Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/10/19 ve všech sekcích

  1. Ceny nového Clia, vcelku rozumné, základní motor bez turba a filtru, auto velmi dobře postavené, interiér honosný co jsem zkoumal, hlavně v R.S.line.
    3 body
  2. Trochu delší, ale dobrý :-) Paní učitelka Hovorková, která učila ve druhé třídě, měla potíže s jedním ze svých žáků. Jednou se ho zeptala: "Co je to s tebou, Pepíčku?" Pepa jí odpověděl: "Já jsem chytřejší, než na druhou třídu. Moje sestra je ve třetí třídě a já jsem chytřejší než ona! Myslím, že bych měl taky patřit do třetí třídy." To už bylo na paní učitelku příliš. Zavedla Pepíčka do ředitelny. Pepa čekal u sekretářky a učitelka vysvětlila řediteli, o co jde. Ředitel jí řekl, že si hocha vyzkouší sám. Pokud nebude umět odpovědět na některou z otázek, půjde zpátky do druhé třídy a hotovo. Učitelka s tím souhlasila. Přivedla Pepu k řediteli, vysvětlila mu podmínky zkoušky a Pepa souhlasil. Ředitel: "Kolik je 3 x 3 ?" Pepa: "Devět." Ředitel: "Kolik je 6 x 6 ?" Pepa: "36." A tak to šlo dál s každou další otázkou, o které si ředitel myslel, že by ji měl žák třetí třídy umět zodpovědět. Ředitel se podívá na učitelku a povídá: "Já myslím, že Pepa už může jít do třetí třídy." Učitelka povídá řediteli: "Já mu dám taky pár otázek." Ředitel i Pepa souhlasili. Učitelka: "Co má kráva čtyři a já jen dvě ?" Pepa (za okamžik): "Nohy." Učitelka: "Co ty máš v kalhotách a já ne ?" Ředitele ta otázka překvapila. Pepa odpověděl: "Kapsy." Učitelka: "Co je tohle: začíná to na P a končí na A, je to většinou kudrnaté, blond, černé nebo rezavé ?" Pepa: "Paruka." Ředitel se posadil zpříma a spadla mu čelist. Učitelka: "Co je tvrdé a růžové, když to jde dovnitř, a ven to jde měkké a mokré ?" Ředitel vyvalil oči a než tomu mohl zabránit, Pepa řekl: "Žvýkačka." Učitelka: "Co dělá muž vstoje, žena vsedě a pes na třech nohách ?" Pepa: "Podává ruku." Ředitel se roztřásl. Učitelka: "Co je to: začíná to na S a končí na Ž a je u toho spousta vzrušení ?" Pepa: "Soutěž." Ředitel si oddechl a povídá učitelce: "Dejte Pepu třeba do páté třídy. Moje odpovědi na těch posledních šest otázek by byly všechny špatné."
    3 body
  3. Ja zajel na STK, za 2 minuty hotovo, serizeni imbusama a odjezd. Cena nula. Takze keci, ze to nejde sou jen keci. Zdar.
