Jump to content

Motor swap za bi-tdi


Recommended Posts

Tak já to pro jistotu opakoval protože se tomu nedá věřit :kol-52:

Jednak máš fakt super zaměstnavatele že ti koupi auto a je mu úplně volný že nebude auto jezdit na garanční servis atd. (Kup mu flašku). 

Nevím jaký máš ty zkušenosti s pojišťovnou ale když jsem měl já autonehodu a auto které mi projelo stopkou 130kou tak obě auta kontrolovala pojišťovna a soudní znalec hodně slušně takže v mém případě kdybych tam měl jiný motor by se zjistilo docela jednoduše a rychle když byl před autem venku :kol-77:

Jinak chápu že chce někdo silnější motor :scooter:

Ale v tvém případě to legálně nejde a i tak to bude sranda od 200 do 300 tisíc kvůli získání +35kw v superbu který je služební a jezdí pravděpodobně i do zahraničí :smich:to je prostě masakr :_icon_smich2:

 

 

 

Edited by Joker 85
  • Like 2
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Korporát je proste svet, ktorý nepochopí nikto, kto to nezažil. A to môže byť rád, že neriešia emisné limity (ako napr. Microsoft alebo Cisco).
Musím povedať, že netuším, či je možné jednoducho vymeniť motor za bitdi a co všetko by to mohlo obnasat. Odpoveď na toto by som skôr hľadal v menších autoservisoch a u tuneroch ako tu na fóre.

Keby som bol v podobnej situácii, tak by som asi zvolil možnosť jazdiť súkromným autom a firemnú novú trojku dal do rúk žene.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Viem, ze sa to nedalo, ani to nikoho nazaujimalo, ale operacia sa podarila. 
 

Mame tu asi prvy superb 176kw bi-tdi.

Motor, kabelaz, chladice, jednotky, dsg, poloosy, panel pristrojov (ten siel z ciny, iba sa na nom prehodila "zakladova doska" z originalu, vie zrkadlit android auto/app carplay za cca 500 eur).

 

Darcom bol Arteon 2019 ktory siel cez strechu, bez poskodenia predku.


S odpredajom protiuctom mojich povodnych veci som na 5500eur s pracou a odladenim na 310ps na brzde a tyzden prace. 

 

Tymto Vas pozdravujem a dakujem za hodnotne rady. Ak budem potrebovat dalsiu radu okrem toho ako sa poistit tak aby z toho mal @Aleš_BX co najvyssiu proviziu, pripadne si kupit dlhopisy Arca Capital urcite sa znova ozvem.


Pekny den

  • Upvote 7
Link to post
Share on other sites

Tu je vidieť prípad, že keď sa chce tak sa dá.  Tento superb by som rad aj na živo videl ako to ide.  

 

@Eska-monter Máš to tam aj s DPFkom ?? Prevodovku si dal DQ500 či inú ?

 

Keď som bol merať výkon, tak som sa pýtal úpravcu, že či by mi vedel naladiť motor ak by sa tam dali turba s BiTDi a v podstate povedal, že realizovateľné to určite je. 

 

Před hodinou, LiveBomb napsal:

No, za tvé milé vyjadřování doufám, že co nejdřív (a nejlépe někde v zahraničí) ti to někdo odhalí a nedovolí auto používat...

Myslím, že ak to má s DPFkom tak to nikto nezistí. Ten motor vypadá z vrchu rovnako ako každý iný 2.0TDi v Superbe 3/Octavii 3. Jedine čo je iné s horného pohľadu tak to je červená hadica od turba.

 

 

Link to post
Share on other sites

Taky bych byl rád za detaily, zkušenosti, podrobnosti.

 

před 9 hodinami, LiveBomb napsal:

No, za tvé milé vyjadřování doufám, že co nejdřív (a nejlépe někde v zahraničí) ti to někdo odhalí a nedovolí auto používat...

 

Vzpamatuj se. Nikomu tady nic neudělal, nikoho neohrožuje. Nechceš ho rovnou udat?

 

Jinak vcelku vtipné je, že zrovna tady "Aleš_BX" mluvil o vystupování pod jinými přezdívkami a má tady asi třetí, nebo kolikátou..

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

@Eska-monter

Hmmm smekám?, převodovku jsi také měnil? Nikde se o ní nezmiňuješ, pokud ano co spojky? Dával jsi nějaké lepší nebo série z DQ 500?

Na 220Kw to už je docela síla na 2.0TDi kolik máš NM?

Dáš to auto někde k dispoci do časopisu? Bylo by to docela zajímavé??

Díky??

Edited by xtrack
Link to post
Share on other sites

Nevidím v tom akože problém. Niektorý menia motor v Caddy z 1.6TDi 55kw na 2.0TDi po úprave 160kw. Myslím, že Caddy na to nieje moc stavane kdežto superb je. 

Reči pár jedincov tu už pár ľudí odradilo prispievať o netradičných, zaujímavých veciach. 

Takáto prestavba sa mi viac páči ako keď nejaký típci vykuchajú DPFko v dvojkovej Octavii pridá im to 5koní vo výsledku a zadok majú čierny od sadzí a pri miernom predbiehaní im to dymí ako lokomotíva. 

 

Takúto prestavbu som videl na nejakom zahraničnom fóre, kde ešte upravili väčšie turbo a ešte nejak upravili vysokotlake čerpadlo, vo výsledku mali výkon okolo 350koní a chceli pokračovať vyššie.

