Jump to content
_Denis_

Škoda Octavia IV

Recommended Posts

@RDMBR Co se týče ovládání, ze začátku to byl těžkej nezvyk, teď už jedu úplně automaticky. Je to jiný, ale dává to smysl. Ovládání klimatizace je mi popravdě celkem ukradený, jsem zvyklej dát AUTO a nic neřešit. Takže je mi vcelku jedno, jestli točím kolečkama, nebo mačkám displej.

 

@Martab Jj, je to TDI 110 kW DSG. Jak ale píšeš, jedná se o tzv. Release A, takže některý věci mám jinak. Nemám například KESSY nebo Lauru.

 

@Jan R. Na gumy musím kouknout. Dám vědět.

 

Jinak obecně "dětské nemoci", podobně jako jiná auta jsem byl na svolávačce několika jednotek a měnili mi přední mlhovky, pravá občas vyhazovala chybu. 

  • Thanks 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 27. 6. 2020 na 15:15, Jan R. napsal:


Prodejce říkal, že ty ceny co bývávali pro firmy nejsou, že než octavii za 600 pořizují Scaly za 450. Věřit se mu dá, dost Scal jezdí po metropoli polepených i s podložkami operáků.
Jsem zvědav na výsledek, já oslovil 10 společností.

 

tak dneska se ozvali dslsi asi 4...

 

- slevy vicemene vsichni stejne, +/I procento

- jeden z dealeru to dal uplne bez slev (ani cenikova, ani za leasing)

- jeden z dealeru nepochopil kody (poslal jsem vycetku kodu z konfiguratoru - napr.  MEIH5MN, GPC2PC2 atd) a ptal se, co to je..

 

vtipne :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak dnes jsem vracel O4 110kw tdi ve style, najel jsem s tím od pátku cca 500km. Oproti o3rs tdi, je při ostřejší jízde dost znát že vzádu nemá víceprvek. Typicky při příčné nerovnosti v ostré zatáčce to jakoby uskočí - to stejné, když jsem měl půjčenou obyčejnou o3. Je to dost nepříjemný. Jinak je to vyladěné dobře, podíl na to mají ty malá 17" kola. Nevím na co je tam režim normal/sport u podvozku, když to nemá DCC, co by to mělo měnit ?

Zátah mi přišel pocitově taky na víc než 110kw, ale ve vyšších rychlostech už to tak zajímavé není :-)

Převodovka občas ve vyšších otáčkách sem tam cukne, jednou se mi jí i podařilo nějak zmátnout, že cca 1,5 vteřiny trvalo než přeřadila. Ale nemůžu soudit, teď mám manuál a občas jedu s 8st. automatem v bmw a to je jiná liga.

Matrix světla pěkná paráda, jako když jedete ve dne a nemusíte nic přepínat, až na to že ty cedule kolem silnice, při té intenzitě světla svítí dost, pro oči je to takové nepříjemné.

To kontroverzní nastavení klimatizace - je to vždy jako proužek dole na displeji - tedy jen teplota + výhřevy sedaček. Potom jsou dole solo tlačítka pro výhřevy a ofuk skel. Pak klasicky výhřev volantu a zrcátek, takže v zimě je vše potřebné na jedno kliknutí. V létě asi člověk řeší jen teplotu, takže za mě bych v ovládání klimatizace zase až takový diskomfort neviděl.

Za mě tedy asi zase půjdu do RS tdi, pokud teda ta cena teda nebude mimo. Nepochopil jsem ty slevy, když jsem se prodejce ptal tak lepší cena je při odběru alespoň dvou vozů během 12ti měsíců. Když jsem kupoval O3, tak na ičo bylo jedno, že beru jen jedno auto a dostal jsem 13%.

 

 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bojím se, že tyhle kusové slevy skončily. Ja měl na RS 3 TSI slevu 15% a to jsem ji kupoval na svoji soukromou osobu a převodem. Když to zde čtu, tak s tímhle je konec. Takže ono by ani nevadilo navýšení celkové ceny, pokud by se aspoň slevy udržely.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
před 2 hodinami, Tragedie_v_JZD napsal:
 
tak dneska se ozvali dslsi asi 4...
 
