Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/13/19 ve všech sekcích

  1. OIII 1.5 TSI ACT OPF 110 kW vs OIII 1.4 TSI 110 kW.pdf
    4 body
  2. Porovnání motorů : 1,4 TSI vs 1,5 TSI a 1,8 TSI vs 2,0 TSI DSG
    4 body
  3. Jestli chce EU zkazit celý automobilový průmysl v Evropě, tak elektrická auta jsou správná cesta........
    3 body
  4. Paráda, takže si to pište přes SZ, protože pro "normálního" zákazníka jsou tyto informace irelevantní a v tomto tématu je nebudu nadále tolerovat.
    2 body
  5. Ahoj, zdravím Vás, chci se podělit o neuvěřitelnou zkušenost , která mi zabrala bezmála měsíc intenzivního hledání příčiny vrzání. Vlastním SIII 2018 2.0TSi 162kw a poslední dobou jsem slyšel ze strany spolujezdce nepříjemné vibrace hlavně na volnoběh při otáčkách 1800 až 2100,ale někdy i za jízdy. Hledal jsem intenzivně, pořád se mi zdálo že se jedná o dveře spolujezdce nebo B sloupek. Vše jsem měl 2x rozebrané , vše jsem vytlumil a vytunil, dělalo to pořád dál. Následovalo rozrbrání prostoru pod kastlikem ale pořád nic. Začala převládat zoufalost, nikdo nepomohl ani neporadil, na forech jsem se taky nic nedočetl. Po čase stresu a nervů jsem přišel na to, že ty vibrace možná nejdou ze dvěří ani ze sloupku B, ale nejspíš z podlahy u spolujezdce, ikdyž se ten zvuk přenášel tak že by to nikdo nehádal. Zjistil jsem že vibrace vytvářejí palivové trubky umístěné v nostníku karoserie pod spolujezdcovou sedačkou (přístup z venku zespoda), od výroby jsou tam navolno, je to problém ne jen SIII ale i jiných koncernových aut. Neskutečné zklamaní, jak to mohl někdo dopustit. Do otvorů v nostníku jsem dal kusy molitanů a ne že nic nevrže, nevibruje, ale celkově auto je enormě tiché i přes díry, jízda po dlažebních kostkách je pohádkou. Konečně je auto bezvadně tiché a žádné rušivé zvuky. Má někdo stejný problém? věřím že tento příspěvěk může mít pro někoho cenu zlata :-)
    1 bod
  6. Ostatní modely (ty bez nějakých zásadních změn jako je FL) mají změnu v KT 28. U Fabie bych to čekal taky tak. Za mě teda z nápisu docela rozčarování. Jednak je to už okoukané od jiných automobilek, za další se mně to nelíbí ani trochu. Na Superbu I. generace nebyli schopni po přesunu blinkrů do zrcátek blatník bez díry (cpali tam malý znak Superb) a tady kvůli tomu dělají nové dveře.
    1 bod
  7. 96 kW / 5760 ot. 215 Nm / 2640 ot.
    1 bod
  8. OIII Combi 1.5 TSI DSG G-Tec 96 kW.pdf
    1 bod
  9. Tak toto je tá najvyššia anténa 6C0 035 501 J 6FQ, všetky pozície obsadené: GPS (modrá), GSM (červená), FM (biela), DAB (čierna) - dáva sa asi do výbavy s Amundsenom bez panorámy. Ja mám 6C0 035 501 A 5FQ s DAB + FM... toto by si mal mať aj ty. Mám pocit, že ak by si si tieto čísla dielu objednával oficiálne v škodovke, dostal by si anténu bez prútu. Prút má potom číslo 6C0 035 849 + príslušné písmeno na konci. Na miestach s dobrým signálom by ti to malo fungovať aj bez prútu, keďže samotný zosilovač je pravdepodobne v tejto "základni". Prút ti možno zlepší signál na horšie pokrytých miestach. Ak nemáš problém so signálom, nemusíš riešiť - teda ak ti nevadí, že hneď na prvý pohľad to pôsobí dojmom akoby ti niekto ukradol prút. Minimálne nejaký icík-picík za pár drobných by som kúpil z ali.. https://www.aliexpress.com/item/2-2-Inch-Mini-Car-Antenna-Black-Universal-for-Cars/32791455734.html (toto má myslím aj wirer).
