Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. los pakos

    los pakos

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      795


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      15 188


  3. suri.

    suri.

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      3 382


  4. Popu

    Popu

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      9 422


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 13.3.2019 ve všech sekcích

  1. Koupit si malé auto a mít dítě ?. RZ zakryta, nijak extra nezabezpečeno ?.
    2 body
  2. Motor 2.0 TDI EA288 Evo.pdf
    1 bod
  3. To chapem,anglicky rozumiem,ale vidim tam Audi Q3 1,5TSI S TRONIC,tak co to ma spolocne s touto temou Superb a aj v inych temach Skoda modelov?Mozno to tam robi ozaj prevodovka,mozno je to vadny uplne kus auta,mozno to spravilo iba v tom jeho momente,teste,tak fakt nechapem suvis v tejto teme.Sme zatial dvaja realne,co mame v Superbe 1,5 tsi s dsg,moja L&K jeden Sportline a ani jednemu sa zatial nic podobne z Vasho strasenia a posmeskovania nedeje. Ja beriem urcity prinos takychto debat,ale naco celoplosne a po vsetkych temach,kde sa 1,5 tsi co i len na momentu ukaze.
    1 bod
  4. Nic nového. Muselo by se otestovat vstřiky a podobně. Další mechanik mi řekl, ať neřeším blbosti, že to jede výborně. Teď jak se oteplilo, tak ty zvuky jsou skoro neslyšitelné.
    1 bod
  5. no pri výmene brzd sa čistí náboj na čistý kov , vyčistiť "vedenie" dostičiek , proste to miesto kde sa pohybujú a namazať predpísanými mazadlami dle chuti a skúseností ... osobne používam originálny tuk G000650 ale je poriadne drahý , v práci konkrétne Makra Kera brake ale je to jedno , robí to každý výrobca chémie pre automotive , niektoré sú lepšie niektoré horšie ... Takisto mažem vodítka brzd - na OIII sa to týka len malých predných brzd lítiovou vazelínou v originále /aby neleptala gumu/
    1 bod
  6. To Audi opravdu přehání, motor jako z Wartburgu a cena jak za Ameriku s pořádným motorem. V této cenové kategorii okolo milionu jsou již zcela jiná auta.
    1 bod
  7. no vcera jsem v AS zaslechl po me narazce, ze jsem to stihl a moje auto uz bych si nekoupil. Ze chybeji motory VW a tak sebral cast alokace skodovce. Coz by davalo logiku v tom, ze moc cechu si 81kW s DSG nekoupi a tak pokryji ten alokovany vypadek.
    1 bod
  8. Zkušenost jednoho zákazníka z Autosport Kučera v Liberci..olej samozřejmě neberou a jejich běžná cena oleje LL 5w-30 neuvěřitelných cca 1.000,-/litr,ale dostal krásnou slevu za to, že tam měl známého 25%, takže ho litr vyšel jen na cca 800,- ? ..to je smutný rekord, nejdažšší do té doby jsem zatím viděl bylo cca 850,-/litr..
    1 bod
  9. Na dvojkový octě jsem dával zelenou od Milotecu a vydržela neskutečně dlouho, než se obouchala od kamínků.
    1 bod
  10. Tak určitě, zřejmě nepotřebuji úplně sportovní pneu, ale s průměrem se rozhodně nespokojím, přeci jen je pneumatika to jediné co mě bude držet na silnici.
    1 bod
