Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/11/19 ve všech sekcích

  1. Odpojením baterie z auta se samozřejmě žádné hodnoty o typu baterie nezmění. To jde změnit jen diagnostikou. Náhradní zdroj k tomu připojují proto, aby se nevynulovaly údaje z PP a čas. Zákazníkům se to nelíbilo.
    3 body
  2. Ta ztráta záruky jsou jenom hloupé kecy částečně tupých ovcozaměstnanců autorizovaných servisů a částečně Škodovky vykládající si zákon tak, jak se jim hodí do krámu. Nedávno na mě v autorizáku zkoušeli, že když si vyměním sám autobaterii za koupenou mimo autorizovaný servis (rozuměj tu samou, ale 2x tak drahou), že přijdu o záruku na celé auto. Asi tak jako když si vyměním baterku v ovladači na televizi a přijdu tím o záruku na televizi. V případě vypnutí kessy se bavíme o té samé situaci, jako když si na koupeném notebooku v biosu zakážu např. čtečku otisků prstů. V případě reklamace servis v prvním případě obnoví počítač do továrního nastavení a teprve když tohle nepomůže, hledají hardwarové chyby, ale podobnou argumentaci jako autorizák Škodovky nebo Škodovka sama by si dovolil málokterý prodejce čehokoliv.
    3 body
  3. Díky, to vím, co jsem koukal za originál Moll Start Stop EFB 59Ah, co jsem tam měl, tak chtějí 5000Kč. Koupil jsem Exido Start Stop EFB 60Ah. Výměna i s naprogramováním v jednotce vyšla na 2600Kč. Přeměřili mi i alternátor. Když jsem odjížděl, tak auto nedobíjelo ukazovalo to za jízdy 12,8V až když jsem ubral plyn a začal brzdit tak to vyskočilo na 14,9 - 15V, ale po přidání opět spadlo na 12,7 - 12,8V. Tak jsem se nas… a opět vypojil ten konektor na mínus pólu a začalo to nabíjet stále 14,2 - 14,4 V. Teď jde o to, co je pro baterku lepší, jestli to nenabíjení - nabíjení, nebo to konstantní nabíjení. Pokusím se sehnat někoho, kdo to umí přenastavit přímo v řídící jednotce, aby to nebylo takhle prasácky.
    2 body
  4. Jestli tam dáš stejný typ, tak ne. Kdybys měnil EFB za AGM nebo GEL, anebo opačně, tak podle mě jo, protože pro ně může být vhodné jiné konstantní napětí při nabíjení. Také tedy nevím, zda při odpojení baterie drží systém původní nastavené hodnoty typu baterie, nebo se restartuje do nějakého základního stavu, v kterém nastaví jiný typ autobaterie. Viděl jsem v jednom servisu, že při výměně autobaterie připojili vozidlo dočasně na napětí z jiné autobaterie, to se dá udělat i v domácích podmínkách pomocí druhého vozidla a startovacích kabelů např., tedy že ani při výměně autobaterie nenecháš vozidlo bez dodávky el. energie.
    2 body
  5. Tu chybu není potřeba vymazat, ničemu tam nevadí, je to jen informace pro servis, že v minulosti byla nějaká chyba v komunikaci při monitoringu autobaterie, ale pokud by ti z nějakého důvodu vadila, můžou ti ji v servisu vymazat třeba při servisní prohlídce, když jim o to řekneš. Také si jí můžeš vymazat sám nejlevněji asi přes aplikaci Carista v mobilu a ta aplikace umí i jiné věci, např. já si přes ní aktivoval Hill Hold Assist (asistent rozjezdu do kopce), potřebuješ jen tu aplikaci nainstalovat na mobil s androidem a bluetooth modul ELM327 podporující protokol verze 1.4 za pár desetikorun z aliexpressu. Více zde: To že jsi autobaterii odpojil kvůli nabíjení, je jistě špatné, servis by měl v autě něco restartovat, jako když se dává nová autobaterie. Ale pokud budeš jezdit s vytaženým konektorem jako já, tak je to jedno, nabíjení autobaterie se nastaví na stále stejné konstantní napětí kolem 14,5 V, vypne se inteligentní dobíjení, rekuperace a SSS. Já přemýšlím, že konektor zasunu jen na servisní prohlídku nebo na měření emisí před technickou kontrolou.
