Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/19/20 ve všech sekcích

  1. @bobanHTP Samozřejmě, ze Rapid má své mouchy, to už snad ani netřeba po více než roce od ukončení jeho výroby nějak připomínat. Jenže které auto nemá, že? V porovnání s novými modely z dílny ŠA se dá Rapid označit za spolehlivé jednoduché auto. Samozřejmě výbavou, komfortem apod jim konkurovat může jen těžko, ale to ani nemá, když se jedná koncepčně o 8 let staré auto, které tedy postupem času dospělo co se tyče výbavy i komfortem, zejména po FL. Zmiňuješ Sanden - spoustu lidí již má zde vyměněno na záruku. Naopak - v rodině máme ještě 1 a v práci 2 Rapidy, staří 4 a 5 let, stále bez problému se Sandenem, který se stále dává např. do Scaly, byť v nějaké modifikované verzi. Dále brzdy - zase si nemyslím, ze by to byl problém jen Rapidu - u bývalé Yeti během 5 let jsem 2x měnil komplet, to znamená 3 sady. Proste spotřební materiál. Suma sumárum, koupě Rapida ani po 9 měsících nelituji. Jsem nenáročný řidič, kterému stačí, ze si může za těch 10-12 tis km ročně (dalších 25-30 teda ještě ve služebním) zatelefonovat za jízdy, v zimě si ohřát zadek vyhřívanou sedačkou a v létě ochladit klimou. To vše mi Rapid splní. Nenabízí z dnešního moderního pohledu nic navíc, což vynahrazuje levným provozem. Zkratka jak jsem již zmiňoval výše, je to jednoduché levné auto, a já osobně v tom vidím výhodu, zejména v porovnání s modernějšími auty. Vše tohle a fakt, ze za 270 tis, které me Rapid stál, podle mě stejně velké, vybavené nové auto, se stejně dynamickým motorem (teď netvrdím, ze 70kw je trhač asfaltu) bys na konci roku 2019 a asi ani teď nekoupil. Kdybych se vrátil v case, utratil bych peníze za stejné auto.
    3 body
  2. Ale vůbec “trapák”. Krásná a decentní úprava.
    2 body
  3. Tak se přidávám do klubu "trapáků" :D
    2 body
  4. To momentálně je KO. Původní místo je staveniště dvou fakult OSU a nevím zda už to funguje na novém místě vedle hradu.
    2 body
  5. Skoda. Beriem to ako krok spatky.
    2 body
  6. Přesně. Žádnej tuzing. Pěkný ?
    1 bod
  7. Zatím to vypadá takhle: 1. Pawouk 2. Ondra16V 3. Bullets 4. Martab ?? 5. Barenasparena ?? 6. Radas99 7. Fildp1994 ??
    1 bod
  8. Za mě rozhodně bez rádoby sportovního středu. Preferuji decentnější úpravy.
    1 bod
  9. Áno bol to ten snímač.
    1 bod
  10. @Malta NGK ZKER6A-10EG https://www.mototech.sk/NGK-sviecka-1-0-MPI-44-55kW-1-6-MPI-81kW-04C905606A-d4009.htm https://www.autodily-cardo.cz/-5/zapalovaci-svicka-ngk-zker6a-10eg/
