Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/25/19 ve všech sekcích

  1. Neboj se, Clint už jezdí jen na spotřebu. Jako všichni TDíííííčkaři. ? Když jede 120 tak už má strach, však je to starší pán už.
    3 body
  2. To už vypadá, že příští sraz bude tak s Beutickem, Motosem a Stanem [emoji23] Možná řeknu Ozákovi [emoji23] Pač už je to tu samej odpadlík
    3 body
  3. Moje thajská milenka tvrdí, že jí malý penis vůbec nevadí... Ale já si stejně myslím, že by neměla mít žádný .
    2 body
  4. Tažné zařízení.pdf
    2 body
  5. Už mám z toho pomalu šikmý oči ?
    2 body
  6. No, oni by to měli znát i všichni technici od VAGu, je to jen záležitost nenakodování modulu "61 Regulace baterie" pod Gateway J533. Tím se nechá rekuperace / energy recovery / deaktivovat, aby altík dával trvale cca 14,5V. Maj na to i info materiál ... A koukám, že Caster to tady už taky napsal
    2 body
  7. Treba pozriet ci to spada do nejakej kategorie cla. Dph od 22€ Clo od 150€ V celej eu rovnako
    1 bod
  8. Urcite to vsetci poznate, ale kedze mi prisli nahradne suciastky tak sem davam foto silentblokov, lebo ma celkom prekvapilo, ze su dost drsne, porovite. Predtym som mal normalnu hladku gumu (nie na skodovke, ale na forde a na passate). Je to osetrene nejakym "mydlovym prachom" takze to zabezpeci ako take mazanie na prve mesiace, mozno prve roky. Teraz by tam aj tak vazelina, alebo WDcko drzalo slabsie ale ked ten prach zmizne, tak asi je dobre tam nieco namazat, co impregnuje gumu, myslim, ze sa moze predlzit interval kym sa ozve to hnusne vrzganie. ?????.
    1 bod
  9. Jo, je to fakt bída, prodejci jsou prostě jen prodejci, ale o autech ví prd. Já jsem se jich byl zeptat, jestli nějaká Octavia má elektronickou ruční brzdu a prý Octavia s DSG má elektronickou ruční brzdu... Což jak jsem si následně ověřil na webu je totální blbost a žádná Octavia nemá a nikdy neměla elektronickou ruční brzdu. A to si myslím, že je mnohem viditelnější rozdíl než ten VAQ, protože na tohle se stačí kouknout do auta a je to jasné :-) Takže asi tak k prodejcům v AS - čest výjimkám...
    1 bod
  10. 2019472_5 - Posuzování reklamací netěsných světlometů a zadních skupinových svítilen.pdf 2043148_1 - Orosené světlomety, koncové svítilny a boční směrová světla.pdf
    1 bod
  11. Šumava - Písek (24.12.2018) Průměrná spotřeba 6,7 l/100 km Doba jízdy 43 minut Průměrná rychlost 65 km/h Ujetá vzdálenost 47 km VID_20181224_154119.mp4
    1 bod
  12. Krucinál, to je prekérka tady. Má, nemá, má, nemá. Já žil také v tom, že RS245 má vždy VAQ. To ho automobilka potajnu “vyrvala” z auta při výrobě a již ho nenabízí? V tom případě je lepší šáhnout po Cupře.