  11. Redukce komplexity. Když budu brát standardní nabídku. V první generaci bylo po faceliftu k dispozici pět benzinových a tři naftové motory. 1.2HTP v technicky rozdílných variantách, 1.4/16V ve dvou variantách (co si pamatuju, taky rozdílných) a dvoulitr. U nafty to byly dvě výkonové varianty 1.4TDI a 1.9TDI. Automat u 55kW benzimu. Ve druhé generaci bylo o jeden benzinový motor míň. HTP se technicky sjednotilo a komplexita spočívala v jiné ŘJ. Jedna varianta 1.4 a jedna varianta 1.6. Nafta 3x 1.6TDI (nepamatuju si, do jaké míry a jestli vůbec se lišily). DSG u 77kW benzinu. V aktuální konstelaci tady máme dvě výkonové varianty následníka HTP. Dále dvě výkonové varianty 1.0TSI. Které se pokud se nemýlím lišily jinou převodovkou a mapou v ŘJ. Nafta vůbec žádná. Automat k 81kW benzinu. Jestli Škoda nechce z taktických důvodů FIII s tím motorem nabízet, ok. Můžou za tím být současné extrémní dodací lhůty a preference produkce Scaly/Kamýka. Může za tím být snaha přinutit zájemce když už, tak přihodit drobných 1 400EUR za automat, ok. Ale proboha, ať si pan Vlček nevymýšlí redukce komplexity. Vždyť se Fabia montuje se dvěma motory s pěti variantami převodovek/výkonů. Chápu, že teď bude muset měřit kde co. P.S. zástavbovost pod 10% může být 9%. A to není nic špatného.
    1 bod
  12. Nespolehlivost baterií moderních aut: Jak je to ve skutečnosti s jejich výdrží?
    1 bod
  13. To bych chápal, ale proč potom jinde "ve světe" je 1.0 TSI s manuálem dostupné v konfigurátoru a cenících? Např aktuální ceník pro Polsko a modelový rok 2019 https://az749841.vo.msecnd.net/sitesplpl/alv1/dd86f334-8a05-4bb8-9d59-42828305672b/cennik_fabia_rok_produkcji_2019.124e0455f4aa3c3d4d0d2870432dd5fa.pdf nebo: http://cc-cloud.skoda-auto.com/CHE/CHE/de-ch/NJ5/62519#!cc-instance=CHE&cc-salesprogram=CHE&cc-culture=de-ch&cc-model=NJ5&cc-carline=62519&cc-equipment=&cc-motor=194608&cc-color=K4K4&cc-interior=BL&cc-packages=&cc-view=step2&cc-configurationId=0&cc-viewstate={"lastConfigurationHash"%3A"4_M4_BL_K4K4_"} nebo DE http://cc-cloud.skoda-auto.com/deu/deu/de-de/nj5/62519#!cc-instance=DEU&cc-salesprogram=DEU&cc-culture=de-de&cc-model=NJ5&cc-carline=62519&cc-equipment=&cc-motor=193467&cc-color=2Y2Y&cc-interior=BL&cc-packages=&cc-view=step2&cc-configurationId=0&cc-viewstate={"accessoriesItems"%3A[]%2C"selectedAccessories"%3A[]%2C"lastConfigurationHash"%3A"4_M4_BL_2Y2Y_"} A to jsem nějak "extra nehledal".
    1 bod
  14. Chtějí tvrdit že se 81kW v manuálu prodávala málo? Resp. měla ještě menší prodeje než DSG?
    1 bod
  15. Tak v podstatě DSG dělá vše pro to aby dodržela pro mnohé to nesmyslné kecání co mám mít zrovna zařazeno ? Proto bych to s manuálem nemotal.
    1 bod
  16. Hlavne mi to prijde nebezpecny. Slapnu na plyn a pocitam, ze jedu. Ne, ze budu cekat, nez se auto rozhoupa... Takovy najezd na hlavni do vyhlidnute mezery, musi s timhle byt adrenalinova ruleta.
    1 bod
  17. Ale můžeš ho tam dát sám , žádný problém to není.
    1 bod
  18. Bavíme sa o benziňáku ? na tých novších je z výroby klasický vypušták s krúžkom v kope N 90813202 , to je ten dlhší , ELSA píše pri výmene oleja prvýkrát ho zahodiť , použiť krátky vypušťák bez intergrovanej podložky a samostatnú podložku , pri ďalšej výmene meniť už len podložku ... Toľko oficiálne info . Ak tam dáš nazad ten pôvodný dlhý vypušťák tak sa tomu nestane samozrejme nič a pre mňa je to aj lepšie riešenie - dlhší závit , cenový rozdiel žiadny a vymením ho vždy ... jediné kde poznať výmenu oleja je plechová vaňa , tam býva vypušták zalakovaný načierno a väčšinou na 18 kľúč , nové už sú na 19
    1 bod
  19. měl jsem stejný užší výběr jako @stanmar a nakonec jsem vybral: GoodYear Eagle F1 Asymmetric 3 Nemohu si stěžovat a hodnotím je jako lepší volbu než původní Continental PremiumContact 6
