Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/07/19 ve všech sekcích
-
3 body
-
3 body
-
Aleši zdrz se svych mouder, "pravd" a blbych kecu. Akorat zasiras misto. Vubec neodpovidas na to, na co se dotycny pta. To uz je nejaky druh obsese. gabbiho vec jak bude používat klimatizaci... gabbi: je to normalni, i kdyz mas zapnuty pouze ventilator, tak se to vypisuje jako klimatizace. Je to trochu matoucí. A na to druhe uz odpoved Patrik.3 body
-
2 body
-
Mám 1.5tsi bez OPF + manuál. Najeto přes 20000km. Nechal jsem auto i přes noc venku. Tohle je moje šestá ŠKODA a každá jina motorizace. Tenhle motor má asi nejhorší projev než se ohřeje (Ale za mě žádné tragédie). Tak bych ho bral i do dalšího auta.2 body
-
Ano, píšeš to správně, ale v infotaimentu jsou 3 úrovně "jak má režim auto foukat", je tam něco jako "Normal, Eco, Hight" (nevím z hlavy) a tyto režili určují to, jak moc bude vzduch cirkulovat (v ECO ani v létě při rozpáleném interiéru nepustí větrák naplno, a po vyhlazení se skoro vypíná, naproti tomu Hight fouká výrazně více a minimální cirkulace je také o poznání intenzivnější).2 body
-
Nevím, co je mimo téma na tom, že člověk napíše, že při zkušební jízdě to škubání nepozná, protože si myslí, že to je jeho chyba při práci se spojkou s novým vozem... (MAN s OPF). Pak trochu tápe a zjišťuje a konzultuje situaci a od dealera se dozví, že ŠA o problému ví, že je to problém celého VAGu a že máme čekat na nový SW... P.S.: Čekám už pět měsíců a přestává mě to bavit...2 body
-
Mám návod v mobilu v app. My Skoda. Pokud potřebuješ papír, stáhni nej variantu a nech v Copy centru vytisknout a dát do kroužkové vazby. Možná to vyjde stejně, jako poštovné.[emoji6]2 body
-
...spíš koukám po Passatu za rok/dva. Ten interier je pro mně už prostě neúnosná vizitka, kam má Škoda nakročeno. Pokud po mně chce někdo 700t a víc (nepočítám DPH), tak prostě já mám problém trávit čas v prostoru, kde na mně zpracování řve "šetřili jsme kde to šlo", zatímco do emailu mi chodí od Škody silácké kecy o tom, že Superb je nejlepší auto všech dob a nutně všechny automobilky musí zkrachovat. Nepotřebuju tolik elektroniky, abych pak řešil, že taky 10cm2 kůže nebo látky je pro automobilku "moc drahé". Bohužel i Mazda6 na autosalonu neměla lakované sloupky, jen základní bílý nátěr, sem tam levný koberec, náhradní kolo ani za příplatek, apod. špeky.... BMW5 taky kvalita celkem nuzná. Audi malé a ceny fakt pro nadšence, Volvo též, Francie není můj šálek čaje. Myslim, že jsou věci, které by měly být standardem pro auto vyráběné jako cesťák - společník na dlouhé trasy aspoň po dobu 5 let. Pro nějaké prdlání do obchoďáku a volný čas si můžu nechat starou oktu a hatch. Byt si taky nepořizujete ve sklepě s vojenskejma palandama, že "vždyť to stačí". Pokud chci v autě trávit pár hodin, tak jeto můj druhý "byt". PS: služební Ambiente O3 je celá z plastu, pokud má kolega dermatitidu, tak ať je ten plast napuštěnej čim chce, je to prostě material uplně nesmyslnej, aby se ho člověk dotýkal. Dali byste svoje děti do postýlky komplet z plastu? Asi preferujete taky přírodní materiály. Pak nemáme mít všichni tolik narušené zdraví a tisíce alergií už téměř na všechno....1 bod
-
A šup s tebou do ignorovaných. Ty bláboly pořád a pořád dokolečka, ty už se fakt nedají číst.1 bod
-
Radšej si priplať tých 290€ za FA a 272€ za kameru. Pri cene auta sú to zanedbateľné položky. FA nie je o kódovaní, taktiež kameru nemusí podporovať každé rádio. Môžeš dostať rádio, ktoré nepodporuje kameru a budeš v pr....! Ale tieto veci sú dosť mimo túto tému, asi by bolo lepšie pokračovať tu: https://forum.skodahome.cz/topic/130232-koupě-fiii-jakou-motorizaci-výbavu-doplňky/ ;)1 bod
-
Front Asistant je třeba dokoupit, nelze jej doplnit kódováním, je třeba i HW v podobě radaru předním nárazníku: FRONT ASSIST – upozorňuje na nebezpečenstvo kolízie, prípadne sa jej snaží zabrániť brzdením (len v kombinácii s 9S5)6K22901 bod