    1 bod
  13. Přesně ,ATE+ Textar,také jsem to dával.
    1 bod
  14. Pokud to nehodíš do příkopy jako někdo, tak klidně.
    1 bod
  15. Jo když mě necháš i řídit, tak to tedy beru [emoji3]
    1 bod
  16. Jedná se o ten samý, jen poštovné je za dalších 50USD. Komunikoval jsem s prodejcem.
    1 bod
  17. Stringo, já to samozřejmě chápu, je to prostě o tom jestli je člověk ochoten ty prachy dát za nové auto. Je to věc priorit. Já osobně proti korejcům (či jiným značkám) nemám nějaké zvláštní výhrady, navíc s nimi ani nemám žádnou zkušenost, jen mě fascinuje jak se zde na fóru často pomlouvá kdejaký nový model, aniž by se v tom někdo svezl. Viz třeba smazaná diskuze v tématu o O IV. Takový ty kecy jak je (nejen) Octavie drahá a nekvalitní hlavně od lidí co ani pořádně škodovku nemají. Taky jsem rozvažoval jestli novou Octávii, navíc u O II jsem si myslel že je to moje první (a nejspíš i poslední úplně nové auto) a v podstatě tomu i tak je. Nebýt slevy na O III, kterou jsem měl bych sice model a značku auta nejspíš neměnil, ale měl bych teď maximálně jen liftback s 1,4 Tsi s menší výbavou. Ostatně ani teď a to i když jsem spokojen, nemám přesně to co bych chtěl mít v garáži. Prostě jsem koupil to na co reálně mám. A nemyslím si, že bych měl něco extra. Neříkám že to bylo levné, nicméně jsem cenu akceptoval.
    1 bod
  18. › Na autosalonu v Ženevě ŠKODA Motorsport představí aktualizované provedení vozu ŠKODA FABIA R5, který je nejúspěšnějším rallyovým vozem v historii automobilky › Rallyový … Continued Zdroj Zobrazit celý článek
    1 bod
  19. Víte, proč Ježíše ukřižovali a ne utopili? . . . Protože kdo by chtěl mít nade dveřmi akvárko?
    1 bod
  20. 1 bod
  21. Teď mě trochu děsíš můžeš být u těch servisních nákladů trochu konkrétnější prosím? A máš na mysli DSG obecně nebo zde konkrétně tzv. suché 7 stupňové, které se dává do Fabie? My jsme teď koupili na soukromé ježdění novou Fabii III Combi s DSG, hlavně tedy kvůli manželce, abych ji přinutil do řízení já osobně bych radši bral manuál, i když je to opravdu návykové ježdění. Předpokládám užívání minimálně 10 let a nájezd tak 150-200 tisíc km. Před koupí jsem to konzultoval s řadou lidí, přičemž některé názory byly, že to je dosti poruchové, obzvlášť to suché DSG, přičemž nakonec převažoval názor jít do toho. Samozřejmě manuál by byl v tomhle ohledu jistější, ale to bych pak kvůli obavám nemohl dneska vzhledem ke složitosti současné techniky koupit nic. Samozřejmě, že manuál je v tomto jistější volba, nicméně tak nějak předpokládám, že snad ty auta při rozumném používání jsou dimenzovány aspoň na tu všude proklamovanou životnost 250 tis. km, jasné, že od toho neočekávám životnost půl milionu km jako třeba u produkce z přelomu tisíciletí. A do ojetého DSG bych nešel, to bych měl strach. Nebo máš s těmi převodovkami jiné zkušenosti? Ono vzato do důsledku je v tom autě i řada dalších věcí, jejichž životnost je v tuto chvíli otázkou, např. LED světlomety (dle SM s nevyměnitelnými zdroji) nebo OPF filtr atd.
    1 bod
  22. Ak by niekto mal záujem môže kúpiť tu je original: https://ru.aliexpress.com/item/LANE-ASSIST/32856131828.html?spm=2114.search0104.3.34.d7122b5bvjpoKH&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_3_10065_10068_10890_319_10546_317_10548_10696_453_10084_454_10083_10618_431_10307_10820_10303_537_536_10882_10059_10884_10887_100031_321_322_10103%2Csearchweb201603_51%2CppcSwitch_0&algo_pvid=ce147462-39e1-436c-8f69-a8ff5213ccc1&algo_expid=ce147462-39e1-436c-8f69-a8ff5213ccc1-5 Je to síce pre Golf ale dá sa kúpiť samostatne kabeláž a senzory. Mam aj odkaz na Rusov ktorý to nakódovali do Rapida ak by mal niekto záujem.