    1 bod
  20. Ad spojovací Praha, také může být vlastní olej a ještě se osobně mužete dívat jak Vám ho vymění.
    1 bod
  21. Ahoj, objednal, zřejmě jsou i funkční, ale po montáži na Karoqa se tlakem zavřeného tlumiče (tzn. při zavření kapoty) napíná i pant kapoty, takže se pak zvenku otevře spára mezi kapotou a blatníkem. Okamžitě to šlo ven a už to nechci ani vidět, radši tam bude klacek :-) . Vzpěry použiji, ale ne do auta ...
    1 bod
  22. Zkusenost je takova, ze SSS je deaktivovany, predpokladam, ze rekuperace take, ale nemam to jak merit. Je to Yeti MR 2017. Poradil mi to manik, co delal drive dealera u Skody, nyni se stara o vozovy park jedne stavebni firmy a u vsech Skodovek s SSS to maji takhle vypnute, maji tam tedy hlavne naftaky Octavie. Vzhledem k tomu, jak ma Skoda SSS propojene s rekuperaci energie, tak jsem presvedcen, ze jsem tim vypnul oboje.
    1 bod
  23. Jak jsem psal, lepení "samo domo" se povedlo, první strana, kterou jsem lepil, úplně nesedí obě lišty výškově (v místě, kde se "spojují" - mezi dveřmi - je jedna asi o 1-2 mm níže). Viděl jsem ale i originálně lepené z výroby na jiném Superbu a i zde byla jedna strana mírně posunutá (stejně jako mám já), ale to může být dáno i tím, že si dveře různě "sedají" případně byly dveře sundávané, upravované nebo nastavované. Moje rady: Nelepit podle rozměrů, které jsou v návodu, lepit podle hran na dveřích a vzájemné pozice lišt - nemá smysl řešit výšku dle návodu, když hrany na dveřích jasně udávají pozici lišt. Nechal jsem od hrany asi 5-10 mm mezeru, aby lišta nebyla naplácnutá hned na hraně. Pokud se bojíte, udělejte si lakýrnickou páskou linku. V místě, kde na sebe navazují přední a zadní dveře, by správně měla přední lišta mírně přesahovat a zadní naopak. Budete mít jistotu, že zadní nebude drhnout o přední dveře při otevírání (to by se stát nemělo tak jako tak, mezera je tam dost velká, ale přesto se radši ujistit), a zároveň díky hranám lišt dosáhnete kýženého efektu, že na sebe lišty navazují (obě jsou adekvátně seříznuté). To je vše. Zatím nemám lepší fotku, ale je to i s chromem na ostřikovačích:
    1 bod
  24. Dakujem za dalsi pokus opat zaktualizovalo ale nic sa nedeje ... je este niekto s 2014 komu to nefunguje odblokovat? Vsimol som si neviem ci to robilo aj pred tym ze ked dam navigaciu tak mi hodi obraz zakazdym z velkej vysky a vzdy si musim prizoomnut
    1 bod
  25. Užívejte si tento pohodlný odemknuti a startu, nepremyslejte o zlodejich. Nová auta jsou pojištěna a 4 roky stare mrchy nikdo s drahou rusickou krást nebude. Tyto paranoidní nesmysly se řešily i před 12 lety,kdyz sem kupoval Renault Espace s Kessy ovládáním odemknuti a startu. Všichni mi radili Tohle s kartou ti někdo ukradne není nad klasickém klíček. (U Skodovek byl v te době vrcholem sklopný klíček) Nikdo mi ho neukradnul(kdo by kradl Renault) Jak mi říkal kamarad z kriminálky,kdyz si zloděj profík vyhlídce auto tak s nim odjede,at je zabezpečeno jakkoli. Nov
    -1 bodů
  26. Dle představ výrobce má auto životnost 4 roky! Pak jej máte dat sesrotovat a koupit nové s ještě více ekoku*vitky. Mám li auto na delší dobu tak co nejdříve po koupi deaktivace S/S a pořešit rekuperaci.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...