Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/12/18 ve všech sekcích
-
Ukazal jsem mu to nesestrihane video s tim, ze jsme prosli cele video od uvodni situace na kruhaci a dale videl vsechno dulezite, uvodni verbalni potycku, mlaceni do auta, vybrzdovani, jak sjeli na chvili z te hlavni a on zastavil a cekal na ne az po lapeni PCR. S tim, ze jsem mu prekladal, co tam rikaji. Nektere "nudnejsi" pasaze jsme preskocili.2 body
-
Dnes jsem objevil zajímavý článeček. Dost objasňuje proč je životnost baterie tak nízká. Výrobce aut kvůli ušetřeným pár gramům CO2 ze zákazníků dělá dojné krávy. http://www.auto.cz/nespolehlivost-baterii-modernich-aut-kdo-chce-jezdit-musi-dobijet-125770?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku2 body
-
1 bod
-
Nevím co by byla relevantní odpověď, ale mám deaktivováno ver. 1. Stejně jako @milanxx a 99% dalších. Chová se to jak má a vím proč tomu tak je (na rozdíl od třeba odpojení nějakého konektoru). Nakonec ten tvůj článek z novinek nic jiného neříká. Jestli je to dost relevantní, není zač.1 bod
-
Mám takový fofry, že nevím, co bude zítra...... Kecám. Jedu na poradu do sklípku. [emoji1787][emoji6][emoji12]1 bod
-
1 bod
-
Hm, tohle budeš muset přeložit, i když jsem na Slovensku pár let žil a chodil i do školy, tak netuším, co je to "strpanie".1 bod
-
Obvineni asi podle ocekavani, jak to dopadne u soudu, to je otazka. Poustel jsem to video kamaradovi psychologovi, ktery dava prednasky z psychologie mladym uchazecum o ridicak tady v Rakousku. Video se mu natolik "libilo," ze ho v jeho posledni lekci zaradil jako nazornou ukazku, jak se nechovat na silnic. Udajne melo velky uspech u posluchacu.1 bod
-
Tak šlo to pomocí vyjádření a ještě jsem si vzal katalog příslušenství a mám dopsan í další rozměr1 bod
-
1 bod
-
V iných témach o kessy sa písalo, že kľúč s autom komunikuje aj počas jazdy, preto som to bral ako samozrejmosť. Včera som však vytiahol kľúč a sledoval to blikanie na svojej F3. Okrem zamknutia/odomknutia auta, zámku volantu a naštartovania, blíka ešte v týchto prípadoch: - keď otvorím a zatvorím hociktoré dvere, - keď dovriem otvorené vodičove okno, ale iba ak auto nie je v pohybe. Na F3 mám dorazy iba na vodičovom okne, ale na O3 asi bude blikať aj pri dovretí ostatných okien, - keď sa auto automaticky uzamkne po rozjazde. Absolvoval som len krátku 10km trasu s kľúčom na palubovke, no žiadne iné prebliknutia som už nezaznamenal. Ale bolo to po meste, takže som nemohol celú dobu sledovať kľúč, možno mi nejaké prebliknutie ušlo. @bouchy mám aj ten, ale na inom zväzku kľúčov..1 bod
-
@cisarnero Přečtěte si o tom všechny příspěvky. Vypínání S-S ať kódováním, či relátky (moduly) zde bylo dostatečně podrobně popsáno i s odkazy na sehnání. I ta Wirerova příručka, jejíž část jste uveřejnil, zde byla několikrát. Zatékání do vozu? Kdy máte vyroben vůz? Interiér byl řešen v TPI, které zde jsou.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Mám už 3.5 roku verzi 1. 2 měsíce po koupi vozu. Tehdy ani jiný způsob nebyl. Funguje jak má motor nevypíná s hlášením velká spotřeba. Tlačítkem jde vypnout a pak není to hlášení. Rekuperace funguje beze změny. 3 servisní prohlídky a 1 mimořádná s přehráním SW a nastavení S/S zůstalo.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Dnes jsem provedl (1,5 měsíce po operaci TEP kyčle) výměnu osvětlení zadní SPZ za LED (koupeno ve slevě ve Škodovce) včetně překódování VAG COMem dle výše uvedených návodů. Prostřihy v plechu nejevily žádnou korozi (auto vyrobeno 2016 45 000 km), akorát před demontáži jsem prostříknul okolí WD. Bylo hotovo i při slezení ze 4.p o dvou berlích a zpět asi za půl hodiny. Mějte trpělivost se 76 letým pacientem po operaci TEP. Děkuji.1 bod
-
V případě Amundsena a virtual cockpitu nelze zobrazit navigaci současně. Platí buď Amundsen nebo VC. Toto lze až u Columbusu společně s virtual cockpitem.1 bod
-
Videl som prvý krát virtual kokpit naživo v jednom aute v showroome. Prišlo mi to ultra malé oproti klasickým budíkom.1 bod