    2 body
  6. Podle servisů je to dost častá závada, že startovací tlačítko začne hůře reagovat na stisk. Obvykle až na 5tý nebo 6tý stisk a člověk neví, jestli si to tlačítko někdy nerozmyslí úplně. Stalo se to na superbu i mě, tak jsem koupil nové tlačítko a staré rozebral. Měl jsem za to, že tlačítko má mechanické spínače, ale nemá. Je to řešeno kontaktem na plošném spoji, které je spínané vodivou podložkou. Jako třeba ovladač od televize. Problém je špína na kontaktu a vodivé podložce, která brání propojení kontaktu. Oprava teda spočívá v rozebrání tlačítka a kvalitním vyčištění kontaktů. Takže rozebrat horní kryt sloupku, stačí zapáčit z čela spoje obou krytů pod volantem. Volant pootáčet doleva a doprava. Horní kryt má vzadu takové pantíky, takže vyndat a vyklopit nahoru. Odšroubovat z čela dva šroubky a jeden zespodu krytu. Sundat spodní kryt, odpojit konektor a vyndat tlačítko z krytu odjištěním kovových západek. Tlačítko je spojené na 4řech bodech, které jsem podebral planžetkama a tlačítko rozdělal. Před tím je nutné opatrně sundat ty kovové jazýčky vysunutím k zadní části tlačítka. Při rozdělávání opatrně, ať se ty plastové zobáčky nepolámou. Je to takzvaně " blbuvzdorné " opačně nejde poskládat, má různé drážky a tvar. Není si teda potřeba označovat polohu dílů proti sobě. Vyndat gumu s vodivými kontakty a plošný spoj, které jsem následně pořádně očistil tech. benzinem a vatovýma tyčinkama. Ty gumové kontakty opatrně. Samotné kontakty na plošném spoji jsem ještě opatrně!! očistil od nalepeného a ztvrdlého prachu plastovou špachtličkou. Nebrousit brusným papírem, poškodil by se kontakt!! Celé jsem to zkontroloval a vyfoukal ještě veškeré vlákna od čištění vatou. Jak plošný spoj tak i ten gumový kus. ( gumovým balonkem na čištění objektivů ) Seskládat vypínač, zacvaknout a osadit kovovýma háčkama, které ho drží ve spodním krytu sloupku. U těch háčků je potřeba trošku promáčknout ty malé zobáčky, které je zajišťují na místě. Jinak mají tendenci z tlačítka padat. Zbývá to celé seskládat. Doporučuji po nasunutí tlačítka do spodního krytu a zapojení konektoru vyzkoušet, že jde tlačítko mačkat a že funguje. Sešroubovat a je hotovo. Já jsem ještě vyměnil led diodu z bílé za modrou. Protože se mi bílé podsvícení na tlačítku nelíbilo. Tlačítko funguje a řekl bych, že líp ( lehčeji ), než to nové. Které tam chvilku bylo. Je to sice blbina , ale ušetří to nemalé peníze a udělá radost, že si člověk něco opravil sám.