- slevy vicemene vsichni stejne, +/I procento
- jeden z dealeru to dal uplne bez slev (ani cenikova, ani za leasing)
- jeden z dealeru nepochopil kody (poslal jsem vycetku kodu z konfiguratoru - napr.  MEIH5MN, GPC2PC2 atd) a ptal se, co to je..
 
vtipne :)


Mohu poslat přes SZ kde jsem dostal těch 8% ( na běžné verze 10%)+ sleva operák by mohlo být zajímavější při ceně 850tis.
Já poslal vždy odkaz se souhrnem konfigurace, při osobní návštěvě ten jejich kód.
Také už mám vysondováno po metropoli kde je ,,pan prodejce “ a kde-někde pracovat musí.

Jak dopadl @Kamil07 ?

Edited by Jan R.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Jan R.: Ja jsem dnes dopoledne sel k nam do salonu a ukazal jim tvoji nabidku (komplet zamazane udaje).

Prodejce do toho chvili koukal, pak rekl, ze se poradi a da mi vedet, odpo volal, ze nabidnou to stejne plus gumove koberce, tak ji zitra objednam u nas a nemusim nikam cestovat, coz je super.

Jeste jednou diky.

Edited by Kamil07
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak má to tak hodně výrobců, Golf 8 začíná dokonce na 15" plechy.

 

Snímek obrazovky 2020-07-01 v 6.07.04.png

Snímek obrazovky 2020-07-01 v 6.09.26.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
před 3 hodinami, Martin Rušaj napsal:

Koukal jsem se na tu akci 125 a si dělají prdel? 16 kola? 

On se někdo bude cítit nějak méněcenný, nebo sociálně vyčleněný na okraj společnosti, že má jen 16" kola? Hodnotový žebříček dnešní společnosti je opravdu hodně zvláštní..........., nebo je to jen, že to není zrovna IN, taková prdítka, raději kola ala F1?

Edited by DušanV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bych to nazval co by kdo chtěl v době zdražování za novou generaci vozu, 600l kufr, vyjde to celé levněji jak koncepčně 10let stará O3 po slevách 125 Plus jste na 434tis. I 17 vypadají na autě opticky malé.
Něco za něco

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, na 434 tis, ale ono zalezi za co default_biggrin.png pokud ma nekdo omezene finance na takovou sumu, tak jsou lide, kteri radsi zvoli starsi model (nevim co je napriklad na O3 FL v plne z roku 2018/2019 koncepcne 10 let stareho. Asi ze ma kola) ale v hezke vybave, nez mit za kazdou cenu novy, nevyzkouseny model v naprostem socialu. Je to o preferencich. Tak jak s temi koly. Nechapu, proc se tu do nekoho navazet za vlastni vkus a preference. Ja treba osobne bych se v zivote nespokojil s jinou Octavii, nez s benzinovou RS. Nic jineho bych nechtel a dopadne to tak i u ctyrkove, tak jsem zvedav co mi na to rekne Dušan. Nejlepe do toho opet zatahnout F1...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, asi úhel pohledu, na konfigurátoru to nevypadá tak zle s těmi 16" koly. Nebyla kdysi Octavia I se 14" koly v základu? A že by to auto, oproti Octavii IV bylo o tolik menší? Ony i obecně zavedené módní trendy asi ovlivňují náš názor, co je a co není hezké, nebo škaredé. 

Jinak, každému se samozřejmě líbí něco jiného, to není nic zvláštního, jenom se ptám, proč se někdo tak moc diví, že Octavia IV 125 má v základu 16" kola.  Co na tom je tak hrozného? Někdo si to koupí, druhý ne.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jasně, že jsou v tom i trendy. Co Octavia 1. Vzpomeňme si na čem jezdila 120tka. Vše se vyvíjí. Pravda, že já osobně bych obecně za půl milionu aspoň ty 17tky taky čekal. Na druhou stranu je tento konkrétní příklad takový sociál, že by to možná působilo trochu směšně.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jo, na 434 tis, ale ono zalezi za co default_biggrin.png pokud ma nekdo omezene finance na takovou sumu, tak jsou lide, kteri radsi zvoli starsi model (nevim co je napriklad na O3 FL v plne z roku 2018/2019 koncepcne 10 let stareho. Asi ze ma kola) ale v hezke vybave, nez mit za kazdou cenu novy, nevyzkouseny model v naprostem socialu. Je to o preferencich. Tak jak s temi koly. Nechapu, proc se tu do nekoho navazet za vlastni vkus a preference. Ja treba osobne bych se v zivote nespokojil s jinou Octavii, nez s benzinovou RS. Nic jineho bych nechtel a dopadne to tak i u ctyrkove, tak jsem zvedav co mi na to rekne Dušan. Nejlepe do toho opet zatahnout F1...

