Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/13/22 ve všech sekcích
-
Po dvoch dňoch môžem smelo napísať, že systém je rýchlejší a výrazne lepší ako bol 1806 - aspoň v mojom konkrétnom kuse, no občas predsa ešte zaváha, ale všetko sa to týka Car play, raz zostala obrazovka tmavá ( po spustení Car play, všetko iné zobrazovala ), tu pomohol reštart systému a dnes ku koncu dňa hlásenia z Waze pozastavovali hudbu zo Spotify a následne som musel skladby znova púšťať manuálne. V globále však nebe a dudy. Ani jeden výpadok cúvacej kamery, ani raz výpadok zvuku, dokonca aj 'moja' Laura už vtipkuje, aj keď stále jeden vtip o služobnom aute dookola.4 body
-
Borci já nevím že to furt řešíte, dokut to startuje tak se na to můžu vys*at... Je jednoduší a levnější tu baterii jednou za 5 let preventivně vyměnit.3 body
-
Tak nova baterie je doma. Vymenim a uvidime. Nekdo rika ze odpojenej kablik na baterii vyresi spatne dobijeni a start stop a nekdo ze by to timhle zpusobem neresil. No strcim do zasuvky ten voltmetr a potestuju jak se to bude chovat. Ale pokud opravdu odpojenej kablik takhle efektivne vyresi nabijeni a nic jineho se neposkodi tak proc ho neodpojit :)2 body
-
@15degrenDávám Ti bohužel za pravdu. Je to tak, jak píšeš. Po mé cca 2a1/2 leté anabázi a zkoušení a proměřování, i s odpojováním S/S a inteligentního dobíjení, nebo zase bez odpojování, zjišťuji, že je to fakt případ od případu, pravděpodobně, jak se těm umělcům podařilo vyrobit baterii a asi i kolik tam v autě máme nálož výbavy co spotřebovává el. energii, no a i to kolikrát nemá takový vliv, jako ten dnešní bateriový šunt. Baterie jsou v posledních letech stále přibližně stejně drahé, nejspíše, že je to obrovský kšeft, co se týče počtu potřebných výrobků a tak konkurence převeliká a tzv. "racionalizace" výroby doposavad umožňovala ceny udržet. Nechci raději ani domýšlet, co se v hromadné produkci může dávat pod pojem racionalizace výroby, zvyšování kvality to u baterií asi není. Dle zpráv, co se ke mně občas dostanou od lidí co se tím živí, by baterie s odpovídající kvalitou stály podstatně více. Opravdu to nemá cenu řešit, prostě jak baterie odejde, tak vytáhnout pár tisíc z kešeně a vyměnit, nic víc. V brzké budoucnosti stejně budeme v republice řešit jiné a zásadní problémy, co se týče drahoty, inflace, energií, takže toto je marginární problém, který osobně hážu plně za hlavu.2 body
-
Tak jsem neobjednal komplet, ale jen to nejvetsi zavazadlo zvlast (114l). Uvidime jak to presne bude pasovat do kufru - jinak kvalitativne to vypada celkem obstojne, material vypada pevne, kolecka se toci, vysuvne madlo jde krasne lehce a je skryte v zip kapse, takze nijak neprekazi, kdyz ho clovek nechce pouzivat. Uvidime jak za bezneho provozu :)2 body
-
A ta plaketka wrs. Asi taky manželce na mpi pořídím. Celkově jedna velká šílenost, tedy pouze moje osobní mínění.2 body
-
@JSvobodaTen servisák pravdu rozhodně neměl, nějaká regulace mezního napětí a proudu z alternátoru tam pořád je, i když je odpojený ten káblík a nefunguje to tzv. inteligentní dobíjení. Tohle si můžeš třeba on-line při jízdě změřit a odpozorovat připojením zásuvkového voltmetru do 12V zásuvky na přístrojovce, kde vidíš jaké to napětí je, rozhodně nejde přes 14.8 V a nekolísá to tak u odpojeného káblíku, to spíše chodilo až k 15V a nehorázně to oscilovalo nahoru, dolů u toho originálně zapojeného káblíku a zapojeného systému S/S.2 body
-
asi rozumim tomu, ze chce clovek dojet domu :) ja mel defekt a volal asistencku v sobotu vecer (z hotelu v Praze, odkud jsem chtel odjizdet). rekli mi, ze to tam mam nechat, ze to vyresi v pondeli rano (rodina s miminem pripravena na cestu domu "pres" noc). nakonec jsem sehnal jinou (asi treti), ktera dojede. cekal jsem "jen" 2,5h (v Praze .. zadna dira) ... pak hodina, co se snazil to najit a nejak "zalepit", at muzu jet ... no byl jsem rad, ze meli volny pokoj a jeli jsme dopoledne (kdy jsem ji volal jeste jednou, protoze mi opakovanym foukanim kola vymlatil baterku tak, ze jsem rano nenastartoval ... to prijel aspon za hodinu a pul ... ) .. takze naprosto podporuji vse, co zajisti dojezd domu, pokud to jen trochu jde ... !1 bod
