Přejít na obsah

Kolik vám to jede


michalkot

Doporučené příspěvky

jede 170 km/h , zapnuty tempomat s hlidanim odstupu od vpredu jedoucich vozidel, armadu elektrickych kamaradu kteri ho posimraj klidne i na koulich kdyz prejede bilou caru, pokud jede v noci tak bixenony ktere sviti pomalu az za roh, mimoto brzdy ktere brzdi ze 170 km/h na polovicni draze nez vetsina aut na dalnici .-)))

Ano my se na svuj ukol pekelne soustredime, cekame co nam s naseho milacka odpadne v pristi zatacce, jediny co si tak muzem zapnout je vetrak na vyssi stupen aby se nam nerosilo celo, kdyz nam tam nekdo vjede (a ze vjizdi dost casto), tak se modlime k panu bohu aby nam ty FSII zakryte plechem a prekryty ladnou puklickou nazute do nejnovejsich barumek zachranily prdel :-) a kdyz ne tak .....ved co .-)aspon sem to zkusil .-)

Jako uz si z toho musim delat prdel .-)jestli nekomu je nebezpecny manager s AUDI A8 ktery to hasi 200 na tempomat, tak pro me je to lepsi ridic nez nejaky fabiatik. nerikam ze vsichni ale kdyz vemu vice nez 250 tis fabii v CR, a nejakych par tisic manazerskych limuzin, vetsi pravdepodobnost mi vychazi u toho ze fabiatik je hrozba hasici si to 5 km z kopecka 190 :)nez audi hasici si to 200 km 190.-)))

Myslíš, že všechny auta, který dokážou tuhle rychlost dosáhnout, maj všechny tyhle vymoženosti? Upozornit tě ty systemy mužou, ale furt je hlavní uloha na řidiči, at už jede ve Fabii nebo v Lexusu. A myslim, že kdyby to do tebe někdo z těchhle dvou napálil, tak by si byl za tu fabku ještě rád, protože je rozdíl, jestli do tebe narazi fabia 1300kg nebo lexus 2200kg.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jede 170 km/h , zapnuty tempomat s hlidanim odstupu od vpredu jedoucich vozidel, armadu elektrickych kamaradu kteri ho posimraj klidne i na koulich kdyz prejede bilou caru, pokud jede v noci tak bixenony ktere sviti pomalu az za roh, mimoto brzdy ktere brzdi ze 170 km/h na polovicni draze nez vetsina aut na dalnici .-)))

Ano my se na svuj ukol pekelne soustredime, cekame co nam s naseho milacka odpadne v pristi zatacce, jediny co si tak muzem zapnout je vetrak na vyssi stupen aby se nam nerosilo celo, kdyz nam tam nekdo vjede (a ze vjizdi dost casto), tak se modlime k panu bohu aby nam ty FSII zakryte plechem a prekryty ladnou puklickou nazute do nejnovejsich barumek zachranily prdel :-) a kdyz ne tak .....ved co .-)aspon sem to zkusil .-)

Jako uz si z toho musim delat prdel .-)jestli nekomu je nebezpecny manager s AUDI A8 ktery to hasi 200 na tempomat, tak pro me je to lepsi ridic nez nejaky fabiatik. nerikam ze vsichni ale kdyz vemu vice nez 250 tis fabii v CR, a nejakych par tisic manazerskych limuzin, vetsi pravdepodobnost mi vychazi u toho ze fabiatik je hrozba hasici si to 5 km z kopecka 190 :)nez audi hasici si to 200 km 190.-)))

Myslíš, že všechny auta, který dokážou tuhle rychlost dosáhnout, maj všechny tyhle vymoženosti? Upozornit tě ty systemy mužou, ale furt je hlavní uloha na řidiči, at už jede ve Fabii nebo v Lexusu. A myslim, že kdyby to do tebe někdo z těchhle dvou napálil, tak by si byl za tu fabku ještě rád, protože je rozdíl, jestli do tebe narazi fabia 1300kg nebo lexus 2200kg.

