Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/20/22 ve všech sekcích
-
Tak to je hodně zajímavý, to auto nikdo nechce a přitom já si ho nemůžu vynachválit a jiný bych nechtěl.6 bodů
-
Pro zajímavost : během roku 2021 se u nás v ČR celkově prodalo 5205 kusů vozu Superb. Pouhá 3% z tohoto počtu (to je zhruba 156 vozů) si zakoupila soukromá osoba, jinak vše na firmu.5 bodů
-
Pro uživatele Android Auto jednotka 5F (bez security code) ENG167428-ENG167510-nhtsa_properties-nhtsa_limitation_switches_for_androidauto_limit_displayed_message_length - not activated ENG167428-ENG167512-nhtsa_properties-nhtsa_limitation_switches_for_androidauto_no_text_input - not activated ENG167428-ENG167513-nhtsa_properties-nhtsa_limitation_switches_for_androidauto_no_video_playback - not activated S tímto nastavení lze do AA zadávat cíle písemně i pří jízdě atd. Otestováno na Boleru a funguje spolehlivě.5 bodů
-
V roce 2021 se v ČR prodalo celkel 8632 kusů Scaly, z tohoto počtu bylo 13 % tj. 1156 vozů zakoupeno soukromými uživateli.4 body
-
@stanmar Nedá se někde zjistit to samé o té elektrické jebce jménem Enyaq? Kdekoliv jsem se ptal, tak nejasná odpověď na jasnou otázku, asi sami vědí proč. Jinak krásné auto, ale bez normálního spalovacího motoru a ne jen pro mne nezajímavé. Omluva za OT.3 body
-
Za celý rok 2021 se v ČR prodalo celkem 10 453 Kamiqů, celých 31% ( 3228 vozů) bylo zakoupeno soukromými majiteli. V porovnání s ostatními modely zn. Škoda má Kamiq největší procentuální podíl prvních přihlášených soukromých majitelů.3 body
-
Asi by s tebou mnozí (zejména ti co NT mají) nesouhlasili, považuji v autě mnoho věcí za blbosti, ale nezávislé topení mezi ně rozhodně nepatří. Je příznačné, že takové hloupé hejty plodí ti, kteří to v autě nikdy neměli, ostatně jako s čímkoliv jiným příplatkovým příslušenstvím😳3 body
-
Hlavně - Alpina 1,75 mega PO SLEVĚ, a uvedená OIV RS za 1,25 mega CENÍK. Za ceníkovou cenu @iMe1980 ani já RSo nemáme. Já měl slevu 15%, to bylo přes 150 tisíc. Takže cena byla 855 tisíc za jak se říká "skoro plná" výbava. A to už je POLOVINA, oproti základu Alpiny. Tož asi tak.3 body
-
2 body
-
2 body
-
Kamiq táhne, to je fajn. Máme jednoho v rodině a nově 4 i v práci. Jednoho jsem dostal přiděleného, mám za sebou prvních 800 km, 1.0 TSI 81 kW, Ambition, tažné, Bi-Led přední světlomety a zatím hezké svezení.2 body
-
2 body
-
Předpokládám, že v nynější situaci, v které se aktuálně trh nachází, nemají důvod poskytovat slevu, ne? Ale třeba se mýlím.2 body
-
Je to přesně tak no... RSko/Scout v plné palbě 1,3 míče je fakt hodně peněz. Nicméně když se říká A je třeba taky říct B a uznat a srovnat třeba 2 a 3 generaci vs 4. Když pominu infotainment, který je nedotažený (i když už snad vypadá, že by mohl být), tak asistenční systémy, bezpečnost, podvozek, odhlučnění a celkově vyspělost toho auta je taky úplně na jiné úrovni. Navíc když RS stálo 700, tak průměrný plat v ČR byl kolik, 30 000?2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@Romiikentak to si ju nevidel nazivo. Nic gycove na nej nie je, podsvietenie krasne ladi s ostatnym, a hlavne je o dost masivnejsia, ako ten papek z octavie. Uz v octavii bol nepatricny. Nemalo to ziadnu ergonomiu.... ale ziadnu. @hamoun je to origo skoda vyrobek, s podsvicenymi stupni razeni, nicmene vyfotim...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Soukromý je v ČR, co auto zaplatí celé hotově nebo převodem a ve velkém TP je první majitel s rodným číslem. Zbytek je první vlastník něco s IČem.1 bod
-
Deliberator: tak nehejtuj a zvedni zadek a zajdi si to objednat rovnou do skodovky kdyz nemas problem je zaplatit. Pak si usetris tohle hledani pro ktery vlastne nic nedelas, krom psani aby ti to nekdo zjisti.1 bod
-
Hm, o tlačítku v tomto tématu už bylo až příliš. Zpět k tématu!1 bod
