Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/02/20 ve všech sekcích
-
3 body
-
V naší vyhřívané garáži parkuje ženská. Takže mi zbývá jen to webasto. Ale byla to láska na první zahřátí.3 body
-
2 body
-
Dnes se začal prodávat nový Golf 8 HB, cestou jsem byl omrknout. Tak HB s Octavií srovnatelný není hlavně díky kufru, zbytek je ale opak. Srovnával bych ho s Corrolou HB nebo Mazdou 3. Scala zase má k němu daleko cenou, provedením, výbavou a tohle nemá ,,podvozek z Pola”. Auto na jízdy ještě neměli, za mě celkově paráda, potřebovat auto této kategorie, těch 600 je oprávněná cena. Toto je střední výbava Life. Vpředu vrchy tapecu měkčené, zbytek dveří látka a tvrdý plast s velmi dobrou strukturou podobající se měkčenému. Zásuvka na 12V v interiéru logicky je ( Oct4 může už zapomenout). Dotykové ovladače už jsem zkoušel v ID.3 fungují bezchybně. Druhý je Style 1.Edice - objednat nejde Combi začne výroba 48.týden 2020 Tohle se mi hodně líbí - airbagy potažené textilem, kde má většina aut tvrdý plast. Koberec i u rezervy na hluk od zadní nápravy.2 body
-
Tak se připrav, že ten automat je náročnější na údržbu (výměna převodového oleje po cca 60.000 km a nic levného to není) a obecně např. převodovky DSG od VW AG jsou konstruované u suchých spojek tak na cca 200.000 km, u mokrých spojek tak na cca 250.000 km a pokud nebudeš jezdit na pravidelnou výměnu oleje, tak Ti to vydrží třeba jen 100.000 km. Ano DSG převodovka může fungovat i po 250.000 km, ale je v tom případě ještě plně funkční (škubání, cukání, opožděná reakce atd. a řidič si na to pomalu zvykne a přestane to vnímat)? Některé dvouspojkové převodovky (nevím jak je to u VW) mají dokonce vyměnitelné dvě náplně, jednu pro mechanickou část a druhou speciální kapalinu pro mechatronickou část. Dokonce některé automatické převodovky mají ve skříni převodovky druhý filtr, který lze ale vyměnit až po rozebrání převodovky. Pokud budeš kupovat auto v automatu jako nové a víš, že to dáš do cca 200.000 najetých km pryč, tak ano, v jakémkoliv jiném případě bych já tedy do automatu nešel. A už bych si vůbec nekupoval více jetý automat. U jetého motoru můžeš třeba změřit vstřiky, kompresi, endoskopem se dostaneš do spalovacího prostoru apod,, ale do melounu, ženské a automatické převodovky nevidíš.2 body
-
Jsem ještě zvanej? Dojedu zase asi Cee'dem. Passat už jen stojí před barákem a čeká na prodej. Snad brzo začnu jezdit se Superbem. car-card-C6Q3MB3J.pdf2 body
-
Hodně záleží na tom, jak často jezdíš, já když mám většinu roku auto v garáži, je to pro mě naprosto zbytečný prvek výbavy. Jednou za čas, když auto stojí venku to chvíli přežiju, ostatně ona ta zima třeba letos nestála ani za řeč.1 bod
-
1 bod
-
já se taky domníval, že si koupím na jízdu po městě a po okolí fabii 70kw , nakonec se to zhouplo a auto má 3x větší vykon :-D1 bod
-
1 bod
-
Vyhřívaná garáž je pro auto to nejhorší co může být [emoji849] na to, aby auto nezmrzlo ti stačí přístřešek, garáž ještě lepší ale ne vyhřívaná, autu tolik neublížíš v zimě...1 bod
-
