Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      8 832


  2. Saty

    Saty

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      290


  3. M Zoul

    M Zoul

    Facebook Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      465


  4. Jan R.

    Jan R.

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      7 288


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 26.11.2019 ve všech sekcích

  1. Omlouvám se za OT, ale za někým takovým radost jet, hlavně že to jede za 4,5... [emoji849]
    6 bodů
  2. Částečný konfigurátor 15 barev , 13 kol Maple a Bragy se mi líbí https://skodavisualizer.blob.core.windows.net/application/index.htm?playerconfig=https%3A%2F%2Fskodavisualizer.blob.core.windows.net%2Fv2player1%2Fdefault%2FData.js&carconfig=https%3A%2F%2Fskodavisualizer.blob.core.windows.net%2Fv2model7%2Fdefault%2FData.js&fbclid=IwAR0vMNOuXgEoNhqc-BZPOq_OoVqZRKnF4LhUHCMnwlZf0gKALTbJ9osxeU4 Vygooglil jsem pár fotek prototypu iV 3.ramenný ,, normální '' volant
    2 body
  3. Po pul roce trapeni se s Waze pres Android auto jsem dostal sluzebni Iphone a uz si nepripadam jako beta tester. Waze je pres Carplay na iphonu stabilni a nezacne se pri dlouhe navigaci zasekavat jako se mi to stavalo na Galaxy S9. Zajimave je, ze Carplay i Android auto obcas trpi na stejnou chybu a to, ze obcas nejde zvuk a je potreba telefon odpojit a pripojit, aby zvuk sel - zrejme nejaka chyba u skodovky.
    2 body
  4. V OVExu vidí aktuálně většina prodejců kulový a když už, tak se na ty ceny nedá spolehnout. Navíc tam ani nejsou všechny. Počkejme si "pár hodin" a všechno bude. :-)
    2 body
  5. Ahoj lidi, docela vazne uvazuju o koupi Scaly, ktera se zene dost libi. Mam jednu zamluvenou, ktera ma najeto pouze 180km, ale vrta mi hlavou jedna vec. Prodejce tvrdi, ze auto nema tovarni zaruku. Udajne je to auto z Mlade Boleslavi, ktere se vystavovalo apod. a na tohle VIN se navztahuje zaruka. Neoficialne jsem se dozvedel, ze udajne tam bylo meneno neco kolem toho systemu s mocovinou?!? Nesetkal jste se s tim uz nekdo? 1 znamy rikal, ze tohle obcas delaji o testovacich vozu, kde se auto testuje do extremu (okruhy, vysoke otacky apod. ) Zaruka se da vyresit treti stranou, ale prijde mi to dost divne nebo i riskantni .... Dekuji za kazdou radu/konstruktivni nazor. Hledal jsem na netu, ale niceho jsem se nedopatral zatim. FL
    1 bod
  6. No tak po dlouhém uvažování , jsem udělal změnu a do 1,5TSI nejdeme. I když už jsem byl rozhodnutý pro tento motor, rozhodl jsem se nakonec,že objednáme 1,0TSI 85KW. Prostě jsem začal více přemýšlet, schánět informace o motoru 1,5TSI a myslím si, že to, že motor cukal byl spíše začátek problémů který ten motor může mít. Už dnes prosakují informace o problémech s časováním rozvodů, carbonem, konstrukce pístu apod. A i v servisech neví jak to budou jednou seřizovat apod. jelikož je to konstrukčně složitý motor .Možná za rok, dva až to bude vychytané konstrukčně jako dříve u 1,2TSI tak se pozná. .Ať si kdo chce píše, prostě po určitých zkušenostech si říkám, že ta 1,0TSI jezdí dobře a i ten výkon se tam najde a zatím ani v servisech s tímto motorem problémy nejsou. Jak jsem již psal ani v 5ti lidech jsem nepoznal, že by měl motor málo výkonu a nějak ze zadýchával a to ani v kopcích. Takže raději ty peníze dám do něčeho jiného. Zítra jedem konfiguraci ještě upravit a pak už jen čekat až bude. Jedině o čem ještě přemýšlím jestli tam nechat dát ostřikovače světel nebo ne.
    1 bod
  7. Ty dálky i stěrače jdou pochopit. Pokud je na dálku odpružená poloha, tak se resetují páč se vypla bcm. Bez odpružené sviti. Stěrače jsou stejně tak dány polohou, tedy dělají co po nich chceme.
    1 bod
  8. Tak mi zustala po servisu v aute flashka "asi s aktualizaci infotaimentu", nekdo muze vyzkouset MEN3_EU_SK370_P9305P.rar
    1 bod
  9. Hele nevim. Proste SD i microSD v redukci. 16 nebo 64gb. Jako flash na MP3 v pohode. Format at na FAT32, NTFS nebo exFAT. Ale mozna jsem delal neco spatne - i kdyz tady asi neni moc co :)