    1 bod
  11. Nie bez odpovede .. SA ziadna odpoved.
    1 bod
  12. Toto se netýká ani tolik elektriky, jako spíš motoru a u 1.6 TDI CR má téma své vlákno: Snímač diferenčního tlaku G450 @Pawouk přesun/sloučení? V novějších verzích VCDS se nezadávají kódy a přizpůsobení probíhá způsobem popsaným právě v již existujícím odkazovaném vláknu. Teď koukám, že ty to řešíš u 1.9 TDI, ale to by nemělo mít vliv na funkci živočicháře. ;)
    1 bod
  13. @AdamiCZECH Ad koupě RS. Karbon se bude výrazně lišit dle verze motoru, pokud si to pamatuji, jen RS245 má jedině přímé vstřikování, ale to se tě netýká dle tvých požadavků. Takže motory s kombinovaným jsou ty ostatní a tam problém s karbonem nečekám, pokud nebyl přechozí majitel idiot (a nepřetahoval výměny pleťový vodičky, nepodtáčel (tzn nejezdil dle "rádce"), nekašlal na výměny filtrů aj.) Sám jsem se tuhle dotazoval, jak se vyhnout fotkám, co tu někdo dával z rapida/scaly/O 1,4,... s úplně zajebaným sacím traktem od karbonu (jakože na 15% průsvitu, ventily v...). U valné většiny TSI není nepřímý vstřik (výjimky jsou asi 3), tzn. nemá se to čím omývat. No, dostal jsem radu asi takovou, jak jsem psal. V žádným případě nepodtáčet, nenakládat tomu zastudena (bo vůle a velký vůle je velký špatný), nesrat na výměny oleje, filtrů. Ještě kdysi, když jsem vybíral motor, jsem nechtěl EGR, to snad 2,0 TSI nemaj, ale musí to někdo potvrdit dle Etky. EGR případně ochromit, viz google. Já osobně nemám ani GPF, ale zas tak černý koncovky výfuku nemívám - ale jezdí to dynamicky a většinou 100km+ - jestli je to k něčemu. 180kW, aktivní nákup premiových benzínů, nebo aspoň VIF. Jo a ještě - dost těchto motorů je náchylných na LSPI (jakoby (spec.) detonace - google), takže 2x platí nepodtáčet a nervat tam hned vyšší kvalty. Což ale DSG dělá, takže tjuning.
    1 bod
  14. To asi ne, ROPID tam není.
    1 bod
  15. Ta koroze zadních kotoučů mi vadí nejvíc. Podle mě není normální, aby se po dvou letech loupaly, jak jsou prožrané. Jinak fakt nemůžu potvrdit, že by Rapid jezdil každou chvíli do servisu.
    1 bod
  16. Tak, tak. Pan Boban se zase probral a kope kolem sebe. Sanden mě na záruku vyměnili za Denso. Sanden má i scala a nikdo si nestěžuje. Já mám brzdy po 22.000 km naprosto OK, brzdy reznou i na F3 a jiným modelům a značkám, kde bude asi chyba?
    1 bod
  17. co sa tyka kodovania - dobre otazky, neviem. no skus niekoho kto koduje a je dobry - ferda, rolbar, igor z bratislavy... kodovanie zas nie je az taka investicia a sanca, ze to budes chciet odkodovat je aj tak mala (nikdy som to nerobil aj ked som nieco na aute v zaruke reklamoval) ViM ti ale nepomoze s iPhonom... a s Androidom sa da aj bez ViM s niektorymi mobilmi co to vymysliet... pohladaj si info o Floating apps for Auto (aj tu na fore alebo na facebooku) tesla neviem, sice ju ma kamos no netusim ci prehrava youtube za jazdy... oni vela veci robia inak (nie vzdy to znamena lepsie)
    1 bod
  18. Wireless Carplay mal tusim ako prva Skodovka Kamiq. viezol som sa v testovacom Kamiqu, pekne to fungovalo, 2 iPhony spojene naraz, jeden cez CarPlay pustal Waze a druhy pustal muziku zo Spotify. Superb toto (pokial viem) este nema. Myslim, ze okrem Kamiqu to ma este Scala a to je tak vsetko.
