Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/13/19 ve všech sekcích
-
2 body
-
1 bod
-
To chapem,anglicky rozumiem,ale vidim tam Audi Q3 1,5TSI S TRONIC,tak co to ma spolocne s touto temou Superb a aj v inych temach Skoda modelov?Mozno to tam robi ozaj prevodovka,mozno je to vadny uplne kus auta,mozno to spravilo iba v tom jeho momente,teste,tak fakt nechapem suvis v tejto teme.Sme zatial dvaja realne,co mame v Superbe 1,5 tsi s dsg,moja L&K jeden Sportline a ani jednemu sa zatial nic podobne z Vasho strasenia a posmeskovania nedeje. Ja beriem urcity prinos takychto debat,ale naco celoplosne a po vsetkych temach,kde sa 1,5 tsi co i len na momentu ukaze.1 bod
-
Nic nového. Muselo by se otestovat vstřiky a podobně. Další mechanik mi řekl, ať neřeším blbosti, že to jede výborně. Teď jak se oteplilo, tak ty zvuky jsou skoro neslyšitelné.1 bod
-
no pri výmene brzd sa čistí náboj na čistý kov , vyčistiť "vedenie" dostičiek , proste to miesto kde sa pohybujú a namazať predpísanými mazadlami dle chuti a skúseností ... osobne používam originálny tuk G000650 ale je poriadne drahý , v práci konkrétne Makra Kera brake ale je to jedno , robí to každý výrobca chémie pre automotive , niektoré sú lepšie niektoré horšie ... Takisto mažem vodítka brzd - na OIII sa to týka len malých predných brzd lítiovou vazelínou v originále /aby neleptala gumu/1 bod
-
To Audi opravdu přehání, motor jako z Wartburgu a cena jak za Ameriku s pořádným motorem. V této cenové kategorii okolo milionu jsou již zcela jiná auta.1 bod
-
no vcera jsem v AS zaslechl po me narazce, ze jsem to stihl a moje auto uz bych si nekoupil. Ze chybeji motory VW a tak sebral cast alokace skodovce. Coz by davalo logiku v tom, ze moc cechu si 81kW s DSG nekoupi a tak pokryji ten alokovany vypadek.1 bod
-
Zkušenost jednoho zákazníka z Autosport Kučera v Liberci..olej samozřejmě neberou a jejich běžná cena oleje LL 5w-30 neuvěřitelných cca 1.000,-/litr,ale dostal krásnou slevu za to, že tam měl známého 25%, takže ho litr vyšel jen na cca 800,- ? ..to je smutný rekord, nejdažšší do té doby jsem zatím viděl bylo cca 850,-/litr..1 bod
-
Na dvojkový octě jsem dával zelenou od Milotecu a vydržela neskutečně dlouho, než se obouchala od kamínků.1 bod
-
Tak určitě, zřejmě nepotřebuji úplně sportovní pneu, ale s průměrem se rozhodně nespokojím, přeci jen je pneumatika to jediné co mě bude držet na silnici.1 bod
-
Redukce komplexity. Když budu brát standardní nabídku. V první generaci bylo po faceliftu k dispozici pět benzinových a tři naftové motory. 1.2HTP v technicky rozdílných variantách, 1.4/16V ve dvou variantách (co si pamatuju, taky rozdílných) a dvoulitr. U nafty to byly dvě výkonové varianty 1.4TDI a 1.9TDI. Automat u 55kW benzimu. Ve druhé generaci bylo o jeden benzinový motor míň. HTP se technicky sjednotilo a komplexita spočívala v jiné ŘJ. Jedna varianta 1.4 a jedna varianta 1.6. Nafta 3x 1.6TDI (nepamatuju si, do jaké míry a jestli vůbec se lišily). DSG u 77kW benzinu. V aktuální konstelaci tady máme dvě výkonové varianty následníka HTP. Dále dvě výkonové