Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/27/22 ve všech sekcích

  1. @boban1108 chápu to úplně stejně. Zatím jsem to ještě nezkoumal, většinou když chci poslochat nějaké radio online, tak to dělám přes Android Auto a aplikaci TuneIn. ALe možná to vyzkouším i přes auto a hotspot z telefonu :)
    3 body
  2. @boban1108, @JirikHL díky kluci. Takže aktivovaný infotainment online od Škodovky je něco jiného a pro rádia je třeba koupit datový balík a nebo přes telefon. Zkusím tedy přes ten. Tam mám neomezený 5G. Škodovka by to mohla lépe komunikovat. Infotainment online ve mně evokuje, že by to mělo být včetně rádia. Navíc pokud mi to první den aktivace online služeb u nového vozu fungovalo. Asi to byla buď chyba systému, že to dovolil a nebo nějaký preview pro nové uživatele. Navíc by tedy neškodilo aby infotainment napsal “kup si data” a ne že bude půl hodiny načítat a pak napíše, že webové rádia nyní nejsou dostupná a mám to zkusit později.
    2 body
  3. bobanHTP> On dostal konkrétní nabídku. Tak co sem cpeš srovnání Rapid a Golf a ještě si vybírat světla.
    2 body
  4. Bych těm testům nedával žádnou hodnotu. Ta samá guma dopadne každý rok jinak. Tabulka se evidentně přizpůsobuje dle dotace dodavatele.
    2 body
  5. Nemam rad kdyz nekdo srovnava nejake produkty, ktere se lisi cenou v radu desitek procent. Rapid a Golf to je sice rozdil v kvalite ale take v cene. Jinak v praci ma par kolegu uz nafasovany Scaly a hlavne ty asistenty jsou pry peklo.
    1 bod
  6. Prečo ? jazdim ich už hadam desiatu sadu od P3 a teraz P5 a poznam milion ludi co nema problem ... letne matadory na vode nedrzia to beriem ale tymto polarisom nic nebolo , dve sezony super, tretiu uz to zacinalo byt horsie ... vzdy som vysiel tam kde som chcel a mal ... a to jazdia bezne na 150tis eurovych autach
    1 bod
  7. Jeho obvyklé výlevy proti rapidu jsou i na jiných fórech. Přitom tuším tady vychvaloval i Dachnu a rázem je u Golfa
    1 bod
  8. On je @bobanHTPuž holt takový..... Na Rapida vždycky nadával, ač ho taky vlastnil a teď koukám, že ho v garáži pořád ještě má.
    1 bod
  9. já do toho jdu taky, jen kliky jsem sehnal na vrakovišti rovnou v laku :) už jsem je tam cvičně nasadil a jen čekám na kabel z alíku :)
    1 bod
  10. 1 bod
  11. Potvrzuju, taky jsem to zkousel objednat v cernem lesku, nicmene se to nedela, tak jsem tam dal folii, kdyz se uz lepila strecha.
    1 bod
  12. no upřímně mně to taky překvapilo, protože Barumka byla vždy takový zlatý střed, poměr cena / výkon
    1 bod
  13. Nedá bohužel kryty zrcátek na FL. Jen v základu
    1 bod
  14. Záleží co, kde a jak často budeš tahat, na běžné použití to bude vpohodě.
    1 bod
  15. Tak musíme brát v úvahu, že už má tento "stroj" nejlepší léta za sebou. V době uvedení (a jeho tehdejší brutální ceně) to určitě byla bomba, ale ruku na srdce jeho svižnost, způsob zadávání adres, aktuálně již nedostupné aktualizace... No - já osobně jej ve voze nechávám možná z nostalgie, že prostě k autu patří (nejsem příznivcem čínských náhražek) a alespoň mu dobře funguje BT HF, ale na navigaci používám to nejjednodušší, funkční, intuitivní a zároveň nejaktuálnější - Mapy.cz v mobilu :-)
    1 bod
  16. Tobě to fungovalo? Mně nikdy. Pátral jsem. Podle mě musíš mít zakoupený od společnosti Kubik internetový balíček. Nebo připojit auto přes svůj telefon (vím, že tam v nastavení ta možnost je, ale ještě jsem to nezkoušel). Auto je sice připojeno na internet (Škoda connect), ale jen za účelem navigace a Škody auto. Nemůžeš udělat například Hotspot. Opět bys musel mít ta DATA Od Kubik. Tak to aspoň chápu já.
