouku,nech to chvíli viset a pak to smaž.1 bod
-
Mozna by stacilo pootocit pneumatikou. Kazda pneumatika ma sobe oznaceni zpravidla bila, ale muze byt i jina barva, tecka, ktera by mela byt umistena proti ventilku. To by mela byt idealni pozice pro vyvazeni kompletu s co nejmensim poctem zavazi.1 bod
-
proč? alespoň víš, že ty předražený ze škodovky nemá cenu kupovat. Nevím jak dnes, ale dřív je Škoda brala od Pewagu - takže kupuj rovnou od výrobce. Pokud chceš se samodotahovací kladkou, tak ber Pewag servo, pokud ti stačí obyčejné, tak řadu Brenta (to je podle mě to, co prodává Škoda). U těch obyčejných bych ale zvážil ty z hobymarketu - dnes jsou kvalitativně srovnatelné se značkovými, respektive téměř vše se dělá ve stejných továrnách.1 bod
-
1 bod