Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Martab

    Martab

    Uživatel


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      8 829


  2. miklisek

    miklisek

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      5 764


  3. DušanV

    DušanV

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      2 591


  4. epo

    epo

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      2 075


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12.7.2020 ve všech sekcích

  1. Pokud to jen vyleští a nedá se na to ochrana, plast velmi rychle zkřehne a zmatní.
    3 body
  2. Ok Martab, než jsi mi odpověděl, tak jsem si to našel a opravil i v mém předchozím příspěvku, takže chápu. Jak jsem psal, i v případě poruchy auta a rozsvícení popisovaných kontrolek můžeš dojet s opatrností do servisu, takže tomprazak pravděpodobně nic neporušil a tak nechť se Škodovka snaží. No a kdo bude odpovědný ze servisů, tak to ať si určí Škodovka sama, hlavně ať to tompražákovi uzná.
    2 body
  3. CESKY, SLOVENSKY, MONGOLSKY ALE AJ HAWAJSKYPREKLAD JE TU https://lmgtfy.com/?q=jak+pouzit+google+prekladac
    2 body
  4. Jenže já nevím jaký. Jestli VW 502, VW 504 nebo VW 508. Četl jsem tady na fóru že dávají asi VW 508. Odesláno z mého Pixel 2 XL pomocí Tapatalk
    1 bod
  5. Manuál mladého karoqmana strana 265: "Motor má v závislosti na způsobu jízdy a provozních podmínkách určitou spotřebu oleje (až 0,5 l/1 000 km). Během prvních 5 000 km může být spotřeba vyšší"... Takže jsi ujel docela hodně :-) Ale teď vážně ... normální to je ... auto jde z výroby s minimálními provozními náplněmi ... bo šetřit se musí. Některé autorizované servisy při předprodejním servisu dolijí půl litru oleje, aby byl na horní rysce a vydržel do servisní prohlídky (aby měli klid od prudících zákazníků ... auta sice mají prodloužený servisní interval, ale oleje z výroby je tam na 15000 km. Jak je na tom můj klokan nevím, zatím je klid, asi 19000 km, Předchozí yeti si o dolití řekl v 25000 km, každopádně lahev oleje preventivně k kufru vozím a s dolitím počítám ... i když nyní mám jiného prodejce, tak třeba dolil oleje více a do servisky vydržím :-)
    1 bod
  6. V prípade TDI RS to nezmysel podľa mna nieje akurát ten názov by mal byť skôr Sportline alebo také niečo. Vzhľad by mohol kľudne aj zostať len ten názov by mal byť umiernenejší. Škoda, že pri benzinovej verzi znova nieje 4x4 kľudne aj s Automatom nech je. Podľa toho čo som sa dočítal tak TSI a iV verzia by mala ísť do výroby už teraz niekedy. To sa dá niekde akože objednať už ?
    1 bod
  7. Ani velmi nie, otazka je ci si mal na zaciatku na max. Napln by mala vydrzat do servisnej prehliadky.... Ale kedze emisie su na prvom mieste, tak motory olej zrat musia.
    1 bod
  8. Zdravíčko, nemám fotku, ale snad to nebude tak vadit :D Tento týden 2x zhruba 600 km na Slovensko a zpět (Kladno - Tatranská Štrba), průměrná rychlost kolem 90 km/h za krásných 6.7 litru. Jeli jsme ve třech s plně naloženým kufrem. Maximální spokojenost! :)
    1 bod
  9. Ok, hlavně si nemaž emailovou komunikaci pro případný spor atp. Ona ta infolinka s prvním kontaktem se ozve vždy celkem brzo, další komunikace od nich může popř. pokračovat i po pár dnech, tak se nediv, pokud Ti třeba v pondělí ještě nikdo nebude volat, nebo psát. Ale u větších průserů se ozývají celkem rychle, což asi bude i tvůj případ.
    1 bod
