Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/16/22 ve všech sekcích

  1. Oranžový sportline :-) https://youtu.be/sE9keZv22UI
    2 body
  2. Jestli myslíš, že máš těžký život.. Mysli na něj! :-) VIDEO-2021-06-24-14-55-04.mp4
    2 body
  3. Co ti na to říct? ...raději nic :-(
    2 body
  4. Kluci díky. Jasně z plynu se to dělá. Ten u teď rčitě levnější nebude. Naopak. Adblue jsem pár litrů koupil. 80🤣 Spotřebuji ho já, kdyžtak kamarádi. Za 23,7 to jde. Výroba nová, origo kanďáky, tak vydrží👍 Benál a nafta na onu o kačku dolů. Moc se jim teda nechce👹
    1 bod
  5. Mam to na Scale 12/2020 1.0 TSI EVO 81kw. Je to tedy asi od modeloveho roku 2021. Z clanku o nove Fabii 4: Zajímavým inovativním prvkem jsou aktivní žaluzie před chladičem, které Škodováci použili už u nové Octavie. "Ve třídě malých aut jde o naprostou raritu," připomíná vedoucí vývoje podvozku a motoru ve Škodě Auto Martin Hrdlička. Žaluzie fungují tak, že pouštějí vzduch k chladiči jen v momentech, kdy je to potřeba, jinak jsou zavřené a vzduch proudí okolo. Údajně to má při rychlosti 120 km/h ušetřit až 0,2 l benzinu a pět gramů CO2 na každých 100 km.
    1 bod
  6. Starý tříramenný se dával napříč koncernem do poloviny roku 2020 poté přešli na dvouramenný a tříramenný zkoseny je pouze jako příplatkový nebo v paketů sport.
    1 bod
  7. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/audio-podcast-agenda-uz-je-hur-nez-pri-covidu-rika-muz-ze-skody-auto-193905
    1 bod
  8. Dnes po nočním dešti brzdy nepískají, rada tedy zní, před jízdou prolít brzdy vodou :D
    1 bod
  9. Tak ale toto plati len pre tych, co maju lighjt assist, aby sme upresnili ;)
    1 bod
  10. To já mám taky - spíš začali tříramenným, potom pokračovali dvouramenným a vrátili se k tříramennému 🤔.
    1 bod
  11. Neviem ci je to vsetkym zname tak napisem: Ak mate svetla v auto rezime, a svietite stretavacimi svetlami po aktivacii dialkovych svetiel vam automaticky zapne svetla automaticke, cize automaticky prepina medzi dialkovymi a stretavackami. Toto potom ak chcem ja vypnut ( myslim automaticky rezim, )tak blikam kade tade po autach. Ak chcete sami prepinat medzi stretavackami/dialkovymi, treba prepinacom na svetla vlavo pod volantom manualne prepnut do polohy stretavacich svetiel. V tomto rezime sa automaticke svetla neaktivuju. Ovladate to 100% sami
    1 bod
  12. Já jsem si nechal natočit Adblue do mého septiku cca 300 litru a průběžně to doplňuji odpadní vodou ze záchoda.
    1 bod
  13. Ide to, vieš aj ako písal Kubo na maxidote prepnúť na telefón a vybrať tam i volanie, ale žiaľ len z posledne volaných, nie z tel. zoznamu. Ale tie volania je aj tak lepšie asi hlasom vytáčať. Teda odkedy som prešiel na ios, mi volá cez to tlačidlo na volante. Predým na androide sa tam aktivovala hlasová voľba navigácie googlemaps.
    1 bod
  14. Ide to. Ak ti prichadza hovor, zobrazi sa ti to aj na maxidote medzi budikmi. Mas tam potom vyzvu na zdvihnutie alebo zrusenie hovoru.
    1 bod
  15. A to je podle mne asi ono. Už jsem o podobném názoru tady někde na fóru polemizoval. Šetří se všude a tedy pravděpodobně i při konstrukci a výrobě akumulátorů pro sekundární trh a to i z důvodů aby lidi byli ochotni dát přiměřené peníze za novou baterii. Při příští výměně baterií na vozidle si projdu trh a raději si připlatím, hodně napoví i váha baterie při stejné kapacitě, tam jsou taky dosti rozdíly, čím těžší, tím pravděpodobně více olova a snad i životnosti baterie. Jinak to podezření u tebe, je u mne jistota. Baterie na autech v naší rodině měřím celkem často a to, že dnešním bateriím velice rychle klesá napětí a to i po nabití z externích zdrojů, tak to je tedy fakt. Vyjímky potvrzují pravidlo.
