Přejít na obsah

Kódování funkcí na Superba III (VCDS)


kokta7

Doporučené příspěvky

Ahoj, tento týden jsem absolvoval nakódování všeho možného u uživatele ferda25 a mám pár postřehů: 1. Mám kameru, takže šel dokódovat Lane assist (používam prakticky trvale na nastavení Slabé, doporučuju) i čtení značek (hrozná blbost, neumí to přečíst ani začátek a konec obce, ani klasickou šedivou značku konec omezení rychlosti, navíc nemám navigaci, jenom rádio Bolero, v takovémto nastavení tuto určitě změnu nedoporučuji, bez navigace to navíc po nastartování zobrazuje upozornění na omezenou funkci čtení značek). Se zbytkem jsem moc spokojený (klima, zavírání kufru, start/stop atd., celkem asi 20 úprav), ale chtěl bych vyzdvihnout nastavení brzd. Teď po změně to je prostě rozdíl v chování jako mezi jízdou s řidičem z autoškoly a vyježděným řidičem: 1. Při zpomalení auta před Vámi to při jízdě s ACC prostě sundá nohu z plynu hned jak na auto dosáhne radar, ne až téměř v kufru auta před Vámi, navíc to tolik nebrzdí kvůli autům ve vedlejším pruhu (I když se občas zadaří, ješte jsem nevysledoval, co je důvod divného chování) a dobrzdí to opravdu plynule. 2. Při pomalém brzdění nohou (tzn. ne pomocí ACC) to už nově nezatáhne "ruční brzdu" v rychlosti cca 2km/h, takže si spolujezdec pokaždé nezlomí krční páteř, ale počká to do úplného zastavení. Za tyhle dva body bych vývojářům ve Škodě Auto zlámal obě ruce, teď se to teprve stalo použitelné a odpovídá to tomu, jak jezdí normální člověk. Poslední poznámka je k zobrazované rychlosti na tachometru vs. skutečná rychlost, ve VCDS je možnost zvolit dva profily: Standardní (při 55 km/h je skutečná rychlost 50km/h, 76 - - > 70, 160 - - >152), druhý (název neznám), kde je rozdíl natvrdo 5% (53-->50, 74-->70, 160-->155). Takže asi není cesta, jak dosáhnout tímto způsobem zvýšení limitu ACC na skutečných 160km/h (v to jsem doufal). Díky, snad to někomu pomůže.

 

 

 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problem spatneho nastaveni co popisujes ad 1. a 2. jsem ani na jednom aute ve fabrickym nastaveni nemel. Takze na vyvojare bych se neobracel. A ten rozdil v rychlostech ma povinnou toleranci na kola/plaste, kde se mirne meni obvod s ohledem na konkretni obuti, ale tacho odecita z otocek kola. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Martin18 napsal:

Problem spatneho nastaveni co popisujes ad 1. a 2. jsem ani na jednom aute ve fabrickym nastaveni nemel.

V tom popisu samozřejmě trochu přeháním, ale jsem si jistý, že tyto dva problémy Superb má. Poslední 4 roky jsem jezdil auty z půjčovny, všechno třída Superb (až teď zjistili, že je levnější leasing než půjčovna na dva týdny v měsíci) :) Celkem jsem měl cca dvacet typů aut, z každým jsem najel minimálně 1000 km,  z toho minimálně 7-8 různých Superbů a dělají to všechny. Přitom koncernová auta (mám zkušenost se Seatem a VW) tohle umí udělat dobře. Jen pro ujištění: Mluvím o kombinaci Hill-holder, elektronické ruční brzdy a ACC. Tohle je něco, co by měli opravit, ten rozdíl továrního nastavení a toho, co tam dává ferda25 je obrovský, byl jsem ve Strakonicích s manželkou a všimla si toho bez toho, abych ji na to upozornil, sama na prvních světlech (jako spolujezdec).

 

 

 

 

 

Editováno: , autor: iv00vi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podpis mam zial neaktulany, nakolko sucasne pravidla fora mi ho uz nedovoluju ulozit v podobnom rozsahu. :(

platit si clenske len aby som mohol upravit podpis... ostatne vyhody clenstva nemam velmi ako vyuzit... 

 

no k teme:

mam S3 sedan vybavu sportline 2.0 tdi 4x4 7°DSG s DCC vyrobeny 7.5.2018. viac v mojom vlakne.

autohold sa mi aktivuje az po uplnom zastaveni, nekona sa ziadne trhnutie 

ACC spomaluje pozvolne uz z hodne velkej vzdialenosti (ak nie je rozdiel v rychlosti extra velky)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná jste si jenom zvykli, nebo takto nepoužívate ACC resp. automatickou brzdu, nebo vám to přijde ok a ani si to neuvědomujete (to není kritika, chápu, že to může být pro spoustu lidí ok). S dovolením popíšu konkrétní příklady: 1. Jedu po (německé) dálnici 160 km/h na ACC. V dálce (dřív, než se chytne radar nebo kamera, cca 500 m) začne předjíždět kamion rychlostí cca 80-90 km/h. Předtím jsem musel rychle nacvakat na ACC 100 km/h, jinak jsem pokračoval pod plynem až někam cca 70 - 80 metrů za kamion a pak ACC začalo prudce brzdit (a často se rozsvítilo červené varování před kolizí), vypadal jsem jako klasický kretén-najížděč. Teď to tak cca 120-140 m předem sundá nohu z plynu a po chvilce plynule dobrzdí. 2. Když brzdím (nohou, ne ACC), tak jsem zvyklý před zastavením částečně povolit brzdový pedál, abych ujel posledních 80-120 cm téměř bez brzdění (auto se zastaví prakticky samo, brzda jenom vyrovná prokluz spojky na jedničku), je to plynulé, působí to příjemně na cestující, takový zvyk z autobusu. Teď to lze, předtím mi to nevybíravě zabrzdila "ručka". A mimochodem teď takhle brzdí i ACC pri popojíždění v koloně.

Editováno: , autor: iv00vi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý nápad... Keď už vie Ferda zacvičiť s ACC, tak mám otázku. Na S3 sa mi zdá rozostup príliš dlhý (odhadom 1,5 sekundy) pri nastavení najkratšej vzdialenosti.

Mal som na pár dní možnosť vyskúšať Kodiaq RS a tam mi prišla vzdialenosť o trochu kratšia (subjektívny pocit).

Dá sa nejako skrátiť tú vzdialenosť na S3?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Software 0196 do jednotky radaru řeší dle TPI:

 

Při projíždění těsným průjezdem, nebo při přejíždění kovových kolejí, zapuštěných ve vozovce (například kovové mříže, kolejnice sekčních vrat, příčné tramvajové koleje, železniční přejezd, atd.), spustí Front Assist nechtěné varování, nebo má prodlevu.

 

Při jízdě po silnici s více pruhy v jednom směru zpomalí systém pro regulaci odstupu vozidlo na rychlost vozidla, které jede ve vedlejším pruhu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte Klubaci,

Co ma trapi a neviem si pomoct . Superb3 2015 L&K po zmene ambiente farieb neviem ako zmenit aj nazov farby. Nie zeby nejak na tom zalezalo ale ked klikned napriklad na zelenu tak da cervenu :-/ vieme menit nazov ? a kde ?

 

Druhy problem je ze easy entry. Sedacky su elektricke no zmena v kodovani ecu 36 byte 3 bit 1 zaskrtnuty neurobi nic. V adaptaciach som nic nenasiel.  Ak mate riesenia prosim sem s tym. dakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...