Přejít na obsah

spotřeba paliva 1.2 TSI 66-81kw


Majký

Doporučené příspěvky

No na kratke trase co jezdim tak se dostanu k 5l po 3 km. To je ale z mirneho kopce a skoro bez plynu. Pak 3 světelné křižovatky a jsem na 6 jen to fikne. Kdyz překročím tech 10km tak už jsme na 5.5. Ona mi ale taky jede klima a ventilator,ohřev zrcátek, zadni okno. Zpatky do kopce a 7 je zazrak. A dalnice pod 130 nejezdim. Spiš to držím něco pod limitem policejních stíhaček. A vůbec, auto jsem kupoval podle motoru a mám radost jak to jezdí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já minulý týden pár rychlejších čistě dálničních přesunů v D (1400 km) s plným autem a spotřeba se ustálila na 7,4, pravda s průměrnou rychlostí 127 km/h ...

Po Praze dlouhodobě kolem 6.0, okresky (+ dálnice do 120) kolem 5 - 5,5.

Dlouhodobě 5,71 za 13,5 kkm. Naftu nikdy více.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych jen nedával mé vysoké spotřeby, tak jeden spořivější den. 20km cesta do práce, tam 5,3 l/100km, zpátky díky zácpě ve městě 6,3. Tedy naprostá spokojenost. Akorát se člověk musí krotit, řadit ve 2500 otáčkách a jet maximálně 100.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Velmi zalezi, ci su po ceste semafory alebo nie.. ja to mam napr do prace 5km po meste, kde je asi 7 semaforov. Spotreba zvycajne 7-8litrov (stale stojim). V poslednej dobe chodim z kraja mesta cca 10km do prace, minimum semaforov a spotreba 5.7 litra... 

Editováno: , autor: scypho
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No opravdu nevím, kde chodíte na ta hausnumera (81 kW) začínající číslem 4. Podle německého spritmonitoru je průměr 6,21, u pola se stejným motorem 6,19.  Já mám za nějakých 3,5k km průměr 5,97l/100km.

 

EDIT: polovina dálnice, třetina Brno, zbytek meziměsto

Editováno: , autor: JohnDoe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky ale je 81kW HB a Combi. Ty hausnumera kolem 4 pochází od těch s krátkou, jestli se nepletu?

Rozdíl bude i v tom, kolik co kdo vozí v kufru. Ono plnohotnotná rezerva něco váží, hagusy, tažné, hasičák, teď v zimě k tomu řetězy... když se ty serepetičky nasčítají, tak tu váhu musí něco rozpohybovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já jezdím s kraťasem, obvykle sám, ale ty spotřeby začínající číslem 4 jsou z delších tras a konstantní rychlosti, což by se s kombajnem dalo v pohodě taky zajet. Samozřejmě dálnice a hlavně město se semafory a bez "zelených vln", na nich se i s HB a spořivou jízdou ve studeném počasí, studeném autě, bez S/S dostanu na nějakých 6-7 litrů, záleží od vzdálenosti... Teď jsem jezdil více dlouhé trasy (cca 80 km) a tam není problém při rozumné jízdě zajet pod 4,5, ale obvykle to bylo v nočních hodinách, malý provoz...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nekdy bych se rad s nekym z vas svezl :)

Ne proto, ze bych vam neveril, ale protoze by me zajimalo, jak jet. Parkrat jsem se snazil - jet plynule, moc na to nedupat, plynule se rozjizdet, nevytacet, nenechat to chcipat... ale pod 5 jsem se jeste nikdy nedostal. Po 12tis uz by auto mohlo byt celkem zajete... Ja ale beru trasu jako usek od baraku do cile, tj. vetsinou mix mesta, dalnice, okresek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cisla zacinajici 4 mi pripadaji divna, mam pocit ze umim jezdit velmi usporne, aniz bych zaroven motor podtacel, a na trase 30 km po rovinkach a par vesnicich se dostanu opakovane nejniz k 5,1-5,2 a tam mam pocit ze je dno, s cimz velika spokojenost.

Ale pokud se nekdo mozna drzi kecalka razeni a dusi to na 1500 otacek a nahoru radi uz pri 2.000 tak je mozny, ze se mu za toto chovani motor "odmeni" trochu nizsi spotrebou, kazdopadne ten motor docela lituju.

Mno nic, ropka by mohla cuknout k 20 a tim o nejakou nevelkou kacku benal spadne taky a "uspora" bude doma taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lulinak: záleží hodně na profilu trasy, stačí sem tam kopeček a spotřeba ti jde nahoru, stejně tak jako z kopečka jde spotřeba dolů, mohu napsat, že z Beskyd jsem dojel domů za 2,6 litrů, ale tahle informace nemá žádný význam, protože jsem 80% trasy brzdil motorem z kopce dolů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lulinak: Pokud člověk nepotřebuje zrychlovat, při 175 Nm papírových se mi zdá řadit pod 2 000 zcela v pořádku. Samozřejmě když chci ukázat, že mám "silné" auto, tak si to vytočím do červených, ale nemám prostě potřebu.

