Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/09/20 ve všech sekcích
-
Ja taky nechodim na forum. Forum chodi ke mne. Stringovo pohadky jsou zname vice nez Pan prstenu nebo Pirati z Karibiku. Kdyz zacnu detem cist Stringovo prispevky, usnou do 5ti minut. [emoji38]2 body
-
@Čečulák zdá se, že jsi podráždil některé slováky, zejména jednoho s eresem v profilovce????2 body
-
Ono možná kdyby jsi lépe postavil svůj dotaz, tak by si headerTDI odpustil tuto do jisté míry opodstatněnou pichlavou poznámku. "5w-30?" Zajímej se zprvu o normu. Máš nastavený ve voze pevný interval výměny 15 tis km/rok? Pak můžeš v tvým motorem vybírat mezi VW 502.00, nebo 504.00. V případě proměnlivého intervalu výměny vybírej oleje s druhou zmíněnou normou. Rozdíl máš v ceně i v nabízených viskozitách. 5w-30 nabízí obě normy. "Helix nebo Castrol?" Srovnáváš nesmyslně. Helix je typ oleje od Shellu (Helix, Rimula, atd....). Castrol je zase název výrobce co prodává více typů (Edge, Magnatec, atd...). Toť asi hlavní důvod pichlavé poznámky. Rada pro tebe: zjisti si normu a tou se řiď. Na značce ani tak nezáleží, pokud nehodláš koupit třeba olej z Kauflandu. Hlavně vyměňuj olej včas. Rozdíl mezi Shell a Castrol (v originálních podobách, neberu v úvahu pančované) ti tady nikdo objektivně neposoudí, jsou tu zastánci obou značek.2 body
-
Ty vole Koktu nepoznam uz ani ja. No on stejne neprijede je to stejna drzka v podobe , slibem nezarmoutis. [emoji16] Pawouka uz nezna nikdo, ten se nas zrekl, jako se kurva zrekne vlastniho ditete. Hodil nas pres palubu a nyni projizdi krajinou a lovi nejnizsi spotreby napric tabulkovym hodnotam vyrobce. [emoji38]2 body
-
1 bod
-
Aktuálne Ísť do Tatier na túru a zjebať sa z pálenky, to je slovenské! Ale ísť do Tatier na túru a zjebať sa zo skaly, to je také české.1 bod
-
Je to značení "skupiny" kam motor spadá: Označení Výkon (kW) 30 81-96 35 110-120 40 125-150 45 169-185 50 210-230 55 245-275 60 320-340 70 400 a více Ale jak padlo, je to mimo téma.1 bod
-
1 bod
-
Tak už je objednáno. Motor jsem nechal 85kw. Teď ještě musím prodat Hyundai i30 88kw, který teď máme, najeto 49000 a taky 3 valec:). Výbava Style plus paket Dynamic, asistent jízdních režimů, což je příjemná vychytavka, parkovací senzory vpředu a vzadu a modrou race metalízu. Až přijede, dám foto.1 bod
-
Je to zde o humoru, nikdy bych to nenapsal na vážno. Že se nad to nedokáže povznést je jen jeho problém a více to rozhodně hrotit nebudu. Je mi toho pána spíše líto.1 bod
-
1 bod
-
Ahoj, bezdrátový carplay konečně funguje. V servisu nahráli verzi 0464. Měl jsem 463 a mohl jsem dělat všechno, ale ne a ne zprovoznit ten bezdrát. Nyní konečně funkční k mé spokojenosti.1 bod
-
1 bod
-
Já volal jen těm, co nechodí na forum. Jinak ostatní si to tu přečtou, že [emoji3]1 bod
-
tak zase to tak neprožívej, tady je to o vtipech, my toho vašeho/našeho Babiše taky nijak neprožíváme1 bod
-
1 bod
-
Daval som minuly tyzden robit brzdy na SIII (najazdene 73000 km a boli komplet ryhovane a skorodovane), robil mi to neorigo servis, ale so zaznamom do el. serv. knizky. Cena s pracou komplet predne kotuce + dosky, zadne kotuce + dosky, 12 300 CZK (robili mi to v CR). Kotuce a dosky TRW1 bod
