Přejít na obsah

1.8 TSI přeskočený rozvodový řetěz


reprom

Doporučené příspěvky

Třeba v servisní knížce (nevím tedy jakou máš, jestli vůbec nějakou) - je tam kód (např. QG2) v datovém štítku na první straně. Nebo v autě na palubním počítači - najdeš tam, kolik km, nebo dní ti zbývá do servisu/výměny oleje - postup najdeš v manuálu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak já osobně bych Ti doporučil pro klid nechat vyměnit i ten napínák. Já to udělal po doporučení servisem v podobném nájezdu km jako máš teď Ty. Nestojí to ranec a než se pak dohadovat ze ŠA, tak tohle beru jako maximum co jsem pro to mohl udělat. I přes některé  negativní názory nedám na tenhle motor dopustit a neměnil bych.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Od kterého data cca. se montuje napínák "K" ?  Mám auto vyrobené v dubnu 2011 (1,8 DSG) a najeto asi 82tkm.

Po nastartování 15s probíhá něco, co mi na klidu nepřidává, ale po minutě je to celkem uklidněné a není problém. 

Servis říká  ještě se to nerozskočilo, není co řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes jsem byl v autorizovanem servise  řekli my že mě  napinak bez problemu  viměni  a snim cele rozvodovou sadu   cena je kolem 10 000 kč     pak budu myt zaruku na 2 roky na material ale po 2 letech kdiž my to skoči zase tak už si vše budu cvakat ze svehe jelikoš mam auto stare 4 roky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No otázkou je zda v takto malém nájezdu je skutečně nutné měnit celou sadu. Kdybys měl najeto třeba alespoň 50tkm, tak to ano, ale takhle nevím.V mém případě byl měněn pouze napínák a kryt rozvodů. Nebylo to na mou žádost a bylo to rozhodnutí servisu. Po výměně mi bylo řečeno, že na novém typu k poškození aretace nemůže konstrukčně dojít. Ale to ukáže čas a zkušenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čeština je složitější než "rozvedený Yeti"....mně arabi píšou "dobyr din" úplně normálně...mimochodem, jak píše a říká Jára , původně vyjadřovalo oboupohlavnost tohoto stvoření slovo JáTy, které potom Angličané zkomolili na Yeti.....tím ovšem nechci říci, že kvalita mladoboleslavského rozvodového mechanismu je bůhvíjak skvělá, patřilo by se vymlátit jim ten "řeťaz" z hlavy...nejlépe řemenem. Zajímavé je (už jsme to tu s Pawoukem kdysi řešili), že řetěz v erese je v pohodě a přitom jako ND je levnější než v 1,4 který mě přivádí k šílenství. Koupil bych si Teslu, ale zase se mi nechce být "papežštější než papež" za dvě mega nebo co to stojí....naftu nechci, automat už vůbec ne a musím to už brzo objednat a furt nevím co....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tom je zajímavé to, že jak 1.8 TSi, tak 2.0 TSI vychází ze společného základu a když se podívám do Etky, tak rozvody jou naprosto totožné (stejné napínáky, stejné řetězy)... Rozumí tomu někdo? :kol-32:  Ale přece jen jsem tam objevil jednu zajímavost, se kterou jsem se zatím ještě nesetkal. V Etce u dílů, které se již nevyrábí bývá poznámka, že je " Vyběhlý z výroby dne XY.XY.XYZT, použít náhradu." Ovšem u napínáků 1.8/2.0 TSI je to vystupňováno "Vyběhlý z výroby dne XY.XY.XYZT. Tento díl se již nesmí používat, použijte prosím náhradu.", takže je vidět, že je to velký průšvih.

post-32075-0-59574900-1390475072_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar, má niekto problém s únikom oleja po výmene napináku, príp. rozvodov?. Mne začalo tlačiť trochu cez ten spodný kryt, lebo ho pri výmene rozvodov nevymenili. Dal som to na záruku vymeniť, a začalo tlačiť cez spodný tlakový snímač. Ten sa vymenil a po 200km plasty zatečené, ale dosť a mokro je od tesnenia olejovej vane. Servis tvrdí že s vaňou sa nič nerobilo a pretesnia to bez problému. Vie niekto poradiť či sa niečo mohlo stať pri výmene rozvodov, lebo autom som od výmeny najazdil cca 12tkm ťah motora bez problému, otáčky nekolíšu, motor ide tichučko. Sú tam po výmene nejaké vyššie tlaky, keď olej tlačí?. Inak reťaz si crnkne niekedy na 2s pri studených štartoch ako aj so starým napinákom. ďakujem za každú radu.

Editováno: , autor: vw-futy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...