Jj preference. Já O3 nikdy nechtěl za tu cenu vadí mi, že o ty výplně si člověk omačkává loket jako ve Fabii a to byli plasty třeba ve Scoutu za 8kil.
To byl příklad cena velikosti auta od. nemůže tam nikdo čekat Perseusy. Než omezený rozpočet bych to nazval co je ochoten za to člověk dát. Musí se zaplatit pojistka cca.20, sada kol cca.20 nikdo nejde koupit auto za všechny úspory.
Upřimně v ceně 700+ je to auto mimo, na Superb se doplácí 80tKč a to je jiná liga ( srovnání jsem někam dával).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak jasně, že jsou v tom i trendy. Co Octavia 1. Vzpomeňme si na čem jezdila 120tka. Vše se vyvíjí. Pravda, že já osobně bych obecně za půl milionu aspoň ty 17tky taky čekal. Na druhou stranu je tento konkrétní příklad takový sociál, že by to možná působilo trochu směšně.

Naši v 2002 kupovali O1 FL 1.6/55kW Classic s man AC hodně před 400tKč a tuším že byla na 14”, teď aspoň 16”

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ona měla Octavia I stejně velká kola jako 4. generace? Ta OI na 185/70 R14 měla celkový průměr kola 615mm, OIV má 205/60R16 s 653mm, k tomu je uzpůsoben "výřez" podběhu a daůší věci na autě.

S těmi R16 to vypadá takto:
https://forum.skodahome.cz/uploads/monthly_2020_06/6C09C929-EABB-4258-807E-00E7CEFC4A45.jpeg.416acdccab907ad5ff2b09c1af1e8dcb.jpeg

 

Někomu se to líbí, někomu ne, to ať si každý rozhodne sám. Za mě nejde ani tak o vzhled, no jak se to bude chovat s tak vysokou bočnicí ve vyhýbacím manévru, to chce vyzkoušet. No vzhledem k ceně by ty kola opravdu mohli být větší (na druhou stranu ano, je to základ, a pokud to po slevách vyjde na nějakých 440tis, tak asi proč ne) a ten Golf na R15 bude asi celkem loď...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak tohle vypadá pánové opravdu hrozně. Hůř, než jsem si myslel. A jízdní vlastnosti budou opravdu také paráda.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud Vás posadí do vozu, aniž víte jaké máte pneumatiky, tak kdo z nás dneska pozná (pokud není profesionální závodník), že sedí a jede ve voze s pneu třeba o průměru 16", 17" nebo 18" palců, samozřejmě   při stejném vzorku, profilu a šíři pneu. Při běžném provozu asi nepozná člověk vůbec nic, rozhodně bych si netroufl říct, která je lepší a která horší. Nijak bych neviděl, že by ty jízdní vlastnosti těch 16" byly nějak dramaticky jiné, horší  než těch větších. Nemluvím o komfortu, mluvím o jízdních vlastnostech, když někdo má takové obavy. Ten vyhýbací manévr s vysokou bočnicí jak zmínil Martab,  bude částečně jiný, než u nízkoprofilových gum, na druhou stranu, komfort jízdy u pneu s vysokým profilem je zase o něco lepší. 

Přesto si troufám říci, že při běžné jízdě rozdíl v jízdních  vlastnostech  u 16, 17, 18, 19 palců nebude zásadně rozdílný. Jiné to bude při nějakém extrémnějším ježdění, ale to snad patří tak na autodrom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Průměr disku resp. profil pneumatiky byl a vždy bude korespondovat s tvým sociálním

postavením, bohužel se s tím musíš smířit :-) :-)

