Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Přece to nelze dělat tak, že se budou rozvody měnit co 2 roky nebo 30.000 km. To co se ušetří ve spotřebě se nasype do servisu, zajímavé. Četl jsem, že je již k dispozici nová rozvodová sada, se kterou údajně problémy nejsou. Od kdy se tato sada montuje a lze ji aplikovat na motor vyrobený na konci roku 2010? 

Vloženo

Já se obávám, aby i ta poslední sada nebyla jen"provizorní", protože doposud všechny úpravy takto skočily... To se pozná až časem. Nicméně se v současnosti společně s řetězem a napínákem mění i rozvodové kolo na klice (údajně mělo docházet k jeho poškozování vadným řetězem a po výměně řetězu toto poškozené kolo zlikviduje i nový řetěz). Nevím, jestli to platí i pro VW.  :kol-32:  Toto všechno se řeší v sousedním vláknu.

Vloženo

Juraji, já nevím, děláš si z nás srandu? Plašíš tady po celém foru skoro jako Pandora... :kol-28:  Máš tady toho celou sekci s mnoha vlákny. To, na které jsem dával odkaz v předchozím příspěvku, je to pravé pro tvůj dotaz. Víc tady toho nezjistíš.

Vloženo

Spíš by mě zajímalo, zda někdo máte stejný problém jako já, tzn. hrčení i po spoustě km od startu na volnoběh?

Mne to tK OBCAS SPRAVI A NIELEN NA VOLNOBEH, ALE POCAS CELEJ CESTY TO RACHOCE AKO DIESEL. FAKT NEVIEM, CO S TYM.....

Vloženo

 Mam už od pondělí novy motor a zatím vše oka i problémy ze spojkou sou fuč neškube to při vyšlápnuti a při rozjezdu motor je měně hlučný rozvod zni úplně jinak ale ještě sem to podřadně neprotahnul pomalu to zajiždim. za 2tiskm to mam hodit na servis a doladí poslední mouchy tak snad sou odstraněny děcky problémy TSI a zůstane to bez padajícího železářství. Jinak bývaly motor vyroben 18.12 2010. z autem sem jezdil velice svižně nijak sem ho nešetřil dával sem mu pořad po koulích i jak sem ho kupoval mě bylo řečeno že to auto nemam šetřit a dávat mu co proto. Olej hodlám měnit co 8 tisíc po zkušenostech vyměně mě ve škoda vyjde na 350 (olej vždy vlastni plus filtr)tak budu i po záruce jezdit z olejem tam a hlavně to razítko pro budoucího kupce ma Velky vyznám.

Vloženo

 Jinak bývaly motor vyroben 18.12 2010. z autem sem jezdil velice svižně nijak sem ho nešetřil dával sem mu pořad po koulích i jak sem ho kupoval mě bylo řečeno že to auto nemam šetřit a dávat mu co proto. Olej hodlám měnit co 8 tisíc po zkušenostech vyměně mě ve škoda vyjde na 350 (olej vždy vlastni plus filtr)tak budu i po záruce jezdit z olejem tam a hlavně to razítko pro budoucího kupce ma Velky vyznám.

 

Být tebou, zajíždím podle tradičních zvyklostí. Dávat syrovému motoru plnej mu nemůže prospívat.

Vloženo

Necham v zimě.... Dostane jako darek čtvrtej řetěz od doby co byla vyrobena :D

V tvojom prípade zjavne iba výmena reťaze nestačí, potrebuješ vymeniť aj ten pastorek na klice, keď už máš tretiu reťaz. Š servis by to už snáď mal zvládnuť.

Vloženo

Jinými slovy ozubené kolo klikové hřídele, pak napínák řetězu a dát kryt rozvodů s návarkem proti přeskočení ( číslo ......."D") to by měla být poslední varianta stále.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...