    1 bod
  10. Přesně takto to chodí z výroby a má se místo toho nasadit anténní prut
    1 bod
  11. Opakuji znovu, Fábie má anténu vždy, na střeše je vždy anténa FM, popřípadě doplněná o další dle výbavy auta. Ano SII, SIII, OIII a další větší auta koncernu anténu mít nemusí, FM jsou v oknech a v případě že mají GPS a DAB, tak mají ploutev. Toto platí pro pevnou střechu, pokud je střecha se sklem, tak anténa a ploutev není. Namátkou zde OIII s DAB a Bolerem a má ploutev: https://auto.bazos.cz/inzerat/104504042/Skoda-Octavia-III-16TDI-81kw-Manual.php Fabia tím že má normální anténní prut, tak má prut vždy a s DAB se mění základna. například zde FIII s DAB a Bolerem a má prut: https://www.automodul.cz/skoda-fabia-1-0tsi-81kw-dsg-style-tempomat-bolero-smartlink-dab-alu-16-zaruka-do-10-2022-100tis-km-c1304489 Pokud mi nevěříš, zkus odpojit konektor od té antény ve střeše, výsledek bude jako u @brrrrm (leda že bys byl dost blízko vysílače a signál se stačil chytat na zbytky drátů). Pokud chceš další důkaz že DAB musí být vně auta a uvnitř (na vnitřní straně zadního skla) nemá smysl, stačí se podávat na příspěvky výše kde @TOMUS píše o tom, jak mu funguje DAB anténa z vnitřní strany čelního skla...
    1 bod
  12. @ka_r_los Právě že to tak vypadá, ale tímto tlačítkem se přepíná mezi omezovačem a tempomatem (je to tak v novém návodu a i se tak chovali staré verze páček). Tlačítko na ovládání asistentů je na volantu
    1 bod
  13. 3 druhy podvozku F3 nabizi nebo nabizela - normalni, sportovni a pro spatne cesty... Projed 4x D1 tam a zpet a ono si to sedne ;-)
    1 bod
  14. To bude blee ? Já bych spíš lepil naopak emblém zpět ? Ale bez prohlubně to už asi nepůjde. Ještě jsem zvědavej kam dospěje další zdražení.
    1 bod
  15. Ale ona FIII je opravdu tužší než FI. Ale stále je to auto s krátkým rozvorem a nízkou vahou, takže nikdy nepojede přes nerovnosti tak plavně jako auta střední třídy. Na druhou stranu zrovna podvozek je jedna z věcí co lze poznat hned při první testovací jízdě ještě než se člověk pro auto rozhodne.
    1 bod
  16. @noaid pozor, písal som vyššie, že bez prútu je signál v pohode. Avšak pod odpojením strešnej antény som myslel úplné odpojenie káblov.. biely je FM, čierny je DAB. vtedy prestane hrať DAB a FM sa prepne na okennú anténu. Skúšané necelých 5km vzdušnou čiarou od tohto vysielača: frekvenčný blok: 12B/ 225,648 MHz ERP: 2 kW kompresný systém: HE-AACv.1
    1 bod
  17. Tak to máš velice přeceněné mínění. V současné době více času zabere vývoj dílu aby byl v přijatelné kvalitě co nejlevnější. A podvozky se ladí tak aby byly co nejvíce univerzální a bohužel ke kvalitě silnic se to nijak nepřizpůsobuje. Kdyby měli ladit pozvozky pro každou zemi zvlášť, tak se jim to moc nevyplatí. Dnes už ani ty BMW na rozbité silnici nejsou co bývaly.
    1 bod
  18. Ta vlevo bude DAB pro panormu. Ale dle zkušeností s FM prostě nic moc. Je to zase jen vnitřní anténa. Střecha je střecha.
    1 bod
  19. Pri tom rocnim najezdu benzin (TSI).
    1 bod
  20. Zas to zdochnutie nie je dramaticke stalo sa mi to raz a aj to ked som auto prevzal u predajcu. Je to len o zvyku na spojku.
    1 bod
  21. Muze mi nekdo prosim vysvetlit jak zmerim lak na plastovem zadnim narazniku? Takovy merak jsem jeste nevidel.
    1 bod
  22. Ze začátku jsem měl na nový motor 5W-30, ted, když už mám najeto přes 430.000, tak tam leju na doporučení od škodováckýho servismana 5W-40 ... a nemám nejmenší problém. Měním pravidelně po 15-17tis.km. i s filtrem. 0W-30 rikal, ze je zbytecna brecka pro tenhle motor, kor, kdyz uz tam po tech x km mam vule atp. tak je spis pry potreba trochu konzistentnejsi ... v tomhle mu verim a dava to logiku. Jestli tam lejete 50ky a 60ky, potes panbuh :) samozrejme je to vsechno o aktulnim stavu motoru, ktery stejne nikdy poradne nebudeme vedet, pokud auto nerozebereme do posledniho sroubku a venitlku :) ...