    2 body
  4. Ceník: https://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/a5fb0156-5ff9-404e-8d7f-5441be7d8344/citigoe-iv-cenik.8dfea29651aac6cb0a051dc08cc7d63c.pdf
    2 body
  5. To je nová Škoda Beraniq :-)
    2 body
  6. Blondýnka hraje Milionáře a na poslední otázku si vybere posledního žolíka a volá přítelkyni, též blondýnce: „Ahoj Marto, tady Katka, hraju Milionáře a poslední - milionová - otázka je: Který z těchto ptáků si nestaví hnízdo? Orel, vlaštovka, kukačka nebo bažant?“ Marta na beton tvrdí, ze kukačka a Katka vyhraje milión. Když to večer zapíjejí, ptá se Katka: „Marto, jak sis mohla být tak jistá?“ A ta ji poučí: „Přece každý ví, že kukačky bydlí v hodinách… “ Zloděj vyloupí banku, vezme dva muže jako rukojmí a ptá se prvního: "Viděl jsi mě jak vykrádám banku? Muž odpoví: "Ano". Zloděj jej okamžitě pistolí střelí do hlavy. Potom se ptá druhého muže: "Tys mě taky viděl jak vykrádám banku? Muž odpoví: "Já ne, ale moje stará Tě viděla a řekla to tchýni!" Policajt dostane poprvé v životě baterku. Druhý den přijde do práce a je celý nešťastný. Šéf se ho ptá co se stalo. "Mám problém veliteli, když baterku zapnu, světlo je tam, ale když ji vypnu, kam to světlo zmizne? Rozebral jsem celou baterku a nebylo tam!" Šéf: "No tak na to se já musím podívat!" Druhý den přijde šéf vysmátý do práce. Policajt se ptá: "Tak jak šéfe?" Šéf: "Vše jsem zjistil a vypátral! Nejdříve jsem vyhnal z bytu ženu a děti. Potom jsem pozatahoval závěsy, aby ani kousek světla nepronikl dovnitř Zapnul jsem baterku, světlo bylo tam! Vypnul jsem ji a začal jsem světlo hledat po celém bytě. A víš, kde se ta svině ukryla? V LEDNIČCE !!!
    2 body
  7. Potrefená husa se ozve, 5 let dělám pro výrobce světel ( Hella ), ročně mi projde školícím v CZ, SK a D mraky lidí, které učím jak fungují světla a jak se s nimi pracuje, tak lehce tuším, neřkuli vím co je a není třeba nejen teoreticky, legislativně ale dokonce i prakticky a odborně. STK je dozorový orgán, který nemá co seřizovat, zvlášť pokud neplní evropské ( závazné ) předpisy. Nejsem moralista, klidně světla nastavím vůči zdi, což legislativa povoluje, ale pánové na STK ( včetně centra služeb s Dekrou, které je zastřešuje) vůbec netuší o čem je řeč. Ano čest výjimkám, ale na tu jsem ještě nenarazil.
    1 bod
  8. Tak, tak... Ja som bol nastavovať na 2x... Prvýkrát to svietilo super, pokiaľ sa úplne nezotmelo - to som svietil na veverky a vyblikaný som bol jak superstar po finále... Druhý deň ráno telefón do servisu - okamžite príďte, musíme to preveriť... Jasnačka, do servisu 50km,ale našťastie som mal cestu okolo... Výsledok - technik zabudol dať do základnej polohy, za čo bol exemplárne pokefovaný a ja som schytal ospravedlnenie... Ale teraz to svieti tutovo a nikto mi nebliká... Ponaučenie : len imbusom to nenastavíš - potrebuješ diagnostiku a nivelizovanú podlahu, inak si koleduješ o prúser. Ak niekto tvrdí opak, nevie o čom hovorí...
    1 bod
  9. Vzal si mi to přímo z “pusy”. Kdyby byli v servisech technici řádně proškoleni a seřizovali to správně a ne na 10.pokus, lidi by nevymýšleli tyhle okliky typu STK atp.. Tenhle problém je tu již přes 2 roky a stále stejná písnička.
    1 bod
  10. Ano, imbusem to jde, ovšem není to rozhodně správný technologický postup a nejspíš to bude i tak špatně nastaveno. No hlavně že ti to svítí jak chceš. Bohužel mě tento přístup ani moc nepřekvapuje, vzhledem k tomu jak je tristní číst zde, že si s tím často ani v autorizovaných servisech neví kolikrát rady.
    1 bod
  11. Super, dalsi adept kdy technik STK vi vic nez vyrobce. Zakladni nastaveni nic, takze spravne serizeni taky nic. I lampa na A6, nebo MB ma imbusy, ale pro serizeni se musi nastavit do zakladniho nastaveni. STK ma kontrolovat zda vozidlo neoslnuje, max. serizovat halogenove svetla podle EHK 48, coz nedelaji, protoze o tom nic netusi.
