Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/10/20 ve všech sekcích

  1. Aj tobě ... zrovna dneska jsme si říkali jak by to bylo fajn si zajet do Gutů, nebo Sedliště na placek?
    3 body
  2. Preci kazdeho vec za kolik svuj vyrobek chce prodavat a kupujici se rozhoduje, zda cenu akceptuje ci ne... Se divim, ze Vam jeste nekdo nenabidl ze SA nechutne placene misto, kdyz mate takovy prehled a jasnou predstavu, jak by to delali lepe.
    3 body
  3. Co tady skuhráte jak stará Blažková na návsi? Buď na to máte a koupíte, nebo nemáte a koupíte Hyundai (nebo nic). Když jim to nebudou lidi kupovat, budou muset zlevnit, když budou kupovat, jede se vesele dál. ŠA není charitativní organizace. Jak snadné. K čemu tedy ty zbytečné litanie? K ničemu. Nikoho to stejně nezajímá.
    3 body
  4. EE – koeficient tření je 0.25 - 0.35 u obou teplot, je možné vadnutí 0-25% při teplotě 600° F EF – koeficient tření je 0.25 - 0.35 při 250° F a 0.35 - 0.45 při 600° F, vadnutí 2% - 44% při 600° F FF – koeficient tření je 0.35 - 0.45 u obou teplot, vadnutí 0-22% při 600° F GG – koeficient tření je 0.45 - 0.55, vadnutí je nepravděpodobné HH – koeficient tření je 0.55 - 0.65, karbonové, nevadnou až do 3000° F (1649° C), kdy se rozžhaví!
    1 bod
  5. Tvrdost brzdových destiček je na nich napsana např FF. Kdysi to někdo dával na dieselpowerforum.
    1 bod
  6. Dnes jízda v lesich na elektriku Praha - Sazava - Praha Na plně nabitou baterií ujeto 65km, pak hybrid na automat a posledních 10km nabíjení motorem.
    1 bod
  7. @Malta K piratu uz nechodim. Chtel bych aby takovy e-sraz byl uplne normalni - stejny jako v Gutech nebo Sedlisti. V clintove jsou lide kteri maji divni pohled na svet. Par osob tamhle hodilo a uz nechodi - v tomto ja. Pamatuji, to bylo asi 10 let zpatky mozno i 11. Na fcp meli jsme bandu, ktera kazdeho dne, mezi 19:15 a 19:35 hlasila se na foru a kecali jsme. Pokece se koncil ruzne. Pry nejdelsi koncili se az v 2:00. My jsme o vsem kecali. Tam sedelo cely stat. Mi se moc libili a hodne dobre to vzpominam E-sraz na Whatsapp jsem jeste nemel. Pro mne to novinka. Rad bych to skusel.
    1 bod
  8. Nebo nechat přečalounit.
    1 bod
  9. Díky, Tobě také pěkné Velikonoce
    1 bod
  10. Projdi sbazar nebo bazos. Já tam kupoval novou za pár stovek. Případně mihocar toho má celkem hodně.
    1 bod
  11. Beru zpět, už jsem to našel.... díky za radu
    1 bod
  12. Touto cestou půjde většina, počkal bych do září i ta škodovka pak může jít i na slevy 15% na RČ, každý se bude snažit prodat.
    1 bod
  13. S tím se dá souhlasit, atmosféru z nejnovější konstrukční řady motorů máme, ale nedáme, nasypeme vám tak všelijaké polofunkční fičury i když je nechcete, to stejné manuál vs DSG. Tak půjdeme jinam. Pro mě ŠA aktuálně nemá nic, za co bych byl ochoten svoji současnou škodovku vyměnit. Až nastane doba výměny, půjdu o dům dál. Pokud vůbec bude kam jít...
    1 bod
  14. Já se tedy přiznám, tzv. brečím tady poprvé a i tu dražší Scalu bych si klidně koupil, pokud by byla spíše analogová (digi mě opravdu nebere) a trochu lépe vypadala, ale naštval jsem se na fabriku z principu "neomaleného" zdražování v této době, myslím si, že pružnější reakce fabriky by byla na místě. PS: V Motoru č. 08/2020 jsem se dočetl, že Škodovka do Rapidu v Číně montuje čtyřválcovou atmosféru 1.5 Mpi s místní emisní normou China VI b, která bude v Číně platit až od roku 2023. Nevíte náhodou jaké limity a porovnání škodlivin vzhledem k emisní normě EURO VI tam jsou? Nebyla by možnost takové motory montovat i v Evropě? Japonci, Korejci tady v Evropě mají turbo i atmosféry, Škoda je zas má v Asii. To je ta obchodní politika, co mě vadí, tedy kupujte co Vám tady u nás v ČR nabízíme, nebo běžte jinam.