Link to post
Share on other sites

V tomhle ohledám mám problém, stejně jako naše legislativa. Už německá, natož US legislativa na tom je líp, ale je to o tom dát TÜV money, a pak je to legální včetně dokladů a limitů na ME, což u auta, kde je za 5 let zbytková hodnota v nižších statisících, nedává význam, ne mně. V USA MOT povinná není (liší se dle státu..., ale když vidím výplody OCC je mi zle - a to ne kvůli dB, motoru, emisím, ale kvůli hranám, světlům, bezpečnosti ostatních), takže podle toho to taky vypadá a tamějším obětem/účastníkům silničních nehod přeju pevný nervy. Tady je to jednoduchý - kouknou na motor a pneu do TP a je to. Jak pojištění, tak vina. Na druhou stranu moc nechápu, proč se některý úpravy nesmyslně zakazujou(*) - no proč, koupím si FIII se 70kw a předělám si ji na tu dražší doma. -$$ pro výrobce nebo Dekru.

(*) hlavně u starších aut, u (vnitřních) věcí, kde není žádný riziko. Dnes už jde leda chipovat.

Link to post
Share on other sites

@foji ? hele neurážej 2.0 TDi?

máš strach že Tě eska-monter výpráská se svým Superbem 220Kw jak pofičíš na pohodu v Mustangu žejo? 

a co teprve až osedlá svoji weekend car se 350KW+ nebo PS? Jen doufám že jezdí aspoň trochu předpisově a ne jak debil...

Podle toho že má něco společněho se Strabagem, doufám že bude věnovat stejnou píli a vytrvalost kvalitě staveb?

Jinak s tebou plný souhlas??

Ale ta přestavba mě zajímá, tak jsem zvědav na fotky, popř na grafy ap.?

Edited by xtrack
Link to post
Share on other sites

Nemyslim to zle ohledně 2.0TDI má svůj smysl, stejně i končící 2.0 BiTDI kterej končí díky emisním limitům a ne díky nezájmu zákazníků, stejně tak pochopím swap třeba za desetinásobný motor roku inline 5 2.5 TFSI kterej jsem zkoušel v RS3, ale tohle že někdo podstupuje mě hlava nebere ;) Do toho skvělej přístup firmy která ti nedovolí passata ale dovolí kejkle se změnou motoru atp.

 

I přes internetový proklamace realita ČR (vozový park, hustota dopravy) je taková že tě kromě sprintů nevypráská skoro nikdy nic pokud máš těch 200kW+

Link to post
Share on other sites

Z ekonomického hladiska ako to aj napísal eska-monter tak to nevychádza až tak zle. Z technického hladiska sa to môže zdať veľmi zložité, ale Arteon by mal byť v podstate prezlečený Superb u VW. 

 

Swap na 2.5Tfsi nebude stáť 5500€. Na nete je jedna Octavia 3 s týmto motorom spolu s 4x4 a cena bola tuším 45000€.  

 

Podľa mňa si chcel eska-monter pre seba postaviť také auto aké sa malo dať objednať priamo od Škodovky. Nevidím problém vtom, že popri benzinovej verzie by bola aj takáto dieslová. (výkonom dosť blízko seba).  Tak isto aj pri Octavii RS by dával tento motor viac zmysel. 

 

Ono ten motor nieje nejak odlišný od 2.0TDi 135/140kw. Má lepšie vysokotlaké čerpadlo, biturbo a k tomu prevodovku na viac NM ostatok je skoro rovnaký. 

 

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
V 14. 9. 2020 na 15:51, marfan napsal:

Ono ten motor nieje nejak odlišný od 2.0TDi 135/140kw. Má lepšie vysokotlaké čerpadlo, biturbo a k tomu prevodovku na viac NM ostatok je skoro rovnaký. 


Motor není stejný.
Blok, klika a písty jsou zesílené (pro spalovací tlak 200 barů), jiná je i hlava - překopané sací a výfukové kanály. Jiné je sání a výfuk. Vstřiky taky nebudou stejné, tyto pracují s tlakem 2.500 bar
Jak jsi psal čerpadlo, biturbo (tlačí až 3,8 bar) a DSG DQ500 je stavěná na 600 Nm.

Eska-monter Doufám, že si takto překopaný superb zasloužil i brzdy z Aertona. Protože motor jede slušně, tak by měly odpovídat i brzdy. Akumulátor si dal do kufru? Máš foto, jak si se s tím popral?
 

140vs176.jpg

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Za mě také fail - auto nemá homologaci, tzn. při každé sebemenší nehodě je prohrávající.

 

Policie, pojišťovna to bude řešit, nebude plnit škodu z havarijního a hůř, ani povinného ručení, v konečném důsledku je ta pojistka neplatná, protože je pojištěné vlastně jiné auto, na pojistné smlouvě jsou jiné údaje.

 

Pak je jedno kdo to zavinil, to auto nemá na silnici co dělat a je otázka času, kdy se to posere. Navíc, bude i neprodejné dále.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
před 10 hodinami, LiveBomb napsal:

Ovšem na STK se kontroluje jeho 4 místný "part number" vůči TP


Nezjištěno, zakrytováno - poslední STK.  Na pojistne podminky se pro zajimavost vyhledove podivam. Kazdopadne, co si pamatuju, tak musela byt pricinna souvislost. Pokud do nekoho nacouvam, motor za to nemuze. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...