 

S dieselem u felicie jsem řadil ve 1400 otáčkách, motor původní, 400 000 km a stále v pohodě šlapal... Je to o stylu jízdy, někdo prostě jezdí brzda plyn, někdo řadí ve 3 000 a pak nadává na spotřebu, někdo motor třeba trochu dusí a jezdí dle papírových čísel. Právě kvůli mému klidnému stylu jízdy leju do nádrže VIF, občas vyženu pavouky a zbytek mě nechává zcela klidným :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hmm, tak to je mozna ono... vetsinou to nesleduju, ale minule jsem se dival, ze pri rozjezdu z krizovatky i pak dal radim tak pri 3000 otackach, na najezdu na dalnici to rozjizdim na 4ku dokud nejedu aspon 100-110, pak tam dam rovnou 6 a s tim uz pak na cestovni rychlost. Pri tom ty otacky uz jsou taky nekde nad 4000... V cervenych ani pobliz jsem teda jeste nebyl ani jednou. To uz nemam srdce to poslouchat :D

Na okreskach vesnice projizdim taky vetsinou na 4, protoze pred vsi si tim pribrzdim, protoze na 5ce pri zpomaleni pod 50 uz to spadne a ma problem se posbirat... 

VIF tam nedavam, tankuju vetsinou na Benzine nebo u Agip/MOL. Ti by meli mit uz aditivovany. Ted jsem tam mel Vervu, ale trochu to "zk...il" 95kou u ONO na hranicich. Nejakou pristi nadrz dam zas Vervu at si auto uzije...

Editováno: , autor: epo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte, mam otazku spozoroval niekto rozdiel v spotrebe pri tankovani "znackoveho" a "neznackoveho" benzinu? Ide mi o to ze od zaciatku tankujem aditivovanu 95ku na Metre, ale poslednu nadrz som natankoval Shell V power nitro + a  spotreba mi isla cca o 0,3l (podla palubneho pocitaca)  dolu. Uprimne neviem ci to znizenie spotreby pripisat tomu benzinu alebo tomu ze si uz "sadol" motor (aktualne mam nabehane 5 100km). Takze moja otazka mozno hlavne pre slovenskych kolegov (samozrejme budem vdacny aj za nazor kolegov z CR) - kde tankujete a oplati sa mi tankovat "znackovy" benzin na Shell-ke? Ake mate skusenosti s aditivovanou 95kou na Metre/Tescu? Dikes moc.

Editováno: , autor: Hukoman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tankuji Shell, Benzina, ale nějaký rozdíl moc nepozoruji. Hlavně na spotřebu má vliv i počasí, teplota, pneu, trasy, stačí jedna delší trasa, například 150 km na nádrži a spotřeba je jindy, jak když se ta trasa nejede a jezdí se pouze krátké. Těžko říct jaký benzín je v jaké míře aditivovaný, každý tvrdí něco jiného, někdo je proti Shellce, někdo proti Benzině, jedno je ovšem jisté. Při používání VIF s jakoukoli benzínkou se motor čistí a s těmi nejlevnějšími benzínkami (u nás v ČR například Tank ONO) si mnohé novější motory moc netykají...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co jsem byl nedavno na nejakym skoleni tak obecne jsou v CR asi 2-3 hlavni rafinerky, ktere pouzivaji navic ten samy zdroj, cili pripadny rozdil vznikne az za nimi u nasledneho prodejce.  Paliva se obecne casem kazi, cili muze hrat roli nejaka zapadla cerpacka s malou vytoci apod., ale napr. nejlevnejsi palivo v Pardubicich u Globusu je puvodem z Unipetrolu, cili zde bych problemy s kvalitou nevidel, a ani ve vykonu kdyz tam obcas zajedu.

Ano co jsem jezdil na motorce a tankoval obcas v Rakousku tak tam rozdil ve spotrebe byl, to se okecat nedalo, holt nackove maj uber benziny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Placebo. Spotreba na rovnakej trase sa moze bezproblemov hybat +- liter na sto, zalezi ci svieti slnko, prsi, snezi, fuka, je +40, je -40 alebo vezies 100 kil muky v akcii z Kauflandu. :) Samozrejme urcity podiel na tom moze mat aj palivo, ale Shell FuelSafe deklaroval usporu 1 liter na nadrzi, co je v prepocte ledva 0.1l/100km (ak vobec), Na par sekund zatlacis silnejsie plyn a si na tom istom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte, mam otazku spozoroval niekto rozdiel v spotrebe pri tankovani "znackoveho" a "neznackoveho" benzinu? Ide mi o to ze od zaciatku tankujem aditivovanu 95ku na Metre, ale poslednu nadrz som natankoval Shell V power nitro + a  spotreba mi isla cca o 0,3l (podla palubneho pocitaca)  dolu. Uprimne neviem ci to znizenie spotreby pripisat tomu benzinu alebo tomu ze si uz "sadol" motor (aktualne mam nabehane 5 100km). Takze moja otazka mozno hlavne pre slovenskych kolegov (samozrejme budem vdacny aj za nazor kolegov z CR) - kde tankujete a oplati sa mi tankovat "znackovy" benzin na Shell-ke? Ake mate skusenosti s aditivovanou 95kou na Metre/Tescu? Dikes moc.

 Cau,

posledné dve tankovania som dal sancu tomu drahsiumu super95 v metre (predtym som tankoval natural 95 tiez v metre) ..zrazu spotreba isla hore o 0.2-0.3 litra (vlastne aj oproti letu, kedy mi PC ukazoval 5,9-6,0, co sedelo aj po prepocte pri dotankovani), dnes som natankoval plnu opat obyc natural 95 a po prepocitani vysla spotreba 5,9 a PC ukazoval 6,2 litra.. nechapem

na shellke som tankoval len raz fuelsave a presiel som asi o 50km viac, ale tazko to porovnat.. pri vyssej cene paliva je to skoro jedno.

Tak ako tu bolo pisane, aj tak je palivo (u nas urcite) z jedneho zdroja. O nekvalitu sa netreba bat, podla toho poctu aut, co vzdy pri metre vidim, je tam obrat slusny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...