P.S. neboli, velikost pneu je přímo úměrná žádané nasranosti tvých sousedů

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dušane, nic ve zlém. Ale ty vážne nerozeznáš jízdně 18 a 16? Ok. 16-19 uz byl predpokladam tutove vtip.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud mluví o jizdních vlastnostech , a ne komfortu, tak to nepozná 99% řidičíů. Stejně jako 99% řidičů nepozná rozdíl mezi multilinkem a jednoduchým zadkem.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By lampatoje
      Prodávám vůz Škoda Octavia Combi III FL, 2,0 TDI 110 kW 4x4 ve velmi dobré výbavě (FullLED světla, tempomat, KESSY, automatická klimatizace, vyhřívané sedačky, čelní sklo i volant, ambientní osvětlení, SmartLink, tažné zařízení...). Důvod prodeje: pravidelná dvouletá obměna vozového parku ve firmě. Auto je naprosto v pořádku. Kilometry jsou doložitelné, autorizovaný servis samozřejmostí. Auto bylo ježděné především po dálnici. Spotřeba se dlouhodobě pohybuje kolem 5,6 l/100km. K vozu dám kompletní dokumentaci a přidám sadu letních i zimních koberců, sadu letních i zimních pneumatik a sadu sportovních pedálů. 
       
      Cena: 380 000 Kč s DPH (možnost odpočtu DPH)
      Rok výroby: 3/2017
      Tachometr: 114 500 km

      Palivo: nafta
      Objem: 1 968 ccm
      Výkon: 110 kW (150 koní)
      Převodovka: manuální (6 stupňová)
       
      Servisní knížka: ano
      Země původu: Česká republika
      Barva: černá metalíza
    • By hrubyk
      Dobrý den,
      prodávám:
      + Škoda Octavia III combi greenline
      + Rok výroby 8/2014
      + Motor: 1.6 TDI 81KW / 110 ps
      + 6 st. manuální převodovka
      + Najeto 215xxx km
      + kompletní servisní historie Škoda auto
      + El. servisní kniha
      + Nehavarováno
      + Nízká spotřeba 4.3 - 5l/100Km
      Výbava :
      + Velká dotyková Navi - Columbus
      + odblokovane VIDEO ZA JIZDY
      + Bluetooth handsfree
      + Coming home&Leaving home
      + Ovládání hlasem Média,telefon
      + ABS, ASR, ESP, EDS
      + Multifunkční kožený volant
      + Interiér - látka
      + Asistent únavy řidiče
      + Maxi dot - barevné zobrazení
      + Start - Stop systém
      + 4x Elektricky ovládané okna
      + BT,SD,USB,AUX.
      + Automatické svícení
      + Denní svícení
      + Mlhovky
      + Přisvěcování do zatáček
      + Světelný senzor
      + Dešťový senzor
      + Senzor tlaku v pneu
      + Tónovaná okna
      + zatmavení zadních oken
      + Zadní světla LED
      + El.stavitelná sklopná vyhřívaná zrcátka
      + Tažné zařízení
      + Isofix
      + parkovací senzory
      + Asistent rozjezdu v kopci / Autohold
      + Automatická klimatizace
      + Tempomat
      + Škoda alu kola 16"
      nyní po velkém servisu: NOVÉ ROZVODY včetně vodní pumpy,vymena oleje a brzdovych desticek na všech kolech
       
      Více fotek,případně video a VIN na vyžádání.
    • By Zdeněk999
      Prodám nové přední brzdové kotouče brembo max 256x22 a nové brzdové destičky ferodo premier na třmeny FSIII. Brzdy jsou vhodné na vozy Škoda Octavia, Fabia, Roomster , VW Golf, Polo, Bora, Seat Ibiza, Cordoba, Toledo, Leon, Audi A2, A3
    • By eauto1.cz
      ŠKODA OCTAVIA2 2007 1.6MPI 75kW KLIMATRONIC VYHŘ.SEDAČKY ALU
      BEZ KOROZE TOP STAV! NEBOURANÝ VŮZ Z NĚMECKA OD 1.SOUKROMÉHO MAJITELE
       
      VIDEO ZDE
      FOTOGALERIE ZDE

      Model:2007
      Provoz:12.10.2006
      Tacho:142.000km
      Servisní kniha, v zimě nejeto, 1.Majitel, bez puchýřku, vypadá na poloviční km! TIP TOP STAV
      Motor: 1.6MPI 1595ccm 75kW 115k 192km/h Euro4
      Převodovka manuál 5stup.
      stříbrná metalíza
      Liftback, 5dveří
      Stav: velmi dobrý, dovezeno nehavarované
      Možnost leasingu / úvěru
      dovoz SRN
      Prověření původu: Cardetect+Vinexpert
      přívěs:1200 kg
      kufr:560/1350L
      Spotřeba mimo město:5.5L
      kombinovaná:6.8L
      nádrž:55L
      205/55/16 letní nové
      Litá kola Škoda Vega R16
       
       

      Dálkově ovládané centrální zamykání, tónovaná skla, ukazatel vnější teploty, vyhřívaná zrcátka, kliky+zrcátka v barvě vozu, bosch aerotwin stěrače, mlhovky, parkovací asistent PDC, integrované držáky střešních nosičů, litá kola.