-
https://www.mdcr.cz/getattachment/Dokumenty/Silnicni-doprava/Schvalovani-vozidel/Stanoviska-vyrobcu/29-2017-6095.pdf.aspx?lang=cs-CZ Tímhle by to mohlo jit dopsat, ne? Bod 111 bod
-
Na školením nám o tom pěkně popovídali a výsledek-Plyn o osobáku nesmysl.Rozepisovat celé školení nebudu,ale podstatné věci jsem už tady na fóru o tom někde psal. Olej z kompresoru se do pneu nemá jak dostat.vlhkost ano,ale na to by měly mít pneuservisy odlučovače.My máme na výstupu z kompresoru a pak u každého stroje,který pneu fouká.Ale přiznávám,nejde vlhkosti 100% zabránit. Byli a jsou lidé,kteří chtějí foukat "dusíkem" i satré rezavé disky a diví se,že jim to za chvíli uteče.Největší problém je těsnost pneu u patek.Pokud je plech.nebo alu. disk rezavý/zoxidovaný tak žádný plyn nepomůže.1 bod
-
1 bod
-
@omicron na to nemusíš mít ani FL, už předFL MK3 je lacinej šunt .... jak psal @ferda25 , nakonec se na to vykašleš a problémy si pokud to jde řešíš sám. Protože pak teprve máš jistotu že je to správně. Já třeba pořád čekám jestli na panoramě u O3 Combi vyřeší to zatékání, protože současné zapatlání tmelem nepovažuju za korektní řešení....1 bod
-
Já když vybíral před půl rokem OIII, také jsem s nějakým puncem "jistoty" pokukoval po škoda plus autech, protože to co prodávaly soukromé osoby nebo normální bazary byly vše bourané naleštěné bídy před smrtí s trochu zahlazenými chybami. Bohužel ač jsem těch aut reálně byl prohlédnout 12 kusů, tak z těch 12 kusů, které byly deklarovány jako nehavarované (i bez záznamu poškození v Cebii, ELSE a jiných zdrojích informací, což u Ferdova SIII čisté není) bylo 10 kusů reálně bouraných podle obhlídky na místě. Ze dvou kusů, kterým nic nebylo byla jedna jako ze škatulky (tu mám doma) a druhá chuděrka opotřebovaná ohrkaná šmudla (byť s méně najetými km, ale evidentně na to auto předchozí majitel hodně kašlal). Tedy obrázek o Škoda plus jsem si udělal naprosto jasný. Je to prostě jen další bazar s klasickými praktikami, ovšem pod záštitou všech těch reklam a škodovky to zní na první pohled dobře. Chápu proč to tam řada lidí, kteří si nezvládnou o autu a jeho technickém stavu vše řádně zjistit, kupují s vidinou kvalitního auta. Jak píšeš, je to opravdu smutné a další z mnoha špatných vizitek škodovky, které si sama dělá.1 bod
-
Doporučuji koupit přes německý eBay, kde se dá dostat s cenou na cca 1500Kč za samotný CarStick LTE.1 bod
-
I když to asi bude jak píšeš, tak stejně ten pán prostě nejspíš neví jak to řešit a nevyřeší ti to, ztrácíš s ním jen svůj čas nic víc. Jsme pořád lidi když neví měsíc tak nebude vědět ani příští měsíc, co ti na to říct... Tím samozřejmě neobhajuji špatnou kvalitu práce, jen se ti snažím ušetřit čas, já nechápu co kdo na škodovce vidí, podle mě je u nás ne jen předražená, ale navíc na to jak tu ty auta jezdí, tak by tu každý mechanik měl vědět jak je opravovat, paradoxně je ale opak pravdou, najít člověka co fakt ví co dělá a má zkušenosti je extrémně těžké, protože do toho fušuje každý nýmand co nemá tušení moc toho neumí a tak se snažáí vecpat někde kde teče dost peněz i pro křivé ručičky, co hůř člověk si nepomůže autorizovanou sítí, vzniká tu paradox, kdy tu cizí značky jako mazda a pod. mají mnohem kvalitnější a méně problémový servis než domácí značka.1 bod
-
Nemyslím si že po odpojení a pripojení baterie by sa dačo pokašlalo, skôr pri zmene baterie, by si dobíjací systém myslel že má starú - pôvodnú bateriu. Až po výmene baterie nastane problém a ten že ju treba nakodovať.1 bod
-
Mám pocit, že dobře víš o tom, že jako sportovní podvozek je prodávána právě úprava se snížením. Nebo někdo za 5 100Kč čeká víc? Připomínáš mně kamaráda, kterému "hráblo" obdobným způsobem. Vedl pro změnu svatou válku proti řediteli jedné z městských organizací. Vysloveně žil hledáním chyb, podával stížnosti. Skončil tak, že ho odsoudili za stalking. Vyser se na to, nic tím nezískáš. Pokud teda nejseš aktivista z podstaty věci a nebaví tě to. A nebo jestli nehledáš záminku k vrácení auta.-1 bodů
-
-1 bodů