-
@Patrik1971 keby si nepisal po slovensky, poviem, ze si reinkarnacia Aleš_BX..... a samozrejme, je to orosene zvnutra, ak to niekomu nie je jasne z foto, tak hadam majitel vidi a aj pise, ze zvonku je to ok 😀 Je mozne ze si trafil zvlastnu teplotu vonku/vnutri + nastavenie klimy, ale pokial by sa ro stalo este raz, davam to do servisu... @Krosta holt setri se kde se da. I na velikosti a sile vyhrevu...1 bod
-
Za celý rok 2021 se v ČR prodalo celkem 15 450 vozů Fabia. Není rozlišeno, které generace více, jestli III, nebo IV. Ovšem je docela zajímavé, že ani Fabia nemá nikterak velký podíl soukromých majitelů při prvním přihlášení. Je to jen 16 % z celkového počtu prodaných Fábií a to znamená celkově jen 2399 kusů1 bod
-
1 bod
-
LukášCBR: Máš pravdu - já na podzim začal shánět náhradu za naši dosloužilou F2 a jakékoliv vyjednávání slevy napříč různými autosalony (i různé značky) bylo bez úspěchu či s úspěchem naprosto minimálním. Situace je taková, že aut je málo, tak mám vzít co je (nejlépe skladem) a nebo jít jinam. Nechci já, koupi někdo jiný...1 bod
-
Když to píše, že nemá dostatečný výhled, tak to bývá chyba pro Front Assist/ACC (prostě radar). V čelním okně ten problém vzniká, když je velký rozdíl teplot uvnitř a vně vozu. Ten výhřev čelní kamery to nezvládá tak rychle. Já když třeba nechám auto venku a zamrzne mi okno, zapnu si nezávislé topení, tak interiér je krásně vyhřátý, okno "čisté" a až třeba po 15 minutách jízdy funguje Lane Assist "na 100%"1 bod
-
to obesles emailem prodejce s poptavkou , a vyberes si, kterej ti da nejvetsi slevu. kdyz jsem naposled kupoval auto jako koncovy zakaznik (posledni auto uz mam na ol), tak slevy nejlepsich byly kolem 10-12%.1 bod
-
No faktem je, že Škoda už není lidová levná značka. To tu přebrali jiní. Není ani značkou luxusní. Taková typicky střední třída (nikoliv kategorií vozu, ale cenově, ale i kvalitou a výbavou). Takže rozhodující je poměr výkon/cena. Tedy jestli ta cena za Škodu stojí za tu kvalitu a výbavu, či jestli cena nejlevnějších aut není na výbavě až moc ořezaná. A naopak, jestli cena Audi, či BMW je úměrná tomu komfortu. To je samozřejmě těžce individuální posouzení na každém z nás. Ale za mě v poměru cena/výkon Škoda vede. Jinak bych ani nebyl majitelem a diskutérem tohoto fóra.1 bod
-
... a vůbec není špatné být jeden 791 ;-) Liftback Octavia Style PLUS, Webasto, 2,0 TDI 110 kW DSG1 bod
-
zas bych to tak nedramatizoval ... na to, abych se dostal na 1,25 .. tak tam musím dát 180 TSI a v konfigurátoru naklikat blbosti jako tažný a nezávislý topení. pokud se člověk jen malinko uskromní a dá si tam 147 naftu, a nenakliká tam zbytečnosti jako alarm a nezávislý topení ... tak je na 1,1 mega.. což není málo .. ale zase ani moc.1 bod
-
1 bod
-
Ahoj, zrovna se okolo hardwarové deaktivace startstop systému rozpoutala diskuze v "Kódování funkcí na Superba III (VCDS)", ale sem to patří spíše. Koupil jsem před rokem u číňana tohle: https://www.aliexpress.com/item/4001012474153.html?spm=a2g0o.9042311.0.0.27424c4divkILb a funguje to bezvadně. Funguje to na principu zapamatování posledního stavu, takže když je při vypnutí motoru startstop deaktivovaný, tak bude deaktivovaný i po nastartování. Když si startstop aktivuji, tak po nastartování bude aktivní. Vyhovuje mi to maximálně. Montáž naprosto jednoduchá, jen se odpojí konektor od levé řady tlačítek a vloží se mezi. Konektor pasuje a ostatní tlačítka jsou propojené.1 bod
-
@Leonekkk plastve jsem mel na O3 6 let, absolutne bez problemu jak kvalitou produktu, tak chlazenim motoru. I v zime i v lete. cenu jsem ti psal do zpravy.1 bod
-
Jen pro zajímavost : V roce 2021 se celkově na českém trhu prodalo 14 007 kusů Octávií IV - z tohoto počtu si 6 % což je pouze 791 vozů zakoupila soukromá osoba.1 bod