    1 bod
  23. Pardon. Chtěl jsem napsat, že nový Kamiq je designérský skvost a extrémně se povedl.
    1 bod
  24. Heh, tady je to samý korejský
    1 bod
  25. Ostrek kamery funguje spolocne s ostrekom celneho okna,teda aspon pri absencii zadneho stieraca.
    1 bod
  26. Chci se zeptat Ferdy25 zda by problém s KESSY nešel vyřešit překodóváním? Pokud se zamkne přes DO, tak by se deaktivovalo odemykání KESSY a opětovným odemknutím přes DO opět aktivovalo KESSY? Bylo by to daleko pohodlnější než zamykání s DO a pak ještě dotýkáním kliky.
    1 bod
  27. Nevíte, jestli ji ještě maloval mistr Kabaň nebo už ten nový Oli.. Za mě jako S3 LB Bussiness ve Stylu je krásné auto.
    1 bod
  28. Vidím, že Aleš už se zase rozjíždí. Souhlasím, že nejde ani tak o tu menší nádrž (minimálně u benzinu jsou schopní lidi jizdit výrazně úsporněji než dřív), ale o to, že u některých motorizací ukazuje dojezd nulu v okamžiku, kdy v nádrži leží cca 7 litrů. Jestli je to dané tím, co se píše v předchozím příspěvku, to nevím. Ale pak se má udávat velikost uživatelská a ne velikost technická. Úpravu zobrazení palivoměru jsem zkoušel, ale nikam to nevedlo. Za odkaz budu rád.
    1 bod
  29. Možná jen neznají fintu s konektorem, amatéři. ?
    1 bod
  30. No vzhledem k tomu, že chci také měnit olej u své 1,4TSI tak čtu co a jak. V manuálu je napsáno, že tam můžu dát olej VW 504 00,502 00 a nebo 508 00. Zatím jsem vždy dával olej CASTROL 5W-30. A tady jsem se dočetl ,že tam od výroby je olej 508 00 0w-20. Tak jsem obvolal několik servisů kde mi to potvrdili ale s tím, že tento olej 0w-20 je prvonáplň kde se dá ,,říci", že to je olej na zajetí. Pak již prý v servisech dávají do auta olej 5w-30 a to by měli prý v servisu vědět. Jiné je to u 1,.5TSI a 2TSI.Takže za mě to neřeším a dál budu jezdit na tom na čem jezdíme s ostatními auty.
    1 bod
  31. Asi jsem už starý,ale líbí se mi filozofie Mazdy,i když i ta si myslím,jednou bude nucena podlehnout modním trendům. Kdybych mohl,všechy fíčuriny,bych zakázal.Řidič se má věnovat řízení,takže všechny ty WI-Fi hotspoty,pseudotablety,virtuál kokpity atd atd bych zakázal. Je tisíce nehod zaviněných právě těmito "rozptylovači" řízení.
    1 bod
  32. Tak prikladam to slibene video, snad yo bude takto stacit. A jestli mohu jeste jeden dotazek. Zejmena za studena mi motor po pridani plynu mezi 1500 - 2000 otackami jakoby zacvrlika. Kamarad mi to dal na diagnostiku a vstriky se zdaji byt v poradku (hodnoty kolem +- 0.1 - 0.2, hranicni je pry 1). Podle servisu je to u techto motoru normalni, delaji to pry vsechny ty 1.6 TDi. Ze pry kdyby to bylo spis cinkani, nebo kdyby ten motor skubal, tak pak se mam stresovat. Je to tak? Nerekli to jen, aby se mne zbavili?
    1 bod
  33. Náčelníku, alespoň se koukneš i na jiná auta. A když mi dáš dostatečně dopředu vědět, zkusím od servisu půjčit novou Insignii, aby sis jí pořádně prolezl.
    0 bodů
  34. Zdravím, chystám se taky koupit tenhle difusor na svou O3 FL. Napadlo mne, že bysme se mohli domluvit a poptat lepší cenu pro více kusů. Nemáte někdo ponětí, jak by to potom bylo se clem a DPH, pokud by přišla jedna větší dražší zásilka? Uplatní se procentuálně stejné DPH jako u kusové zásilky, nebo na to od nějaké ceny mohou napařit i clo?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...