Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/07/23 ve všech sekcích

  1. @lucky.jackAsi jsi kouzelnik. Budu rad za navod. Skoda Auto: Váš dotaz jsme předali ke konzultaci kolegům, kteří nás informovali, že infotainment BOLERO nepodporuje nahrávání jednotlivých log z USB/SD. Loga zmíněných stanic, databáze, kterou máte ve voze ještě nepodporuje, v nové databázi již budou obsažena. Kolegové pracují na nové funkcionalitě, které někdy v budoucnu umožní aktualizovat celou databázi log
    2 body
  2. A co takhle to nechat seřídit na regloskopu na počkání, nechával jsem to tak udělat při pravidelné výměně oleje a řekli si za seřízení jen 300 Kč. Za mě lepší možnost než s tím tři dny laborovat a zbytečně oslňovat ostatní. U f3 jsem žádné takové sklápění na nerovnostech nezaznamenal.
    2 body
  3. Na koho, nebo na co, tady po dvou letech od posledního příspěvku reaguješ, znalče?
    1 bod
  4. možná nemá typ na vzájemné propojení kamer a jen ji chce prostě napojit
    1 bod
  5. Platit se mi za ten článek nechce, ale dle mého názoru to tak brutálně ořízli hlavně z toho důvodu, aby se připravili na facelift. Odřízli asi nejméně časté motorizace, bych řekl, omezili i další možnosti konfigurace, aby mohli vyrábět co nejrychleji, dohnali tak celou výrobu a mohli začít "načisto" s faceliftem. Pouze má úvaha.
    1 bod
  6. Tady jde vidět ten dvojí pohled. Ty jsi třeba nasraný, že ti to (údajně) dodají až za 16 měsíců a já jsem rád, že mi to (údajně) dodají nakonec za 17 měsíců místo za 20 :D
    1 bod
  7. Jen takový dodatek ohledně druhu vstřikování a tím i potvrzení, že tato varianta motoru nemá nepřímý vstřik:
    1 bod
  8. Byl jsem ve dvou autorizovaných servisech - v obou výsledek, že světla jsou nastavená správně, přestože svítila strašně dolů. Tak jsem si nastavil sám a mám 4 roky klid.
    1 bod
  9. Protože nejdou, tak jednoduchý to je 🤣
    1 bod
  10. To po nějakých 230 000 km s Full LED neznám. Tam musíš mít něco špatně. Stejně tak sklápění při naložení funguje spolehlivě. Zazlobilo mi to jenom jednou a to u známého, kde jsem parkoval na poměrně prukém kopci a auto jsme naložili skoro na max (kufr). To světla svítily úplně blbě. Stačilo sjet na rovinku, znovu nastartovat a světla se srovnala.
    1 bod
  11. Jen takova zajimavost, objednany Style 1,5TSI, v lednu, pred zmenou ceniku, s puvodnim dodanim v cervenci 2023, vcera volali, ze se bude vyrabet uz ted, dodani na konci brezna/zacatek dubna.
    1 bod
  12. To, že se na to bude přecházet je informace přímo ze servisu. Takže si nemyslím, že je to úplně mimo. Uvidíme jak to půjde. Řekl bych, že od HW58 jsou si mnohem jistější a všechno, včetně updatů, funguje tak jak má.
    1 bod
  13. Jako držím ti palce a úpřímně přeju, abys auto v tomhle termínu skutečně dostal. Ale já jsem za ty už skoro dva roky čekání slyšel tolik termínů a ujištění, že....
    1 bod
  14. Tak přeju pevné nervy. To tady slyšelo hodně lidí a pak se většinou čeká 17-18 měsíců…
    1 bod
  15. Mám stejnou zkušenost - po hlášce slabá baterie jsem ji vyměnil a klíč nic. Postupoval jsem dle manuálu (spárování) to nefunguje. Ještě bych podotkl,že novou bat vozím preventivně ve všech autech,pro případ vybití.V dřívějšku jsem toto mnohokrát ocenil a i pomohl cizímu. A POZOR -pokud budete měnit bat a bude auto zamčené,tak mi nešlo mechanicky odemknout.Musel jsem ho odemknout DO náhradním klíčem...pak se dalo zamykat a odmykat mechanicky ("vybitým klíčem"). Vzal jsem tedy náhradní klíč,protože jsem měl několik dní do prohlídky. Při návštěvě servisu jsem podotkl,že po výměně bat. klíč nefunguje na dálku. Pánové...no to jste měli vidět ten pohled a reakci technika. "Taková banalita a vy si neporadíte???" Tak mu povídám,že za 30 let jsem už pár baterií vyměnil,ale tohle se mi ještě nestalo. POZOR - o spárování,které nabízí návod NEMĚL ani páru. Závěr byl takový,že jsem si dle servisu vlastní vinou zablokoval klíč,přičemž jsem musel doručit do servisu všechny 3 klíče,aby mi je spárovaly pod stejným kodem. Nedokážu si představit,že by se mi to stalo někde v tramtárii. Samozřejmě,že všechny nové baterie jsem změřil a napětí bylo v pořádku.