Jasně, jenže já Webasto nepotřebuju. Letos dokončím garáž, která bude vyhřívaná, takže o něj bude postaráno. V práci se taky parkuje v podzemní garáži, takže je to v podstatě vyřešeno. A na těch pár cest na hory za rok nezávislé topení fakt nepotřebuju. Jinak to skákání už je dávno pasé. Je to opravené. Vypínání válců mi nevadí. Ty motory se delší dobu používají ve VW a nedělají problémy. Těch 150 tisíc km, které na tom potřebuju najet, abych dostal další, dám stejně za 5 let, takže mi to nějak žíly netrhá.1 bod
-
No paráda. Mě o výkon nejde, takže bych snesl i supa 1.6 TDI (kterou tedy již neobjednáš). 1.5 TSI moc nefandím. Je to klokan a vypínání válců mě uráží :-). Má to GPF. Takže bych dnes šel do TDI. Oželel bych i virtuál kokpit i větší kola. Ale přidal bych webasto a i s tím bych se do limitu vešel.1 bod
-
1 bod
-
Tak ono není hlavně z čeho vybírat. Octavia je bídné auto... to už 4očka vypadá mnohem lépe než ten „scalapaskvil“, co představili... Kodiaq vrže, je hnusnej a SUV nechci, Karoq je malej a do Passata se cenově nevlezu. Jinak ve výsledku budu za auto platit 210 tisíc ze svýho, že jo... 21 % dph plus cena nad 830 tisíc.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
U aut s ABS je na náboji kola indexní kroužek, který se točí zároveň s kolem, a pomocí něj snímač otáček dostává signál o úhlové rychlosti daného kola. Indexní kroužek se jako samostatný díl neprodává. Pokud bys to zjistil před montáží, tak by ti to asi v e-shopu měli do 14 dnů vyměnit nebo vzít zpátky. Ale vzhledem k tomu, že ložisko předního kola se po demontáži nedá znovu použít, tak asi bude nutné koupit nový díl správného typu.1 bod
-
@Tomíno S. Nic ve zlém, ale trošku mi to nesedí. Píšeš 80% dálnice a tempomat 137 km/h. Celkem jsi ujel 105 km. Dálnice tedy dělá cca 90 km, mimo dálnice tedy to dělá 15 km. Když vezmu, že těch 15 km bylo někde po městě (výjezd z Prahy a příjezd do Ústí), a docílil jsi tedy na nich průměrné rychlosti dejme tomu jenom 30 km/h (popojíždění, nějaké stání na semaforu a podobně), tak při celkové průměrné rychlosti dle PP 83 km/h mi vychází, že průměrná rychlost na té části po dálnici byla něco kolem 92 km/h, což je hodně vzdálené té tempomatové. Jasně, zdaleka ne celý úsek dálnice jedeš na té tempomatové maximálce, ale i tak se mi to zdá dost nízký "dálniční" průměr. Ale možná jen špatně počítám.1 bod
-
Mám ty sportovní sedačky a od prvního nastavení v listopadu se ani nehly.1 bod
-
Už se těším až začnou v provozu jezdit ta nová světla. Budu šťastný jako autobusák ve videu.1 bod
-
Zámek jsem dnes rozdělal - byla to fuška, napřed do OBI pro Torx50 - ten doma běžně nemám, potom odloupnout těch asi 15gumovejch černejch cvočků, abych odělal ten zadní filc. Pak už jen stačí odšroubovat celkem 3 torxy a motorek mám v ruce. U mě se stalo to,že prasklo to plastové ozubené kolečko, které posunuje s tím kolíkem, který odemyká tu zápatku v zámku těch 5dveří. Jen nevím jestli to plastové kolečko půjde někde sehnat - zatím jsem to zalpil vteřiňákem, ale to nebude mít dlouhou životnost. Šlo by to určitě i udělat na 3D tiskárně, nechce se mi kupovat celý ten motorek https://www.zbozi.cz/hledani/?q=5j0827501c Případně něco vymontovat na vrakáči...1 bod
-
