epo Vloženo 3. Březen 2017 Sdílet Vloženo 3. Březen 2017 Co treba naklady na vyrobu ctyrvalce 1.2TSi vs. trojvalce 1.0TSi vs. treba toho dvoulitru? Jedna vec jsou normy a druha uspora nakladu, marze... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
melonsvk Vloženo 3. Březen 2017 Sdílet Vloženo 3. Březen 2017 Ano, ale co ta zivotnost o ktoru v tejto teme ide? Ktory motor najazdi skor pol miliona km? Liter alebo dvojliter? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 3. Březen 2017 Sdílet Vloženo 3. Březen 2017 No nějak se v tom průměru musí vyvážit nově opěvovaný Kodiak co si většina objednává s velkým motorem. A musí to být rychle protože výroba už běží. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 3. Březen 2017 Sdílet Vloženo 3. Březen 2017 Nejspis ani jeden. A co na tom? Kolik dneska vydrzi pracka, vysavac, televize, telefon...? Business plan tohoto auta je byt spotrebak a muzeme si tu namlouvat, co chceme... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brabisson Vloženo 3. Březen 2017 Sdílet Vloženo 3. Březen 2017 Řešit každý kg v autě s ohledem na spotřebu při využití toho co psal Melonsvk (100 kg = +0,5l spotřeba) -> Když každý z nás shodí na pupku 10 kg (+0,05l spotřeba) budeme mít po 150 000 ujetých km ušetřeno 75 l benzínu a to je při dnešní ceně cca 30 kč/l krásných 2250 kč. Kdo Vám je dneska jen tak dá? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 3. Březen 2017 Sdílet Vloženo 3. Březen 2017 (editace) Motor by se měl vybrat podle toho, kde bude auto převážně provozováno. Na ježdění po městě 1.0 bohatě stačí a občasnou rozumnou jízdu po dálnici snadno přežije. Pro časté ježdění po dálnici je lepší větší motor, který naopak bude při popojíždění po městě trpět a víc žrát. Editováno: 3. Březen 2017, autor: McMatej 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 3. Březen 2017 Sdílet Vloženo 3. Březen 2017 Už túto tému prestanem sledovať ako za každú cenu obhajuje e1. ten 1.0 motor. Je scestné porovnávať 3 a 4 válec na motore je rozdiel 5 kg, koľký chlapi tu majú nadváhu, podľa e1. je to plytvanie financiami Mám tiež trochu nadváhu cca 100 kg a spotrebu viem dať aj pri 4 osobách na 4,8 l čím to asi je ??? Tou nádváhou nie ale štýlom jazdy, kto rozmýšla a radí včas a využíva zotrvačnosť a nie brzda plyn aj tie platničky sa ušetria..... Tu nejde o ekonomiku pre majiteľa vozidla, ale pre ekonomiku výrobcu a v tom je ten problém a rozdiel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orionhd Vloženo 3. Březen 2017 Sdílet Vloženo 3. Březen 2017 1.0 TSi a 1.2 TSi budou mít podobnou životnost i ekonomiku provozu. Není důvod si myslet, že by to bylo jinak, protože nikdo si nedovolí pustit na trh vědomě něco, co nebude fungovat. I když chyby se samozřejmě stávají. Pokud někdo z vás pracuje v automotive, tak tam se řeší rozdíly v nákladech na eurocenty. Prostě jakmile je šance ušetřit 5 eurocentů na jednom kusu něčeho, tak se to prostě udělá, pokud se zachová kvalita, která je požadována. Nikdo v automobilce nad 5 eurocenty nemávne rukou. Oni to počítají na celý životní cyklus toho dílu. Škoda vyrobí 1 000 000 aut za rok, takže úspora 200 euro na autě v nákladech je 200 000 000 euro za rok, to je 5,4 mld. Kč. (pro představu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 3. Březen 2017 Sdílet Vloženo 3. Březen 2017 Eric_, ja ten motor vôbec neobhajujem, sám by som si ho vôbec nekúpil (pre mňa sú 4 valce minimom), ale to, že jeho prevádzka bude pre normálneho motoristu ktorý vôbec nerieši nejaký počet valcov, ale auto má na to, aby sa s ním vozil napr. do práce, alebo okolo komína, jednoducho z A do B, tak pre neho je menší motor s rovnakým výkonom na prevádzku lacnejší. Možno iba o 50 korún mesačne, ale aj to je peniaz, za pár rokov sa to nazbiera. Ďalej si treba uvedomiť ďalšiu vec, a zohrievanie motora. Pri EA211 sa motor upravil pre rýchlejšie zohrievanie. Ak sa motor skôr zohreje, klesne aj jeho spotreba. Verím, že podobne to bude aj pri 1.0 TSI, tj. buď sa bude zohrievať rýchlejšie, alebo aj keď nie, tak bude k tomu potrebovať zase o niečo menej paliva. Bavíme sa tu o decilitroch, ale počas 3-5-10 rokov sa to nezabiera. Čo sa týka nižšej spotreby plne naloženého auta, mám podobnú skúsenosť. Moja teória je taká, že je to tak kvôli nižšej svetelnej výške a tým pádom lepšej aerodynamike. Ak dobre viem tak F2 1.2 TDI Greenline mala už z fabriky znížený podvozok. P.s.: Inak ešte jedna zaujímavosť. Asi týždeň dozadu som čítal, že Prius Plug-in Hybrid má preto horší koeficient odporu vzduchu, ako klasická verzia, lebo kvôli väčším akumulátorom musela dostať väčšie brzdy. Chápete? Iba o číslo väčšie kotúče... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 3. Březen 2017 Sdílet Vloženo 3. Březen 2017 Kašlime na to, škoda to preberať, ja som spokojný s mojou 1.2 TSi 81Kw. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 3. Březen 2017 Sdílet Vloženo 3. Březen 2017 a já s mojí 1,2 TSI 66Kw 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 4. Březen 2017 Sdílet Vloženo 4. Březen 2017 Když už jsem to napsal i v jiném vlákně, tak to repostuju i tady, být lehce vytržené z kontextu, nicméně tématicky se to hodí. ... Typická životnost 1,0 TSi bude obdobná jako u 1,2 TSi a podobných motorů stejné třídy. Pochopitelně za předpokladu, že ho nepostihne nějaká fatální konstrukční chyba, to ale dneska nikdo neví (navíc se to stává bez ohledu na velikost motoru, viz. problémy u 1,8 TSi EA888, ale i šestiválců BMW a početné řady dalších). Sám bych sice preferoval současný čtyřválec z důvodu principiálně lepší kultury běhu a zvukového projevu, rozhodně ne kvůli obavě o životnost motoru jako takového. BTW, jen pro ilustraci. V rodině jsme měli celkem čtyři auta s proklínanou "pohromou" zvanou HTP. Aktuálně máme ještě jednu FI s HTP 40kW (BMD), tedy tou nejnespolehlivější verzí. Má sice najeto zatím jen 87tkm, ovšem z toho dobrou půlku na dálnici na plný plyn (a to doslova, manželka se s ní skutečně nemaže ), což je pro tento motor podle všeho smrtelný režim. Do dneška jezdí bez jediného problému, pouze s pravidelným servisem. Co z toho plyne? Nezaměňujte dojmy s pojmy a nevymyslejte tragické scénáře bezdůvodně. Nezbyde než počkat na dlouhodobé zkušenosti z reálného provozu. Tak jako u všech dřívějších motorizací. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veliz Vloženo 5. Květen 2017 Sdílet Vloženo 5. Květen 2017 (editace) V 16. 2. 2017 na 21:06, vaci13 napsal: Ahoj, Moje otázka zní – je lepší pospíšit a například během března/dubna koupit 1.2 TSI (66 kW), i když jsem ji původně chtěl objednávat až někdy v červnu, nebo raději počkat na 1.0 TSI. Řešil jsem totéž. Bez velkého váhání jsem koupil 1,2TSI, protože ten motor je na konci výrobního cyklu a tudíž na poměry dnešního překotného vývoje maximálně spolehlivý. Navíc motor 1,2TSI je v současné chvíli v podstatě výprodej, takže jsem dostal dealerskou slevu 6% z ceny Trumf, auto vyrobeno 3/2017, koupeno 4/2017. K tomu záruka 5 let a Mobilita. Šedá Quartz metalíza, rohožky, povinná výbava, plnohodnotná rezerva za 277308,- Kč. Předpokládám, že auto mi při nájezdu 8-10 tkm / rok bez problému vydrží 10 let a že to bude moje poslední auto se spalovacím motorem. V roce 2027 si jako jistotu na důchod koupím elektromobil :-) Ještě doplním: Tento týden ve Světě motorů test Rapidu 1,0TSI s tímto hodnocením: Po stránce kultivovanosti běhu horší než 1,2TSI, po stránce dynamiky a spotřeby minimálně rovnocenná náhrada. Pocitově se zvýšil rozdíl mezi slabší a silnější verzí, i když rozdíl v absolutním zrychlení se nepatrně snížil. Slabší verze se o 2 desetiny zlepšila, silnější verze se o desetinu zhoršila ve zrychlení z nuly na 100 oproti 1,2TSI (v Rapidu). V 16. 2. 2017 na 21:06, vaci13 napsal: Editováno: 17. Květen 2017, autor: veliz Doplnění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
18lubi81 Vloženo 24. Květen 2017 Sdílet Vloženo 24. Květen 2017 Za 10tyzdnov budem majtelom 1.0 tsi 70kw ... Som zvedavy co to dokaze ..kedze som zastanca benzinu .. Bude to moj prvy Turbo motor .. S fora som sa docital ze motorom to moc nebrzdi ..ale malo by to mat teda 0 spotrebu na rychlosti bez plynu ?? Sice je tam dvojhmot ale co uz inak sa neda .a predsa dvojhmot ma uz vela aut ..pokial sa nebude podtacat motor pod 2 tisic otacok a parkovat na rychlosti ,,hlavne dolu kopcom ,,malo by to nieco vydrzat .Akurat neviem ci mozem brzdit motorom do 2000otacok aby to neuskodilo casom dvojhmote??? Dakujem za odpovede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumirnavrat Vloženo 24. Květen 2017 Sdílet Vloženo 24. Květen 2017 S tou dvojhmotou to mozna jeste bude zajimave. Z jedno clanku myslim na auto.cz (ted uz to nemuzu najit:(). Tak