Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/31/18 ve všech sekcích
-
Sanitka uhání s infarktem do špitálu, ale před železničním přejezdem auto zničehonic zastaví. „Kruci šéfe, chcíplo mi to!“ zanadává šofér dozadu k lékaři. „Mně tady taky.“ Rozdíl mezi Pražákem a Ostravákem, když přijdou pozdě na rande: Pražák: „Ahoj, hele, prosím tě promiň, že jdu takhle pozdě, v práci to bylo šílený. Měl jsem jednání a pak šéf po mně chtěl ještě něco dodělat, takže se to protáhlo. No a pak ta doprava, to je šílenost. Resslovka zase stála a o magistrále ti radši nebudu říkat. Proto to zdržení.” Ostravák: „Sorry, su tu pyčo.”4 body
-
3 body
-
Neser, já už tejden nemůžu v tom vedru spát. Doháním to přes den v kanclu. Jinak koukal jsem na letní hadry na moto. Asi do nich půjdu.....2 body
-
Hoši to vedro je strašný. Ještě že máme v práci klimu a dá se pěkně v noci spát [emoji23] Oktávka pro chlapy, Rapida dětem [emoji1]2 body
-
Modré zóny jsou fajn. Místo stejně není, řemeslník nepřijede a ty jenom platíš další daň. :-)2 body
-
Na STK dám zpátky žárovky. I když svítí hůř, mají homologaci a já projdu. Policajti mně stavěli už dvakrát a bez problému. A když narazím na nějakýho, kterej se v tom dnešním light bordelu na silnici vyzná, sklapnu a dám mu zapravdu. Bude jí mít. Já chci jen být líp viděn a co si budeme povídat- většina z nás ledky zkouší a ví, že je to na hraně. (Krom pár lidí, co investují třeba do origo po face zadních lamp - smekám). Soudnej človek nebude na ledkách šetřit a investuje do kvalitnějších a nebo rovnou cree diod a zkontroluje si, jestli svítí dostatečně a/nebo jestli ostatní neoslňuje. A ano- ideální je, mít auto oledkovaný už z výroby a tyhle věci neřešit2 body
-
1 bod
-
Stringo mají to v geneze.cz Od Modeky kalhoty i bundu. Upswing nebo tak nějak..1 bod
-
1 bod
-
A zkoušel jsi porovnat s nějako jinou FIII, třeba co měli na salonu, několikrát odklopit sedák, zda to jde stejně, nebo se to nějak "mění"? @Lupen_cz Toto platí pro HB, Kombi má stejný systém jako měla FI a FII.1 bod
-
Jak píše Witttmann, je to "subjektivní" pocit. Ať s drahá polovička pořádně opře do pedálu (vší silou, teď jen jestli ví jakou sílu má veš :-)) a musí to ubrzdit. Brzdy brzdí normálně, jen je třeba výrazně větší síla na pedál. A hledání netěsnosti? Mohlo by to tiše syčet, takže při vypnutém motoru poslouchat, případně zahýbat hadicí do posilovače, jestli se syčení nezmění. Netěsný by mohl být nějaký spoj nebo zpětný ventil v hadici.1 bod
-
Ale je pravda, že služebák mohu zaparkovat kdekoliv po celé Praze a zaplatíte to všichni. [emoji23][emoji23][emoji23]1 bod
-
Jj, to mi vadí vystupovat a zase nastupovat nadvakrát, ale zase raději to, než parkovat na ulici. Dokud nebudeme mít modré zóny (a já si je zde přeji) i u nás tak to bude naprdlačku s parkováním venku pořád.1 bod
-
1 bod
-
Papírově má auto s nefunkčním podlakem stejně dlouhou brzdnou dráhu jako s podlakem. Ten posilovač je jen jakási komfortní funkce, ale v principu není nutností. Subjektivně se může zdát, že auto bez potlaku nebrzdí (tuhý pedál, je potřeba více síly), ale stále to musí brzdit. Pokud auto ujíždí, je někde něco špatně.1 bod
-
1 bod
-
hledal jsem separátní a ten jsem nenašel, nenapadlo mě že škodovka se rozhodla to spojit všechno dohromady... A nemám z toho radost, mě univerzální věci nezajímají, nechci číst o fukncích které nemám... ale nic napalt. díky za odkaz. ještě kdyby sis dokázal odpustit toho rýpání na konci....1 bod
-
1 bod
-