    1 bod
  7. Zdravím, mám Octavii liftback s motorem 1.5 TSI, již doplněným o OPF filtr, a manuální převodovkou. Při rozjezdech za studena pozoruji cukání motoru v momentě, kdy úplně uvolním spojku do záběru. Je to hodně nepříjemné, obzvlášť v mém případě, kdy vyjedu od domu a prakticky ihned vjedu do kolony před křižovatkou a při popojíždění hopsám jako autoškola. Po zahřátí se vše dostane do normálu. Někdy stačí i teplota kolem 5°C a při trochu opatrnější prací se spojkou a plynem je vše v pořádku. Nicméně problém je při nízkých teplotách velice častý. Vím, že podobný proojev hodně pozorují majitelé Karoqu s tímto motorem, problém má také své vlákno v příslušné sekci, ale u Octavie nic takového není. Možná nás je méně nebo problém není u Octavie tak výrazný. Každopádně jsem auto reklamoval a dostal jsem informaci, že se o problému ví a v pozdějších měsících by měl být připraven update ŘJ motoru. Kdy přesně je to v plánu jsem se nedozvěděl. Pakliže má někdo stejné problémy, případně má novější informace o updatu, sem s nimi.
    1 bod
  8. Koupil jsem autokameru: https://www.aliexpress.com/item/Car-DVR-Dash-Camera-Cam-Video-Recorder-Camcorder-DVRs-dashcam/32809626345.html Zapojit se má přímo do pojistkové skříně, jsou tam tři kabely označené +12V (žlutý), ACC (červený), GND (černý). GND je mi jasný, ale do které pozice pojistkové skříně u Yeti zapojit kabel 12V a kabel ACC tak, aby se kamera automaticky zapnula při otočení klíčku ve spínací skříni?
    1 bod
  9. Konstantni napeti kolem 14,2 V az 14,4 V je pro autobaterii EFB to nejlepsi podle meho soukromeho nazoru, protoze v navodu k palubnimu PC pro Felicii jsem mel, ze palubni napeti by melo byt pri jizde 13,2 az 14,2 V, nemelo by prekrocit 14,5 V, protoze by doslo k prebijeni baterie. Ale to byly standardni baterie, dnesni EFB baterie snesou o trosku vyssi napeti, ale si myslim, ze hodne vyssi napeti nekdy az kolem 15 V je prebiji a poskozuje.
    1 bod
  10. Šel jsem a šel bych zase do Thule. Příčníky spíš delší a při výměně auta pak měnit už jen patky. Už mě nebaví s každým autem kupovat a prodávat extra nosiče.
    1 bod
  11. A co kabinovy filtr nemáš v něm spoustu listí? Kdysi mi tahle rada pomohla u F1.
    1 bod
  12. Když jem scháněl auto, volal jsem do Liberce kde měli tentýž motor a tak jsem se ptal prodejce , jestli to auto necuká apod. Jeho odpověd byla, že cuká a musím si na to zvyknout takže asi tak. Pproto jsem to tohoto motoru nešel.
    1 bod
  13. Web a papír holt snese všechno :-)).
    1 bod
  14. Dobrý pokus o vtip :-)
    1 bod
  15. To jsem nevedel, ze to tam je standard, protoze 5 let je docela dost, to jsou az 3 servisy + v tom druhem je DSG a Haldex, to jsou celkem palky na to aby to davali zdarma :-) Pak jsou bratri v tomhle dost napred :D
    1 bod
  16. Martin, Bojler myslel olej Ja som do SIII presiel z OI a presne ako pise Bojler, nikdy som v OI nemusel dolievat ani chladiaciu kvapalinu, ani olej....
    1 bod
  17. Hlavne od Skodovackyho servisu nekupuj autobaterii, maji predrazene ceny.
    1 bod
  18. No já zase už naftu ne, popojíždím a na to se nafta nehodí ,proto jsem si koupil benzín a že to občas po startu při studeném motoru občas cukne , mne taky vadí ale že by motor byl tak špatný,to si nemyslím,nafta má taky své mouchy. Doufám že to update motoru opraví . Auta si i s benzínem taky užívám a nejsem určitě sám.