-
Ta madla navrhoval opravdový magor. Zatím jsem tady postřehl jen toto řešení.1 bod
-
Jsem správce vozového parku, tudiž vím o autě vše. Ano jede 5km, někdy 40km. Také nejelo 5 měsíců a chytlo. Dost mě to překvapuje. Auto vyfotím, dnes jsem přezouval při stavu 2848km. Kupované 9/2018. Vyfotím servisní knížku, tu má klasickou, každý rok jezdím do autorizáku. Baterku jsem neviděl je pod bytelným plastovým krytem. Tudiž nevím. Nicméně kryt je velký.1 bod
-
1 bod
-
to potom nechápu, proč tu dalekosáhle řešíš to, co řešíš... pokud ti není trochu líto tvého auta, tak potom je celá zde tebou vedená debata zbytečná, stejně tak tato tvoje pochybnost protože řešit zde dojezdovku bez toho aniž víš co to je, jak vypadá, jak se pozná a proč je tak či onak označená, to celé pak ztrácí smysl, když pak jezdíš jak jezdíš...1 bod
-
Ahoj, mám zkušenosti s O4 i S3 a pokud bych měl vybírat mezi O4 ve vyšší výbavě a S3 v nižší (tzn. v obdobné cenové hladině a stáří s rozdílem max 2 let), pak spíše O4. To auto je sice menší, ale technologicky je dál. Když si vyberete kousek s matrix led, případně HUD, asistovanou jízdou, adapt. tempomatem, tak to v kombinaci starší a méně vybavený Superb nemůže překonat. Stejně tak to odhlučnění není u O4 špatné, pokud má akustická okna. Kvalita provedení interiéru se vyrovná superbu, infotaiment po aktualizacích ho překoná a nakonec mi ani čudlíky na palubce nechybí. Takže bych bral vybavenější O4 proti méně vybavenému S3, pokud by byla podobná cena.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
třeba zatřít tu hranu (z které se to právě rozlezlo pod lak) a klidně pokud nedbáš na vzhled zamáznout voskem do dutin.. nebo ji i vyšplíchat, koupíš to všude s hadičkou.. zastrčíš dovnitř a posunuješ.. jak se ti s tím chce otravovat 😊1 bod
-
1 bod
-
Bez podpory ventilátoru š120 ještě ventilovala a od pozdějších modelů už mizerně. Co mám klimatronik nastavím si teplotu a víc na to celý rok prakticky nesáhnu. Znám šetřílky co si klimu ani nezapínají protože by se jim prý vyfučela než pojedou v létě na Jadran s kufrem paštik a ventilátor jim taky zvyšuje spotřebu, tragédie.1 bod
-
No avtomaticka sa vola preto aby si do toho nebabral, nastavis teplotu a hotovo. Moznost 2. Nekupovat skodovku.1 bod
-
@Deliberator predni leve, 4x4 :) ... jet stovky km osmdesatkou po dalnici bych nechtel ... :( to je teda pravda ..1 bod
-
Dobre, ale přece nebudu pokaždé než vypnu klimu nastavovat LOW. To je na palici, pořád točit kolečkem a nebo vytukavat na displeji1 bod
-
1 bod
-
Já auto při každé odstávce zamknu, i když stojí doma v garáži. Pak to uspí všechny jednotky a nebere to tolik klidový proud. Potrvrdili mi to i v AS, kde jsem byl nedávno na testu baterie.1 bod
-
Také jsem na podobné chování nedávno narazil, asi to bude standardní chování. osobně to přičítám rozlišení enkodéru, ale kdo ví :)1 bod
-
1 bod
-
Vy jste lopaty :D fakt resite ve foru na trojkovyho Superba, ze je zbytecny mit CTEK a ze koupite Lidl? :D-1 bodů
-
Slovum o skudleni nerozumim, mam auta jine kategorie nez Superb, coz je paradoxne neco jako Parkside z Lidlu, a presto ho na denni omlacovani pouzivam pomerne spokojene. Ale i na tomto Parksidu mam na leto 20 palcove disky, na zimu 19, takze skudleni nevidim, ani jedna sada neni Brock ci Dezent, jsou to Oem sady. Muj problem byl dojet komfortne nocni dalnici, na jejim konci jsem nechtel strikat strivrenkou dojezdovku pro denni jezdeni. Ze je oficialni dojezdovkou kolo neodpovidajici prumerem resp spis obvodem oficialnim bazmegem v konfiguratoru je pro me podststne asi jako mnoho jinych, podobnych veci, jako ze pichat 15tku muzes, ake vyfotit ne. Ja vsak porad ziju mentalne v dobe, ze pokud je tam normalni kolo, ve spravnem rozmeru, byt s jinym dezenem ci vyrobcem, muze mit 15 evropskych nalepek o 80km/h, a stejne na nem pojedu 200.... To uz je ale na zdravem rozumu kazdeho soudruha. hezky vecer.-1 bodů
-
-2 bodů