      10x Airbagy, Klimatizace Klimatronic dvouzónová automatická, el.vyhřívané sedačky s pětistupňovým ovládáním, Tempomat, chlazená schránka v palubní desce na 2l nápoje, chlazená schránka v jumbobox, jumbobox s klimatizováním prostoru zadních sedaček, dělená zadní sedadla, zadní sedačky zcela vyjímatelné z vozu, 4x el.ovl. oken, el. ovládání zrcátek, palubní počítač MAXIDOT velký barevný, nastavitelný volant v obou osách, 2x výškově stavitelná přední sedadla, 2x bederní opěrky, plato kufru, pylový filtr, osvětlení dveří, kapsy ve všech dveřích, držák nápojů, pylový filtr, krásný zachovalý černý interiér, 2x loketní opěrka, odkládací schránka nahoře v palubce +pod sedačkou +před kolenem řidiče +v loketní opěrce, na všech sklech vyleptaný VIN, signalizace spálené žárovky, hlídání defektu, plnohodnotné rezervní kolo, ISOFIX, el okna ovládaná na dálku, světla na dálku, noční lampy zrcátek, Coming+Living home, automatické zavírání při dešti, audio v Maxidot.

      Rádio CD Stream Škoda +AUX , sound systém s 8mi reproduktory, gala: automatická hlasitost.

      ESP EDS ABS ASR BAS MSR posilovač řízení Hill-Hold v kopci auto necouve.

      Serisní historie v DE vedená doposud, ježděny dálnice v DE, v CZ nejeto, bez úprav, vše originál, vyměněny kompletně brzdy, aku, rozvody, pneu
      bez závad, nelakováno, velmi úsporné a bezpečné auto, inteligentní řízení pohonu, krásné neponičené, čerstvý dovoz, nehavarováno, nekuřák, krásný černý interiér bez kosmetických vad, bez koroze, top stav, bez investic, v CZ nejeto, servisováno PRAVIDELNĚ.
      vše originál Škoda, 2x Klíče.
      Servisní historie v DE vedená doposud, při 117.141km 25.07.2018 vyměněny rozvody, vodní pumpa, olej filtry, velká inspekční prohlídka, kompletní olejový servis 137.216km 02.02.2019 jen orig.ND Škoda, ježděny dálnice v DE, v CZ nejeto, bez úprav
      Nová STK+ME na přání čerstvě na 2r. Přepis 800kč. Ověřená plná moc připravena, prodej i o víkendu, převozní značka, možnost odvozu.

      tel 737 888 840
      Slavkov 74757 CZ
      VÍCE FOTO EMAILEM
































    • By eauto1.cz
      Škoda Octavia3 Combi 2.0TDI 110kW NAVI 11Bag XDS Klimatronic Vyhř. sedačky
      BEZ KOROZE TOP STAV, NEBOURANÝ VŮZ Z NĚMECKA OD 1.SOUKROMÉHO MAJITELE
       
      VOZIDLO DÍKY ZNAČKOVÉMU SERVISU NEJVYŠŠÍ ÚROVNĚ JEŠTĚ STÁLE DO 11.11.2020 V TOVÁRNÍ ZÁRUCE ŠKODA MOBILITY   
      YOUTUBE VIDEO ZDE, NASTAVIT FullHD + FULLSCREEN  :good: 