nejak vyplynulo, ze tu dvojhmotu budou mit pouze verze s automatem. Ze manualy budou mit pouze neco co to bude vyvazovat misto vyvazovaci hridele nejaky vylisek na "ojnici" ci "hrideli". Nejsem strojar a znalec motoru, tak jsem to cetl tak na pul oka kde to presne je. Ze pry ta dvojhmota je nutna kvuli spojce dodavane s DSG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 24. Květen 2017 Sdílet Vloženo 24. Květen 2017 Podle toho článku by měl být setrvačník "jen záměrně nevyvážený", ale dvouhmotu má mít jen automat... Ohledně spotřeby, tak motor moc nebrzdí, ale spotřeba je "0" A jinak otáček pod 2tis. bych se až tak nebál, ale s rozumem no (prostě nemít 1,5tis a nezadupnout to do podlahy,a si tak :-) ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
18lubi81 Vloženo 9. Červen 2017 Sdílet Vloženo 9. Červen 2017 (editace) Ja som cital jeden članok co sem dal jeden vas kolega davnejsie ako keby s neakych novin a bolo tam pisane ze dvojhmota bude aj stym nevyvazenym hriadelom.. Tak neviem nic o dsg automate tam nebolo spominane .. Tak asi este ani fabia 1,0tsi nejazdi..jedine ze by niekto poradil co vlastni octaviu stym motorom .. Recenzia na ten motor tak lahko nebude .. Alebo mam znameho co pracuje v Škode predajni ci on nevie info o tom Editováno: 9. Červen 2017, autor: 18lubi81 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 11. Červen 2017 Sdílet Vloženo 11. Červen 2017 Tvoj slovosled je hodný kapitána Danka. Mám fakt iba slabé tušenie čo si tým chcel vlastne povedať. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 11. Červen 2017 Sdílet Vloženo 11. Červen 2017 Zpochybňuje tvrzení, že dvojhmota u 1.0tsi s manuálem není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brabisson Vloženo 16. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2017 Tak dneska jsem si projel služební Fabii Combi 1.0 TSI 81 kW. Jakožto vlastník Fabie s 1.2 TSI 81 kW jsem hrozně rád, že mám čtyřválec. Tím, že je jinak auto prakticky stejné (shodou okolností i stejné zimní kola - 15'' Mato), soustředil jsem se jen na motor (všichni v práci ji jinak chválili jak jde pěkně do otáček a je svižná). Na ten zvuk, ketrý je teda příjemnější ze 4válce bych si asi časem zvykl. Pružnost motoru velmi podobná, rozdíl byl, že při stabilní jízdě 55 km/h se svým autem můžu mít zařazenou čtyřku, tady bylo potřeba dát 3. Ale co mi fakt vadilo byly hodně citelné vibrace od motoru do volantu a do pedálu při přidání plynu. Kolegovi, který jel ve fabce poprvé to až tolik nepřišlo, ale po vyzkoušení řízení mé soukromé Fabie taky potvrdil, že oproti té služební je to řízení mnohem pohodlnější (ta služební má najeto pouze 2200 km, takže moc zhuntovaná ještě nebude) 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 17. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2017 To zhruba odpovídá mým zkušenostem, sám o sobě je to dobrý motor, ale oproti 1.2 TSI zabírá o něco výše a třeba v tom městě 4rs prostě není ideální a moc to motor nepobírá. 1.2 TSI nějak extrémně neprotestuje ani okolo 1100ot (né že bych tak jezdil). Ale tím nechci tvrdit že je 1.0 TSI špatný, věřím tomu že 99% lidí si toho nevšimne pokud je někdo na toto neupozorní, nebo nepřesednou přímo z jednoho do druhého... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brabisson Vloženo 17. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2017 Jojo přesně jak říkáš, já jsem si všiml hned, ale kolega, který jel poprvé v 1.0 TSI a pak až v mojí si to ze začátku vůbec neuvědomil a byl nadšený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 17. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2017 Bohuzel ono uz je to celkem jedno co a jak. Stejne kdo chce novou fabku v benzinu tak trivalec musi brat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 17. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2017 Musí, ale jak říkám, neviděl bych to tak tragicky, je to slušný motor do auta velikosti Fábie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 11. leden 2018 Sdílet Vloženo 11. leden 2018 (editace) Někde se to tu probíralo, cena bude okolo 470tis myslím. Zkus projít téma o MR18, nebo FL, někde to tam bude. Odtud dále: Ale toto je jiné téma, takže pokud tě zajímá více, tak né zde, moderátoři by nebyli rádi Editováno: 11. leden 2018, autor: Martab Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.