    1 bod
  17. A já si říkal co to bylo za trip, že jsi stihl v rámci jedné jízdy zaznamenat osmičky i devítky na tacho 🙂
    1 bod
  18. Jen upřesním, že rozdíl mezi mapami 8555 a 8557 je, že jedny jsou "východ" a jedny "západ". Bohužel tyto navigace nezvládají celou Evropu, takže si uživatel musí vybrat. Nicméně centrální část map (tudíž i ČR) je ale obsažena v obou verzích.
    1 bod
  19. Poslední dobou víc s autem stojím v kolonách než jezdím a zaznamenal jsem větší hluk motoru na volnoběh a tupé klepání vycházející ze schránky před spolujezdcem. TA TA TA TA, poslouchat to 3 minuty při čekání na zelenou už se nedalo vydržet, tak jsem začal bádat. Motor při poslechu zvenku měl normální zvuk i vibrace byly obvyklé, takže bylo jasné, že bude něco klepat do přepážky, něco jako benzínové hadice u 1.2 TSi. Příčinou byl kabel od lambda sondy, který je provlečen v plechovém držáku, který je upevněn v přepážce a současně drží tapec. Kabel je provlečen volně a naráží na plech. Držák jsem o jednu otáčku dotáhl, mezi plech a kabel vložil gumovou průchodku a zajistil izolačkou. Start a WOW! Taková blbost a v autě je ticho jak v hrobě. Jedná se o 1.0 TSi, schválně na to zkuste mrknout a příp. fixnout kabel. Třeba tam měla být průchodka, která mně vypadla. Začal jsem to vnímat asi měsíc zpět.
    1 bod
  20. Nutné je vyměnit řídící jednotku, pokud by někdo chtěl mít možnost měnit i intenzitu svítivosti té diody. 5Q0 mrtvé úhly neumí měnit nastavení jasu diody, 2Q0 radaru už ano, které se používají od FL na Superbu. Nic jiného v tom není. A ano, postup výše jde použít, ale není to nic jiného, než že vyřezal díru (pro Superba lze koupit už s dírou) a k tomu originál diody. Já sám jsem na autě měnil mrtvý úhel z 5Q0 na 2Q0 a diody v zrcátku jsem nechal, nově můžu nastavovat jas. Nevidím důvod, proč by nešlo udělat i obráceně, že budu mít diody novější a jednotku starší. Je to jen dioda.
    1 bod
  21. Já bych to teda za "ok" považoval, kdyby veřejně nelhali a prakticky mě neposlali do prdele :) Mám ještě trochu obavu z toho, že to mám na zaměstnaneckou slevu a jestli jsem to pochopil správně, tak se vztahuje ke dni předání, na objednání. A za ten další rok a půl se může stát cokoliv :)
    1 bod
  22. Karbon je na sacích ventilech, nemá se tam aditivum z paliva jak dostat aby uvolnilo karbon.
    1 bod
  23. Ahoj, pomůžeš si hlavně sedačkami, spotřebou na dálnici určitě ne, to je lepší nižší Scala(stejný interiér v podstatě, lepší kufr 440l). Chtěj určite LED světla, ten rozdíl je propastný. Ale pokud chceš opravdu se posunout ve vnímání komfortu a kvalitě interiéru, včetně sedaček, vol VW, stačí mladá ojetina Golfu VII, slibuji, že ti jízda vyrazí dech tak jako mě. Já mám Rapid a momentálne i VW 1.4 TSI 110kw a má to jen jednu nevýhodu - s Rapidem nikdo nechce jezdit... 🙂
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...