-
Tak u mě skončil problém se startováním a zdecháním motoru po výměně kompletních rozvodů včetně přestavovače vačkové hřídele. Už je to cca 2-3 měsíce a úplně to ustalo.1 bod
-
@PawoukTo asi záleží na úhlu pohledu, zatím tady nepřišel nikdo s lepší radou, co s tím škubáním (pochybuju že nový SW, pokud vůbec bude, to nějak extra zlepší), než že si to prostě nekoupit :-P @banicek Samozřejmě, že ti dealer nepoví, dokud toho nebude vážně hodně, že už si na 1,5 lidé stěžují a abys to nekupoval...Se s někým kdo manuál už má a má najeto tak nad 3000 domluv jestli by tě nenechal projet a sám posoudíš jestli je to normální nebo ne.1 bod
-
1 bod
-
Přesunuto do sekce motor - kam to skutečně patří. Na chybné označení sekce upozorněna administrace fora a příspěvky mimo téma smazány.1 bod
-
A kdo ze zákazníků bude řešit že je stejný interiér v Kamiq a naopak? Důležité je, že se ten interiér bude líbit. Zatím to opět řeší jen ti co si snad ani jedno z těch aut nepořídí.1 bod
-
Od dnesniho dne, je tento Paket Dynamic Plus k dispozici i u nas V konfiguratoru v prubehu pristiho tydne. DYNAMIC PLUS: * sportovní přední i zadní nárazník * černá 17“ kola TRIUS * mřížku chladiče a zrcátka v černé barvě * černý strop * sportovní sedadla * sportovní multifunkční volant * zatmavená zadní a boční okna1 bod
-
Volal jsem svému prodejci a ten mi sdělil, že o žádných problémech při rozjezdu (škubání) u motoru 1,5 TSI/MAN neví, nic doposud neřešil, nikdo si nestěžoval. Auto mám mít za 2 měsíce. Nechci tady řešit zrušení objednávky, jen mě zajímají názory jiných co by dělali v mém případě, jestli po zkušenostech s tímto motorem by šli i do zrušení již objednaného vozidla. Baníček1 bod
-
@Martab nejsi divný, nebo jsme divní oba. Mě se to líbí také. Jen jsem zvědav na realitu až si to prohlédnu a osahám naživo. Trochu to ve mě stále vytváří dojem že za ten tablet na palubovce se bude pěkně blbě dostávat kvůli úklidu auta, ale možná to tak nebude.1 bod
-
Tak já bych si ji rád předem vyzkoušel, ale v republice snad ani jedna s tím motorem nebyla (jako předváděčka)... když sem obvolával "jó tu sme tady měli, ta šla hned do prodeje". Navíc chci zkoušet nejen motor, ale i pohon, převodovku a interiér (sedačky).1 bod
-
Asi jsem divný, ale mne se třeba tato kombinace vyloženě líbí A vůbec mne neuráží, že ve Scale i Kamiqu budou stejné interiéry, pokud budou oba stát cca stejně. T-Cross má interiér z Pola: Arona zase z Ibizy A ano, uznávám, asi jsem divný, ale ten ve Scale se mi líbí i s tím tabletem více než to podání Seatu s displejem u kolena... Ideálně to má dle mého řešené to Polo/T-Cross, ale prostě ŠA nemůže mít to co VW...1 bod
-
Škodovka navzdory potížím které má dopadla v hodnocení svolávaček zatím dobře. http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/statistika-ukazuje-jaka-auta-musi-nejcasteji-neplanovane-do-servisu/1 bod
-
Na co manuál? Mě stačilo si z PDFka vytisknout žárovky, pojistky a symboly z palubáku. A to jen pro případ, že by s autem jela manželka a něco se jí rozsvítilo, tak aby mi mohla do telefonu říct, co na budících vlastně svítí [emoji3] Za mě je mnohem užitečnější montážní příručka [emoji106]1 bod
-
Pokud má stejné označení je to jedno z kterého auta to bude, musí sedět i indexy. Spoustu dílů je společných pro koncernová auta. Jinak, proč ho nevyndáš a nepošleš Inoxovi? Za týden to máš všechno vyřešené...1 bod
-
Dali černý strop, normální volant, jiný dekor... aby to nevypadalo úplně stejně, protože ono to je naprosto totéž :D Ale tak Yeti má taky hodně podobný interiér jako Octa II, tam to ale není úplně stejné... nebo Roomster a FII, tam byl i předek auta dokonce stejný. Někde se ušetřit musí :)1 bod
-
a relé spínané spínaným napětím? člověk pak nepřijde o proudové zatížení...1 bod
-
1 bod
-