    1 bod
  10. 1U9 863 348 A https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/1u9864453-prichytka-skoda-34649.html
    1 bod
  11. 80% bugov Waze sa da vyriešiť kúpou iPhonu [emoji3]
    1 bod
  12. @lumirnavrat Tady nejde o řazení, sám přiznává, že v některých situacích je brzdou provozu, na to jsme reagoval...
    1 bod
  13. teb druhý znám , ale ten první to je pecka
    1 bod
  14. Díííky všem zúčastněným na mé výměně! POVEDLO SE!!!! Nakonec jsem šel cestou, jak psal naposled MAKEL, tj. nacvaknout odrazky, pak zobáčky brousit, co to jde, aby ještě držely odrazky v liště. Nakonec nasunout a dorazit celou lištu. Pro další, kteří budou mít obavy, posílám pár fotek... 1. demontáž původní lišty : Háček z gumicuku strčit od dirky na kraji a nebát se a zatáhnout směrem od kufru směrem ven, ne nahoru 2. Po nacvaknutí odrazek do lišty zůstanou krajní packy bez broušení, je tam pro ně místo 3. Všechny ostatní packy zbrousit, co to půjde (hobby bruska posloužila výtečně) 4. Mezi bočními a novými odrazkami zůstane malá mezera, ale nic hrozného 5. Narazit lištu a je hotovo. Ještě jednou díky moc za všechny tipy a nápovědy.. P.S. Pokud bude někdo chtít fotky ve vyšším rozlišení, napište SZ, pošlu.
    1 bod
  15. Učitel chemie: "Řekněte mi nějaké dráždidlo." Honzík: "Dým z cigaret." Učitel: "Výborně." Pepíček: "Prosím, vagína." Učitel se naštve, napíše Pepíčkovi poznámku a umravní ho. Další den, opět chemie, Pepíček ale sedí až úplně v zadní lavici. Učitel: "Ale, Pepíčku, proč sedíš úplně vzadu?" Pepíček: "Otec mi říkal, že jestli pro vás není píča dostatečně velké dráždidlo, tak jste buzerant a mám se od vás držet co nejdál!" -------------------------------------------- V Brně na Zelňáku pije chlápek vodu z kašny. Přijde k němu Brňák a povídá: „Téé, káámo, nechlemtéé tu vasrovku z tej atajnkaserny. Blejó do teho zkalené machři a chčijó do teho morgoši!" Chlápek se otočí: „Hele pane, já vám vůbec nerozumím, já jsem z Prahy." „Jo, povídal jsem, voda je dobrá, ale studená, tak pijte pomalu, ať se nenachladíte."
    1 bod
  16. osobne mi to z me strany prijde jednodussi nez skakat stupen po stupni.:) pri prudsim rozjezdu vytocim napr. pri 3 na cca 80 a pak klidne hodim 5 (tj. neco jako 3000->2000otacek motoru). nez co cca 2az5 sek. skatat 3, 4,5. Nekdy to vytahnu treba az k 90 a pak dam rovnou 6. stejne tak podrazuji dolu z 6 na 4/3 treba pred kruhacem apod. podle toho aby to neskublo pri pusteni spojky. Napr konec rudne odbocka do radvanic. nejprve pustim plyn, necham klesnout otacky a pak pred zatackou tam dam 4. jinymi slovy, radim tak aby motor po pusteni spojky nekopal a pri akceleraci to bylo nad 2. jinak udrzovaci lechtani plynu neco mezi 1500-2000. vysledek je dlouhodoba po 20000 nekde kolem 5.7
    1 bod
  17. No jo,poved se motor,ted naprd svetla...vratit???
    1 bod
  18. diky chlapi, cena zajimava je. v podstate jsem to spocital (konfigurator) na 200000 "sleva" .... ale zustatkova hodnota pri prodeji je urcite taky dulezita .... jj, treti strana urcite neresi veci kolem multimedia, sw apod .... alespon co jsem vycetl .... mam o cem premyslet :-O problem je ze me tlaci cas ..... jeste jednou diky ...
    1 bod
  19. 1. Ak sa nic nezmenilo, je nutny mechanicky zasah a pridat LED diodu, riesili sme to na F3 2. + 4. Nutna kamera. Myslim ze staci ta pre Lane assist ak je v aute 3. Od neviem ktoreho MR to myslim neslo ani na inych koncernovych autach kvoli bezpecnosti. Mozno to uz zmenili, nechcem stresovat
    1 bod
  20. Nameral som cca 34 mm, ale je to pripravok z Alli , ktorý som musel doupraviť, ale účel plní. Viď obrazok. Chcel som ti odpovedať už včera , ale hold povinnosti nedovolili.
    1 bod
  21. Superb to může mít jinak, ale např. Fabia MR2020 vyhřívání trysek ostřikovačů sepne spolu s vyhříváním zrcátek.
    1 bod
  22. @Yogg prodejci žádné ceníky nemají
    1 bod