    1 bod
  19. Pokial to nebude nieco,co sa bude vo velkych mnostvach opakovat,je to vpoho.Doliat chladiacu podla VW normy a hotovka https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/n052774d0-chladiacia-kvapalina-g13-skoda-13862.html
    1 bod
  20. Sice mám jiný motor, ale také jsem cca. po roce jednorázově dolil.
    1 bod
  21. Přesně tak, jste testovacími jezdci pro vývoj benzínových motorů které mají splňovat emisní limity, a to ještě za vaše peníze. Je třeba se na tento problém podívat logicky. Neustále se vyvíjel tlak na emise u dieslovým motorů, které se neustále zdokonalovaly po řadu let a benzínové motory stály, nic se nevyvíjelo. Z tohoto důvodu jsou levnější a naftové motory jsou technologicky pár mílových kroků ve předu. Jednoduše řečeno, benzínovým motorům ujel vlak, ale emise je válcují. Jak z tohoto ven??? Vyrábějí se rychle motory a dolazují se za pochodu, jelikož je zákazníci dobře otestují, tak proč by jsme nevyzkoušeli odpojování dvou válců, když se to nepovede tak prubnem něco jiného. Během pár let se cena benzínů dorovná naftovým motorům, jelikož technologicky budou stejně složité. Kupujte radši naftu a máte klid. Podívejte se do vlákna motory 1.6 a 2.0 TDI, nic , není o čem psát, jelikož máme klid a užíváme si nového mazlíka.
    1 bod
  22. Díky za info. Tak to asi budu muset nechat v servisu nastavit, protože auto už bylo třikrát odpojeno úplně. Nechám zapojit krabičku a nastavit aku a potom odpojím zase krabičku a budu jezdit bez ní.
    1 bod
  23. Hoši,hoši. Jste to tady fakt nějak překombinovali. Až k nesmyslům. Miskolcimu lze dát jedinou fakt dobrou radu. Pokud už mysl nedovolí jinak, deaktivuj to SW. Na záruku to vliv nemá, nemá, nemá... Teda kromě toho, jak tu někdo psal, že by jsi šel reklamovat, že ti nefunguje KESSY.
    1 bod
  24. Měním olej dvakrát ročně... A není to pro to auto zbytečný? Jaký auto, mám stánek s hranolkama...
    1 bod
  25. Ahoj všem, tak jsem pořídil Rapida. Je to Spaceback 1,2, 77kW, 2014,najeto 80tis. Od soukromého prodejce. Servisováno vždy jen servis škoda (Astra v Jablonci n/N). Prolustrováno"mým" mechanikem, škodovkou a cebií. Vše bylo OK,tak jsem ho koupil. Musím přiznat, že to byla koupě z rozumu. Měl jsem Octavii 1.generace v kombíku, tak jsem měl(a mám) strach z menšího kufru, Zatím jsem s ním najel asi 500km a musím říct, že jsem mile překvapený. Možná to bude tím, že nejsem žádný automobilový fajnšmekr a že jsem moc aut v životě nevysřídal (rapid je 6. za 27 let co řídím) ale líbí se mi a mám z něj radost. Vlastně se těším na každou jízdu. Teď bych si ještě rád pořídil lištu nákladové hrany-zadního nárazníku kvůli psovi a nějaká alu kola na léto. Díky Vám všem tady na fóru za cenné rady. Rád se sem budu vracet.
    1 bod
  26. Čo iné si čakal že ti odpíšu? Realita je však taká, že ak na aute reklamuješ niečo, čo nesúvisí s upravenou časťou, nemajú problém to uznať. Keď som minule reklamoval tesnenia na dverách a chybný softvér v rádiu, mal som x viditeľných úprav v aute a nepovedali vôbec nič. A keď už, pred reklamovaním auta to kessy predsa môžeš opäť zapnúť, nikto si to nevšimne, ak ich na to vopred neupozorníš... ;) Pochybujem, že s FL prídu s niečim novým... každopádne nezabúdaj, že auto nie je zraniteľné len s kessy, ale aj bez kessy. Dlhé roky sa vo veľkom a bez problémov kradli autá s klasickým DO bez kessy... a zrazu prišiel systém kessy a všetky autá bez kessy sú nedobytné??? Auto treba mať rovnako zabezpečené, či má kessy alebo nie. Tento humbuk okolo kessy mi pripadá už naozaj prehnaný, podľa mňa ho umelo vyvolávajú firmy zaoberajúce sa zabezpečovacími systémami. Aj tento portál poslednú dobu vypustil kopec PR článkov na Vamos...