suhlasim ciastocne s oboma prispevkami. ak by som si mal vybral ci to do mna narve 2,5tonovy kolos alebo fabka, vybral by som si fabku. na druhu stranu fabia, nech ma podvozok aky chce, vdaka svojej velkosti (rozchod, razvor) nie je prilis stabilna v rychlostiach nad 150-160 km/h. s kludnym svedomim by som tento topic uzavrel aby zbytocne nelakal dalsich hazarderov co plachtia dolu kopcom so zdechlymi motormi a lamu guinessove rekordy v rychlosti htp, mpi, 16v, sdi a podobnych hrackarskych motorov :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jede 170 km/h , zapnuty tempomat s hlidanim odstupu od vpredu jedoucich vozidel, armadu elektrickych kamaradu kteri ho posimraj klidne i na koulich kdyz prejede bilou caru, pokud jede v noci tak bixenony ktere sviti pomalu az za roh, mimoto brzdy ktere brzdi ze 170 km/h na polovicni draze nez vetsina aut na dalnici .-)))

Ano my se na svuj ukol pekelne soustredime, cekame co nam s naseho milacka odpadne v pristi zatacce, jediny co si tak muzem zapnout je vetrak na vyssi stupen aby se nam nerosilo celo, kdyz nam tam nekdo vjede (a ze vjizdi dost casto), tak se modlime k panu bohu aby nam ty FSII zakryte plechem a prekryty ladnou puklickou nazute do nejnovejsich barumek zachranily prdel :-) a kdyz ne tak .....ved co .-)aspon sem to zkusil .-)

Jako uz si z toho musim delat prdel .-)jestli nekomu je nebezpecny manager s AUDI A8 ktery to hasi 200 na tempomat, tak pro me je to lepsi ridic nez nejaky fabiatik. nerikam ze vsichni ale kdyz vemu vice nez 250 tis fabii v CR, a nejakych par tisic manazerskych limuzin, vetsi pravdepodobnost mi vychazi u toho ze fabiatik je hrozba hasici si to 5 km z kopecka 190 :)nez audi hasici si to 200 km 190.-)))

Myslíš, že všechny auta, který dokážou tuhle rychlost dosáhnout, maj všechny tyhle vymoženosti? Upozornit tě ty systemy mužou, ale furt je hlavní uloha na řidiči, at už jede ve Fabii nebo v Lexusu. A myslim, že kdyby to do tebe někdo z těchhle dvou napálil, tak by si byl za tu fabku ještě rád, protože je rozdíl, jestli do tebe narazi fabia 1300kg nebo lexus 2200kg.

suhlasim ciastocne s oboma prispevkami. ak by som si mal vybral ci to do mna narve 2,5tonovy kolos alebo fabka, vybral by som si fabku. na druhu stranu fabia, nech ma podvozok aky chce, vdaka svojej velkosti (rozchod, razvor) nie je prilis stabilna v rychlostiach nad 150-160 km/h. s kludnym svedomim by som tento topic uzavrel aby zbytocne nelakal dalsich hazarderov co plachtia dolu kopcom so zdechlymi motormi a lamu guinessove rekordy v rychlosti htp, mpi, 16v, sdi a podobnych hrackarskych motorov :)

xman: tiez si myslim ze je uplna blbost pretacat motor a potom byt s toho cely spoteny kolko to islo.

zistil som ze tu nema vyznam cokolvek pisat o tom co robia niektori jedinci. mne je jedno nech si ide dole kopcom kolko chce moze si aj podlahu vybrat a pomahat tomu ako flinstone, nech si robi co tam kde nie je nik a nie ze bude ohrozovat ostatnych. na uzavretej ale vyludnenej ceste moze ist aj 450km/h a prekonat najrychlejsie auto, potom to sem napisat ak to prezije, ked je to jedine co mu uz ku stastiu chyba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jede 170 km/h , zapnuty tempomat s hlidanim odstupu od vpredu jedoucich vozidel, armadu elektrickych kamaradu kteri ho posimraj klidne i na koulich kdyz prejede bilou caru, pokud jede v noci tak bixenony ktere sviti pomalu az za roh, mimoto brzdy ktere brzdi ze 170 km/h na polovicni draze nez vetsina aut na dalnici .-)))