    1 bod
  15. Neni to pravda. Porad nechapes ze poukazujeme na situaci kdy zdrazit vsechny modely bylo naprosto nevhodne. Sranda je ze ceny Octavie lidi kritizovali od zacatku a tak radeji na cenik Octy ani nesahli:). Ja si treba setrim na Superba.
    1 bod
  16. Ale zajímá, a nakonec je to diskusní fórum a tak diskutujeme a svobodně vyjadřujeme názor, každý za sebe a pokud nepoužíváme sprostá a hanlivá slova, tak o co jde.
    1 bod
  17. V čem je to sviňárna? Měli by zlevnit a říct, že nechtějí vydělávat a stávají se dobročinnou organizací?
    1 bod
  18. Nová verze 1.52.9/200529 Přidány nové profily připojení, aktualizováno několik existujících profilů. Opravy chyb a interní vylepšení V položkách všechny senzory přibylo mnoho novinek. Pro motor, který zapisuje hodnotu DPF: oil ash residue v gramech, přibila položka DPF: oil ash volume v litrech. Při další regeneraci porovnám tyto hodnoty se stávající ověřenou aplikací VAG DPF. Kdo bude rychlejší může testovat. Hodnota zanešení olejovým popílkem odpovídá hodnotě reálné i při kontrole přes VAG DPF Limitní životnost DPF je v této aplikaci zobrazena také, ale v gramech.Lze tedy předpokládat kdy je čas se zamyslet nad výměnou DPF. Dle zanešení a počtu regeneraci(jejich dodržování do konečné fáze vypáleni DPF) lze vypočítat i pravděpodobné dovršení této max.hodnoty za předpokladu, že se vůz používá stejně a je dodržována i včasná výměna motorového oleje.
    1 bod
  19. Ty vole. Nemám čas. Byl jsem jmenován do funkce KOKO . Koronavirovým KOordinátorem. Sháním roušky a měřím vaginální teplotu asistentkám. Prostě řeším samé píčoviny.[emoji12]
    1 bod
  20. Už jsem to napsal, každý jsme nějaký, a jak si stojíme, na to musíte přijít vy jako zákazníci.
    1 bod
  21. Nikam se nedívej, kdyby to lidi nekupovali, tak se to nekrade.
    1 bod
  22. chcelo by to vidieť fotky ale škrabnuté by som naozaj radšej len lakoval ako menil dvere ... a skontroloval si potom ako to vyzerá ,hlavne tie tesnenia okolo okien , lak a podobne stávajú sa horšie veci v živote
    0 bodů
  23. Já to říkal již dříve, že podnik, třebaže nadnárodní a obrovský, který neumí pružně reagovat doslova ze dne na den, tak buď nám lže, nebo tam mají pěkný bordel, spíše asi to první. Zastavit výrobu dokázali (museli) skoro okamžitě, ale změnit dlouhodobě naplánované ceníky nejde? Tohle ať si vykládají společně na jejich dozorčí radě, mluví skoro stejně, jako někteří naši vrcholoví politici. Jejich výrobky mám rád, ale jejich současná obchodní a výrobní politika a vstřícnost zákazníkům se mi osobně moc nelíbí.
    -1 bodů
  24. S odstupem několika dní musím říct, že si zdražení všimla většina lidí z mého okolí. I ti, které auta zas tak normálně neberou a tyhle věci nesledují. A vubec ne že bych se ptal, prostě na to přišla řeč. Zprávy proletla mezi lidmi jako blesk, takže i strejda z Horní Dolni to slyšel. Chápu, že vše bylo plánované, ale v současné době to bylo také extrémně nešťastné rozhodnutí, které značce uškodilo víc než se může zdát. Dalo se počkat, jak se situace vyvine. Možná ani Vóša z Hčka by si svého času takový krok v této situaci nedovolil. Ve mě osobně to zanechalo hořkou pachuť. Škodovku mam uz několikátou, nicméně v dobách krize udělat toto je s**ňárna.
    -1 bodů
  25. Oni vydělávají, člověk si to ani neumí představit. Větší zisk je, když tomu dají atraktivní cenu pro lidi a prodá se x.set kusů příklad třeba litrové Octavie Combi byli rozebrané hned a i sleva 7% šla z těch 440tis. Výrobní cena Scaly může oscilovat kolem 100tis., náklady ... a dost ještě na tom mají.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...