      FOTOGALERIE ZDE
      VIDEO ZDE

      Cena: 292.800kč ,možnost odpočtu, bez DPH: 241.984kč
      Provoz: 28.06.2013
      Tachometr: 193.000 km
      Servisní kniha: ano
      Palivo: Diesel
      Motor: 2.0TDI, 1968ccm
      Převodovka: manuální, 6 stupňová
      Výkon: 110kW (150k)
      Max.rychlost: 216 km/h
      Emisní norma: Euro5
      Barva: Stříbrná metalíza
      Karoserie: Combi, 5dveří
      Stav: velmi dobrý, dovezeno nehavarované
      Možnost leasingu / úvěru: ANO
      Původ: dovoz SRN
      Prověření původu: Cardetect
      Váha vozu: 1347 kg
      Rozměry (v š d): 1495 x1814 x4659 mm
      Hmotnost bržděného přívěsu: 1600 kg
      Objem kufru (min./max.): 610 / 1740litrů
      Spotřeba mimo město: 3.7 L/100km
      Spotřeba kombinovaná: 4.2 L/100km
      Objem nádrže: 50L
      Disky: Alu R18
      Pneu: 225/40/18 letní vzorek cca 75%
      v TP evidovány kola: 16, 17, 18
      Nové STK na dva roky
      CZ RZ, CZ TP+OTP, Přepis zařídím
      Vnější vzhled
      DO centrální zamykání, tón.skla, vnější teploměr, vyhřívaná zrcátka, kliky+zrcátka v barvě vozu, bosch aerotwin stěrače, mlhovky, PARKPILOT parkovací asistent PDC zadní, blikače v zrcátkách, tažné zařízení Škoda Westfalia sundávací bajonet 1600kg, zadní stěrač s ostřikovačem, Sluneční SET -zadní stínění proti slunci, bezpečnostní pískování všech skel na voze, vyhřívané otřikovače, kontrola hladiny kapaliny ostřikovačů, střešní lyžiny,
      Vnitřní výbava
      11x Airbagy, (kolenní) Klimatizace Klimatronic dvouzónová automatická, Tempomat zobrazující zvolenou rychlost, Multifunkční volant, Navigace Škoda originální, mapy EU 2020, hlasové ovládání v češtině, auto česky mluví,  MAXIDOT velký palubní počítač, chlazená schránka v palubní desce, jumbobox s klimatizováním prostoru zadních sedaček, dělená zadní sedadla, 4x el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek s vyhříváním, 2x výškově stavitelná přední sedadla, 2x bederní opěrky, vyhřívání sedaček s třístupńovým ovládáním, volant stavitelný v obou osách, loketní opěrka přední+zadní, čidlo deště, automatické stěrače, automatické zamykání, ISOFIX, kožený volant+ řadička +ruční brzda, 4x Kotoučové brzy, hlídání defektu, bluetooth telefon+hudba, obojí ovládané na volantu, kaslík pro mobil s BT bezdrátovým zesilovačem signálu, BT funkce k dispozici na infotaimentu i na Maxidotu, ovládatelné i volantem. PTC 1kW elektrické automatické přídavné topení s třístupňovou funkcí, coming home, living home, corner světla do zatáčky, automatické denní svícení i zadními lampami, kontrola zapnutí pásů předních +zadních sedaček, roleta kufru, schránka na brýle, 4x držáky nápojů, 5x opěrky hlav, 12V vstupy vpředu, vzadu i v kufru.
      Prověřené auto z dovozu
      Investujte do kvality a ušetřete na servisu
      Audio
      Rádionavigační systém Škoda s dotykovým a hlasovým ovládáním v češtině, funkční i bez signálu GPS v tunelech, ovládaný na volantu zobrazující info i na budících, CD DVD přehrávač, MP3,  AUX, 2xSD, USB,  sound systém s 8mi reproduktory, gala: automatická hlasitost.
      Technický stav
      1.majitel, servisní kniha, servisováno v DE, bez závad, nehavarováno, nekuřák, top stav, bez investic, čerstvý dovoz, v CZ nejeto, vše originál Škoda, 2x vystřelovací klíče od vozu +3x klíč od tažného.
      Servis
