Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/17/20 ve všech sekcích
-
V tomhle má Škoda trochu svázané ruce. Za tím trendem "balíčků" často leží přechod na nové měření WLTP, protože se do tohoto testování promítá spousta prvků s příplatkové výbavy, tudíž to automobilky nutí "osekat" počet možných konfigurací na minimum (samozřejmě u věcí, co mají vliv na jízdu/emise/spotřebu)... vidět to můžete např. u politiky kol. Pokud si koupíte vozidlo s 17" koly, větší si už nenasadíte (menší ano), protože v TP nebudou zaspána (jestli to jde stále dodatečně dopsat, netuším). Nebo např. u tažného zařízení - pokud si nekoupíte vůz přímo s tažným, nebo s přípravou pro tažné zařízení, není možné jej dodělat dodatečně, jak to šlo dříve.... ono se to někomu možná nezdá, ale spousta těch nepopulárních kroků, co Škoda musí dělat je z důvodu emisí, ne proto, že by chtěli někoho odrbat ( i když někde se může zdát, že tomu tak je)....2 body
-
Nedalo mi to a poridil jsem nove radio do Octavky. Columbus a jeho mapy jsou zastarale tak jsem premyslel jake autoradio. Hledal jsem radio ktere podporuje Apple CarPlay a narazil jsem na RCD360. Nejdriv jsem uvazoval o RCD330 ktere je drazsi ale da se aktualizovat. Pak jsem narazil na verzi RCD360 noname (Toppower) s 512gb ram ktera je udajne vyrabena malou firmou v cine. Info ktere jsem nasel na cizim foru: Rcd360 je fake od verze rcd330. Původně MQB Radio (pro nová auta typu Polo/Touran), ale čínští kluci jej převedli na platformu PQ úpravou interního čipu. Tímto způsobem také změnili číslo dílu na 6RD035187B. Rádio funguje dobře na vozidlech s platformou PQ, diagnostické přístroje jako VCDS / ODIS mohou toto rádio kódovat. Vyhody Apple CarPlay Udajne se da provadet diagnostika pomoci VCDS (netestovano) Vzhled jako originalni radio Plynuly chod Prikladam par obrazku z instalace1 bod
-
Předpokládám, že technicky zdatní znají Martina Vaculíka ze Světa motorů. Pokud znáte fundovanějšího novináře, tak sem s ním, rád se seznámím. Opisovače článků z internetu neberu.1 bod
-
v podstate popsal, jak ti funguje v jakekoli firme, v jakemkoli oboru nedelal bych si iluze, ze by to kdy jindy driv bylo jinak...1 bod
-
Výňatek z facebookového profilu Martina Vaculíka ohledně Octavie IV: Ano, kam klesla škodovka s uvedením octavie 4 na trh, to námi hnulo všemi. Od chvíle, kdy jsem zjistil, jak se jezdily finální životnostní testy mimo dálnice, protože se ta auta zastavovala, jak se jezdilo se zamrzlým infotainmentem s tím, že řešení přijde posléze, jak se registrovaly první vozy, aby se uniklo přísnějšímu Euro NCAP, ale dealeři dostali zákaz je prodat, jak to řešení, co mělo přijít posléze je neúplné, a automobilka se s dealery ještě hádá, že flasch systémů má trvat půl hodiny, ne čtyři (protože zoufalec, co za to nese zodpovědnost, slíbil že to spraví do určitých garančních nákladů a v zoufalství kreténa třetí kategorie se to pokusil hodit na dealery), jak se zákazníkům nepůjčují za dva dny odstavené zcela nové auto (při tom flashování umře jdena či dvě řídicí jednotky, které nikdo nemá skladem) auta náhradní, respektive když půjčují, tak na účet kolabujícího dealerství, nikoliv automobilky TO NÁMI HNULO VŠEMI A OD TÉ DOBY JSEM V HLUBOKÉ DEPRESI. a další jeho příspěvek z facebooku: Ano, hned několik povinných předprodukčních testů splnili jen formálně, byl tam obrovský tlak na SOP, a tak se mlžilo a zametalo pod koberec s tím, že u Kodiaqu do házení dodělání vozu (a žehlení průseru před zákazníkem) na dealery docela prošlo. Protože tam byli motivování vysokou marží, která u tak komoditního produktu, jakým je octavie, samozřejmě nehrozí. A proto teď dealeři ztrácejí loajalitu a přestávají ten průšvih před zákazníky žehlit. Octavia 4 je krásná ukázka manažerských řešení dneška, kdy formálně se vše splnilo, ale fakticky nic nefunguje. Doufám, že mě nebude žalovat, že jej tady doslovně přepisuji, ale dávám to případným zájemcům k nahlédnutí, aby si udělali obrázek, jak "poctivě" Octavia IV byla vyvíjena.1 bod
