Armyk Vloženo 21. Únor 2016 Sdílet Vloženo 21. Únor 2016 Ved ja tiez na nej Mam cca 8500 kmNa letných som mal dlhodobu 5,9 (auto som setril prvych 2000 km), potom som ho zacal prehanat a teraz poslednych cca 2000 na zimnych ho skor setrim. Parkrat som natankoval ten drahsi benzin, ako som vravel.. spotrebu zrazu pisalo vyssiu (realne vsak ostala cca 5,9). V podstate je hlavne ovplyvnena podielom dlhych tras po dialnici. Ak idem 110 -120 spotreba sa pohybuje 5,1-5,3 na danej trase podla PC. Ak idem cca 115-135 spotreba je 6-6,2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 21. Únor 2016 Sdílet Vloženo 21. Únor 2016 Dnes Brno Zlin průměrna rychlost 156 km/hod a spotřeba byla 9.2 L Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kkaktus_Baxton Vloženo 22. Únor 2016 Sdílet Vloženo 22. Únor 2016 (editace) Ono taky záleží na převýšení ...jezdím často z jednoho místa prahy na druhý 20 km od sebe a když se snažím jet co nejúsporněji ( třetina z toho je tunel blanka ) tak směr "tam" jedu za 4,1 a směr "sem" jedu za 5,1 Editováno: 22. Únor 2016, autor: kkaktus_Baxton Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hukoman Vloženo 1. Březen 2016 Sdílet Vloženo 1. Březen 2016 (editace) @Bflame @Armyk aj ja tankujem na Metre v Devinskej. Mozeme dat niekedy mini zraz . Kazdopadne neviem ci viete ale ak mate O2 tak mozete ziskat zlavu 4 centy na fuelsafe paliva alebo 8 centov na V power paliva na Shellke. Pri aktualnych cenach PHM mi po uplatneni zlavy vychadza fuelsafe lacnejsie ako aditivovana 95ka na Metre - co uz asi stoji za zvazenie. Inak ja mam tiez dlhodobu 5.9l (81kw, combi, aktualne nabehane okolo 6600km). Editováno: 1. Březen 2016, autor: Hukoman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bflame Vloženo 4. Březen 2016 Sdílet Vloženo 4. Březen 2016 Super mini zraz mozeme dat bolo by to fajn a tie ceny su zaujimave len musime ist asi mimo temu lebo to tu zaciname zasierat podme SS pripadne k niekomu z nas do temy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elkanera Vloženo 6. Březen 2016 Sdílet Vloženo 6. Březen 2016 Takhle vypadala moje spotřeba dle PP těsně před tím, než se po 100 hodinách vynulovala. Nájezd na mojí 81kW kombi variantě byl tehdy něco málo přes 10 000 km. Koukám, že popojíždění v kolonách ráno do práce se celkem podepsalo na průměrné rychlosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vaklaf Vloženo 11. Březen 2016 Sdílet Vloženo 11. Březen 2016 Ahoj, tak já mám najeto už 14t km a průměrná spotřeba 4,8 , chvíli jsem jezdil každý den do centra Prahy přes Blanku a to se dalo jet za 3,6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czab Vloženo 12. Březen 2016 Sdílet Vloženo 12. Březen 2016 Ty kráso 4.8... To jezdis jak? A co za motor? 66 nebo 81? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tominek16 Vloženo 13. Březen 2016 Sdílet Vloženo 13. Březen 2016 Ty kráso 4.8... To jezdis jak? A co za motor? 