Nazdar. Pri kontrole ventilu, bolo okolo gumovej priechodky mastná škvrna. Tak som kúpil nový ventil a aj priechodku. Včera som to vymenil. Ventil nebol zlomený, ale časť ktorá je za priechodky v hlave už mala od tepla deformáciu. Trochu som do toho zarýpal nechtom a bolo to tak vyhriate že sa to mrvilo na prach. Teda tomu komu padol kúsok do hlavy valcov sa to určite rozmrvilo na prach a olejový filter to zachytí.1 bod
-
1 bod
-
Videl jsem misto kde kotvi Pawouk svuj korab. Reknu vam. Hustej pristav. Zadna plechova bouda u Vltavy. [emoji23] Takovej Clint se svym drevenym pristreskem z odrezku z pily by mohl zavidet. [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ale no tak..... Ten kdo prodává Colomba ho v 99,999999 % případů vymontoval ze SVÉHO auta, protože: 1) si pořídil kvalitnější rádio z Číny a příští dva roky chce zasvětit jeho zprovoznění, 2) všechny cesty se už naučil zpaměti a navigaci už nepotřebuje, 3) auto naboural - na bazoši býval maník, který měl takovou smůlu, že zbořil i několik aut za den.1 bod
-
tak zas jako ruku na srdce, on nikdo nestojí o to, aby ti to auto vydrželo kdo ví jak dlouho... Je evidentní, že takhle je to nastaveno proto, aby (když je nejhůř), byl řidič upozorněn. S tím, že automobilka to může vykládat tak, že ani v tu chvíli to ještě ničemu nevadí, filtru to nezkracuje životnost apod., kdyby se snad někdo chtěl soudit, že se mu samovolně rozbíjí auto, aniž by o tom věděl. Ale v reálu to asi bude spíš naopak a v momentě, kdy je řidič vyzván k asistované regeneraci, už to na životnosti filtru bude znát. Ty, jako zákazník, stejně jako v případě 99% jiných závad, nejsi schopný prokázat, že za to nemůžeš... Takže ať jsou dnes naftový kamna jakkoliv moderní, řídil bych se pořád tím, že platí ty základní principy, co platily od začátku. Nafta v osobáku má jedinej smysl a tím je nižší spotřeba v částečným zatížení při dlouhých trasách, kde vyniká nejen spotřebou, ale tak nějak i životností. Tím pak ospravedlní svou vyšší pořizovací hodnotu, která se postupně s nájezdem "vrátí" na přímých nákladech spojených s provozem. Pokud není dodržena tahle zásadní podmínka, nemá pořízení nafty racionální důvod. Toť můj názor.1 bod
-
Souhlas, jsme ctyri :-) Zkusil jsem osmnactky a zase jsem je prodal, i kdyz vypadaji skvele. Navic to podle me zkracuje zivotnost naprav. Mam sestnactky na leto i zimu a jsem spokojeny, davam prednost pohodli.1 bod
-
Tak to jsme tři. Už podruhé jsem vyměnil 17 za zimní 16 a vždy je to přechod k horšímu. I spotřeba u letních 17 šíře 225 je větší. Nicméně ty 17 jsou daleko hezčí.1 bod
-
Tak to jsme dva, mam sice sportovni podvozek, na zimu 16ky, na leto 17ky a je to tvrde i na tech 16kach. Nechapu, jak muze nekdo chtit dobrovolne 18 palcu a vejs. Asi nejake komplexy s velikosti.1 bod
-
1 bod
-
Pravda. I tomu "cvaknutí" bych někdy nejraději snížil hlasitost (alespoň co mám u F3).0 bodů
-
Takovýhle jev mohou vyvolávat některá brzdová obložení jednoduše svým složením a stavem opotřebení.Prostě se stanou tvrdá jako kámen a je potřeba velké síly k tomu,aby brzdy brzdily.Když potom běží motor a posilovač,tak to zabrzdit jde.Ta nebrzdící ruční brzda pokud jde páka zvednout až nahoru,tak za tou pákou,když je odbržděná,vyndej z tunelu přihrádku a zkus dotáhnout matku na vahadle,které tam uvidíš.Pokud se pak krok páky zmenší a brzda bude normálně fungovat,tak potom jediné,co bude třeba vyměnit,budou vepředu destičky.-1 bodů
-
motosi, jak se to vezme, nám zde zabírají hodně míst "vesnický" pak ti, kteří někam letí a nechce se jim platit parkovné a ve finále tady nějaká autopůjčovna má hromadu zaparkovaných aut-1 bodů
-
Modré zóny jsou klasická ukázka toho, jak pražáci milují zavádění pakáren. A vůbec jim nevadí, že tu pakárnu nasazují sami na sebe.-1 bodů
-
Parkují na Tvém pozemku, nebo jak? Nebo jsi nadčlověk a nikdo jiný na veřejném prostranství parkovat nemůže?-1 bodů