  10. O co se vlastně přete? V návodu k obsluze je přeci jasně psáno, že pokud Ti bude svítit kontrolka EPC , nebo kontrolka tzv. grilované kuře, popř. obě dvě dohromady, tak můžeš dojet opatrně do nejbližšího autorizovaného servisu a nikde není psáno, kolik km při tom můžeš max. najet, nebo, že musíš si vyprosit svolení k jízdě třeba tou asistenční službou servisu. Motor Ti stejně spadne do tzv. nouzového režimu se sníženým výkonem. Pokud po cestě docházelo k nějakým vícečetným samozápalům, tak jako případný laik stejně nevíš o čem je řeč a tak pokud to nějak jede (třeba i s tím kraválem a skákáním) a nemáš to nikde doslovně zakázáno, tak to je na fabriku. Jiná věc je samozřejmě u poučeného a aspoň trochu technicky znalého řidiče, který raději s tím nepojede, ale když to není zakázané tak, co? Pokud bude mít fabrika jiný názor, tak Ti to musí nějak zdůvodnit a dokázat, žes neměl jezdit, když Ti to nikde dopředu nezakázala. Vezmeme-li si nějakou nepoučenou a mladou holčinu, co absolutně nemá šajnu o technice a má dodržené všechny předepsané servisní věci a takhle ji tzv. začne blbnout motor. Následně si otevře Návod k obsluze, kde si přečte, že i když ji svítí ty kontrolky, ale auto jede i když blbě, tak může do nejbližšího servisu dojet. Mezitím může dojí x-krát k LSPI, ale ona nic neporušila a ani neví, že si popř. takhle ničí svůj motor. Když si fabrika tak věří na svoje motory, že i s rozsvícenými kontrolkami můžeš opatrně jet, tak ať tedy opravuje a platí v záruce na svoje náklady. S nikým bych se moc nebavil, tady jde o velké částky za motor, šel bych v tomto případě klidně i přes právníka. Samozřejmě pokud je do mrtě všechno pravda, co tady napsal tomprazak.
    1 bod
  11. Mam to pres rok a v pohode jen kdyz stojis a chces nastartovat po 3min. Tak musis tuknut do klicu...aspon vis ze ro funguje
    1 bod
  12. vypnuto :), ja mam tlacitko 1, zena 2, trojka je masaz :) Za mne tak zbytecnost pri sdileni auta 2 osobami v pomeru 95/5
    1 bod
  13. Díky budu průběžně psát co a jak třeba to pak také někomu pomůže. Zatím jsem psal na messenger Škodovky a poslal email na infoline@skoda-auto.cz a budu volat zítra na tu jejích info linku
    1 bod
  14. @tomprazak upřímně to tobě (nebo aspoň mě by bylo) jako zákazníkovi může být uplně jedno, to je jejich věc a měli by si to vyřešit oni. Ty jsi z mého pohledu nic nezanedbal, tak ať se snaží, držím palce a informuj :)
    1 bod
  15. A od MY 2021 se uspí už po 5 minutách.V předchozím MY 2020 bylo po 15 minutách.
    1 bod
  16. No pokud to dobře chápu, tak jsou u nás v ČR jen dva servisní intervaly, tedy proměnlivý tj. 30.000 km nebo 2 roky a pak dále po roce, nebo pevný tj. 15.000 km nebo 1 rok. Z toho usuzuji, že když mu tedy měnili (třeba i omylem servisní interval), aspoň tak píše, tak pak jiný interval při výměně intervalu může být jen ten pevný. Pokud tedy se vyjádřil přesně. PS: teď jsem si to našel, servisní interval prohlídky je opravdu poprvé jen 30.000 km, nebo 2 roky a pak dále jen 30.000 k nebo 1 rok a jen interval výměny oleje se dá změnit, takže vlastně nevím co mu tam tedy za interval měnili, snad jen toho oleje, vždyť říkám výše mého předchozího příspěvku, že to popisuje nějak né moc jasně? Tak, či onak, podle mne to je na servisu, dle návodu k obsluze Škodovek můžeš i po rozsvícení varovných kontrolek EPC a tzv. grilovaného kuřete dojet s opatrností do servisu.
    1 bod