    1 bod
  16. V první řadě jsem komunikoval s Ahifi a vzhledem k situaci to letos na slevy nevypadá a dokonce se má i zdražovat. Na jednu stranu to chápu (sankce vůči Rusku), ale fakt je, že několikrát do roka jsou schopni dát slevy na vše až 35% a stejně ještě mají zisk, takže to jejich brečení nechápu. Co se týče střechy, tak to je jediná oblast, kde odhlučnění vůbec neplánuji. Obecně antivibrace (D2) + protihluk(Skyline) + pěna (Softwave15). Už teď mě čeká dodělání palubky, torpédo v kvalitě co běžně ani ahifi nedělá a celý kufr. Takže dost velká investice a další váha. U střechy se mi nechce zatěžovat/zvyšovat těžiště.
    1 bod
  17. Ja si jen pro pocit 10l kanystr “chcanek” do zásoby koupím. Ne pro úsporu, ale taková domácí rezerva.
    1 bod
  18. @wirer Osobně bych 1. a 2.vrstvu vzal z ahifi, mívají na jaře i nějaké slevy. Na tu 3. vrstvu mohu doporučit materiál z Aliexpressu, např. tento: https://a.aliexpress.com/_mq2Zv9m Mám s ním vytlumeny dveřní tapece a spokojenost.
    1 bod
  19. @wirer Teď to budu taky řešit tak bych šel klidně do té dražší varianty a pak můžem někdy porovnat :D
    1 bod
  20. Dle servisu, už není rozhodující kolik baterie ukazuje voltů. Jediná kontrola stavu je zátěžový test. měřil mi to při servisu 12,19V - dobít! Jebu to, dobiju a druhý den jsem stejně u 12V. Jezdil jsem s kabelem i bez a dá se říct hodnoty stejné, Start-stop automaticky vypínám. Po konzultaci s autoelektrikářem (ne z ŠA) doporučeno zapojit zpět, tak jsem zapojil a už neřeším.
    1 bod
  21. Ahoj všem, mám na svém S3 problém se zavíráním / otevíráním el. kufru. Jak to vzniklo Nastartováno, spolujezdkyně vystoupila z auta a šla otevřít kufr, nemohla nahmatat tlačítko otevírání kufru, tak jsem po pár vteřinách zmáčkl od řidiče tlačítko na otevření kufru. V ten moment spolujezdkyně vzala za víko a pěkně hodně mu pomohla nahoru. Od té chvíle se kufr chová nepředvídatelně, jakoby elektronika netušila jak má nastavené polohy. Každý den se to chová jinak, dnes (viz. video) se nedovře a při otevírání zas netuší kde má horní polohu. Lze vidět jak se víko kufru otevře do maxima a "nebrzdi" ke konci. Při zavírání si zas myslí, že už je na konci dráhy. Jindy zas otevírá kufr po třetinách, takže se vám otevře místo doplna po 1/3 pak při zmáčknutí tlačítka se otevře na 2/3 a na třetí zmáčknutí se otevře naplno. Umí si tu někdo s tím poradit? Dá se to seřídit přes diagnostiku? Předem díky za rady Erik superb_viko_kufru.mp4
    1 bod
  22. TOTO JE SPRáVNE Tato adresa a přihlašovací údaje jsou neplatné. Adresa je https://mibsolution.one/#/1 Jméno: Guest Heslo: guest a ako zistim ze fw je pre bolero mib1? mam sadu 0435 sw train verze: MSTD_EU_SK_P3420
    1 bod
  23. Nápodobně, nic o tom nevíš a píšeš hovadiny. Dobrej taky nejsem, už od školních let, to by bylo málo, to bych byl jako ty. Jo a pro admin omluva za citaci. Co se týká úprav,, tak auta také měřím , diagnostikuji atd. Vzhledem k tomu, že upravuji na počkání, není moc prostoru pro nějaké testy, navíc neprovádím pokusy na zákaznících, pakliže to není právě po takovéto dohodě. Jinak ale díky, už se něco rýsuje.
    1 bod
  24. Jo jo jo, přesně jsem už při čtení měl reakci na Tvůj post... 😀 A Ty o tom píšeš sám. Ano váha. Bylo by zajímavé zvážit 10-15 let starou baterku a současnou. Při stejné kapacitě. Rybářům olovo berou, myslivcům taky, v cínu už se taky vyskytuje zřídka... Bezolovnatá pájka je mimochodem jedna z největších prasáren. Vůbec spoje nejsou houževnaté, praskají. Dilatace malá a když se třeba pulsní zdroj ohřeje tak spoje bez olova stojí za hovno. A zrovna to samé baterky. Určitě ty desky ojebávají nejen kvůli ceně ale i kvůli posranejm ekologům!!! Z UK, z Číny, Indie bordelu jak kráva a my si tu hrajem na zelené údolí. Nechápu ty blbce. Takže jedině fakt kdyby někdo vymyslel kam tu diodu zapojit aby šlo do baterky i něco vyšší napětí. To by bylo fajn. Já se motám hodně kolem elektriky, ale do tohledle se mi nějak nechce😀🤭
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...