  23. @Lukecko je dalším, snad spokojeným klubákem. Řešili jsme pojistku na jeho zánovní OIII 1.5 TSI ve variantě POV 100/100 mil Kč + Allrisk HAV 5% min. 5000Kč. Společně se nám podařilo stlačit pojistné na příjemnou částku. Děkuji ?
    1 bod
  24. Nove vydani slabikare pro prvni tridu... Ema ma maso... a podobne jiz nevyhovuje a bude nahrazeno. Ema ma burku. Tata je mama. Mohamed je tu doma. Greta ma pravdu.
    1 bod
  25. jak říká můj kolega, dvojnásobná útrata, poloviční zábava
    1 bod
  26. Tak si odpovím sám. :) Podle schémat zapojení by to měla být LED žárovka osvětlení odkládací přihrádky.. a já si říkal, že to nesvítí. Dneska si to raději sám zase zapojím.
    1 bod
  27. Panove, rovnez mockrat dekuji :) Timto Vas chci pozvat na dalsi letosni sraz ktery se bude konat v prijemnem prostredi restaurace Gutska Bašta dne 15.12.2019 v 14:00 plus minus D1 :D . Tesim se na Vas. V pripade ze bude nasnezeno, sane z sebou. 1. Jozzi 2. Ondra 16v 3. Pawouk 4. stanmar 5. filippatrik 6. Jan R. 7. filippatrik 8. Barenasparena 9. mičurin 10. Luky_Kuky 11.Tomuś 12. Jurek 13. Skodzinek
    1 bod
  28. Já tam žádnou sponku kromě toho černýho kolíčku nemám. Ale asi na mé Combi je to uchycení jiné. @Martabteď u nás opravovali silnici způsobem že vysypou 3 tatrovky strusky na silnic a jedou do číči. Zrovna když jsem přezouval na zimu, takže jsem si tak mohl potvrdit, že proti tomu štěrku to má opravdu význam. Bez zástěrek mě skřípou zuby jak se ozývají kamínky i na dveřích, s nimi absolutně minimálně.
    1 bod
  29. Dovoluji si reagovat na debatu ohledně natankovaného množství paliva O2 vs O3. Jak zde již padlo, O3 má o 5litrů menší nádrž. Ale taky má o 6, nebo 8litrů (nepamatuji si to číslo, ale koho to zajímá, mohu dohledat) větší tzv. nevyčerpatelné množství. Proto je běžné,, že kdo přesedlal z O2 na O3, tak zpravidla tankuje o 10litrů paliva méně u O3, než O2, při zachování stejného dojezdu. U O3 došlo ke změně vyhodnocení rezervního stavu paliva. A je to proto, že spoutsy lidí jezdilo až nadoraz a občas došlo k úplnému vyčerpání nádrže, nebo nasátí kontaminovaných zbytků paliva, zkondezované vody atd. A s tím se pojí zvýšené náklady na opravy, protože se zákazníkovi nedá dokázat, že čerpadlo přidřel úplným vyčerpáním paliva, nebo nasátím kondenzátu. Staré motory si s tím poradily, ale ty nové s tím mohou mít problém. Zejména commonraily se mohou zavzdušnit a špatně znovu nasávají palivo. A když budete startovat do nasátí paliva, tak poběží čerpadlo naprázdno bez mazání, vznikají drobné šponky, atd. A to je důvod, proč celý koncern zvýšil množství paliva, které v nádrži zůstane ve chvíli, kdy máte dojezd nula. To vyhodnocení stavu paliva se dá upravit v panelu přístrojů změnou kalibrační konstanty pro palivoměr. Na různých fórech se to probírá, takže stačí googlit, nebo specialisti z tohoto webu to určitě znají a úpravy dělají..... Ale je třeba pak mít na mysli, že nesmíte spoléhat na to, že při dojezdu nula ještě dojedete několik desítek KM, jako doposud. To si pak můžete zadělat na problém, když to vyjedete úplně všechno. Snad neopakuji informaci, která už tu možná je. Pokud ano, pak se omlouvám za zbytečné řádky. ...... taky mně tenhle "pokrok" zpět štve, ale to je asi vše, co s tím nadělám.
    1 bod
  30. Loketní opěrka pro mě byla u auta podmínka při konfiguraci, znám taky lidi, kteří ji ale nesnesou a do auta by si ji nikdy nedali. Je to opravdu individuální.
    1 bod
  31. mno na starem supovi jsem s tim zahejbal. spis si myslim ze mam asi neco s kabelem.
    1 bod
  32. A co tam chcete zabehavat? Pneumatiky? Tie 3 piesty velky odpor nekladu, na miesto oleja je tam mastna voda, a kruzky maju vole jak na motore po 100tkm. Motor bol konstruovany na minimalne straty trienim. Tak ze o nejakom zabehu hovorit neda. O znizeni spotreby uz vobec. Ta klesne preto ze to prestanete drzat na 2000ot,a budete vyuzivat motor pod 2000ot.
    -1 bodů
  33. Ceníky nemají, ale pokud vím tak jsou ceny v Ovexu.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...