    1 bod
  27. Pánové, VAG=Skoda, nevím jak ostatní značky, na to má svou interní Technickou Produktovou Informaci 2050744, tady se konkrétně jedná o verzi 2050744/6 z 12.12.2018, stačí si tohle vlákno v klidu prohlídnout, tolik stránek to není ... O situaci tedy výrobce ví, snaží se přijít s updatem, ale odhadovaný termín je druhé čtvrtletí 2019 ... Že různí dealeři tvrdí každý něco jiného, tak to už bohužel chodí ... Však požádejte svého servisního autorizovaného partnera, ať se mrkne do systému, pokud to bude umět Ten update jistě nebude řešit jen Škodovka sama za sebe, stejný DADA motor je v různých vozech koncernu a kvůli plnění emisních norem holt musí být v každém autě naladěn jinak. Hardware je všude stejný, sjíždí z jedný linky, to podstatný je software, který musí zohlednit kastli, hmotnost, odpory atd ....
    1 bod
  28. Myslim, ze je to na obecnych tematech pod dokumentaci. Kdyz si zaplatis erwin na hodinu za cirka 8€ +-, stihnes si sam postahovat navody na cele auto.
    1 bod
  29. Skutečně jen HB nižší střední třídy? Sám jsi sem jako první hned na začátku zatáhnul SUV, pak Kamiq, tak nelži a drž se tedy tématu! A upozorňuji tě, že se nebudu opakovat. Pokud chceš hejtovat a vyvolávat flame (a to nejenom v tomto tématu), bude tomu zabráněno všemi prostředky.
    1 bod
  30. Nezlob se na mne, ale to je argument jak Brno... Tak řešíme zde že je ŠA tuctová, když dám příklad verze Škodovky která tuctová není, tak tvůj protiargument je, že 40tník chce přece zapadnout ?. A jenom proto, že mám HB (nevidím proč jako druhé auto do rodiny kupovat kombi) a zvolil jsem z nabídky to co se mi líbí a měl jsem k tomu tu odvahu musím být okamžitě mladý co sotva vylezl školu A argumentem je opět to, že v okolí nikdo nic podobného nemá a chtějí "zapadnout a nevyčnívat z davu" (což je přesně to, co u nás ŠA splňuje). Promiň, ale to už se musím vyloženě jenom smát ? a z okolí musím souhlasit s @Habi001 aspoň dle toho co pozoruji v okolí (pravda, né zrovna cestou tak výraznou, ale Scoutů, MC, SportLinů a podobných edic i od jiných automobilek tu jezdí dost). Možná by bylo nejlepší, kdyby někdo jako @Pawouk promázl poslední 3 strany, protože to co tu někteří předvádějí je jen hejt a už to nemá nic společného s diskuzí...
