Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/06/23 ve všech sekcích
-
Berte to tak, že podle aktuální doktríny je SIV posledním autem dané koncepce. Dojedou MQB a pokud se někomu nerozsvítí, bude pak už jenom elektro. Stejně jako už nic podstatného (a hlavně dobrého) nepřinesla OIV, podle mě nepřijde nic zajímavého ani u Superbu. Snad se zlepší materiály interieru, asi bude upravená aerodynamika kvůli spotřebě, zúží se nabídka pohonů, ale koncepčně to bude pořád obdoba SIII.4 body
-
Těžko se rozhodovat mezi SIII a SIV, když SIV ještě nikdo neviděl... PS: Podle toho co je vidět na netu (nový designový jazyk atd.) tuším že SIII bude ještě dlouho nejhezčí Sup pod sluncem3 body
-
3 body
-
3 body
-
Jen pro info: Motorpower už umí naladit i novou 206kW motorovku.. a BSR už to očividně také odemklo 🙂 https://www.bsrczech.cz/tuningove-kity/t/5995/skoda-superb-20-tsi-280hp-2021-20232 body
-
U toho začátku bych se bál i jiných, než SW problémů. Různé neslícování, vrzání apod. To je snad vždy. A pak je otázka, s jakou novou technickou fičurou přijdou - v tom by mohl být zakopaný pes. SW jako takový už snad vychytali - teda, že jej nebudou testovat na spotřebiteli. Vzhled je s ???, ale předpokládám návaznost na Enyaq/Octu. No a pak dle fotek tu bude ten tablet v interiéru https://www.autoexpress.co.uk/skoda/superb/356191/new-skoda-superb-set-arrive-2023-pictures Raději bych pořád bral S3, než S4. Nevím, co by musela mít nová generace, abych udělal výměnu. Výbavou/zpracování/design/praktičnost/asistenti/konektivita - S3 je a dlouho bude uživatelsky velmi příjemný.2 body
-
@xmenadis jo tak já když jsem objednával O4 RS (již tehdy byly reálné dodací lhůty cca rok), tak mi dealer sliboval půl roku max. Do smlouvy mi dal dokonce jen 3 měsíce. Ja se na to samozřejmě nevázal a nakonec to trvalo měsíců 13. ;) Co se týče problémů s novými O4. Mám RS od října (přebral jsem ji náhodou den před narozkama :)). Po nějakých 4000km a 3 měsících jsem nezaznamenal jediný restart systému a nebo nedostupnost asistentů (teda jednou, když byl radar od sněhu - za to ale nemohlo auto). Pozoruji pouze 3 velmi drobné neduhy, ze kterých se nezblázním a v porovnání s tím, co zažívají někteří zde a na FB skupině jsou to maličkosti. 1.) divné ukládání paměti polohy zrcátek a to hlavně při zapnutém poklesu při zpátečce (někdy se nevrátí zrcátko do původní polohy zcela korektně ale o pár mm jinak. Je to trochu moje posedlost, většina uživatelů by si toho nevšimla. To stejné platí pro pokleslou polohu na zpátečku. Pokles se s cykly zařazení zpáteček velmi nepatrně zmenšuje. 2.) Dále poměrně pomalé a sporadicky nedostupné spojení MyŠkoda appky s autem. No a za 3.) nespolehlivá bezdrátová nabíječka. Občas se od iPhone 13 Pro Max odpojí a hodí hlášku o nutnosti odstranit ostatní předměty z přihrádky. Je ovšem pravda, že mám poměrně tlustý kryt. Doma mi leží 14 Pro Max s jiným krytem, tak až se dokopu si telefony předělat tak uvidím, zdali problém přetrvá. Jinak musím důrazně zaklepat, že žádné jiné problémy zatím nemám a po softwarové stránce mi nepřipadne nějak zásadně horší, než O3 RS s Columbem, která měla daleko míň systémů a funkcí. Novou HW verzi Columbu (H58) hodnotím, jako svižnou. Moje O3 RS byla touto dobou od předání v servisu cca 4x kvůli nejrůznějším dětským nemocem a nápravě kvalitativních nedostatků z výroby. Takže například já mám zkušenost (zatím) opačnou, co se O3 vs O4 týče. Oproti O3 mi vadí jen špinění prahů a sloupků a také divná citlivost dešťového senzoru, která byla u O3 velmi příjemná. Oproti tomu zlepšení v O4 je tolik, že je nejsem schopen z hlavy všechny vyjmenovat a patří to do jiného tématu.2 body
-