    1 bod
  23. Včera ráno jsem se rozhodl koupit originální variantu předních stěračů (730kč) a hned s nimi najel v dešti necelých 400km. Výsledek je tichý chod a po vrzání ani památky. Takže za mě do budoucna pouze originální varianta. Bosche mám zabalené a připravené k odeslání do eshopu. Uvidím, jak uspěju v reklamačním řízení. Jedná se o dobře známý eshop, tak snad s nimi bude rozumná a férová domluva.
    1 bod
  24. Borec zaparkoval pod lampou veřejného osvětlení, na kterém byl asi sraz pouličního ptactva...
    1 bod
  25. A hele, bude hooodne prvních testovacích zákazníků spokojených. Stat se testovacím jezdcem na své náklady pro automobilku. to je sen každého. [emoji23][emoji23][emoji23] https://www.lidovky.cz/byznys/auto/skoda-scala-se-prodava-teprve-dva-tydny-uz-je-ale-uspesnejsi-nez-rapid-ma-se-stat-trojkou-trhu.A190511_153846_ln-auto_vag
    1 bod
  26. https://www.oponeo.cz/clanek/zesilene-pneumatiky-silne-a-slabe-stranky
    1 bod
  27. Tak pomohly upravené kleště na grilování ?
    1 bod
  28. Ano, starší nebo prostě trochu jiná stírátka (materiál) mohou způsobovat skákání a vrzání. Ale to je způsobeno tím, že se stírátko nepřeklopí a jede po skle v poloze "proti srsti". Podívejte se v jaké poloze jede po skle, je to vidět. A odstraní se to jednoduše zkroucením ramínka stěrače, viz můj příspěvek výše.
    1 bod
  29. Tvůj názor ti nevyvracím, jen píši jak to v servise chodí. Můžeš je při výměně zkusit požádat, ať ti tam dají požadovaný olej (508.00 by měli mít, protože některé motory ho vyloženě vyžadují + je dražší, stěžovat si asi nebudou).
    1 bod
  30. Po záruce tam stejně na výměnu nepojedu ale myslím že by se měl dávat pořád stejný olej , třeba 50400 a ne jeden rok to a druhý 50800 i když je to pro ten motor přípustný. To je můj názor.
    1 bod
  31. hruza a des. takhle se tunili 120ky pred 30 lety ne?
    1 bod
  32. Dnes jsem si chtěl dát něco vychladit do schránky u spolejzdce a ejhle, není chlazená. Už nevím co na to říct. V Polu mám schránku chlazenou, zase nemá osvětlení. Chtěl bych slyšet zdůvodnění toho, kdo toto rozdělení výbav mezi koncernové značky vymyšlí a podle jakého klíče. Mi to hlava nebere.
    1 bod
  33. ja bych jeste pridal male zpetne zrcatko
    1 bod
  34. Tak když se to tady tak rozjelo, tak taky přidám jednu věc co mně štve na f3. Je to sice maličkost, ale dokáže naštvat. Zaparkuju, vypnu motor, vylezu z auta zavřu dveře a zjistím, že jsem nezavřel okno. Následuje: otevřít dveře, zapnout zapalování, zavřít okno/okna(když to není u řidiče, tak držet dokud se nezavře), vypnout zapalování a nakonec zavřít dveře. Ale proti tomu co tady čtu, tak je to opravdu maličkost. Jo a ještě bych zapomněl, že plecháče jsem v zimě měl poprvé, ale taky naposledy. Ten zvuk s nima je opravdu otravnej.
    1 bod
  35. 1 bod
  36. 0W-30 je úplne tá istá "brečka" ako 5W-30-ka ktorú si tam dával aj ty, akurát 0W má za studena trochu nižšiu viskozitu a tým pádom lepšie maže kým motor a olej v ňom nedosiahnu svoju normálnu prevádzkovú teplotu (v prípade oleja 90-110°C). Inak do tohto motora môžeš liať od 0W-30 po 10W-40 hocičo, stačí ak to má schválenie VW 502.00 alebo VW 504.00. Základ je ten, že treba olej meniť včas a výmenný interval prispôsobiť režimu prevádzky. Iné je totiž jazdiť dlhé trasy (ako to je tvojom prípade - viac ako 50 tisíc km ročne), a iné skákať po meste pár km so studeným motorom a za rok najazdiť to, čo ty dáš za jeden mesiac, alebo dva. Akurát toto už užívateľská príručka takto detailne nerieši a potom ľudia jazdia na jeden olej niekedy aj 30 tisíc km v tom najhoršom režime a potom sa čudujú ak je motor po 100 tisíc km vhodný na GO.
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...