-
1 bod
-
A přesto se těch Octávií RS tolik prodá.. Navíc s dieslem (pro který ani není třeba mít zrovna tu verzi RS).1 bod
-
Nic proti, ale co tak vidím, máš poškozený jen lem. To chceš vážné auto řezat, vařit a stejně kytovat jen kvůli lemu? A ještě jedna věc, pokud na nehodě neneseš vinu, tak pojištovna viníka ti nemá co diskotvat kde a jak opravovat - ona má jen uhradit výslednou fakturu, pokud je v běžných cenách (to je ´oprava v AS vždy)1 bod
-
někde jsem četl, že i vlastní pojišťovna (nevím ale jaká) bere jednání a likvidaci s pojišťovnou viníka na sebe i při škodě na POV. Za zeptání u vlastní asi nic nedáš.1 bod
-
Za mě je ta cena nesmysl. 1 060 000 za Octavii mi nepřijde adekvátní. Počkám s čím přijde Seat. Ale asi budu čtyřočko opečovávat dlouho.1 bod
-
Pojistnou událost jsem vždy musel řešit s pojišťovnou viníka která uhradila opravu. Já jsem mohl mít "bezvadnou pojišťovnu" tu to ovšem nezajímá ale jednám s pojišťovnou viníka u které on má povinné ručení a pak doufám, že mnou navržený autoservis bude smluvním partnerem té které pojišťovny i třeba pidi pojišťovny.1 bod
-
Když mě měnili přední nárazník za nový a lakovali jej, tak mě nabídli abych nemusel čekat než pojišťovna vyřídí formality se servisem (auto by mi vydali po uhrazení částky pojišťovnou) zda si opravu nechci zaplatit v hotovosti a vůz hned vyzvednout a pojišťovna mi pošle peníze na účet. Bylo to cca 11.000Kč které jsem tedy zaplatil v servisu, vůz vyzvedl a peníze mi pojišťovna poslala v plné výši co jsem platil na účet . Auto jsem měl nové 1 měsíc. Ve druhém případě toho bylo více a delší oprava, auto staré 6 let, cena opravy cca 49.000Kč, pojišťovna poslala autoservisu Krycí dopis tak zní ofiko název, že to zacvaká a já vyzvedl opravený vůz a nic jsem neplatil. Vše v autorizovaném servisu Škoda který byl smluvním partnerem pojišťovny. Nárok na půjčení náhradního vozidla myslím nebyl nebo bych platil tisíce tak jsem se na to vykašlal. U rok starého rapida jak píšeš bych se nebál že ti neuhradí celou částku ale nech to ať to zaplatí pojišťovna servisu a ty jenom přebereš vůz bez placení. Určitě už servis poslal fotky pojišťovně o jakou se jedná škodu a už probíhá schválení plnění si aspoň myslím, nevím. Tak ať se daří.1 bod
-
Jen pro uklidněnou, na Felicii jsem měl fest promáčknutý zadní dveře a lem blatníku mnohem víc než ty. Oprava kitováním a lakováním. Když jsem ho potom nechával po 4 letech ve škodovce na protiúčet, tak tam nikdo nepoznal, že bylo někdy opravovaný.1 bod
-
Výměna nárazníku za nový by byla určitě lepší. V případě lakování stávajícího hrozí, že ty další vrstvy laku budou při drobných kolizích na parkovišti praskat. Jde o hodně pružný plast. Ale kitování blatníku bych se nebál. Nebude tam toho kitu moc. Rozhodně méně, než při výměně blatníku za nový, kdy se ten původní flexou vyřízne a navaří se tam nový. Spoje se brousí a kitují. Antikorozní ochrana už nikdy nebude taková, jako u původního blatníku.1 bod
-