Ty a není to tak že si toho spodního dorazu za běhu nevšimneš a třeba při cyklování zastaví už za spodním dorazem? A po vypnutí klíčku se kousek vrátí zpět? Já tomu nikdy pozornost nevěnoval, to že se kousek vrátí zpátky při vypnutí klíčku jsem si samozřejmě všimnul, to dělala i OII, ale jestli při běhu kousek přejede nebo ne, to jsem zatím nestudoval. Jak bude pršet zkusím se na to zaměřit.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak svoju objednavku som musel zrusit, nakolko nebol dodrzany decembrovy termin a auto som potreboval do konca roka. Nebol k dispozicii ani novy termin dodania, mozno niekedy vo februari/marci by som sa dostal k autu... Mal som vsak stastie a natrafil som na jeden inzerat na par mesiacov stare auto v podobnej vybave u ineho skoda dealera a hned som ho bral. Co ma pozitivne prekvapilo je ze to auto bolo dodane s tlacidlom "P-assist" na zapnutie senzorov/kamery napriek tomu ze samotny park assist s bocnymi senzormi to auto nema (zrejme si to dealer mohol nakonfigurovat podla seba). Povazujem za absurdne ze to tlacidlo (pre beznych zakaznikov) je naviazane len na vybavu ktora sa uz 2 roky neda ani objednat. Keby sa kamera/senzory dali aktivovat aspon niekde v nastaveni menu, lenze bez tlacidla to ide len so zapnutym motorom a zaradenou spiatockou. Viem ze na vacsinu situacii staci ked ma clovek zaradenu tu spiatocku, ale aj tak... Ad bezdrotove nabijanie: Tiez ma hned zaujimalo ci naozaj je pravda ze auto nestiha bezdrotovo nabijat mobil pri zapnutom Android Auto, alebo sa to deje len pri starsich mobiloch, pripadne ak clovek pouziva (nevhodny) kryt telefonu. Moj telefon (google pixel 5) je schopny bezdrotoveho nabijania do 12W v pripade pouzitia kompatibilneho chargera, avsak naozaj aj v mojom pripade sa telefon dost prehrieval a infotainment / AA mierne trhal, mobil sa nestihal nabit viac ako bol, na druhej strane sa ani moc nevybijal, takze +- stav baterky bol po jazde rovnaky. Urobil som par testov rychlosti nabijania: Bezdrotove nabijanie skodovky realne nabijalo okolo tych 3w co by zodpovedalo ze je to 5w charger. Skusal som s obalom aj bez a v mojom pripade (spigen ultra hybrid) sa mobil bez obalu nabijal rovnako rychlo. Co ma prekvapilo ze sa to nabijalo aj s vypnutym motorom a nasledne aj vypnutym zapalovanim. Vykonnejsie nabijanie by bolo sice fajn, ale ako mobil-man pise, pri aktualnych technologiach by to asi len viac prehrievalo mobil pri zapnutom AA/carplay a teda este viac znizilo vykon. Nabijanie cez kabel islo podstatne rychlejsie, zrejme to budem vyuzivat pri vyraznejsom pouzivani AA (navigacia aj audio). Pre porovnanie rychlost nabijania prostrednictvom bezdrotovej nabijacky (spigen F316W). Skusil som ju napojit aj do USB-C skodovky, ale nabijacka vyzaduje protokol QC 3.0 a tym padom vobec nefungovala. Ak by teda niekto nemal bezdrotove nabijanie z vyroby a chcel dokupit do auta externu bezdrotovu nabijacku, treba davat pozor na kompatibilitu, viac ako 5W to podla mna nepojde, takze je to zbytocne takto riesit. Jedine nabijat s vypnutym AA. Alebo ju zapojit vzadu do 230V zasuvky s podporovanym adapterom, len zase tahat ten kabel :) Mozno bude najlepsie ak skodovka prestane dodavat bezdrotove nabijanie aj do octavie tak ako to uz robi pri scale/kamiqu a dokonca niektorych dodanych superboch, aspon bude po probleme prehrievania/sekania :D1 bod
-
1 bod
-
Omlouvám se ještě za OT, ale je to právě tak, že ne u každého telefonu bude / může být problém. To je dost individuální, ať už podle pozice cívky na zádech, její velikosti, tloušťky skla.... Každopádně by už Škoda mohla osadit výkonnější nabíječky, protože mít 5W bezdrátovou nabíječku, nebo kolik to má, je v roce 2023 hodně bídné.1 bod
-
@iphonik4S tím nabíjením to určitě dělá kryt, protože ty nabíječky ve Škodovkách (ale tuším ve všech koncernech) mají hodně slabý výkon a ta ztráta přes ten kryt je taková, že už to potom blbne. Já osobně ani u sebe v O3 bezdrátově nenabíjím. A v O4 budu taky připojovat kabelem, protože to slabé nabíjení dohromady s odběrem větším, než to vůbec dokáže nabít, není úplně ok pro baterku.1 bod
-
Takže nový prestavovač v aute, všetko frčí ako má. Dokopy cca 3-4 hodiny čistej práce. Stratili sa aj príznaky ako škubnutie pri rozbehu, drsne podraďovanie a plapolavy voľnobeh. Momentálne je pri voľnobehu ručička ako pribitá a auto sa "skulturnilo" pri pomalej jazde.1 bod