    1 bod
  12. hmm tak to je smula, mi erWin ukazal TPI na veci ktere v aute nemam... tak si myslim, ze to presne s VIN a vybavou svazane nemaji.. ja to cislo vytahl pres Caristu https://forum.skodahome.cz/topic/134493-aplikacia-carista-obd2-elm327-adapter/?tab=comments#comment-2122349 verzi jsem si stahl za dekuji a OBD bluetooth adapter za 300... (https://www.alza.cz/auto/sixtol-sx1-autodiagnostika-bluetooth-android-windows-d5498388.htm?o=1) Nakonec se to hodi, "dokodoval" jsem si par veci (hlavne jsem vyvrazdil START-STOP). Mi pamet po update zatim drzi, ale nemam moc najeto cca 700km tak to nechci zakriknout, budu tak oslavovat kolem 2000km Poslu Ti SZ jestli se nahodou nepohybujes v mem regionu tak bych Ti to cislo mohl vytahnout...
    1 bod
  13. Ano... Je to ten první. K sehnání máš i zde: VW 5l: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g052577m9-olej-motorovy-0w-20-skoda-34829.html
    1 bod
  14. v tom případě máme už raritní kousek ... F I 47kW 2004, provoz 03/2005 od nového auta, stále jezdí, stahovačky origo, motor origo, rozvody stále origo, origo spojka měněna až v 387t km aktuálně jí jezdí už 2 roky a asi 30t km dcera a má 392t km
    1 bod
  15. Takový světaznalý a neví že to platí jen přes týden :P
    1 bod
  16. Ahoj,po naplnění se tam vešly asi 3l a nádobka plná na max.Po nastartování a ohřátí tam padly další cca 2l.A už neubývalo.Druhý den kousek pod minimem,po dolití už drží hladinu na max.V
    1 bod
  17. Nakonec jsem se rozhodl to nechat opravit. Uvidím jak to dopadne. Auto je od včerejška v servise cca tak na jeden a půl týdne.
    1 bod
  18. Kluci, sraz platí 23.9. pondělí, penzion Žilina v Žilině na té křižovatce, jako byl minule [emoji6] Klasika od pěti [emoji6] Pozor, Žilina u Kladna, ne na Slovensku [emoji1787]
    1 bod
  19. Pokud černé kola, tak asi potom Vegy Aero:
    1 bod
  20. Sucast, mozes skusit vyrezat
    1 bod
  21. Mozna jen jedna technicka poznámka. Pokud se s autem jezdi hodne jen kratke trasy, nemá se olej cas dostatecne prohrat, aby se z nej odparila zkondenzovana vlhkost. Doporucil bych pak osobne před odstavenim na delší dobu jej poradne protáhnout, aby se olej ohral na provozni teplotu a zkondenzovana vlhkost se stihla odparit. Az takto plne ohrate auto nasledne odstavit.
    1 bod
  22. Scala Monte Carlo v krátkém videu @Losky83: Já nakonec šel do klasických stříbrných Veg taky, ale dneska jsem je viděl docela ušmudlaná na zelené Scale a vábně to nevypadalo. Docela mě lákají černé "otevřené" Vegy, které přijdou s Scalou Monte Carlo. Scalu budu mít v bílé moon a tam by to mohlo vypadat takto:
    1 bod
  23. Tak tak, na chémii nás učili, že ozón smrdí ako cesnak...
    1 bod
  24. Tak já už je tam mám 2 roky. A pohoda. Nic to netaví. Ale měl jsem z toho taky obavy. Ale hlavně mi to vyřešilo neustálé hlášení prasklé žárovky v denním svícení. Ty vláknovky sice svítily i přes hlášení na BC, ale byly černé jak buty. Už mi to říkalo více majitelů SUP II - snad to špatně snáší vibrace a nárazy. Po výměně za LED naprostá spokojenost.