      Servisní historie v DE vedená on-line, ježděny dálnice v DE, v CZ nejeto, bez úprav, vše originál, krásný černý interiér bez kosmetických vad, vyměněny brzdy, rozvody, olej. Krásné auto z dovozu.
      Technika
      6 stupňová manuální převodovka, ESP- stabilizační asistent, auto umí samo brzdit, TRAILER ESP: Stabilizace nestabilního vozíku, EDS - elektronická uzávěrka diferenciálu, ABS - antiblokovací systém, ASR - protiprokluzový systém, BAS - brzdový asistent, EBA-zkrácení brzdné dráhy, MSR - řízení brzdného účinku motoru, XDS- sportovní přenos výkonu na vnitřní kolo v zatáčce pro snížení nedotáčivosti, Hill Hold-v kopci necouvá, posilovač řízení Servotronic s proměnlivým účinkem, ASR OFF, ESP OFF: tyto fukce lze zcela vypnout řidičem kdykoliv, při couvání se sklopí pravé zrcátko níže a rozsvítí přední mlhovky pro přehled kolo vozu, corner světla do zatáčky mlhovkami, denní světla vypíná ruční brzda, denní světla i vzadu, led světla RZ, ovládání oken na dálku, AirCare, klimatizace sleduje vlhkost vzduchu, zabrání vysoké aby se vozidlo nezamlžilo, zabrání nízké, aby se nevysušovala sliznice osob, bude vždy ideální. Blinkry blikají nejméně 5x aby je nikdo nepřehlédnul, start+stop s pamětí volby, netřeba neustále ovládat, při bliknutí dálkami bliknou i mlhovky, automatický čas a datum z GPS, kontrola žárovek nejen vozidla, ale i vozíku
      Servisní historie
      -Prováděna vždy jen nejkvalitněji u Škoda Německo
      -Pravidelně nejen každý rok, ale i několikrát ročně
      Hledáte špičkově servisovaný vůz který bude sloužit ještě velmi dlouho? Tady je:
      Krásné auto z dovozu od 1.majitele
      Velmi bohatá výbava, vše originál Škoda.  
      30.03.2015 29.566km
      22.03.2016 49.215km
      09.02.2017 59.476km
      10.08.2017 89.158km
      21.03.2018 116.272km
      18.04.2018 120.655km vyměněny rozvody, kladky, vodní pumpa
      06.03.2019 153.422km
      11.11.2019 189.521km
      06.02.2020 192.946km STK+ME do:02.2020
      VŠE PLNĚ FUNKČNÍ, ŽÁDNÁ ZÁVADA
      ČERSTVÝ DOVOZ NĚMECKO OD 1.SOUKROMÉHO MAJITELE
      K PRODEJI IHNED, S VOZEM MŮŽETE IHNED ODJET
      VŠE JE ORIGINÁL GIGANTICKÝ KUFR 610L
      vyměny rozvody ŠKODA NĚMECKO
      NOVÉ MAPY CELÉ EU ROK 2020
      TANKOVÁNA PRÉMIOVÁ NAFTA ARAL (NEJLEPŠÍ)
      POUŽÍVÁN JEN ORIGINÁLNÍ OLEJ ŠKODA 507.00
      VŠE DOLOŽENO NEJEN ON-LINE ALE K DISPOZICI DOKONCE I PAPÍROVÁ KOMPLETNÍ SERVISNÍ KNIHA PRO VAŠI KONTROLU
      TAKÉ DOKLADY DEKRA STK TUV AU HU CHECK LISTY ZE ŠKODA SERVISU COC DOKUMENT ATD
      2X KLÍČE OD VOZU A 3X OD TAŽNÉHO
      TENTO VŮZ NEMÁ ZÁVADU, NETŘEBA NIC ŘEŠIT, ZKUŠEBNÍ JÍZDA, KOUPÍTE, PŘEPIS A POJISTKU VYŘEŠÍM
      Velmi úsporné a bezpečné auto, inteligentní řízení pohonu, krásné neponičené auto, v CZ nejeto, čerstvý dovoz, naprosto vše originál Škoda, vyměněny rozvody, vyměněny brzdy, 1.majitel, 2x vystřelovací klíče s DO, nehavarováno, nekuřák
      Krásný černý interiér bez kosmetických vad, bez koroze, top stav, bez investic, čerstvý dovoz, v CZ nejeto, servisováno PRAVIDELNĚ.
      Nová STK+ME na celé 2roky. Přepis 800kč. Ověřená plná moc připravena, prodej možný i o víkendu, možnost převozní značky, možnost odvozu. Volat předem.
      1.majitel, servisní kniha, servisováno v DE, bez závad, nehavarováno, nelakováno
      Není co řešit, auto je jak nové!
      POUZE VÁŽNÍ ZÁJEMCI!
       
      E D I T I O N
      Bohatá příplatková výbava
       
      Slavkov 74757 CZ
      tel: 00420 737 888 840
×
×
  • Create New...