    1 bod
  31. Tak uz mam spacebacka taky konecne doma, privezl jsem ho 11.1.019
    1 bod
  32. Rekuperaci energie tam máš, proto tam je to inteligentní dobíjení, u Škodovky je to spojené s SSS (Start Stop Systém). Ta rekuperace ti mohla za těch pár let baterii zničit, přesně jak psal Caster, sulfatace. Přesně jsi totiž popsal projevy rekuperace: Při rekuperaci to během jízdy odlehčuje alternátor, auto bere el. energii občas z baterie a ne z alternátoru, napětí klesá k 12 V, při brzdění motorem nebo jízdě z kopce to naopak nadměrně dobíjí baterii, napětí stoupá kolem 15 V, baterii to vůbec neprospívá, ani nízké napětí ani příliš vysoké napětí. Pro baterii je nejšetrnější dobíjení konstantním napětím odhaduji kolem 14,2 V u EFB baterií možná až kolem 14,6 V, protože díky své konstrukci více vydrží,, ale příliš vysoké napětí kolem 15 V už baterii dle mého názoru neprospívá a neprospívá ji určitě ani neustálá změna napětí při rekuperaci. Navíc inteligentní dobíjení nikdy nedobije baterii do 100%, protože musí ponechat rezervu pro rekuperaci. http://www.auto.cz/rekuperace-energie-v-autech-ani-joule-nazmar-83301 http://www.auto.cz/nespolehlivost-baterii-modernich-aut-kdo-chce-jezdit-musi-dobijet-125770?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku Navíc škodovka aby ušetřila tam dává místo AGM baterii baterie EFB, které nejsou vhodné pro vozidla s rekuperací energie. https://www.autobaterie-pema.cz/cs/technologie-agm-gel-efb.html Řešením je vypnout tyhle "rádoby šetřící" systémy, rekuperaci, inteligentní dobíjení, SSS, někdo si to nechá vypnout kódováním, já na radu jednoho bývalého zaměstnance dealera Škody vytáhnul konektor z mínusového pólu baterie. Bohužel jsem to také neudělal hned po koupi auta, ale až po roce a půl, takže mám baterii také určitě načnutou sulfatací, no zatím drží. Vypojení konektoru z mínusového pólu baterie znamená, že řídící jednotka přestane dostávat informaci o aktuálním stavu baterie, tím nejsou splněny podmínky pro používání SSS, ani pro používání rekuperace, ani pro používání inteligentního dobíjení, řídící jednotka nastaví natrvalo dobíjení na konstantní napětí kolem 14,5 V. V paměti se uloží chyba s názvem "Battery regulator 00458 Controller for battery monitoring (J367)", která jde vymazat např. přes Caristu, pokud se konektor zase zapojí. http://www.autobaterie.com/proc-akumulator-nedrzi-proud
    1 bod
  33. Je to měřené bezkontaktně Halovou sondou (rozsah do 3A) a dataloggerem. Klidový odběr je 30 mA.
    1 bod
  34. Nevím jak tyhle nový křápy, ale klidový odběr po uspání jednotek i zavřené kapotě dřív byl považován jako OK maximálně do 25mA, takže jestli to bere 70-80mA, tak se nediv ... Ten alarm je tedy dodělávaný? Ten bych vykopal, ale stále je to tedy cca 50-60mA klidových na auto, což je podle mě moc.
    1 bod
  35. Odběr vypadá v pořádku. Pokud má na sobě baterie na jednom z přívodních kabelů snímač proudu, řídící jednotka ji "inteligentně" nabíjí jen na cca 80% což jí samozřejmě ničí (sulfatace). Lze to zjistit změřením napětí na baterii po delší jízdě (v některých autech i na info panelu). Pokud je na ní jen cca 12,2-4 V jde o "inteligentní nabíjení". Výměna za lepší baterii, nebo baterii s vyšší kapacitou moc nepomůže. Řešením je vypnutí "inteligentního nabíjení" v řídící jednotce, tím se přepne na "konvenční nabíjení", kdy se baterie bude nabíjet i krátkou jízdou na 100%. Nespolehlivost baterií moderních aut: Jak je to ve skutečnosti s jejich výdrží?
    1 bod
  36. Automatické nouzové brzdění. Mohu potvrdit že samo zabrzdí,razantně i s manuálem.Mně to občas aktivuje při couvání do garáže pes.
