Malta Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 (editace) a zobrazí se tam po zadání 074 a kliknutí na start "ADP bezi"? Pokud ano a pak se ti tam objeví ADP OK, tak je to v cajku ještě mě napadlo co máš za MR? Editováno: 21. Květen 2012, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinoccio Vloženo 31. Květen 2012 Sdílet Vloženo 31. Květen 2012 mne pomohla nakoniec az vymena... ventil bol cisteny aj s trubkou, ale po case sa to zhorsovalo, chybu (prilis velky prietok) som ku koncu mazal kazdy druhy den, volnobeh blbol, raz aj chudobnu zmes hlasilo, atd... po vymene vsetko ok, vid. tu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivomb Vloženo 12. Červen 2012 Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 tak EGR s tou trubkou by podle přiloženého výcucu z DP neměl být problém Podle toho obrázku jsem si také myslel, že to bude brnkačka, ale když jsem to dnes viděl, jak je to obestavěné hadicemi, tak jsem to vzdal, navíc uchycení trubky není na inbus, ale zarezlou matkou, takže na to kašlu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mjanulik Vloženo 27. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2012 zdravím,řeším problém na Fabii 1,4 55kW a to,že svíti kontrolka motoru.Pa načtení vagem se zobrazí tohle : 1 Fault Found: 16786 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis velky P0402 - 35-00 - - Při testu akčních členů ventil krásně cvaká,zakládní nastavení vždy proběhlo,ale po smazání se vždy kontrolka rozsvítí znovu cca do 10 km.Auto má najeto dle autor.servisu škoda 116 000 km, EGR ventil byl již někdy měněn,ale neznámo kdy.Auto bylo dovezeno z německa,ale na vozíku.Na autě byla provedena výměna rozvodů.Takže nevím zda,kontrolka mohla svítíit i před výměnou rozvodů a byla jen smáznuta.Eventuálně zda to může být špatně nastavenými rozvody.Výměna byla provedena na značky fixou,pravděpodobně bez přípravku,ale to nevím jistě.Motor nevykazuje žadné problémy,startuje krásně,chod je pravidelný.Dá se nějak zkontrolovat EGR ventil za jízdy logováním a dá se nějak zkontrolovat i nastavení rozvodů u tohoto motoru jako u 1,9 Tdi PD? Díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jalcin1 Vloženo 3. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2012 prosim o info mam fabiu 1.4 16v 74kw a zaslepil jsem egr je tam elekronicky ale sviti mi check ale to nak neresim jde o to jaka bude spotreba a chovani motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 4. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2012 u benzínu nelze, stále bude svítit chod motoru otestuj sám (já ho měl úplně ucpaný a chod byl ok) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ernest650ccm Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 Stejná zkušenost jako Majký, EGR s trubkou ke klapce totálně ucpaný a chod motoru ok (jen svítil check ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ernest650ccm Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 Co vyčištění EGRu, zkoušel jsi? Může to být prostě i vadný EGR, např. uživ. Malta s tím má svoje zkušenosti (již několikrát měnil).. Mě pomohlo vyčištění, ovšem dle VAGu byl příliš NÍZKÝ průtok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabi Pavel Vloženo 25. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2012 Mě to hlásilo to stejný že je průtok příliš velký a v servise vyčistily EGR ventil ale nepomohlo to , tak říkali že bu'd nový ventil orig. cca 3000kč nebo vyzkoušel lambda sondu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klaudo Vloženo 8. leden 2014 Sdílet Vloženo 8. leden 2014 Zdravim, mohol by si prosim ta tu dielensku prirucku poslat aj mne? Tiez idem cistit EGR a neviem kde sa presne nachadza. Mam 1,4 16V 55kW BKY Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. leden 2014 Sdílet Vloženo 8. leden 2014 DP je zde. Ale v této není motor BKY. Z 55 kW jen AUA a BBY. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jizera-CZ Vloženo 19. Únor 2014 Sdílet Vloženo 19. Únor 2014 Trochu oživíme staré téma Minulý rok mě občas pocukávalo auto, hlavně v mrazivějším počasí při studeném motoru a při sundání nohy z plynu. Vyčistil jsem klapku, změna žádná. Nechal jsem vyměnit spínač spojkového pedálu, to už bylo na jaře, takže se už nic neprojevovalo. Letos v zimě se situace občas opakuje znovu. Usoudil jsem tedy na zanesené vedení od EGR. Mám tedy dotaz viz příspěvěk nademnou: mám na uchycení EGR použity dvě matky na závitových tyčích, žádné imbusy. Podle obrázku v DP vedou závitové tyče do příruby EGR, která je uchycená v bloku na imbusy. Ty matky u EGR a závity jsou dost sežrané rzí, navíc od tepla svodů snad i zapečené rzí (jako na spojkách u výfuku), bojím se to povolit abych to neutrhl i s matkou. Otázka zní, v případě že by to při povolování ruplo, jde to nějak vyšroubovat a nahradit novými závitovými tyčemi, nebo rovnou shánět novou přírubu k EGR? Případně jak to vyřešit