  17. nech to rozoberú a pozrú rozsah škôd bez toho je ťažko lamentovať čo ďalej ... https://motofocus.cz/technika/36078,zabrante-poskozeni-motoru-zpusobenemu-lspi trošku čítania na dobré ráno ...
    1 bod
  18. celkom pekná sviečka po LSPI ... rozobrať motor a skúmať čo sa tomu vlastne stalo , ako vyzerajú sacie kanále , vstrekovače , ten motor išiel do poslednej chvíle normálne ? netrhal ? v akom režime sa to stalo ? spotreba oleja?
    1 bod
  19. Jen VERVA a po každé jiná benzinka.A ještě v nádrži přes půlku je tak si to klidně můžou ověřit...
    1 bod
  20. Ide. Zapnúť Hot Spot v mobile, potom zapnúť WIFI v infotaiment a pripojiť sa na sieť mobilu.
    1 bod
  21. Klasické odmítací kecy (výměna tohoto motoru, to je tak 200-250k v dílech), na výměně motoru nebo vrácení peněz bych trval. Takže jak psáno, okamžitě vytočit infolinku, nechat si vyjet výpis knihy. Řešil dál, i soudně. Pro ně špatná reklama. Připiš to do topiku na foru - kterým servisům se vyhnout. Kdy je auto cca vyrobeno, když je ještě v záruce? ---Mimochodem, servis stále nedokázal, že by komprese ve válci souvisela s nevýměnou svíček.
    1 bod
  22. 5.1 beta9 (Arm64 v8a) https://uloz.to/file/huhACF1L9q5M/carista-ver-5-1-beta-9-build-510009-apks
    1 bod
  23. No to je asi tak jak keď si dáš športový filter a hneď to ma o 20 kobýl naviac a hovno placebo tu funguje na 100 pro a ak sa jedná o zvukový prejav turba tak mu bráni filter ako prvý a mriežka až potom a podľa mňa vobec.Je to kus deravého plastu proti hrubej špine.
    1 bod
  24. Tieto prijebane smetiarske kolesa.
    1 bod
  25. Jen nehodile rychle upraveno v telefonu. Hezké to není ani tak, ale aspoň to působí přirozeněji.
    1 bod
  26. Tak jsme v práci dostali Karotku ve sport line, nj ukazuje to i plnící tlak turba, přetížení a využité KW, při otevření dveří se ukáže krásné logo Škoda na asfaltu, interiér je hrobově černej, má to i sportovní sedačky a volant, DSG s řazením pádly pod volantem a takové další vychytávky. I zvuk je takovej sportovní, nevím, esli elektronickej. Každopádně po prvním svezení si říkám, že ta 1,5TSI docela jede slušně, že bych si na ten benzín i zvykl, že má ten Sabiza pravdu. Při sešlápnutí pedálu to má celkem solidní zrychlení, nakonec ta 1,5 TSI není vůbec špatná, fakt, jede to pěkně a táhne to celkem solidně. No právě až při pohledu na ten legrační LCD budík s kW, kdy pod plynem se cifra nezastavila na hodnotě 110, jsem začal mít jisté divné tušení. Tak jsem si otevřel jen víko motoru a ona tam není 1,5 TSI, ale benzínovej dvoulitr 140kW Cena začíná od 900tis pouze Aha! Tak to je překvapení Proto to celkem jede
    1 bod
  27. Také souhlasím a celkem mě to brzdění štve protože jsem na to zvyklý i moje motorka brzdí motorem víc. Ale jen kvůli tomu, ze musím víc brzdit. Teoreticky si dokážu představit jak kolega píše o snížení spotřeby. Jelikož pri brzdění motorem dojedeš dál, tak můžeš spotřebu snížit. U jiného auta bys musel opět přidat plyn, nebo vyřadit kvalt a tam uz nebude čistá nula, takže ve finále to spotřebu ušetří.
    1 bod
  28. Ja som už momentálne vo fáze, že to riešim právne a za chvíľu to bude aj medializované. Stále si nechcú priznať chybu.
    1 bod
  29. Stejný nesmysl jako TDI a jak se to prodává...
    1 bod
  30. Jako sory,ale kam to lidstvo spěje. To už se opravdu budeme ptát na to jestli když se mi protrhne papír při utírání prdele, tak jestli si mám umejt ruku studenou a nebo teplou vodou? A utřít hadrem nebo nějakým specialním hadrem? Samozřejmně ,že co nejdrív spláchnout. Cos chtě za odpověď? Kort,když stojíš před barákem!!!! To abys tam spal. Jsem rád,že jsem zažil ještě normální svět bez facebooku a jiných kokotin ,kde se ptají a svěřujou s každou pí,,,,,,u. Trocha selského rozumu by nezaškodilo do toho vědátorství.