    1 bod
  19. alebo ho predal :D ale vazne, tiez ma zaujima co nakoniec sposobovalo chybu
    1 bod
  20. Výrok, že TT stejně používalo málo lidi byl hodně nešťastný.
    1 bod
  21. Takže to byl ten snímač, jak jsi psal v předchozím příspěvku z 19. května?
    1 bod
  22. U mě taky TT nefunkční, škoda, na mobilu je to přes prohlížeč moc kostrbatý a nebaví mě si takhle forum prohlížet. Takže teď jedině přes PC ☹️
    1 bod
  23. Mě teda TT na mobilu vyhovoval více, tohle je takové "težké", pomalé a zbytečně roztahané
    1 bod
  24. Hrstka lidí tak na ně kašlem. Aspoň je vidět na čem ti záleží. Osobně s tímto fórem bohužel také končím.
    1 bod
  25. ? není co dodat. Tapatalk rejžuje prachy na svých reklamách a forum z toho nic nemá, takže se nedivím. Na druhou stranu je zvláštní, že lidi tady používali TT málo. No, neva. Budu forum používat jen na desktopu.
    1 bod
  26. V tom případě nemám zájem dále sledovat toto fórum.
    1 bod
  27. Presne. Prehladnost. Rychlost. Chapem ze web reklama velmi pomaha. Ale odrezat tu hrstku TT userov je podla mna nestastny krok. Hlavne ked sa @Sabiza sam ponukol ze vie pomoct.
    1 bod
  28. @PTiCA Pokud potřebuješ s TT pomoct, stále se nabízím. Mám na TT většinu zahraničních fór, které spravuji a u TT mám docela dobrý support kontakt.
    1 bod
  29. Spôsobovali to krátke pružiny a dlhé klasické dorazy. Každý kto znižuje mal by dat kratšie dorazy 55mm (pôvodne sú 70).
    1 bod
  30. Tak dnes namontován kryt hluk zpod auta je tlumený, krásně pasuje jen se musí vyndat mlhovky kvůli montáži předních držáků. Je to kus podstivýho materiálu píší kompozit (asi náhrada za hliníkový plech) a ne jak houba ny dieslech. Určítě ochrání vanu před proražením a krásne zadekluje celej spodek. Pro porovnání původní a novej. Montáž cca 45minut.
    1 bod
  31. Kostrou je stínění koaxu, ten neobjasněný drát by měl jít na plus. Jinak pokud zesilovač nenapájíš, tak je příjem daleko horší, než s anténou bez zesilovače.
    1 bod
  32. Tak to by stačilo, snad stačí napsat svůj názor jednou a ne to tady tapetovat prakticky identickými příspěvky! Vždyť je to tak snadné - když ti to tady nevyhovuje, nechoď sem. Já taky nelezu tam, kde se mi to nelíbí, a je jedno, jestli je to někde na netu, nebo třeba hospoda.
    0 bodů
  33. Hele já žádné TT nemám a fórum mi normálně v chromu funguje na mobilu. Navíc jsem denně v kanclu, takže se podívám případně tam z pc, ale i kdybych ho neměl, normálně to funguje na mobilu, tak nějak nechápu tu hysterii... Jo třeba mě taky štve, že tu není nikdo nic schopen udělat se smajlíky, ale to je detail. A jen tak mimo - potřebujete mít přístup k fóru 24h denně, že je to tak strašný problém?
    -1 bodů
  34. oktavii by doporučili možná v naftě, benzíny nikdo nechce....
    -1 bodů
  35. Tapatalk vyuziva jen hrstka navstevniku. V podstate jen uzivatele kteri zde zminuji nefunkcnost. Z toho duvodu neplanujeme dale udrzovat podporu Tapatalku.
    -2 bodů
  36. Když vás tak poslouchám, tak pomoci nejde :-D Jiné moje vozy tohle nemají, jezdí 15 let stejné trasy, jen Rapid má problém, tož zajímavé myšlenkové pochody. Na základě vašich rad teda zajdu do servisu a omluvím se jim, že prostě že se málo dupe na brzdy, že jsem to nevěděl, protože u jiných značek to nemusíme dělat a vše je ok a tak vlastně za všechno můžu já. Spokojen ben06? - ono totiž je rozdíl když mám auto na parádu a nebo má auto denně sloužit lékaři a já musím furt něco řešit :-) No more chlapi no more :-)
    -2 bodů
  37. Nevšimnul jsem si, že je zde korejské forum, tak to laskavě respektujte! Příspěvky mimo téma odstraněny.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...