Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/14/20 ve všech sekcích

  1. To jsme to dopracovali, pražáci nám budou rozhodovat o termínech srazu??
    3 body
  2. Důležitý článek a povídání s experty Škoda Auto, pro případné zájemce elektrického Citiga a nejenom jeho: https://autobible.euro.cz/jak-pecovat-o-elektromobil-a-co-to-stoji-odpovidaji-tri-na-slovo-vzati-experti/
    3 body
  3. Jj. Nové ledviny u BMW je peklo. Mám na cestě Alpinu a naštěstí maj ledviny normální. Bude sedan. https://www.auto.cz/alpina-b3-prichazi-na-rozdil-od-bmw-m3-nabizi-i-kombi-133171
    2 body
  4. Přidejte do seznamu další 2 lidi :) rojan + 1 Těším se na setkání s vámi. Věřím, že vsichni dostanou placky. Tak zitra v 14.
    2 body
  5. 2 body
  6. Jen pro info, problém vyřešen a auto po najetých dalších 3tis km si drží správnou provozní teplotu 90°. Problém byl skutečně jen v termostatu a dal jsem tam raději dražší originál (nehodlal jsem řešit pár stovek v rozdílu mezi originálem a neoriginálem, než aby se to při složitosti výměny muselo dělat třeba vícekrát), Při výměně se zjistilo, že soudruzi v NDR asi udělali někde chybu, když používají plast na obal termostatu, jelikož ten starý se při vyjmutí úplně rozpadl. Při nájezdu cca 60tis to moc nevydržel.
    2 body
  7. Co zkusit návod? str.61 https://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/cz/Superb_3V/05-2017/Manual/Superb/B8_Superb_OwnersManual.pdf
    1 bod
  8. Hele to je jedno, jednou je to Alpina, takže co jako .-)). Alpina jako Alpina[emoji3].
    1 bod
  9. Jo Alpina... To je ještě svět v pořádku i bez Globusu.
    1 bod
  10. Už přesně nevím, jak jde ta linka. Tuším že jde směrem dolů, doleva, vlnka a pak rovně. Já nevím, blinkr by měl blikat jednotně. Tohle promítání nemám rád a ani mozek to není schopen okamžitě vyhodnotit = ha, blinkr, mám..... - ty jo dobrý - co bude dál, kurva bude odbočovat. Asi tak.
    1 bod
  11. Škodovky mě vlastně ani nevadí, ale jak píše Motosman.. 4 očko se mě líbí víc teda..... Už i Kordiak nebo Karoq vypadá lépe než aktuální Ovce... Nemám rád nové Baworáky, ani Audiny.... Jenom Mercedes se mě líbí, třeba éčko nebo céčko je krásné...
    1 bod
  12. Ono není jak. Viděl jsem ji ve čtyrech barvách. Nafoukni čumák ze Scaly a zadek splácej z Činských a Korejských aut. Škoda že nabyl kombík. Celková proporce taky nic moc. Ale je to můj pohled. Když jsem viděl zadní blinkr, tak jsem se zděsil. Možná to časem pochroupu, ale reakci mám horší než na 4 očku.
    1 bod
  13. Jasně, se potom domluvím s bráchou a on vám termín nařídí
    1 bod
  14. Tak jsem dneska viděl několik O4. Musím říct, že ta šikmooká O3 je nádherné auto.[emoji848]
    1 bod
  15. Toto bez navstevy niekoho hodne sikovne ale nedas......
    1 bod
  16. Naprosto souhlasím a nedávno mě tady za to setřeli. Mám taky první auto s kotouči (Rapid 70kw 2019) a kdyby to nebyla skladova nikdy bych do nich nešel. Na O1 2009 budu dělat brzdy teď po 150 tis. a to tahám i vlek. U F1 jsem brzdy dělal nedávno při 170 tis. a náklady 00 nic oproti kotoučům.
    1 bod
  17. To není Corner, ale Fl má tyto světla, která by měli být aktivní při jízdě ve městě (do 50 km/h) a rozšiřovat kužel.
    1 bod
  18. A to vyhodnocujes na zaklade tejto mizernej fotky?Staci malicko vychyleny volant a je aktivne prisvecovanie toho city corneringu,alebo to proste robi taky ten blby efekt,akoze viac to svieti,ale realne to tak urco nieje.Dokonca z tej foto ani nieje jasne,ci je to vobec FL.......