    1 bod
  25. No, jelikož je to upevněno přímo na konstrukci vozidla, jsem zvědavý, jaké budou náklady na případné opravy. Možná by klukům mohli koupit i nové boty, aby byli konečně i vidět.
    1 bod
  26. Clio a Clio grantour je krapet rozdíl v rozvoru. Stejně jako u meganu. Renault co já vím u kombi přidává místo na zadních sedačkách. Ve zde zmiňovaném cliu v zadu místo není žádné, ale rozdíl mezi cliem a Fabií je jako z bláta do louže. Fabii koupíš o 100000,- levněji jak 2008, prostě porovnáváš jabka s hruskama. Srovnej 2008 s kamiqem ve velikosti, prostoru, spotřebě, dynamice, výbavě, kvalitě a ceně. To jsou konkurenti, ale Kamiq bude určitě o něco větší a o něco dražší.
    1 bod
  27. Tak jsem konečně svůj čínský difuzor také trochu lépe vyfotil i na umytém autě ?
    1 bod
  28. Natankovane 47,46 litra, dojazd bol este cca 60km. Podla prepoctu spotreba 5,43l/100km.
    1 bod
  29. Mělo by to být takto levá strana: černobílá - blinkr šedočerná - obrysovka šedobílá - mlhovka černočervená - brzda černomodrá - couvačka hnědá - kostra pravá strana: černozelená - blinkr šedočervená - obrysovka černočervená - brzda černomodrá - couvačka hnědá - kostra
    1 bod
  30. Dovoluji si reagovat na debatu ohledně natankovaného množství paliva O2 vs O3. Jak zde již padlo, O3 má o 5litrů menší nádrž. Ale taky má o 6, nebo 8litrů (nepamatuji si to číslo, ale koho to zajímá, mohu dohledat) větší tzv. nevyčerpatelné množství. Proto je běžné,, že kdo přesedlal z O2 na O3, tak zpravidla tankuje o 10litrů paliva méně u O3, než O2, při zachování stejného dojezdu. U O3 došlo ke změně vyhodnocení rezervního stavu paliva. A je to proto, že spoutsy lidí jezdilo až nadoraz a občas došlo k úplnému vyčerpání nádrže, nebo nasátí kontaminovaných zbytků paliva, zkondezované vody atd. A s tím se pojí zvýšené náklady na opravy, protože se zákazníkovi nedá dokázat, že čerpadlo přidřel úplným vyčerpáním paliva, nebo nasátím kondenzátu. Staré motory si s tím poradily, ale ty nové s tím mohou mít problém. Zejména commonraily se mohou zavzdušnit a špatně znovu nasávají palivo. A když budete startovat do nasátí paliva, tak poběží čerpadlo naprázdno bez mazání, vznikají drobné šponky, atd. A to je důvod, proč celý koncern zvýšil množství paliva, které v nádrži zůstane ve chvíli, kdy máte dojezd nula. To vyhodnocení stavu paliva se dá upravit v panelu přístrojů změnou kalibrační konstanty pro palivoměr. Na různých fórech se to probírá, takže stačí googlit, nebo specialisti z tohoto webu to určitě znají a úpravy dělají..... Ale je třeba pak mít na mysli, že nesmíte spoléhat na to, že při dojezdu nula ještě dojedete několik desítek KM, jako doposud. To si pak můžete zadělat na problém, když to vyjedete úplně všechno. Snad neopakuji informaci, která už tu možná je. Pokud ano, pak se omlouvám za zbytečné řádky. ...... taky mně tenhle "pokrok" zpět štve, ale to je asi vše, co s tím nadělám.