jinak? Díky, J-CZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 24. Únor 2014 Sdílet Vloženo 24. Únor 2014 Zdravím ve spolek, motor 1.4 16V z EGR ventilu vypadla záslepka, co je pod ní, co mohlo všechno vypadnout, je na šroub? Budu rozdělávat zítra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rendy-4 Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Dobrý den, nedávno jsem koupil ojetou Fabii 1.4 16V 2001 AUA. Po nějaké době (100km) začala svítit kontrolka systému výfukových plynů. VAG hlásil dvě chyby - 17559 a 16786. Koukal jsem do dílenské příručky a zjistil jsem, že spolu chyby mohou souviset a obě dvě by mohly ukazovat na vadný EGR ventil. Chtěl jsem EGR ventil vyčistit, ale zjistil jsem, že je již zřejmě jednoduše zaslepen. Dle plánku z dílenské příručky jsem zjistil, že z EGR ventilu vede hadička k vzduchovému filtru. Tuto hadičku jsem našel, ale je dle mého názoru o hodně zkrácená (má asi 10 cm) a nikam nevede - je ukončena. Chyby jsem vymazal, ale po ujetí určitého počtu kilometrů se vždy objeví znova chyba 17559. Je možné, že po nějaké době by se k ní přidala i chyba 16786 - to zatím nemám vyzkoušeno. Lambda sondy byli zkontrolovány pouze přes VAG, kde vykazovali správné chování. Je tedy možné, že tyto chyby opravdu ukazují pouze na zaslepený EGR ventil? Je nutné EGR ventil vyměnit? Někde jsem četl, že po zaslepení klesne spotřeba. Aktuálně jsem schopný jezdit mimo město kolem 5l/100km (alespoň podle palubního počítače), což mi samozřejmě vyhovuje. Díky za odpověd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Zkoušel jsem odpojit egr ventil , kdy se v řj objevila chyba 16786 , takže podle mě je primární chyba tato. Ta 17559 může být v souvislosti s egr ventilem, ale taky je o tom popsáno zde http://forum.skodahome.cz/topic/107951-kol%C3%ADs%C3%A1n%C3%AD-ot%C3%A1%C4%8Dek-chyba-17559-chud%C3%A1-sm%C4%9Bs/ jinak s tím zaslepeným ventilem neprojdeš na emisích. Pokud před tím neotevřeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tycoon Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 (editace) EGR ventil slouží k snížení emisí NOx. A ty se neměří (měří se jen CO a HC), takže by měl projít. Otázkou je, jak se budou tvářit na svítící kontrolku emisí. Taky se může stát, že ty chyby jsou způsobené nečím jiným. Jsou obě chyby sporadické? Editováno: 8. Červenec 2014, autor: Tycoon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rendy-4 Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 17559 - Trvale 16786 - přerušovaný Technická mě čeká až za dva roky, ale chybu bych před tím vymazal, takže by kontrolka nesvítila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Další téma o chybě 17 559 je také ZDE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 ze zaslepeným EGR procházím na STK pravidelně , jak už tu bylo napsáno, na stacionárním měření nemají toto šanci poznat. Takže jezdím na STK stylem beru noťas, před vratama máznu check a nema probléma. Poté co už jsem vystřídal asi 4 nebo 5 EGR už mě to přestalo bavit a raději si zvyknul čumět na tu oranžovou kontrolku 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuracina Vloženo 5. Září 2014 Sdílet Vloženo 5. Září 2014 skoda fabia 1,4 74kw bbz neviem si dat rady s chybou16786 - sstem zpetneho vedeni vyfuk plynu -prutok prilis velky p0402 -35-00 egr ventil vymeneny kable skontrolovane riadiaca jednotka na novo nahrata po cca 10 km zacne svietit kontrolka a tato chyba zakladne nastavnie skrt klapky ok ale egr nejde nastaviť spravne vzdy pise ze nieje ok neviete radu dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zelvacz Vloženo 11. Únor 2015 Sdílet Vloženo 11. Únor 2015 Dotaz z EGR ventilu vychází tenká hadička která pokračuje ke klapce ale tam končí v žádném návodu ve kterém je zobrazena ale není vidět kde má být připojena po ohledání klapky, filtru a všeho kolem jsem nezjistil kam patří neví to někdo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenka91 Vloženo 23. Červen 2015 Sdílet Vloženo 23. Červen 2015 ahoj všem prosím vás pěkně vylítla mi kontrolka Egr ventil,ale po napojení na diagnostiku mi to napsalo chybu P1176 a dál to číslo nevím,jde přímo o Egr ventil nebo o sondu za katem..?všude jsem se dočetla o té sondě ale nechci zbytečně kupovat zajíce v pytli,prosím poradí mi někdo kdo s tím má nějakou zkušenost?jinak auto mám škoda fabia 1,4 16V mpi 74 kw předem děkuji za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rokane Vloženo 20. Březen 2016 Sdílet Vloženo 20. Březen 2016 Ahoj,prosím o radcu,proč mi nejde udělat základní nastavení zpětného vedení výfukových plyný? Napíše mi to místo ADP oK, chyba. motor 1,4,16v 74kw aub. Předem díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Březen 2016 Sdílet Vloženo 20. Březen 2016 asi bude vadný EGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 20. Březen 2016 Sdílet Vloženo 20. Březen 2016 robíš to pri studenom motore? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.