    1 bod
  31. Já kvůli tomuhle mám v kufru stále dvoulitrovou flašku s vodou a mikrovláknový hadřík. Musí to svinstvo co nejdřív pryč, jinak umí udělat pěknou neplechu. Voda na to ale v pohodě stačí. Polít, nechat chvilku odmočit, setřít a znovu polít. Dělám to takhle už x let a úplně v pohodě a to vč. černých laků, které jsou na podobné stopy nejnáchylnější
    1 bod
  32. Pánové, musím taky přispět do tohoto tématu. Nevím, jestli přesně chápu, co myslíte slovem plachtění, předpokládám, že se jedná o jízdu na volnoběh. První moje auto byl Wartburg - ten měl volnoběžku a člověk, když dal nohu z plynu, tak prostě jel na volnoběh. U dalších aut jsem si zvyknul vyřazovat rychlost nebo naopak nechat zařazeno, či podřadit, když jsem potřeboval brzdit motorem. Teď mám Karoq půl roku, najeto 23 tisíc km. Zpočátku jsem jezdil v režimu ECO, že ušetřím. Ale asi mi to nic nepřineslo. Po přečtení mnoha příspěvků jsem techniku trochu vylepšil následovně: po startu přepnu na režim ECO, protože občas dojíždím na volnoběh (jak jsem léta zvyklý - a nikdo mě nepřesvědčí, že to je špatně). Následně potažením páky dozadu přepnu do módu SPORT, protože v něm auto lépe akceleruje, při potřebě předjíždění podřazuje. Když potřebuji dojíždět z kopce a brzdit při tom motorem, nechávám SPORT. Když potřebuji dojíždět nějakou vzdálenost - třeba před vjezdem do obce, před výjezdem z dálnice, potažením páky dozadu tam šoupnu ECO a jedu na volnoběh. Je paráda, že si člověk může vybrat...
    1 bod
  33. Mne na celom vyfukovom potrubí prefukovalo na troch miestach,vlnovec a spoje výfukov a neprešiel som na EK.Po výmene vlnovca a zadného výfuku, stredný bol nový a riadnom utesnneni v spojoch EK OK.
    1 bod
  34. 6 až 6,5 mám při své neekonomické jízdě taky, protože spotřebu a stresy jestli ušetřím 0,5L je mi fakt jedno. Skoro nikdo neřeší vnější vlivy, hustotu dopravy, počasí, profil a jestli jezdí jen v na nedělní kávičku ke tchýni přes nákup v tesku a hlavně bez klimatizace!
    1 bod
  35. Zdravím, nesledoval jste někdo místo, které ostřikovače světel ostřikují ? pokaždé když mi proces proběhne tak mi přijde že je světlo stejně ze 70% špinavé a ostřik zasáhne pouze krajní část světla (platí pro levé i pravé) a nijak zásadně to nepomůže.. dá se nějakým způsobem poladit směr ostřikování ?
    1 bod
  36. Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jestli lze někde v nastavení poštelovat upozornění na "nedostatek" kapaliny v ostřikovačích. Řve to na mě, když tam jsou ještě cca 2 l kapaliny, což je docela opruz. Jde to změnit doma nebo alespoň v servisu? Řešil toto někdo? Díky za odpovědi.
    1 bod
  37. Na druhou stranu to "oslepení" trvá tak kratičkou chvilku a je jen velmi částečné na to, aby přesdstavovalo jakýkoliv problém pro bezpečnost jízdy.
    1 bod
  38. U tekutých stěračů pozor, u některých je že se nemají dávat na plastové části (můžou způsobovat naleptání).
    1 bod
  39. Nejake doporuceni znacky v rozemru 185/55/15 ?
    1 bod
  40. ... a klíče samotné jsou mimochodem taky dost drahé.
    -1 bodů
  41. Někdo psal ... Nesmysl , větší procento ukradenejch aut je na parkovištích ( sídliště )
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...