cosby Vloženo 25. Červen 2020 Sdílet Vloženo 25. Červen 2020 Souhlasím a ba naopak,bezpečnosti to nijak nepřidá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 25. Červen 2020 Sdílet Vloženo 25. Červen 2020 @DušanV Climatic je nějakých 9 let minulostí a nic nenasvědčuje tomu, že by se to změnilo. Za mě je tohle neakceptovatelné. Nevím o jediném autě ve třídě s tak stupidní manuální klimou, maximálně možná Cactus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 25. Červen 2020 Sdílet Vloženo 25. Červen 2020 (editace) Skodovka ma 3 ovlada ia klimatizacie. 1. Manualnu(stupnica len s farbou modra cervena} nastavil si nejako klapku vzduchu a nejako to chladilo topilo rozumej vzdy si tocil koleckom lebo raz teplo raz zima. Kam to fuka a ako silno sa volilo manualne 2.climatic udrziaval nastavenu hodnotu teploty (mal okolo kolecka stupnicu s cislami teploty) (niesom si isty ci to malo cidlo slnka aby ovplyvnovalo teplotu) kam to ma fukat a ako silno si volil manualne 3. Climatronic, teplota na stavena digitalne na displeji, riadenie fukania kam a kolko to ma fukat vsetko automatické, snimac slnka, pre riadenie klimy. Snad si to pametam dobre. Ak to bude mat climatic, dajme tomu je to pouzitelne, ale v tomto aute a za taku venu, neakceptovatelne. Editováno: 25. Červen 2020, autor: atlan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 25. Červen 2020 Sdílet Vloženo 25. Červen 2020 (editace) před 53 minutami, _Denis_ napsal: Kluci, to ani jednoho z vás zatím nenapadlo, že ty dotykové srajdy nemají nic společného s módou, jak se všechny snaží marketing přesvědčit, ale jedná se o jednoduchý způsob jak si obhájit nemalé snížení nákladů za HW tlačítka..? Nic s bezpečností, logikou, nebo módou to nemá co dělat.. Napadlo a již několikrát se i zde na fóru o tom mluvilo, že je to pro automobilky snížení nákladů, ale šetřit na úkor bezpečnosti, ergonomie a přehlednosti? Editováno: 25. Červen 2020, autor: DušanV 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 25. Červen 2020 Sdílet Vloženo 25. Červen 2020 @LukášCBR Ten 180kW benzin je ale prave ta iV sragora s parametrama pohrbeny 1.8 ne? Ja prave doufal ze tam daji i neco normalniho bez elektromotoru.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 25. Červen 2020 Sdílet Vloženo 25. Červen 2020 @M_ikeNe, to je 1,4ka. Tohle bude dvoulitr. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 25. Červen 2020 Sdílet Vloženo 25. Červen 2020 [mention=41323]LukášCBR[/mention] Ten 180kW benzin je ale prave ta iV sragora s parametrama pohrbeny 1.8 ne? Ja prave doufal ze tam daji i neco normalniho bez elektromotoru.. Ne, proto jsem psal 2.0TSi 180kW. RS je po vybití baterie pouhá 1.4 :-). 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 25. Červen 2020 Sdílet Vloženo 25. Červen 2020 před 3 hodinami, DušanV napsal: Napadlo a již několikrát se i zde na fóru o tom mluvilo, že je to pro automobilky snížení nákladů, ale šetřit na úkor bezpečnosti, ergonomie a přehlednosti? A hezky kupujte ať vědí že to všichni chtějí a líbí se jim to ???? 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 25. Červen 2020 Sdílet Vloženo 25. Červen 2020 Ne, proto jsem psal 2.0TSi 180kW. RS je po vybití baterie pouhá 1.4 :-). Ještě hůř. 1.4 co s sebou tahá váhu hybridního pohonu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 25. Červen 2020 Sdílet Vloženo 25. Červen 2020 Jen by mě zajímalo jak by se s tím muselo jet, aby to táhla jen ta 1.4 TSI, to už je fakt extrém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RDMBR Vloženo 26. Červen 2020 Sdílet Vloženo 26. Červen 2020 Nějak nám zmizlo elektrické odjištení víka zadnich dveri-vnitrni z noveho ceniku? cenik z 26.5. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 26. Červen 2020 Sdílet Vloženo 26. Červen 2020 Asi by to jelo tak nějak v režimu Prius (teda doufám, tuhle informaci se mi nepodařilo dohledat), tzn dobíjení za jízdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 26. Červen 2020 Sdílet Vloženo 26. Červen 2020 @bouchy Samozřejmě, stejně jako Superb iV. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 26. Červen 2020 Sdílet Vloženo 26. Červen 2020 Trochu jsem znejistěl, když jsem všude čet jen o wallboxech, ale ona je to asi základní vlastnost jakýhokoli hybridu - ukládat "něco navíc" do baterek, pokud lze. Ale stejně to měl asi být mHEV. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetriCZECH Vloženo 26. Červen 2020 Sdílet Vloženo 26. Červen 2020 (editace) pHEV... ručně, připojením do sítě, dobíjíme baterky ve vozidle, když se nám vybíjí, aby jsme jezdili za méně, na "čistou" elektřinu ujedeme i určitou vzdálenost. mHEV... malá baterka se nám dobíjí sama - jízdou, nemůžeme ji dobít ručně, slouží především k pokrytí výkonových špiček, při rozjezdech apod., tím pomáhá šetřit palivo. Většinou se nedá jet čistě na el. pohon. Snad to takhle stačí a pomůže ? Editováno: 26. Červen 2020, autor: PetriCZECH Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 26. Červen 2020 Sdílet Vloženo 26. Červen 2020 Jo stačí. A v RS iV by mhev taky asi stačil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 26. Červen 2020 Sdílet Vloženo 26. Červen 2020 CNG: 200624_Tiskova_zprava.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RDMBR Vloženo 26. Červen 2020 Sdílet Vloženo 26. Červen 2020 Takže jak to mám chápat? Když už prý běží MR21 a auto mi budou vyrábět příští týden tak co tam bude jinak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 26. Červen 2020 Sdílet Vloženo 26. Červen 2020 Já to vyčetl na nějakém fóru teď nevím kde. Minulá léta byli změny co se mění, teď se to asi zjistí za pochodu. Chtělo by to vidět jakýkoliv model vyrobený tento týden. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RDMBR Vloženo 26. Červen 2020 Sdílet Vloženo 26. Červen 2020 Tipuju že bude jiné čalouňení sedaček ve style, ikdyž nevím jestli to není moc velký zása... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vitek Vloženo 26. Červen 2020 Sdílet Vloženo 26. Červen 2020 (editace) 8 hours ago, PetriCZECH said: pHEV... ručně, připojením do sítě, dobíjíme baterky ve vozidle, když se nám vybíjí, aby jsme jezdili za méně, na "čistou" elektřinu ujedeme i určitou vzdálenost. mHEV... malá baterka se nám dobíjí sama - jízdou, nemůžeme ji dobít ručně, slouží především k pokrytí výkonových špiček, při rozjezdech apod., tím pomáhá šetřit palivo. Většinou se nedá jet čistě na el. pohon. Snad to takhle stačí a pomůže ? pHEV se samozřejmě dokáže taky dobíjet za jízdy. Ale aby byl efektivní musi se často dobíjet ze sítě (ta váha co si člověk vozí furt sebou). + se dá ještě nabíjet přímo motorem, ale spotřeba je pak někde u 12l. BTW to tady koluje, že když dojdou baterky tak clověk jezdí na 1.4. To je podle mě kravina, vždy bude nějaka energie v baterkách jen stoupne spotřeba. Takže člověk bude mit 245k auto které jede za 10l/100km a víc. (Ale určitě na okruhu se může stát, že dojdou uplně a bude fakt mít jen tu 1.4, nemyslím si že se to stajne v běžném provozu.) Editováno: 26. Červen 2020, autor: Marek Vitek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetriCZECH Vloženo 26. Červen 2020 Sdílet Vloženo 26. Červen 2020 (editace) no, nezmínil jsem to, protože s takovým přístupem by pak celý pHEV postrádal smysl...Samozřejmě, že i jizdou tj. především rekuperací se nějaká šťáva dostává do baterek, ale to se pak využití pHEV mění v mHEV a cenově dražší pHEV je rázem provozovat značně neekonomické. Prostě je tam nutnost dobíjet ze sítě, jinak je pHEV k prdu. Editováno: 26. Červen 2020, autor: PetriCZECH 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-Martin- Vloženo 27. Červen 2020 Sdílet Vloženo 27. Červen 2020 Tady jsou náběhy motorizací + specifikace auta které mám teď na víkend, kdyby někoho něco zajímalo. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RDMBR Vloženo 27. Červen 2020 Sdílet Vloženo 27. Červen 2020 @Dixik2 žádné poznatky z testovací jizdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 27. Červen 2020 Sdílet Vloženo 27. Červen 2020 Odložil jsem ji o týden. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.