Dr. Zoidberg Vloženo 14. Září 2014 Vloženo 14. Září 2014 Přece to nelze dělat tak, že se budou rozvody měnit co 2 roky nebo 30.000 km. To co se ušetří ve spotřebě se nasype do servisu, zajímavé. Četl jsem, že je již k dispozici nová rozvodová sada, se kterou údajně problémy nejsou. Od kdy se tato sada montuje a lze ji aplikovat na motor vyrobený na konci roku 2010? Citovat
Pawouk Vloženo 14. Září 2014 Vloženo 14. Září 2014 Já se obávám, aby i ta poslední sada nebyla jen"provizorní", protože doposud všechny úpravy takto skočily... To se pozná až časem. Nicméně se v současnosti společně s řetězem a napínákem mění i rozvodové kolo na klice (údajně mělo docházet k jeho poškozování vadným řetězem a po výměně řetězu toto poškozené kolo zlikviduje i nový řetěz). Nevím, jestli to platí i pro VW. Toto všechno se řeší v sousedním vláknu. Citovat
juraj07 Vloženo 14. Září 2014 Vloženo 14. Září 2014 mám len otázku zlepšovanie EA111 stále prebieha alebo sa na to vyprdli a vylepšuje sa len EA211? Citovat
Pawouk Vloženo 14. Září 2014 Vloženo 14. Září 2014 Juraji, já nevím, děláš si z nás srandu? Plašíš tady po celém foru skoro jako Pandora... Máš tady toho celou sekci s mnoha vlákny. To, na které jsem dával odkaz v předchozím příspěvku, je to pravé pro tvůj dotaz. Víc tady toho nezjistíš. 1 Citovat
Dr. Zoidberg Vloženo 14. Září 2014 Vloženo 14. Září 2014 Spíš by mě zajímalo, zda někdo máte stejný problém jako já, tzn. hrčení i po spoustě km od startu na volnoběh? Citovat
Pawouk Vloženo 14. Září 2014 Vloženo 14. Září 2014 Mně to někdy (rachotilo) tak do 3-5 km po startu. Víc ne, zvuk se podobal nějakému starému dieselu. Citovat
Dr. Zoidberg Vloženo 14. Září 2014 Vloženo 14. Září 2014 Taky jsem měl pocit, že se motor chce transformovat na diesel, zvuk byl velice nepříjemný.Jaká je vlastně cena výměny rozvodů po záruce? Citovat
Pawouk Vloženo 14. Září 2014 Vloženo 14. Září 2014 To nevím. Něco bys z nich snad mohl vyrazit na kulanci, jestli to tedy máš servisovaný v autorizáku. Citovat
Dr. Zoidberg Vloženo 14. Září 2014 Vloženo 14. Září 2014 Servis co 15.000/rok v autorizovaném servisu. Kulance by měla být ze strany VW samozřejmá, protože tohle fakt posrali. Citovat
Misko123456 Vloženo 14. Září 2014 Vloženo 14. Září 2014 Spíš by mě zajímalo, zda někdo máte stejný problém jako já, tzn. hrčení i po spoustě km od startu na volnoběh? Mne to tK OBCAS SPRAVI A NIELEN NA VOLNOBEH, ALE POCAS CELEJ CESTY TO RACHOCE AKO DIESEL. FAKT NEVIEM, CO S TYM..... Citovat
Jan tsi Vloženo 17. Září 2014 Vloženo 17. Září 2014 Mam už od pondělí novy motor a zatím vše oka i problémy ze spojkou sou fuč neškube to při vyšlápnuti a při rozjezdu motor je měně hlučný rozvod zni úplně jinak ale ještě sem to podřadně neprotahnul pomalu to zajiždim. za 2tiskm to mam hodit na servis a doladí poslední mouchy tak snad sou odstraněny děcky problémy TSI a zůstane to bez padajícího železářství. Jinak bývaly motor vyroben 18.12 2010. z autem sem jezdil velice svižně nijak sem ho nešetřil dával sem mu pořad po koulích i jak sem ho kupoval mě bylo řečeno že to auto nemam šetřit a dávat mu co proto. Olej hodlám měnit co 8 tisíc po zkušenostech vyměně mě ve škoda vyjde na 350kč (olej vždy vlastni plus filtr)tak budu i po záruce jezdit z olejem tam a hlavně to razítko pro budoucího kupce ma Velky vyznám. 1 Citovat
juraj07 Vloženo 17. Září 2014 Vloženo 17. Září 2014 a máš nové všetko komplet v motorovom priesotre? ale prevodovku asi nie... Citovat
Petrrr Vloženo 18. Září 2014 Vloženo 18. Září 2014 čistě motor, bez turba atd. někde výše to píše. Citovat
HonzaR Vloženo 18. Září 2014 Vloženo 18. Září 2014 Jinak bývaly motor vyroben 18.12 2010. z autem sem jezdil velice svižně nijak sem ho nešetřil dával sem mu pořad po koulích i jak sem ho kupoval mě bylo řečeno že to auto nemam šetřit a dávat mu co proto. Olej hodlám měnit co 8 tisíc po zkušenostech vyměně mě ve škoda vyjde na 350kč (olej vždy vlastni plus filtr)tak budu i po záruce jezdit z olejem tam a hlavně to razítko pro budoucího kupce ma Velky vyznám. Být tebou, zajíždím podle tradičních zvyklostí. Dávat syrovému motoru plnej mu nemůže prospívat. Citovat
e1. Vloženo 18. Září 2014 Vloženo 18. Září 2014 Chcelo by to prečítať si aj vety pred tým. Jasne tam písal že auto zabieha pomaly. Citovat
Petrrr Vloženo 19. Září 2014 Vloženo 19. Září 2014 Nech si udělat rozvody, třeba se zadaří :-) Citovat
lukino200 Vloženo 19. Září 2014 Vloženo 19. Září 2014 Necham v zimě.... Dostane jako darek čtvrtej řetěz od doby co byla vyrobena Citovat
PyroSVK Vloženo 19. Září 2014 Vloženo 19. Září 2014 Inak len tak pre zaujímavosť. Koľko stojí nový motor ? Citovat
akubus Vloženo 19. Září 2014 Vloženo 19. Září 2014 Necham v zimě.... Dostane jako darek čtvrtej řetěz od doby co byla vyrobena V tvojom prípade zjavne iba výmena reťaze nestačí, potrebuješ vymeniť aj ten pastorek na klice, keď už máš tretiu reťaz. Š servis by to už snáď mal zvládnuť. Citovat
Petrrr Vloženo 19. Září 2014 Vloženo 19. Září 2014 Jinými slovy ozubené kolo klikové hřídele, pak napínák řetězu a dát kryt rozvodů s návarkem proti přeskočení ( číslo ......."D") to by měla být poslední varianta stále. Citovat
Pawouk Vloženo 19. Září 2014 Vloženo 19. Září 2014 Inak len tak pre zaujímavosť. Koľko stojí nový motor ? přes 90tis, to jen pro zahřátína duši. Přitlač - v Etce je za 120 380Kč. 1 Citovat
juraj07 Vloženo 19. Září 2014 Vloženo 19. Září 2014 V skodovke vraj neeviduju ziadnu opravu 1.2tsi z modifikovanou retazou... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.