    1 bod
  16. Ina znacka - podobny problem. Pri SW update, ak sa sekne update pocas priebehu aktualizacie, ze zamrzne, alebo spadne pomoze az vymena HW. Myslim, ze to neni len problem skody.
    1 bod
  17. No, mně celkem brzy v Rakousku blikli na omezení - bylo 80 a já klasicky jako v česku prostě pustil plyn a dojížděl. No a hned za značkou 80 byl radar a ve tmě "blik, blik" :D 50 € za 88 km/h. Takže jsem pak měl zadnici staženou a jel fakt podle předpisů a jeli jsme přes noc, takže nebyl skoro žádný provoz. A neříkám, to byla cesta k moři, takže se jelo víc dolů, zpátky jsme to vzali přes Brenner, Innsbruck a Mnichov (německé dálnice jsem využil a 200 jel, když to šlo) a doma to pak bylo tuším 6,4, což je vlastně taky celkem služný vzhledem k tomu stoupání :) Ono celkově, zpátky byl po Itálii hustý provoz a trasa, která podle mapy měla být na 4 hodiny, jsme jeli 7.
    1 bod
  18. Návod na ovládanie a ukážka možností navigácie Columbus. Pokiaľ je niečo nesprávne, pripomienky sú vždy vítané.
    1 bod
  19. @Nicon Zásadní jsou max. rozměry a na mé fotce vidíš Hakr Magic line 400. 199cm x 74cm x 42cm. Nějakých 210cm by snad ještě šlo, ale pak už je to o výhledu a hlavně i špatném rozložení váhy.
    1 bod
  20. Vzhľadom na to, že nový Superb sá ma robiť v Bratislave, mohli by ešte pár rokov vyrábať Superb Tour. 😊
    1 bod
  21. Tak už se po MB prohánějí facelifty.
    1 bod
  22. Ja mel toto + vymema dveri. Cena lehce pres 70T bez DPH. Prah se menil komplet + lak.
    1 bod
  23. Ja som mal niečo podobné na rapide, kde som pri prvom prezúvaní zle nasadil zdvihák. Deformované som to mal pri každom kolese, aj keď je pravda, že nie až tak výrazne. Ja som si to ani nevšimol, všimla si to žena, bolo to jej auto. Mňa oprava stála 300 eur, ale robil som to u súkromníka a nie v oficiálnom servise.
    1 bod
  24. Tak jsem také přemýšlel, proč se mi do nádrže vejde 70 litrů benzínu, když je psaných 66l. Našel jsem šikovnou tabulku, která to vysvětluje a obsahuje spoustu dalších užitečných informací (v němčině). Teď už vím, že těch 70 litrů je u mé motorizace správně. TechnischeDaten_SUPERB_Limousine_2021.pdf
    1 bod
  25. Jen pro upřesnění - podle ETKY pro novější motory od 24.10.2011 (tady z mě neznámého důvodu nesedí datum s tím, které škodovka uvádí v tom TPI -18.6.2011) ani opravná sada neexistuje, řetěz G a napínák D jsou k dispozici samostatně.
    1 bod
  26. Toto nemá zmysel, iba ďalšie vlákno o tom istom, kde sa sťažujú tí istý ľudia. Chápem, že ich to serie, ale už mi to tu pripadá ako v škôlke. Zamknite to. P.s.: Mám najazdených 29300 km, a reťaz mám zatiaľ pôvodnú. Motor vyrobený po 18.6.2011, takže problém vyzerá byť vyriešený.
    -1 bodů
  27. Uz to tu pisal Pawouk, ze podla ETKY je opravna sada iba pre motory vyrobene do 18.6.2011 retaz K napinak B. Po tomto datume zrejme doslo k uprave tam je ina retaz G napinak D. Zamenitelne to asi nie je a vyzera to tak ze opravne sady stoja za hovno.
    -1 bodů
  28. To važne? Cez 200 ludi sa na to pozrie a nikto nič... Prejdem cele forum neviem čo to može byť... Na niektorých temach su taky "odborníci" a tu neviem nik ani napisať. ACH JAJ... Je to strašne, tato dnešna doba, veľmi smutne.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...