    1 bod
  19. Auto bez funkčního sklápění světlometů nemá na silnici co dělat, maximálně s tím nouzově dojet. Ať už je servo v kterékoliv krajní poloze, vždy bude jízda v noci nebezpečná. Buď nebude řidič pořádně vidět, nebo bude oslňovat. Jediným řešením je zjištění závady a její oprava, nikoliv vyřazení z provozu! Jak to myslíš, že ti na tom nezáleží? Pokud jde o facelift, dá se motorek vyměnit, viz dílenská příručka Elektrická zařízení, kapitola "Demontáž a montáž servomotoru regulace sklonu světel". U předface je to na výměnu celého světlometu. @Dula Poradit je sice fajn, ale ty barvy drátů napájení servomotorku jsi mu říkat nemusel (proměření červenomodrých je ok). Jestli je to nějaký bastlíř s Auto ESA (viz nick), tak si takhle "opravené" auto potom koupí nějaký chudák, který si vyžere mimo nákladů na opravu ještě náklady na zjištění závady (dobře schovaného přeštípnutého napájení servomotorku). :(
    1 bod
  20. Myslim, ze je to nejtrapnejsi nazev vsech dob ve Skode. Auta s ceskym puvodem maji nazvy poslednich modelu dobre tak akorat je napsat na papir a vytrit si s nim prdel.
    1 bod
  21. né-to ne,ale něco pro tebemám,prkotina-ale potěší.
    1 bod
  22. Nastuduj si pravidla tohoto fora a dodržuj je. Jseš mimo téma. Najdi si ta správná temata a nedělej zde nepořádek.
    1 bod
  23. To prave nevim... Ale dik za tip. Asi to vypnu a aktivuji po nacerpani do plne. Pokud to nepomuze, zkusim to u prazdne nadrze pred cerpanim.
    1 bod
  24. No jasně, stejně nemám co dělat. ? Však celý týden vydělávám na benzín a placek. Ba ne, to už by bylo příliš.
    1 bod
  25. Tak zítra mi jej půjčí na celý víkend, takže pak dám vědět. Pojedu celkem různé trasy (100km dálnice, 50km mimo město) a jsem zvědavý na spotřebu.
    1 bod
  26. A baterku mas v akom stave? No a pod 5 stupnov celzia tusim inteligentne dobijanie nefunguje a dobija to presne ako popisujes...
    1 bod
  27. Ja mám CFHC a SW 9977 a viem že je aj 9978
    1 bod
  28. Nejspíš nedořazená rychlost - zuby v převodovce se o sebe opřely a po puštění spojky se začaly vzájemně drbat. Příště hnout s převodovkou zařazením jedničky (bez puštění spojky) a zkusit nacpat tam zpátečku znovu.
    1 bod
  29. mne sa niekedy rozsvieti chyba ADAPTIVNEHO tempomatu ale ja mam obycajny tempomat...potom az do restartu tempomat nejde
    1 bod
  30. Spotřeba je podle rychlosti" Švýcarsko 7,2l/100km; Německo rychle 9,5 l/100km ; Česko s dalnicí 8,5 l/100; ˇCesko okresky 8,2 l/100km. Podotýkám, že prvních 20 km je docela vysoká spotřeba, která potom rychle klesá. Co se týče motoru, mám 200kW a označení motoru DNU, to je s filtrem pevných částic i katalyzátorem v jednom kusu. Dnes najeto cca 38 000 km.
    1 bod
  31. Martine a jak jsi spokojený s údržbou této nevšední barvy? Zrovna tahle konkrétní scala u Novotného nás docela zaujala, škoda že nemá sound system a Amundsena.
    -1 bodů
  32. @Martin_TDi https://forum.skodahome.cz/topic/146224-chladiaca-kvapalina/
    -1 bodů
  33. Žlutý vodič na pinu 1 konektoru T10b napájí nastavovač sklonu pravého světlometu, jištění je společnou pojistkou s žárovkou tlumeného světla SB58. Hnědý vodič na pinu 3 je ukostření nastavovače a červenomodrý vodič na pinu 2 je řídící napětí pro nastavovač z potenciometru ovládače sklonu světometů. Pokud bude napětí na pinu 3 tohoto nastavovače shodné s napětím na pinu 3 levého nastavovače a motorek pořád poběží, tak bude chyba v nastavovači. Pokud se napětí na obou nastavovačích bude lišit, bude chyba v kabelovém propojení červenomodrých vodičů.
    -1 bodů
  34. Dobrý den, poraďte mam problém, servomotorek který nastavuje sklon pravého(ze strany spolujezdce) světlometu se porouchal a po sepnuti potkávacích světel stále bzučí. Jak ho vyřadit z činnosti. Ze světlometu nelze ho vyndat je to zalité v plastu. Není ovládán nějakou pojistkou. Kabelový svazek, který napájí tento pravý světlomet má plno vodičů, nevíte, který kablík(barevné označení) je zodpovědný za napájení toho to servomotorku, nebo jeho číselné označení na konektoru. Vím, že vyřazením motorku z chodu zruším nastavení sklonu světlometu, ale na tom mi nezáleží. Chtěl bych ještě dodat, že sklon se nastavuje manuálně točítkem. Díky za rady
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...