66 nebo 81? Mám najeto 20 tis. a spotřeba teď přes celou zimu rovných 5.0 (66kw) a jezdím normálně, tak jak se má. Tím nechci říct, že používám našpetávač řazení rychlostí. Většinou jsem o jeden stupeň níž někdy i o dva (tedy kromě 5tky, kterou zpravidla řadím mezi 80-90 km/h). Na mojí první F1 sdi jsem měl průměrnou spotřebu pod 4 litry. Bude to asi lepším citem a z 80% stejnou trasou. Takže mi 4,8 nepřijde tak nereálné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czab Vloženo 13. Březen 2016 Sdílet Vloženo 13. Březen 2016 Nechci nějak rypat, ale F1 pod 4 litry, to mi přijde jako blbost. To by ta trasa musela být perfektní pro to auto a nikdy ne jezdit nic jiného. Ty tvoje spotřeby jsou celkem unikátní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LEdit Vloženo 13. Březen 2016 Sdílet Vloženo 13. Březen 2016 Pise sdi cili nafta bez turba. To nezere. Ja to mel tenkrate ve firemnim T4 a i plnym autem knih jsem jezdil do 6 litru. Fibina no problemo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 13. Březen 2016 Sdílet Vloženo 13. Březen 2016 Hm, asi záleží, co se jezdí za trasy... Já jezdím prakticky jen víkendy - Šumava (cca 400km tam a zpět) nebo Alpy (cca 700-800km), navíc s rakví na střeše, no a teď za zimu průměr +-6.0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 14. Březen 2016 Sdílet Vloženo 14. Březen 2016 Mě hlava nebere kde chodíte na ty spotřeby, jezdím průměrně za 4,5 trasu cca 40 kilometrů (převážně okresky) a když jedu po dálnici z Ostravy do Prahy těch 110-120 tacho, tak dojedu za 5,1. Opravdu, ale opravdu jsem se nad 6 ještě nedostal a to ani když jezdím po Ostravě ve městě, většinou jezdím po městě za těch 5,7. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tominek16 Vloženo 14. Březen 2016 Sdílet Vloženo 14. Březen 2016 Jezdím trasu cca 65 km, kde překonávám výškový rozdíl 300 m.n.m, takže do práce klidně za 4,3 - 4,7 a zpět zase do kopce, takže 5,0 - 5,5. Souhlasím i s Los Pakos, že jsem se nikdy nedostal nad 6 litrů po delší cestě. A opravdu potvrzuji, že s fabií 1,9 SDI nebyl problém jet tu samou trasu za 3,3 a zpět za 4,2 ale za ideálních podmínek a držení 90km/h, což je v podstatě 80% cesty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel_cz Vloženo 14. Březen 2016 Sdílet Vloženo 14. Březen 2016 (editace) Mě hlava nebere kde chodíte na ty spotřeby, jezdím průměrně za 4,5 trasu cca 40 kilometrů (převážně okresky) a když jedu po dálnici z Ostravy do Prahy těch 110-120 tacho, tak dojedu za 5,1. Opravdu, ale opravdu jsem se nad 6 ještě nedostal a to ani když jezdím po Ostravě ve městě, většinou jezdím po městě za těch 5,7. Mě to hlava bere naprosto, taky umím jet za 4.5l ale s tím, že jsem vědomě brzda provozu. Zrovne nedávno jsem takového Fabiatika potkal, napojil se z vedlejší, přímo před mé auto (jel jsem cca 90-100km/h), tudíž mě nakrásno vybrzdil a pak na cca 80km/h zrychloval na pohodu asi dva kilometry, ale určitě mu to nežralo a mohl psát na fórum jak jezdí za tři. Osobně jezdím svižně, mám 1.2 TSI 81kW, spotřebu mi hodně zvedá Praha a dálnice, plus se s autem učí přítelkyně a hodina učení se rozjezdů po parkovišti vyžene spotřebu hezky vysoko. I přes to mám dlouhodobou cca 6.1 litru. Editováno: 14. Březen 2016, autor: Pavel_cz 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 14. Březen 2016 Sdílet Vloženo 14. Březen 2016 Já nevím... včera jsem jel všechny dálnice s omezovačem na 136km/h (130 podle navi), kolem Lince a tunelama k hranicím (84 resp 104) a pak z Budějc nahoru tak kolem 100, na rovinkách i trochu víc. Když tam jedu 90, tak je za chvíli za mnou vláček a to jsem pak nervozní, takže radši někoho dojedu a držím pak jeho tempo. Ve výsledku spotřeba 6.3l... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 14. Březen 2016 Sdílet Vloženo 14. Březen 2016 Pavel_cz: Za brzdu provozu se rozhodně nepovažuju, ale taky nejezdím stylem brzda-plyn. Jezdím převážně limit +10 km/h a řadím při 3000-3500 ot. Na dálnici jezdím těch 110-120 nejlepší poměr rychlost-spotřeba. Taky sem tam auto protáhnu 180 km/h, ale nikdy jsem nejel nad 6 litrů. Nemám ani přehuštěné gumy, pouze pro každém tankování dolívám VIF a tankuju jen na Benzině každých cca 850 km poté co vyjedu nádrž. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel_cz Vloženo 14. Březen 2016 Sdílet Vloženo 14. Březen 2016 los pakos: Ano, ona většina lidí, co jezdí za štyry, se nepovažuje za brzdu provozu. Ale ono to není jen o tom, kolik máš na tempomatu, ale i o tom, jak se připojíš z vedlejší, jak předjíždíš, jak vyrazíš ze světel atp. Jezdit se spotřebou čtyři litry není o tom, nechávat auto ekonomicky dojíždět a rozumně řadit, je to opravdu o loudání, byť to tak mnohým nepřijde. Neber to nijak osobně, je to jen konstatování.Líbí se mi takové jedno přísloví: "it's NOT about miles per gallon... It's about smiles per gallon". 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 14. Březen 2016 Sdílet Vloženo 14. Březen 2016 Pavel_cz: Za brzdu provozu se rozhodně nepovažuju, (...) Na dálnici jezdím těch 110-120 nejlepší poměr rychlost-spotřeba. O kolik ti to žere víc, když ostatní neotravuješ zbytečně pomalou jízdou na dálnici a jedeš tachometrově 140? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel_cz Vloženo 14. Březen 2016 Sdílet Vloženo 14. Březen 2016 No, řekl bych, že klidně o litr, litr a půl, ne-li víc. Osobně se na dálnici také někdy tahnu 110km/h, ale to je třeba v 5 ráno, kdy není žádný provoz. Oproti tomu bych tak určitě nejel v 17h odpoledne, protože jak píšeš, to je otravování ostatních i když si lidé myslí, že nejsou brzdami provozu - jsou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 14. Březen 2016 Sdílet Vloženo 14. Březen 2016 Řadím se mezi ty s nižší spotřebou a musí mpotvrdit, že pokud auto protáhnu, tak se nad těch 6 dostanu. Ale to znamená vyrážet ze semaforů jako první i vedle nadupanějších vozů, řadit snad až u 4 000 ot., občas předjet a jet víceméně dost agresivně a bez S/S. Pokud jedu rozumně, vím, že mě čeká zelená vlna pokud se budu držet na 55km/h, rozjezdy mám plynulé, ne že vystřelím, ale ani se neloudám, obvykle s těmi 81 kW jde ten rozjezd mít tak jako ostatní a s rozumnou spotřebou a řazením v nižších otáčkách, když je někde max 80 km/h tak tam opravdu jedu 80 km/h a mám na háku frajírky co tam musí letět kilem, pokud předvídám, pokud do křižovatky dojíždím když vidím červenou bez plynu a brzdím až opravdu ke konci, ne že si to dávám pod plynem až když jsem skoro v křižovatce a pak to zadupnu... Tak se se spotřebou dá dostat pod pět litrů i na krátkých trasách po městě (okolo 10km). Ale jezdím sám, mám přes 15 000km, bez kopců. Stačí jet i třeba delší trasu, do auta navalit tři těžší lidi, kufr, kopce, a už se to těžko stahuje i pod těch šest, to už se motor musí vytáčet... I těch 81 kw a nějakých 170 Nm není moc na více lidí, s jedním člověkem je to pěkná jízda s pěknou spotřebou, více lidí už je buď pěkná jízda s velkou spotřebou nebo líná bublavá jízda (otřesná pro motor) s rozumnou spotřebou. Závěrem, vím proč někdo má nad 6 i když