varianty 1.0TSI. Které se pokud se nemýlím lišily jinou převodovkou a mapou v ŘJ. Nafta vůbec žádná. Automat k 81kW benzinu. Jestli Škoda nechce z taktických důvodů FIII s tím motorem nabízet, ok. Můžou za tím být současné extrémní dodací lhůty a preference produkce Scaly/Kamýka. Může za tím být snaha přinutit zájemce když už, tak přihodit drobných 1 400EUR za automat, ok. Ale proboha, ať si pan Vlček nevymýšlí redukce komplexity. Vždyť se Fabia montuje se dvěma motory s pěti variantami převodovek/výkonů. Chápu, že teď bude muset měřit kde co. P.S. zástavbovost pod 10% může být 9%. A to není nic špatného.1 bod
-
Nespolehlivost baterií moderních aut: Jak je to ve skutečnosti s jejich výdrží?1 bod
-
To bych chápal, ale proč potom jinde "ve světe" je 1.0 TSI s manuálem dostupné v konfigurátoru a cenících? Např aktuální ceník pro Polsko a modelový rok 2019 https://az749841.vo.msecnd.net/sitesplpl/alv1/dd86f334-8a05-4bb8-9d59-42828305672b/cennik_fabia_rok_produkcji_2019.124e0455f4aa3c3d4d0d2870432dd5fa.pdf nebo: http://cc-cloud.skoda-auto.com/CHE/CHE/de-ch/NJ5/62519#!cc-instance=CHE&cc-salesprogram=CHE&cc-culture=de-ch&cc-model=NJ5&cc-carline=62519&cc-equipment=&cc-motor=194608&cc-color=K4K4&cc-interior=BL&cc-packages=&cc-view=step2&cc-configurationId=0&cc-viewstate={"lastConfigurationHash"%3A"4_M4_BL_K4K4_"} nebo DE http://cc-cloud.skoda-auto.com/deu/deu/de-de/nj5/62519#!cc-instance=DEU&cc-salesprogram=DEU&cc-culture=de-de&cc-model=NJ5&cc-carline=62519&cc-equipment=&cc-motor=193467&cc-color=2Y2Y&cc-interior=BL&cc-packages=&cc-view=step2&cc-configurationId=0&cc-viewstate={"accessoriesItems"%3A[]%2C"selectedAccessories"%3A[]%2C"lastConfigurationHash"%3A"4_M4_BL_2Y2Y_"} A to jsem nějak "extra nehledal".1 bod
-
Chtějí tvrdit že se 81kW v manuálu prodávala málo? Resp. měla ještě menší prodeje než DSG?1 bod
-
Tak v podstatě DSG dělá vše pro to aby dodržela pro mnohé to nesmyslné kecání co mám mít zrovna zařazeno ? Proto bych to s manuálem nemotal.1 bod
-
Hlavne mi to prijde nebezpecny. Slapnu na plyn a pocitam, ze jedu. Ne, ze budu cekat, nez se auto rozhoupa... Takovy najezd na hlavni do vyhlidnute mezery, musi s timhle byt adrenalinova ruleta.1 bod
-
1 bod
-
Bavíme sa o benziňáku ? na tých novších je z výroby klasický vypušták s krúžkom v kope N 90813202 , to je ten dlhší , ELSA píše pri výmene oleja prvýkrát ho zahodiť , použiť krátky vypušťák bez intergrovanej podložky a samostatnú podložku , pri ďalšej výmene meniť už len podložku ... Toľko oficiálne info . Ak tam dáš nazad ten pôvodný dlhý vypušťák tak sa tomu nestane samozrejme nič a pre mňa je to aj lepšie riešenie - dlhší závit , cenový rozdiel žiadny a vymením ho vždy ... jediné kde poznať výmenu oleja je plechová vaňa , tam býva vypušták zalakovaný načierno a väčšinou na 18 kľúč , nové už sú na 191 bod
-
měl jsem stejný užší výběr jako @stanmar a nakonec jsem vybral: GoodYear Eagle F1 Asymmetric 3 Nemohu si stěžovat a hodnotím je jako lepší volbu než původní Continental PremiumContact 61 bod
-
Ad spojovací Praha, také může být vlastní olej a ještě se osobně mužete dívat jak Vám ho vymění.1 bod