Ja naopak tomu LED svetlu nemuzu prijit na chut. Hlavne v interieru.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ahoj, s odstupem ale přece.. Tady je závěr mého trápení se 4x4 od Haldexu.. Za prvé, většina mechaniků v autorizákách jsou totální hovada a neudělají ani to co nafakturujou. Ano, je to známá věc ale pokud člověk bere info od nich jako základní bázi, pak je to na prd.. Nakonec na to přišel kámoš, odborník přes náklaďáky, ale ještě opravář, nikoliv výměnář. Napíchnul to na diagnostiku při jízdě a zjistil z čidel ABS, že se kola na každé nápravě točí jinou rychlostí.. Odchylka byla markantní zejména na rychlosti na 80 Km/h. V řádu procent, nad kilo ale už přes 8 procent. Dedukce - odlišně sjetá kola na nápravách. Kanál - prohození kol, auto najednou místo pozdě, přiřazovalo zadek brzy, bylo jakoby "našponované".. OK, příčina známá, co dál.. Koupil jsem 4 funglovky 18 -tky gumy , bylo po problému. Na chvíli. Po měsíci, max měsíci a půl, opět náznaky.. Jezdím 40K ročně.. Opět telefon na Sixtu. Ano, řídí to jednotka která bere data z ABS čidel, ale má v sobě v algoritmu naprogramovanou max. odchylku otáček jednotlivých náprav. Ta moje byla asi špatně naprogramovaná, bylo by třeba ten limit upravit - zvýšit. Dal mi číslo na borce z Česany, musel jsem mu říct, že jsem od něj, holt známosti. Pán mi řekl, že to přeprogramovat v ČR nelze, tj. nová jednotka ( možná Ferda?? ).. A nebo, což byla moje cesta, každých cca. 6 týdnů až dva měsíce ( s mým nájezdem ) přehodit zadky s předkama, pak je klid.. Takže, největší idioti jsou v autorizákách, kde jsem zaplatil!!! za diagnostiku na válcích "největšímu odborníkovi ve východočeském kraji" ( Porsche HK ), kterej ani nezkontroloval gumy a RPM data z ABS. Takže 2 hardy spojky plus další krámy - vyhozené peníze. To samé ve dvou dalších servisech - bez nálezu, vše OK.. A závěr? Auto jsem prodal na 277KKm, šlapalo jako hodinky, co dva měsíce jsem prohazoval gumy a pohoda. Novému majiteli jsem o tom samozřejmě řekl, nicméně s jeho přístupem "mám to pro manželku kolem komína" :-) pochybuju, že to bude řešit ( chudák mazlík, DPF si užije ).. Teď jezdím v trojce kombi 140KW DSG TDi předokola a s láskou vzpomínám na kvalitní a poctivý interiér dvojky, na pocit robustnosti celého auta, který mi u tý nový "jen zvětšený ovce" prostě chybí a hlavně na sedačky.. Jo a 4x4 fakt už nikdy :-).. Všechno co píšu jsou data která jsem získal od spousty lidí ale samozřejmě nevím zda je vše pravda. Zejména v oblasti elektroniky a ŘJ fakt tápu, takže nevím zda jde o jednotku na haldexu nebo něco dalšího. V případě potřeby jsem k dispozici přes SZ. Tímto všem děkuji za podporu a ať Vám to jezdí..1 bod
-
1 bod
-
U předchozí 1.8TSI na O2FL jsem mnohokráte tankoval 100ku, zejména v zahraničí (svého času byla velmi, velmi levná např. v Bosně, když ještě neměli DPH ?), a vždy jsem spotřebu na dálkových cestách měl o dost nižší. U nové 1.8ky v O3FL jsem ještě 100ku netankoval, ale chci to zkusit u nějaké delší cesty. VIF jsem nikdy nezkoušel...1 bod
-
I o 1.2 TSI EA211 se v OIII mluvilo tak, že vydrží maximálně 100tis a pak pude do kytek. No, některé ty motory mají už najeto přes 200tis. km a kupodivu stále bez větších problémů jezdí. Životnosti bych se nebál, pokud vám ten motor vyhovuje projevem, je za adekvátní cenu, nevidím důvod proč se mu cíleně vyhýbat.1 bod