Máš pravdu, robil som to nesprávne. Funguje to, len naozaj je otváranie dverí (tak ako aj virtuálny pedál u zadných) závislé na bezprostrednej blízkosti kľúča, Stačí, že ho položíš kúsok ďalej od auta (napr. vyložíš tašku s ním na múrik, policu v garáži...), už cez Kessy nezamkneš. A o výdrži baterky z DO ani nehovorím, rezervné mám pre istotu v aute aj v peňaženke.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Se zkusenosti s lehce promáčknutými dveřmi u obchodaku je tatovi vyměnili za nove .Rok stare auto. promacknuti bylo celkem minimální. Ale bylo to Audi . Mel lehce promáčklý i blatnik ten kytovali a rozstrikli. Jinak to snad opravit nejde. S tím nic nenadelas. Nechal bych si ukázat ten sundany naraznik ze spodu(praskle držáky nebo poškozené vystuhy. Pokud by byl v pořádku asi by me nevadilo kdyby ho pretmelili a lakli, kdyz uz budou tmelit a lakovat blatnik. Nov1 bod
-
1 bod
-
Nevím co mas za pojišťovnu, ale mě vždy vyšli vstříc, když jsem jim řekl ze chci do jiného servisu, teda vždy se jednalo samozřejmě o autorizovaný (důvod jim stačilo, ze ho mám blíže). Zkusil bych tedy oslovit jiný servis.1 bod
-
Takže přátele kamarádi Škody Kamiq. Problém byl způsoben NEDOTAZENYM vodicim čepem předního brzdového trmenu. Ano čtěte dobře.... [emoji848] Tohle opravdu nepochopím, protože vim jaké na toto jsou v subdodavatelskem retezci opatření aby se neco podobného nestávalo.1 bod
-
Vďaka Igorovi funkujú mi nie len značky na Kamiqu ale aj iné srandičky :) . Veká vďaka Igor :)1 bod
-
1 bod
-
Nevnímal bych to jako nutnost vlastnit drahé hodinky. U mě je v tom taková menší vášeň jako pro pár dalších věcí v životě, ale nic si tím nehodlám kompenzovat, ani od toho nečekám zázraky - zkrátka chci jen hezké hodinky, které jsem si chtěl koupit. Takže ať už mají hodnotu Felicie, nebo Rolls-Royce, hlavní je, pokud se ti líbí a vyhovují ti [emoji4]1 bod
-
Pokud vrže sada tlačítek a plast, stačí vyndat box tlačítek prostříknout sprejem a u mne bylo již na dva roky klid. Krytox je ten originál sprej G052172M2, nebo G052172A2 (nejsem si jistý aktuálním číslem ) už ho mám dlouho a stále funguje na různé plastické vrzání, loketní opěrka, různé nacvaklé kryty apod. Mému S3 teď bylo 5 let, z toho 4roky u mne . Pokud vrže "kůže" sedačky a plast , je na to prostředek na vrzání kůže , ale je to koženka tak mi fungoval taky Krytox sprej , když jsem odklonil sedačku , něčím si kryl bok sedáku a nanesl na styčnou plochu. Je to suché mazivo , vhodnější pro automotive plasty apod než teflon. Sami výrobci je používají, autorizované servisy minimálně.1 bod
-
Ahoj, řešil někdo vrzání řidičovy sedačky?Repektive krycího toho plastu kde je ovládání a paměti sedačky? Dnes mi v servisu bylo řečeno ze o problému vědí, z že nejsem první ani určitě ne poslední a že zatím neví co s tím.1 bod
-
Presne,ako pise Atlan....ist sa zviest a nie tu iba takto od stola tlachat.Mam skusenost s tou 85kw s dsg v Golfe a jazdi to aj pri plnom obsadeni 4ia dospeli chlapi uplne vpohode,aj so slusnou dynamikou.1,5 pre slecnu/damu bude myslim uplne zbytocne,ked teraz ma urco amtosferu so 77kw,ako spominala.1 bod
-
Zaujimave este nedávno sa do takych aut davali 1,6atmosfery s 160Nm 80kw a jazdilo sa. Co je porovnatelne s 1.0 70kw. Tak ze 85kw bude stacit, trhac to nebude, krutak to ma a na normalnu jazdu uplne v pohode. Hlavne treba sadnut a previest sa (to je najlepsia rada co dostanes) , ono 3valec.... Keby dotycna povedala co ma za auto a motor teraz.1 bod
-
A ja ešte doplním otázku - ako prosím ťa vycvaknúť ten kryt stredového repro pri Cantone? Píšeš síce, že to ide ľahko, ale nikdy som plasty v aute nerozoberal, tak netuším ani ako začať. Treba na to nejaké náradie?1 bod
-
1 bod
-
1 bod