    1 bod
  31. Pane, já nikoho neurážím. Vy jste tu začal s tím, že téma je o tom kolik tankujeme a že jsme asi úplně hloupí. Já jsem Vás jen opravil, že téma je o velikosti nádrže. A jen dodám, že svižně jezdím i ve svém soukromém voze a i tam by mě to vadilo (malá nádrž), nicméně moje Mazda 6 má nádrž asi 60 litrů takže mě to tam nikdy netrápilo. Podle mě by automobil s 2.0TDI měl mít minimálně 50 litrů nádrž, spíš víc. Když natankujete 40 litrů, trochu mě to překvapilo a hledal jsem, jestli nemám vadný vůz, což očividně nemám. To se mi zde potvrdilo. Počet příspěvků na chování snad nemá vliv. Dosud jsem zde přispíval jen ohledne Smartlink / Android Auto a když nemám co říct, nemusím sem psát příspěvky abych byl brán hodnotněji. Pokud budu mít příspěvků 1000, pořád se budu chovat stejně. Taky pěkný den.
    1 bod
  32. Téma je NÁDRŽ a teprve pak je pomlčka, kolik tankujete. Spíš u Vás bude mozková bariéra.
    1 bod
  33. Ona: „Jsem fotografka, spisovatelka, modelka na Instagramu a videoblogerka.“ On: „Já taky umím úplný hovno…“
    1 bod
  34. Viděli jste někdy Tatru žrát třešně? Případně kamion který má žízeň?
    1 bod
  35. Dnes si připomínáme první dochovanou zmínku o krádeži bicyklu, konkrétně ve znění: "Cyril a Metoděj přišli o kolo roku 863."
    1 bod
  36. Dělal jsem to nedavno na sve octě,rozebrat vyčistit a složit a samozdřejmě rovnou vyčistit saní
    1 bod
  37. 2008 1.2 Puretech bez truba 60kw koupili rodiče od kamaráda nový za 310 000kč i autom. klimou. Motor jede o třídu lépe,než 1.0 MPI 55kw, který jsem měl půjčený ve Fábii III. Není to vůz pro každého to dá rozum, jen ten rozdíl v amtosférických motorech je velký. Jinak ja si sednu do Clia Grandtour za sebe a ve Fábii III kombi kolenem už se dotýkám přední sedačky. Velký rozdíl je pak v Capturu(309000kč 0,9Tce) a zmíněné 2008, kde s 180cm se sedí pohodlně s rezervou i za sebou. Jako ojetina si 2008 drží cenu více než Clio, protože je "trendy" a vyšší posez je pro starší lidi příjemný. Zmíněný Peugeot 2008 s 1.2 Puretech turbem 81kw(110k) jsou skladovky od 350 000kč, který dynamikou atakuje Fordí Ecoboost, mě ten motor připadá velmi povedený, pět let bez skandálů a mnohem silnější zátah v dolním pásmu, než má 1.2 a 1.0 TSI. Co mě straší nejvíce je nedávna odpověď pana Vaculíka ze Světa Motorů jednomu majiteli Fábie III 1.0 MPI ohledně mírného cukání při rozjezdu. Píše, že jde o konstrukční vlastnost, kdy motor bez vyvažovací hřídele mnohem vícen namáhá jakousi čtveřici pružin ve spojkovém ústrojí a ty jsou měkčeji naladěné a vzniká jakýsi zpětný ráz způsobující mírný pocit cukání. Tak to mě podrž, protože Yaris tímhle netrpí a už vůbec ne atmosférické 1.2 Puretech... Napsal jsem panu Vaculíkovi, že moje půjčená Fábie III 1.0 MPI necukala ani náhodou, takže bych majiteli doporučil reklamaci a ne smíření se s "osudem", ale dodnes mi neodepsal :-)
    -1 bodů
  38. Jedna> a je to takový problém si to tady najít?
    -1 bodů
  39. Na STK mají světla kontrolovat a případně seřídit. To taky udělali. Tečka. Samosebou to tu moralistům bude vadit, i když sami nemají ani ponětí k čemu ten základní mód je. Ale moc dobře vědí co jediné je správně.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...