-
V roce 2021 se prodalo na českém trhu celkem 9671 ks vozů Karoq - z tohoto počtu si pouze 2268 ks (což je 23 % ) pořídili soukromé osoby.1 bod
-
Ahoj, ve svém vlákně k O4 píšu o rychlém a bezproblémovém infotaimentu. Nyní jsem zjistil, že verze 1889 je relativně čerstvá a můžu být rád, že jsem se nesetkal s problémy předchozích jako ostatní beta testeři :). Potvrzuji tedy dosavadní nadšení z verze 1889. Auto je vyrobeno 15.12., dodáno dealerem v lednu. Nevím, zda již bylo se systémem 1889, protože po prvním nastavení mi infotaiment nabídl větší aktualizaci, která se stáhla, nainstalovala a ač mě smazala jako hl. uživatele, po opětovném přihlášení vše šlape na 100 %. Auto mám týden a 800 km. Viz první dojmy ZDE.1 bod
-
1 bod
-
Nikde netvrdím, že se klima nemění, ale vem laskavě v potaz kdo a co za to může - moderní osobní automobily asi nebudou hlavním důvodem toho všeho. Vodík neřeším - zatím jedeme na fosilní paliva. Jenže nějak tu elektřinu vyrobit musíš - a až zaříznou jaderné elektrárny a i ty na plyn kde se tolik energie vezme, tak aby jí byl dostatek a hlavně každodenně a za akceptovatelnou cenu? Přesunulo se to proto, že se zde řešila mj. domácí fotovoltaika ap. což na fóru zaměřeném na automobilismus už moc smyslu nedává. Já zde politiku primárně neřeším. Já řeším to vnucování elektromobility. Protože až dojde ke krizi, hledají lidé, jak už víme z historie jednoduchá a přímočará řešení a málokdy to dopadlo dobře. Ano, schvalovali to politici, ale u nás z nich nikdo moc nevytruboval, co že to vůbec je ten zelený úděl. Nebo snad věříš tomu, že by většina obyvatel světa (zéměrně nezmiňuji jen ČR a další země střední a východní evropy) dala hlas nejisté ekonomické budoucnosti v zájmu klimatické rovnováhy? Názor většiny v ČR je ti snad jasný a pokud ne, tak jsi snílek a idealista. Jak jde o peníze zde se to okamžitě zlomí do odporu. A pozor taky ta většina si určitě moc dobře uvědomuje dopady na naši planetu, jenže ne přes jejich kapsu, nebo ne tak drasticky. A co ty země co na to nemají už teď - to chceš opravdu také platit ze svých daní ? A kde máš jistotu, že ve finále toto budou dodržovat i země jako Čína, Indie, Brazílie... o rozvojových zemích ani raději nepíšu. Takže se zde ohánět anarchií je tak trochu mimo mísu. A když už je to takto konfrontační - mohl bys prosím napsat jestli máš vůbec auto, případně jestli jsi vůbec zastáncem toho, aby bylo možno mít auto v soukromém vlastnictví (mám na mysli i to jestli nejsi třeba zastáncem tzv. sdílení)?1 bod
-
Nevšiml jsem si, že by autoforum nějak zasádním stylem popíralo klimatickou změnu. Myslím si, že většina těch kteří teď dští nad elektromobily to nedělá z důvodu, že by jim primárně vadil druh pohonu jako takový - ani já bych se mu třeba nebránil. Zajímají mě jakékoliv inovace a novinky v automobilismu jako takovém. Nicméně já mám rád svobodu pohybu a to rozhodně pro mě elektromobil nesplňuje. A to už vůbec nemluvím o ceně, která s časem určitě dolů nepůjde. A v tom je ten kámen úrazu - naprosté nerespektování možnosti výběru. Tvrdé prosazování něčeho co není vůbec jisté jak ve finále dopadne. Zřejmě si totiž vůbec, jako spoustu dalších, kteří vidí cestu jen v elektromobilitě neuvědomuješ při své obhajobě, že se to dotkne milionů lidí a to nejen co se týká samotné mobility. Někdo za tu těžce vyrobonou "čistou" energii bude muset zaplatit a koneckonců budeš to i ty. A to aniž bys třeba kdy vůbec nějaký elektromobil měl.1 bod
-
V jiném tématu jsem dával článek ze SM ohledně výměny autobaterie (je to tam sice na voze O III, ale platit to bude obdobně i pro Superb) https://forum.skodahome.cz/topic/128420-autobaterie/page/36/#comment-25593521 bod
-
1 bod
-
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/elektromobil-nabijeni-zima.A220106_212627_automoto_fdv&h=00DC1CA1D4E2AEDE880DEF48C69ADDDD1 bod