-
Ahoj, objednal, zřejmě jsou i funkční, ale po montáži na Karoqa se tlakem zavřeného tlumiče (tzn. při zavření kapoty) napíná i pant kapoty, takže se pak zvenku otevře spára mezi kapotou a blatníkem. Okamžitě to šlo ven a už to nechci ani vidět, radši tam bude klacek :-) . Vzpěry použiji, ale ne do auta ...1 bod
-
1 bod
-
Zkusenost je takova, ze SSS je deaktivovany, predpokladam, ze rekuperace take, ale nemam to jak merit. Je to Yeti MR 2017. Poradil mi to manik, co delal drive dealera u Skody, nyni se stara o vozovy park jedne stavebni firmy a u vsech Skodovek s SSS to maji takhle vypnute, maji tam tedy hlavne naftaky Octavie. Vzhledem k tomu, jak ma Skoda SSS propojene s rekuperaci energie, tak jsem presvedcen, ze jsem tim vypnul oboje.1 bod
-
Jak jsem psal, lepení "samo domo" se povedlo, první strana, kterou jsem lepil, úplně nesedí obě lišty výškově (v místě, kde se "spojují" - mezi dveřmi - je jedna asi o 1-2 mm níže). Viděl jsem ale i originálně lepené z výroby na jiném Superbu a i zde byla jedna strana mírně posunutá (stejně jako mám já), ale to může být dáno i tím, že si dveře různě "sedají" případně byly dveře sundávané, upravované nebo nastavované. Moje rady: Nelepit podle rozměrů, které jsou v návodu, lepit podle hran na dveřích a vzájemné pozice lišt - nemá smysl řešit výšku dle návodu, když hrany na dveřích jasně udávají pozici lišt. Nechal jsem od hrany asi 5-10 mm mezeru, aby lišta nebyla naplácnutá hned na hraně. Pokud se bojíte, udělejte si lakýrnickou páskou linku. V místě, kde na sebe navazují přední a zadní dveře, by správně měla přední lišta mírně přesahovat a zadní naopak. Budete mít jistotu, že zadní nebude drhnout o přední dveře při otevírání (to by se stát nemělo tak jako tak, mezera je tam dost velká, ale přesto se radši ujistit), a zároveň díky hranám lišt dosáhnete kýženého efektu, že na sebe lišty navazují (obě jsou adekvátně seříznuté). To je vše. Zatím nemám lepší fotku, ale je to i s chromem na ostřikovačích:1 bod
-
Dakujem za dalsi pokus opat zaktualizovalo ale nic sa nedeje ... je este niekto s 2014 komu to nefunguje odblokovat? Vsimol som si neviem ci to robilo aj pred tym ze ked dam navigaciu tak mi hodi obraz zakazdym z velkej vysky a vzdy si musim prizoomnut1 bod
-
Užívejte si tento pohodlný odemknuti a startu, nepremyslejte o zlodejich. Nová auta jsou pojištěna a 4 roky stare mrchy nikdo s drahou rusickou krást nebude. Tyto paranoidní nesmysly se řešily i před 12 lety,kdyz sem kupoval Renault Espace s Kessy ovládáním odemknuti a startu. Všichni mi radili Tohle s kartou ti někdo ukradne není nad klasickém klíček. (U Skodovek byl v te době vrcholem sklopný klíček) Nikdo mi ho neukradnul(kdo by kradl Renault) Jak mi říkal kamarad z kriminálky,kdyz si zloděj profík vyhlídce auto tak s nim odjede,at je zabezpečeno jakkoli. Nov-1 bodů
-
Dle představ výrobce má auto životnost 4 roky! Pak jej máte dat sesrotovat a koupit nové s ještě více ekoku*vitky. Mám li auto na delší dobu tak co nejdříve po koupi deaktivace S/S a pořešit rekuperaci.-1 bodů