Martab Vloženo 26. Září 2018 Sdílet Vloženo 26. Září 2018 Pokud jsou to originální litá kola a plecháče, tak jsou šrouby stejné. Pokud jsou to nějaké neoriginální kola, tak tam to může být různé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 27. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2018 Nechci zbytečně zakládat nové téma, které stejně brzy zanikne tak si dovolím hodit dotaz sem. Kdyby jste se dostali do situace jako já, že budete mít jeden rok jetý zimní kola na jedné nápravě (já TS850) a funglovky na druhé nápravě (já Nokian WR D4) co z těch dvojic by jste dali na hnanou přední nápravu? Díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 27. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2018 Všude doporučujou lepší pneu dozadu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 27. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2018 A neprotiřečí se to potom s praktikou na další sezonu přehodit pneu mezi sebou? Nebo je to myšlený třeba, že teoreticky i rok jetý Contiky jsou lepší než Nokian? ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host pkey Vloženo 27. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2018 Můj názor vychází ze zkušenosti s předchozími auty. U vozu s těžkým motorem (Getz 1.5 CRDi) se sjížděly pneu na přední nápravě podstatně víc a tak jsem je přirozeně prohazoval. Hlubší vzorek na přední nápravu. Další auto Mégan 1.4 Tce mělo kola v servisu, takže nevím jak s tím čarovali, ale měl jsem dojem, že i u tohoto auta byly na přední nápravě méně sjeté gumy. Samozřejmě náhon na přední. Rozdíl mezi Cont. a Nokian asi nebude podstatný, pokud jezdíš přiměřeně provozním podmínkám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 27. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2018 Jo až na vyhýbání všem do krajnice díky čemu jsem teď v této situaci jezdím předvídavě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 27. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2018 Zúčastnil jsem se školy smyků a tam nám v teorii tvrdili, že lepší pneu má být opravdu na zadní nápravě. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 27. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2018 Teď mě říkal známej když mě dovezl kola, že ten jeden naraženej disk byl cítit na vyvažovačce a že ten mám dát dopředu protože tam by mělo být méně nebo vůbec cítit že je naraženej (jen teoreticky, asi by neměl být problém i v zadu). Paradoxně tam je jen jedna kostička olova, předtím tam bylo víc, asi to poctivě tentokrát převažoval. A na nich jsou ty roční Contíky, takže to tak i udělám a Nokiany půjdou dozadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 27. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2018 Na bývalé FI mne upadlo celé závaží, docela velké, na přední nápravě to bylo cítit a vibrovalo to volantem už při městských rychlostech, na dojetí (stalo se v pátek večer) jsem to přehodil dozadu a tam to nebylo ani poznat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny.z Vloženo 29. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2018 @MilanHos: V případě pneu s rozdílem 1 rok (a pár tisíc km) bych to asi neřešil a dal novější předek, aby se více sjely. A pak točit. Jak říkáš, pak nemá logiku po sezóně pneu prohazovat. Ale pozor, pokud dáváš dopředu a dozadu pneu jiného výrobce, tak můžou mít úplně jiné vlastnosti na mokru a troufnu si tvrdit, že by to mohlo být "o hubu". Jinak doufám víš, že pokud nemáš výjimku v TP (tím není myšleno více alternativních rozměrů), tak dle vyhl. 341/2014 Sb. musíš mít na všech kolech pneu stejného rozměru (s výjimkou nouzového dojetí). Jinak pro inspiraci: https://www.garaz.cz/clanek/vlog-109-spravne-obute-nove-pneumatiky-a-pamet-naroda-21000601 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 9. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2018 (editace) Řadu let jsem na F-II 1.2 51kW jezdil Barum Polaris 3 185/60 R15 84T (zkušenost cca 60.000km), a to jak v zimním i letním provozu, kdy na méně výkonná vozidla je tohle obutí podle mě vynikající. Nyní od listopadu, po přechodu na F-III 55kW FL s pneu Barum Polaris 5 185/60 R15 88T XL, mi tyto nové pneu přijdou malinko lepší, přilnavější, s lepší zpětnou vazbou. Původně jsem chtěl na novou Fabii Nokiany WR D4, avšak dosavadním testováním auta, tak pneu Polaris 5, jsem zatím s obojím nadmíru spokojený. Editováno: 10. Prosinec 2018, autor: fufal 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TheFuZZ Vloženo 13. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2018 Já jezdím třetí zimu na 185x60 R15 Hankook Winter i*cept RS2 a na sněhu nejsou úplně marné, ale na mokru teda nic moc, ta voda tam asi fakt nemá kam odtékat. Když je přes zimu teplo tak kvičí i v dost nízkých rychlostech. Snažím se je šetřit. Obuté je mám na Origo ALU z jedničkové Ovce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 14. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2018 Já minulou zimu dojezdil Nokian WRD3 a už nikdy, katastrofa oproti Continental ContiWinterContact TS800 s těmi bych vyjel i na strom, teď mám Barum Polaris 3 ze skladového doprodeje za pár korun a za ty peníze jezdí výrazně lépe než Nokiany. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 14. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2018 Jo ne vždy kdo šetří .................................... Výrobce: HankookDezén: W452Sezóna použití: zimníŠířka: 185Profil: 65Průměr ráfku: 15Rychlostní index - SI: THmotnostní index - LI: 92Spotřeba: EPřilnavost: CHlučnost: 71Třída hlučnosti: 2Konstrukce pneumatiky: XL Výrobce: NokianDezén: WR D4Sezóna použití: zimníŠířka: 185Profil: 65Průměr ráfku: 15Rychlostní index - SI: THmotnostní index - LI: 92Spotřeba: CPřilnavost: AHlučnost: 68Třída hlučnosti: 1Konstrukce pneumatiky: XL Spotřeba E a A a hlučnost 71 nebo 68. Je otázka zda cca 800 Kč na 4 pneu se vyplatí. Záleží na každém čemu dá přednost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 14. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2018 Profil 65 je překlep? Na F3 je 60 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 14. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2018 Divnej index. 88 u xl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 14. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2018 On 11/29/2018 at 2:00 PM, Johny.z said: @MilanHos: V případě pneu s rozdílem 1 rok (a pár tisíc km)................. Ale pozor, pokud dáváš dopředu a dozadu pneu jiného výrobce, tak můžou mít úplně jiné vlastnosti na mokru a troufnu si tvrdit, že by to mohlo být "o hubu". Před deseti lety jsem přesně takovou kravinu udělal a už nikdy více. Ano při svižnější jízdě si dovolím tvrdit že to je o hubu. A do týdne jsem dal 4 stejný. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 14. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2018 (editace) Já se rozhodoval mezi Dunlop a Continental. Nakonec jsem obul spíš shodou okolností TS860 a jednoznačně mají na suchu a mokru o proti WR D4, WR D3, Hankook W442 převahu. Continental jsou minimálně o level lepší. Největší plus pro mě je čitelnost a předvídatelné chování TS860. Editováno: 14. Prosinec 2018, autor: Joker 85 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 15. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2018 Zatím jsem neměl žádný problém a to už nám zima dopřála téměř všechny možné situace. Některý úseky projíždím se zaťatým zadkem, ale spíš se potvrzuje, že zbytečně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 8. leden 2019 Sdílet Vloženo 8. leden 2019 Tak po delší době s TS850 na předku a Nokiany WR D4 vzadu můžu potvrdit, že se nějaká nestabilita nebo neovladatelnost auta neprojevila. A to se s námi zima občas nesere. S tím i odpadl ten divný pocit a strach, takže už jezdím opět svým stylem bez omezení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 8. leden 2019 Sdílet Vloženo 8. leden 2019 Když to čtu tak asi začnu kaslat na testy pneumatik protože oni se chovají vlastně všechny stejně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 8. leden 2019 Sdílet Vloženo 8. leden 2019 Jsou to srovnatelně “kvalitní” pneu, takový ty značky v top 5 si myslím pro běžného řidiče bude problém najít mezi nimi zásadní rozdíl. Nicméně předtím jsem měl 15” TS860 a oproti třeba Barumkám Polaris 3 byl rozdíl celkem poznat. S Contíky jsem se cítil celkově více bezpečně a dovolil jsem si víc. Ale to nemám srovnání na F3, Barumky jsem měl na F2. V rozměru 15” bych volil TS 860 znovu, ten cenový rozdíl je zanedbatelný oproti ostatním. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
liqid Vloženo 30. leden 2019 Sdílet Vloženo 30. leden 2019 Mám Polaris 3 a žádná sláva, hlučný a tvrdý to je. Na druhou stranu, vzorek nemizí moc rychle, takže pár zim vydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 30. leden 2019 Sdílet Vloženo 30. leden 2019 Jo Polaris 3 ještě pořát na F2 máme a to jsem ty gumy s Fabkou 2013 jednu zimu jetý kupoval ? Ale jezdí jen občas, na každodenní ježdění bych už koupil new. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noaid Vloženo 1. Únor 2019 Sdílet Vloženo 1. Únor 2019 Taky jsem s TS860 už třetí zimu spokojen. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.