    1 bod
  37. Doplnujem foto... Stolik + lavicka: Umyvadlo + boxy miesto plata: Pokracovanie mozno nabuduce
    1 bod
  38. Vyvstal asi logicky problem, kamera vyrabi videosoubory kazdy v delce 1 minuta, vzdy posledni videosoubor z kazde jizdy nejde prehrat, protoze jakmile vypnu klicem motor, vypne se zaroven i kamera, tim padem se nedokonci prave nahravany minutovy casovy usek az do konce a ten videosoubor pak nejde prehrat. Ale asi to nicemu vadit nebude. Mozna by to slo vyresit, ze bych kabel ACC zapojil na jinou pozici v pojistkove skrini? Mozna na pozici pojistky pro autoradio, protoze to hraje i pri vypnute spinaci skrini, dokud z ni nevytahnu klic. Co myslite?
    1 bod
  39. Koukám, že kamera už stojí dvojnásobek, než jsem platil. https://www.aliexpress.com/item/Car-DVR-Dash-Camera-Cam-Video-Recorder-Camcorder-DVRs-dashcam/32809626345.html Tak úspěšně zapojeno, zapojil jsem černý kabel GND na kostru, žlutý kabel +12V na pozici 18 v pojistkové skříni a červený kabel ACC na pozici 22 v pojistkové skříni. Kamera se automaticky zapne po otočení klíčem ve spínací skříni a vypne po vypnutí motoru klíčem. pozice č. 18 - Diagnostická zásuvka, řídící systém motoru, brzdový snímač, pohon 4x4, Start-Stop pozice č. 22 - Panel přístrojů, elektromechanické servořízení, datová sběrnice
    1 bod
  40. Já odpojil ten konektor z mínusového pólu baterie, vypnul jsem tím nejenom rekuperaci energie (inteligentní dobíjení), ale i Start Stop Systém. Zkoušel jsem měřit napětí, když byly teploty kolem nuly, ukazuje to během jízdy s připojeným konektorem 14,6 V až 14,7 V, a s odpojeným konektorem 14,4 V až 14,5 V.
    0 bodů
  41. Ak chytá motor v pohode, tak to netreba riešiť. To už nie sú žhaviče ako v starých Pežotoch. Common rail žhaví krátko.
    -1 bodů
  42. Ak to aj blbě chytne a motor ide nepravidelne, je to už skôr na strane vstrekovania. Ak mrzne, doporučuje sa žhaviť aj 3x a až potom štartovať. Ale baterka musí byť v dobrej kondícii. Boh vie, ako sa správa riadiaca jednotka motora (v závislosti od vonkajšej teploty), ak máš nižšie napätie z baterky pri žhavení. Chcelo by to dať na diagnostiku a budeš vedieť viac.
    -1 bodů
  43. Pawouk, možno máš pravdu, teraz neviem o aký motor sa jedná. Videl som tam 81 kW, tak som si automaticky dosadil 2.0 TDI CR. 1.9 TDI PD bol 77 kW a 2.0 TDI CR bol 81 kW. Ak ten motor je PD, potom je tam viac možností prečo to zle žhaví a chcelo by to pozrieť nielen diagnostikou, ale skôr skúsenejším mechanikom.
    -1 bodů
  44. Takže je jedno, či to je PD, CR, alebo ... Vymaž chybu čidla. Ak sa chyba objaví znova, tak sa signál zo senzora teploty nedostane do RJ, alebo je nesprávny. Čidlo, kabeláž, alebo RJ. Daj vedieť, ako si to poriešil.
    -1 bodů
  45. @Barak Vyrobci jsem psal na podzim 2018 3x. Ohledne jineho problemu. Nejdrive odpovedeli, ze to resi, a ze to predali kompetentnimu oddeleni. Od te doby jiz zadna odpoved, ani na mejlove dotazy. To samo o sobe svedci o urovni uvedene spolecnosti. Lidi, pochopte uz, ze SA nezalezi na zakaznicich !! Proc take, kdyz je zakazniku tolik, ze nestihaji vyrabet.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...