-
Nebál bych se toho. V koncernu se motor 1.4tsi ACT používá od roku 2012/2013, někteří jedinci na tom najeli už přes 250tkm. Kdyby tam byly nějaké fatální chyby, tak se to už provalí. Naopak tento motor platí za veskrze spolehlivý. 1.5tsi ACT je prakticky jenom evolucí tohoto motoru, tak jestli tam nějak extrémně na něčem nešetřili, tak se domnívám, že bude také bezproblémový... Jiná věc u 1.5tsi je, nakolik je vyladěný soft s ohledem na emise, jelikož si spousta lidí stěžuje na jeho cukání po studeném startu. Ale věřím, že to je otázka vychytání softu...1 bod
-
1 bod
-
Mam jedno 44KW a ma tvrdych (požičovnych) 450 tis. km a šlape krasne. Malo 3x tesnenie pod hl. a gufera na vent. mene.1 bod
-
Ahoj všem, chci se s vámi rozdělit o zkušenost s koupí nového vozu Škoda Superb III. Auto mám od září a najel jsem jen 3.000 km. Důvod? Neustále něco opravují v rámci záruky. Neuvěřitelné je, co může za opravdu zfušované auto opustit závod Škoda a navíc jak rychle od toho servis dává ruce pryč. A to mluvím o autě za skoro milion korun! - špatně namontovaná přední kapota (jasně měněné přední šrouby, které drží kapotu) - takhle vyjelo ze závodu - po 14ti dnech výměna setrvačníku - chod motoru doprovázel neuvěřitelně hlasitý hluk - upozorňuji, že šlo o nový vůz a tohle prošlo výstupní kontrolou - neustále bliká kontrolka, že nefunguje přední potkávací světlo - stává se nepravidelně a nikdo to neumí vysvětlit - vy vysokých otáčkách zní něco nestandardního z moturu, je to zvuk, který dle znalců do motoru prostě nepatří - škodovka se se mnou hádá, že je to normální - přepínače intenzity větrání skřípou, musela se vyměnit celá ovládací deska klimatizace - uzávěr popelníku špatně doléhá, na jedná straně dokonce o 7mm (u auta za milion korun?) - baterka (svítící) v kufru nefunguje od začátku, nejde přepínat - od začátku je volat doleva (byl 5x na geometrii u autorizovaného dealera, kde jsem ho koupil) a stále je doleva. neuvěřitelné, že neumí seřídit ani volant - víko od nádrže, v barvě auta to první, špatně doléhá. nejen že špatně drží, ale je i viditelně špatně napasované na linie vozu - působí, jakoby bylo více zatlačené - pravý zadní blatník nepasuje na zadní nárazník - asi o 3 mm - je to viditelný i z velké dálky - anténa (žraločí ploutev) má již nyní viditelnou vůli a to je auto jen několik měsíců staré - zatéká pod ní, špatně těsní - ... Píšu vám tohle, abych vás snad možná odradil od koupě nového Superba. Já jsem se hrozně na auto těšil, šetřil a část peněz si půjčil a teď už 4. měsíc řeším záruku a dohaduju se Škodovkou, která se k tomu staví opravdu hrozně. Jsem připraven jít i do soudního sporu. Auto nechci, není v bezvadným stavu a ztratil jsem veškerou důvěru i ke Škodovce. Dealer mě tahá již 4. měsíc za nos a nic nevyřídil. Všechno neustále prodlužuje a mlží. Zástupci dealera mluví každý jinak, neustále mě uklidňují a opakují stejné fráze a od auta se dištacují. Bohužel mám ale smlouvu s nim, takže to vlastně řeším jen s nimi a oni pak se Škodovou. Snad máte lepší zkušenosti, užívejte aut. mějte se-1 bodů
-
-1 bodů