-
1 bod
-
Ano da sa. Sam som si to aktivoval cez Caristu Odoslané pomocou Tapatalku1 bod
-
@koudy_123 Nejaky zasadni duvod, proc jezdit JEN na "S" ? Chapu nekde ve meste, ci horskem terenu, ale napr. na dlouhe dalnicni trasy, navic s tim hlucnym TDI to asi nebude moc komfortni, ne? Mam treti DSG, a nikdy jsem nemel nutnost jezdit pouze v "S" rezimu, a tom mam na poslednich dvou vozech mam tiche TSI.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@Eurorealtor Mam 1,5 TSI s automatem a plna spokojenost. Zadne skakani a problemy, ktere se projevovaly na zacatku vyroby motoru. Presel jsem z motoru 1,2 TSI v oktavce a rozdil je obrovsky. Pises, ze by jsi chtel auto vlastnit 10 a vice let. Myslim si, ze nikdo nyni nevi, jestli stavajici auta a jejich motory tech 10 let vydrzi.1 bod
-
Když je silnice mokrá, prší nemusí tam být stojící voda od zadní nápravy je to slyšet, přitom jsou všechny podběhy vybaveny ,,kobercem". U Aurisu podpořeno tvarem B sloupku a nesmyslnou dírou na rámech dveří a je slyšet stékající voda ze střechy, rámu dveří, jak teče do té díry. Pokud bych náhodou v životě koupoval nekoncernové auto, určitě i předváděčka v dešti. U F3 díky chybějící liště na čelním skle jako má Golf, Passat, Scala voda při dešti na dálnici nesmyslně teče po celých bočních sklech a viditelnost ve zpětných zrcátkách značně naprd.1 bod
-
Lej tam to co doporučuje výrobce. A Helix nebo Castrol nebo to a tamto - je to úplně jedno pokud ho nebudeš v motoru držet dlouho!1 bod
-
mám 1,5 TSI automat, zatím 10 000km, nikdy žádné skákání, 100 % spokojenost, spotřeba dlouhodobá 6,4,1 bod
-
Nejsem zrovna fanoušek designu. Ale ty dysky jsou otřes. Jako poklice na plecháčích.1 bod
-
1 bod
-
Mám 1.5 tsi manual a taky klokan. Ale po aktualizaci softwaru jsem max spokojen. Možná bych ted zvolil k tomuto motoru automat...1 bod
-
Ne motoru to sice neprospívá,ale určitě se mu nic nestalo. Z 5ky dvojku řadit je skoro umění. Nechápu to. Pokud tou řadící páku nekvedláš jak při míchání těsta. Jemně a z citem řad nahoru i dolů. Ty převodovky jsou od škodovky fajn a rychlosti tam i zpět jdou velice lehce.1 bod
-
Baterka má sedm let. Až začne blbnout, tak koupím novou a jestli vydrží, taky tolik roků co tady ta, tak budu spokojený. Zatím to startuje na poprvé ať je mráz, auto parkuje venku, nebo horko.1 bod
-
Já myslím, že se neztratíš ? Clinte, měl bys objednat kolena, aby je měli ?1 bod
-
1 bod
-
Dovoluji si vyslovit k tomuto "RS", že motorově to žádné RS není a představa, že by to zachránilo každodenní strkání do zásuvky, to je pomýlená naivita.1 bod
-
Mám auto ročník 2013, baterka je tam originál, nikde jsem nic neodpojoval, auto parkuje venku a ráno mi chytá na první pokus. V zimě ráno pouštím výhřev sedaček, výhřev předního a zadního okna a zrcátek. Nemám důvod nějakého odpojování dobíjení. Baterku jsem nikdy externě nedobíjel. Jen po rozjetí vypínám SS. To co funguje, do toho se nevrtá.1 bod
-
1 bod
-
Z hlediska noveho slozeni obyvatel Slovenska bude nutno zmenit nazev teto zeme na MaRoKo. Madari Romove Kokoti.-1 bodů
-
Raději doporučuji firmy které to dělají ze zárukou Pokud mas záruku na auto budeš to mít 100%-1 bodů