-
1 bod
-
@Ravo ahoj, aby jsi nemusel zkoušet jiné VIN, tak tady máš přímý odkaz na stažení balíčku s mapami https://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/HIGH12_P310_EU_202245.zip mapy jsou pro MIB2/2.51 bod
-
Pro rozšíření počtu barev ambientního osvětlení ze základních 10 na 30 to lze i pomocí kódování: 09 Central Electrics - v Adaptacích najít Interior_light_hmi_config a u položek Hmi_ambient_colors_bitmask a Hmi_contour_colors_bitmask změnit hodnoty na 7FFFFFFF1 bod
-
1 bod
-
Tak volant vyměněn v rámci záruky už podruhé. Nyní bez problémů, vše funguje jak má. Tak snad to tak vydrží co nejdéle. Problém je definitivně v kapacitních čidlech ve volantu ať si říká kdo chce co chce.1 bod
-
Já se dočkal po cca 16 měsících, dnes po 1500km se mi svévolně restartoval infotaiment, jinak funguje vše suprově. Jen jsem teda ještě nerozchodil virtuální pedál, tak ten posoudit nemůžu :D1 bod
-
Ja som mal veľmi podobný, možno až totožný problém(tiež CFFB), pol roka som sa trápil, odťahovky keď auto zdochlo, výmena súčiastok a nakoniec to bola blbá kabeláž, alebo len kontakt do toho podávacieho čerpadla v nádrži (som to čerpadlo vymenil ako prvé a robilo to naďalej, tak tú kabeláž servisáci už ani neskúmali a hľadali chybu úplne v iných častiach auta) Vzal som auto k šikovnému autoelektrikárovi a prišiel na to. Skús aj ty. Veľa šťastia, viem ako to je neprijemné.1 bod
-
V současnosti bys Dlouhé stráně nepostavil - nikdy bys na to nedostal povolení. Dle mého názoru už u nás žádná hydro elektrárna podobného typu nevznikne. A o nějakých nových přehradách v nížinách mám také pochybnosti.1 bod
-
Ono když se oháníš tím že suroviny pro elektroauta těžíme v nestabilních nebo diktátorských režimech, tak to platí o fosilních palivech a převážně i o materiálu pro výrobu aut se spalovacím motorem. Absolutně ideální by bylo zachovat balanc, mezi všemi pohony. Dotovat rozumně z fosilních paliv elektro pohon a hlavně pohon na vodík a pod. Ono co si budem, elektrovozík o velikosti citigo, fabia s dojezdem 300km za cenu podobnou konvenčnímu pohonu... já bych si to koupil jako druhé auto na ježdění kolem komína. Přeci jen to hned topí, nemusí se to zahřívat a pod. Elektro auto má hodně výhod o proti spalováku, nicméně pořád je to doplňkový vůz. Problém je v tom, že je fuk jaký pohon si zvolíme pro auta, vždy budeme závislý na nestabilních regionech, ale když se nastaví mix všech pohonů, tak se riziko sníží. Na druhou stranu toto EU stále neřeší a řešit nebude, opět se vracíme k tomu že mobilita jednoduše nebude.1 bod
-
No to nestačí rámeček řadicí páky . Ještě se musí vyloupnout ten větší rámeček středové konzoly a pak se teprve dostaneš pod tlačítko. a taky ho vytlačíš zespodu nahoru. Umím i samostatně vyloupnou samotnou lištu s tlačítky ,ale to jde dost těžko. Tak aby se něco nepoškodilo proto ta postupná demontáž.1 bod
-
Co to znamená? A chci vidět, jak se dají kontrolovat vlastnosti systému, pokud nejsou splněny podmínky.1 bod
-
U nás ne , tak zbytečně nestraš 🙄 A co by na vypnutí start/stop jako měli kontrolovat ? Vždit si ho můžeš vypnout tlačítkem sám legálně ... 🙄1 bod
-
Nic nemusíš demontovat. Přepneš to do továrního modu. Ale já jsem se ještě nikdy nesetkal s tím, že by se na Emisích nebo STK o Start Stop zajímali.1 bod
-
Příště zkus nastartovat tak, že klíčem stiskneš startovací tlačítko - viz manuál k vozu.1 bod
-
Já jsem koupil v obchodě ACTION stěrače od Valeo za 150Kč a jsou 100% lepší než originál...:)-1 bodů
-
Ano, proto ze na dalnici casto jezdim kolem 160 km/h a olej 0w30 strasne se hreje pri teto rychlosti. U 5w30 je to trosku lip.-1 bodů
-
Mohl by mi prosím někdo zasvěcený vysvětlit potřebu narvat každou rádobyvtipnou větu do obrázku a okolo naházet spoustu smajlíku aby bylo všem jasné že jde o vtip? Děkuji.-1 bodů
-
To bude jenom zdání,že by se jeden olej hřál více😄navíc mezi nima není skoro žádný rozdíl.Olej při určitý teplotě ztrácí mazivost a ne že se více ohřívá.-1 bodů