jede sám, stačí když jedu ráno, předemnou další studené auto a frajer řadí čtverku až při 80 km/h jen aby se rychle rozjel, pak ho stejně dojedu a na semaforech tomu on opět naloží a později je dojet. Ty ROZJEZDY si fakt vezmou, záleží na učiteli. Pokud někdo někoho naučil řadit ve stodvacítce, nebo ještě na pionýru, tak se nedivím, že to točí co to dá. Pokud někoho učil řadit děda, který byl zvyklý ze starého diesela motor podtáčet a "šetřit", každý si vyloží po svém, tak je to jiná jízda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel_cz Vloženo 14. Březen 2016 Sdílet Vloženo 14. Březen 2016 (editace) Cubais:..rozjezdy mám plynulé, ne že vystřelím, ale ani se neloudám, obvykle s těmi 81 kW jde ten rozjezd mít tak jako ostatní a s rozumnou spotřebou...Promiň, ale nevěřím Ti, jednou napíšeš, že řadíš max. na 2000ot./min - nánosy karbonu vítejte! A pak tu tvrdíš, že s 2000ot./min jezdíš rozjezdy ze světel jako ostatní auta. Já s nikým nepotřebuju závodit, není mi 18 abych se radoval z toho, že někoho zpráskám na světlech, ale představa, že potkám na cestě někoho kdo jezdí s motorem na 40kW, protože tolik máš na těch 2tis ot. mě děsí z toho důvodu, že vím, jací to jsou loudalové.Klidně se loudejte a chlubte tím, jak jezdíte za 4 litry, ale vězte, že brzdou pro ostatní jste, jakkoli si myslíte že ne. A ono i to dojíždění na semafor... ano také dojíždím setrvačností, ALE ROZUMNĚ, opět nedávno předemnou člověk dojížděl posledních asi 30 metrů stylem, že už skoro stál, protože auto nemělo setrvačnost na to to dojet. Za námi kolona aut, ale pan šetřílek jel na spotřebu. Editováno: 14. Březen 2016, autor: Pavel_cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 14. Březen 2016 Sdílet Vloženo 14. Březen 2016 Hele jestli je to 2500 z jedničky na dvojku a 1900 z pětky na šestku, kdy už nepotřebuju tolik akcelerovat... Nikdy to nejsou přesné otáčky, prostě v provozu brzda nejsem ani při rozjezdech, ani na rovných úsecích, leda na dojíždění u semaforů ale tam jsem fakt takový, že zamnou nikdy kolony nevzniknou. Párkrát se mi stane že nějaký divočák ještě zrychluje potom, co na semaforu blikla červená a já jsem 500 (zhruba, neber mě za slovo přesně) metrů od semaforu. Tak prostě nohu z plynu a dojedu. Tím bych ot ukončil, ve výsledku jde jezdit za 6,5 na sto pokud řadíš ve vyšších otáčkách, jezdíš s naloženým autem a využíváš 81 kW naplno. Pod pět dlouhodobě se dá jezdit pokud jezdíš sám, po rovinách, a využíváš třeba jen 40 kW... Já nepotřebuji těch 81 kW využívat při každém rozjezdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 14. Březen 2016 Sdílet Vloženo 14. Březen 2016 No, řekl bych, že klidně o litr, litr a půl, ne-li víc. Má někdo další zkušenosti? Protože litr na sto znamená cca 30Kč navíc a nevím, co by se muselo stát, abych trávil na dálnici sto let šnečí jízdou. Fakt by mě zajímalo, jaký rozdíl dělá ostřejší jízda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melonsvk Vloženo 14. Březen 2016 Sdílet Vloženo 14. Březen 2016 Mne osobne nevadi, ked sa niekto vlecie na dialnici 110km/h, hoci vykonu ma dostatok. Vadi mi, ked sa nasere predomna do laveho a odmieta zrychlovat. K tej spotrebe: Je to sice Polo DSG, ale nemyslim, ze tam budu dramaticke rozdiely. 120km/h za 6.2l a 140km/h za 7.3l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.