Ano je to pravda, ze sucha sliznica je vstupnou branou na zapal priedusiek. Ja nie som lekar. Kazdy musi vediet ako sa citi (okno sa da otvorit), pit treba aj v aute. Niekto ma do prace hodinu, niekto dvadsat minut. Poznam aj takych, ktory sa cudovali preco maju vo vozidle pach ako po tyzdnovych ponozkach (ty co absosvlovali ZVS to poznaju), dychat plesen vo vozidle je tiez "ina kava". Niekto si AC nezapne ani ked nevidi z vozidla von a neboji sa soferovat, utiera si pocas jazdy trickom okna po ktorych stekaju kvapky vody. Soferi su rozny, kazdy je svojpravny aj ked to niekedy tak pocas premavky az tak nevyzera.1 bod
-
O2FL měla jen natáčení, neměla plnohodnotné AFS, nezpochybňuju výkon LED, ale funkcemi je to prostě ořezané. V koncernu Golf, když začnu střílet kolem tak třeba Astra, ta má stejně jako Golf už v minulé generaci i tunel(DLA), který má u našeho okřídleného šípa jen Sup a oktavka si musí počkat do další verze..... O japoncích se ani nezmiňuju, tak už je to taky standart.1 bod
-
@los pakos mne je tiez jedno kto si akou rychlostou ide, ak je to v sulade s pravidlami, alebo sa to zaokruhlene GPSkovo podoba limitom. Ja som vyjadril rozcarovanie nad pomalymi blokovacmi laveho pruhu. U nas na zapadnej D1 je este taky fenomen - neskolaudovana docasna trojprudovka z Blavy do Trnavy. To ti je kokot na kokote vo vsetkych pruhoch. Bez vynimky.... Teda okrem mna...1 bod
-
1 bod
-
Takych priam milujem. Hlavne ked obiehaju 10 kamionov, ktori maju rozostup po 500 metrov, a aby naaahodou nespotrebovali viac paliva zmenou smeru tak ostanu cely cas v lavom. Medzitym premyslaju kedy je ten vhodny cas odfotit radio, aby spotreba bola co najnizsia.1 bod
-
Dílenská příručka interiér ,exteriér pouze eng. D4B806DFF98-General_body_repairs__interior.pdf D4B806DFFCE-General_body_repairs__exterior.pdf1 bod
-
Zkušební jízda po výměně oleje za 225 korun....no neber to Asi by mě viděli naposled1 bod
-
Tvl chlapi, mate obycejny skodovky, ne supersport za 10mega. Jezdete s tim a neztracejte cas resenim vlasovych skrabancu. Zivot je o jinejch vecech.1 bod
-
Jinak Škoda doslovně uvádí: Elektronická parkovací brzda vozu Superb je vybavena funkcí Auto Hold, která zabraňuje samovolnému pohybu vozu a řidiči tak poskytuje větší komfort jízdy při rozjíždění a vyšší bezpečnost. Pokud se vůz zcela zastaví, zabrzdí ho dva elektromotory na zadních kolech na místě. Řidič pak může bez obav uvolnit nohu z brzdového pedálu. Jakmile znovu přidá plyn nebo u manuální převodovky začne zabírat spojka, funkce Auto Hold se automaticky vypne.1 bod
-
Tuším se stáhne kůže(potah) a vymění dečka, asi nic složitého. Pakárna bude asi dávat zpět potah.1 bod
-
Důrazně doporučuji panu 5ciz, aby pro příště neztrácel svůj drahocenný čas, který evidentně smysluplně využívá ve svém životě, jenž jistojistě není o autech, zdržel se podobných nemístných komentářů a nezabíral místo konstruktivním příspěvkům k danému tématu. Tímto tuto debatu končím.-1 bodů
-
sk0d@ dobry troll , hehe Rekuperacia tu je uz niekolko rokov. Za tie roky si myslim, ze to je dostatocne odladene. Prvykrat som sa s tym stretol v B7 pred asi 5 rokmi. Do dnesneho dna som nepocul od nikoho erudovaneho, ze by vedel povedat ake problemy rekuperacia sposobuje alebo ze niecomu skodi. Je tu niekto, kto ma realne problemy s rekuperaciou a musi ju aktivne riesit? Za realne problemy nepovazujem to, co tu riesite, ci je bateria nabita na 50% alebo 70%. Pseudotema roztiahnuta na 16 stran.-1 bodů
-
Prosim vas o radu,zvazujem mamine kupit fabiu teraz co je vybava team na svk. Jej staci do mesta na nakup a do kostola. Cca 7tis km rocne Ale naapr front assist by som chcel aby mala, da sa dokodovat v tej vybave team na slovenskunco mame? Ci musim nieco dokupit? Chcel som len cisto team vziat a potom dodatocne u niekoho kto by bol macher. Poprosim info na niekoho zo slovenska. Zapad vychod mi je jedno a smelo aj brno okolie. Dakujem. Casom mozno aj park kameru by som dal.mame.-1 bodů
-
Toto není téma, kde by se mělo řešit rušení objednávky vozu - tak to respektujte! Příspěvky mimo téma odstraněny.-2 bodů