-
Zde v tomto pořadu test dojezdu z ČR do HR s Nissanem Leaf . https://www.ceskatelevize.cz/porady/14081697546-auto-moto-svet/221562221400028/ Vynechám komentář k propagaci sítě dobíjecích stanic . Ovšem komentář k samotné cestě si neodpustím : pokud by každý z nás mohl takto nabíjet během cesty, asi by nebyl elektromobil (zde neřeším jeho pořizovací cenu) nějak zvlášť špatnou volbou. Ale je tu hodně velký otazník - co jsem postřehl, je na těch nabíjecích místech jeden dobíjecí stojan. Teď v tomto období není takový provoz jako ve špičkových dnech dovolenkových termínů, takže přijedeš a nabíjíš, jenže stačí aby se sjelo těch elektromobilů více a co pak ? Dobíjel na jednom místě i 80 minut, takže pokud nebude člověk první v řadě, tak si počká na uvolnění místa a hned má klidně hodinu navíc a stejně nemá ještě dobito nic. Každý kdo v sezóně jezdí delší trasy dobře ví, že že i na velkých čerpačkách kde je i více než 10 výdejních míst stojí někdy i dvě, tři auta za sebou. Jenže natankováno mají všichni za pár minut. Dalo by se tomu oponovat tím, že bude určitě více nabíjecích stojanů a kabelů, ale nikdo nepíše kolik by jich skutečně na každém nabíjecím místě muselo být. Navíc vzhledem k dojezdu to stejně znamená u slabších baterií každých zhruba 300 km dobíjení - a to s auta se spalovacím motorema a rozumnou spotřebou rozhodně nehrozí. Vždyť některými se dá dostat třeba do HR i na jednu nádrž. Podle mě je elektromobil v současnosti (a nejspíš i dlouho bude) naprostý nesmysl na delší trasy a to jsou ještě stojany celkem volné. A pro co nejdelší dojezd budou stejně vhodná vzhledem k váze výkonnějších baterií jen ta velká auta, kde se tak nějak jejich cena schová. Ovšem ty si asi každý opravdu nekoupí.1 bod
-
Je to nepříjemný a pěkně mě to sere. Musím tankovat na MOLce a když se mně nehodí tankovat - protože potřebuju někam včas dojet a pak v klidu natankovat - tak je to fakt jízda na pytel. Ano, mám asi třicetkrát ověřeno, že při nulovém dojezdu to dá ještě 100km. Ale červíček hlodá ... a hlodá ............ a hlodá.1 bod
-
Většina nových Škodovek je vybavena snímačem proudu (napětí a teploty) na kabelu u "-" baterie. V tomto případě nabíjí řídící jednotka baterii jen na max. 80% (i po dlouhé jízdě změříte na baterii jen cca 12,2 V), což ji samozřejmě ničí (sulfatace), chybové hlášení "nízké napětí baterie", či nemožnost zapnout přídavné topení aj. Všichni výrobci baterií samozřejmě požadují, aby byla jejich baterie vždy nabita na 100%. Paradoxem je, že o nabíjení na max. 80% se v návodu k autu a v oficiálních dokumentech ŠKODA AUTO nikde nedočtete. Škodovka (a další výrobci) vás tak poškozují (zbytečné a časté koupě nové baterie) a paradoxně tak zatěžují životní prostředí více, než je jejich nesmyslná snaha potlačit emise za jakoukoliv cenu. V případě problémů bych si nechal důkladně proměřit baterii, změření napětí jednoduchým testerem, který používají servisy, nestačí. Požadujte zátěžový test baterie proudem např. 30 A - změření kapacity baterie (písemný protokol), případně i zjištění zkratového výkonu baterie (např. 3 200 W). Pokud je kapacita baterie pod 60% máte nárok na vrácení peněz za zničený akumulátor (v rámci obvyklé záruky 2 let). Výměna baterie za lepší typ moc nepomůže (např. standardní zaplavená baterie (WET) za AGM - je nutné přeprogramovat typ a parametry baterie v řídící jednotce !). Řešením je vypnutí "inteligentního nabíjení" baterie v řídící jednotce, kdy dojde ke "konvenčnímu nabíjení" baterie na 100% i krátkou jízdou (napětí druhý den po jízdě > 12,6 V). Lze toho také dosáhnout odpojením konektoru na "-" pólu baterie (současně vypne i Start/Stop). Doporučuji dát ale přednost vypnutí "inteligentního nabíjení" v řídící jednotce.1 bod