Ano my se na svuj ukol pekelne soustredime, cekame co nam s naseho milacka odpadne v pristi zatacce, jediny co si tak muzem zapnout je vetrak na vyssi stupen aby se nam nerosilo celo, kdyz nam tam nekdo vjede (a ze vjizdi dost casto), tak se modlime k panu bohu aby nam ty FSII zakryte plechem a prekryty ladnou puklickou nazute do nejnovejsich barumek zachranily prdel :-) a kdyz ne tak .....ved co .-)aspon sem to zkusil .-)

Jako uz si z toho musim delat prdel .-)jestli nekomu je nebezpecny manager s AUDI A8 ktery to hasi 200 na tempomat, tak pro me je to lepsi ridic nez nejaky fabiatik. nerikam ze vsichni ale kdyz vemu vice nez 250 tis fabii v CR, a nejakych par tisic manazerskych limuzin, vetsi pravdepodobnost mi vychazi u toho ze fabiatik je hrozba hasici si to 5 km z kopecka 190 :)nez audi hasici si to 200 km 190.-)))

Myslíš, že všechny auta, který dokážou tuhle rychlost dosáhnout, maj všechny tyhle vymoženosti? Upozornit tě ty systemy mužou, ale furt je hlavní uloha na řidiči, at už jede ve Fabii nebo v Lexusu. A myslim, že kdyby to do tebe někdo z těchhle dvou napálil, tak by si byl za tu fabku ještě rád, protože je rozdíl, jestli do tebe narazi fabia 1300kg nebo lexus 2200kg.

Myslim ze se bavime o manazerskych limuzinach a ne o passatech a jinych vozech teto kategorie pro skupinu tzv. pseudomanazeru.-) napr. MB S-class, BMW 7. Reihe, Audi A8 etc.

Popravde )poradne vyknedlenou limuzinu jsem videl ve svem zivote mozna 3x a to sem na ceste nekolik hodin denne .-)(z toho jednou to byla A8 cyrila svobody u vyskova .-)kdezto luxusne rozmarasenych fabii stovky, ale na todle sem upozornoval ze je to vysledek pravdepodobnosti nehody z poctu zakladniho souboru.

Podstata o kterou mi jde ze manazer ktery ma takovy vuz najezdi 10x vice km nez vetsina fabii, proto to auto ma, a je lepsi ridic nez nejaky cepickar ktery dava autu 15 tis km za rok .-)tod vse. o nic jineho mi neslo .-)

Ja se osobne vice bojim kdyz vidim fabii ve verzi sluzebak, jak to nejaky ocas rve 180 z kopce na kazdeho se lepi, a pak do kopce mu to klesa a pak zase plny knedl, nez nekdo kdo to u chodova zacvakne na 180 a tak dojede do brna .-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dlouhodobě ozkoušené, že nejvyšší ještě relativně klidná a pohodová ( nikoliv už úplně bezpečná ) dlouhodobá dálniční rychlost je někde kolem 160 úplně maximálně 170 km/h. Potom už začne být slyšet motor, už to tolik nesedí a nemám už rezervu pod plynem. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jede 170 km/h , zapnuty tempomat s hlidanim odstupu od vpredu jedoucich vozidel, armadu elektrickych kamaradu kteri ho posimraj klidne i na koulich kdyz prejede bilou caru, pokud jede v noci tak bixenony ktere sviti pomalu az za roh, mimoto brzdy ktere brzdi ze 170 km/h na polovicni draze nez vetsina aut na dalnici .-)))

Ano my se na svuj ukol pekelne soustredime, cekame co nam s naseho milacka odpadne v pristi zatacce, jediny co si tak muzem zapnout je vetrak na vyssi stupen aby se nam nerosilo celo, kdyz nam tam nekdo vjede (a ze vjizdi dost casto), tak se modlime k panu bohu aby nam ty FSII zakryte plechem a prekryty ladnou puklickou nazute do nejnovejsich barumek zachranily prdel :-) a kdyz ne tak .....ved co .-)aspon sem to zkusil .-)

Jako uz si z toho musim delat prdel .-)jestli nekomu je nebezpecny manager s AUDI A8 ktery to hasi 200 na tempomat, tak pro me je to lepsi ridic nez nejaky fabiatik. nerikam ze vsichni ale kdyz vemu vice nez 250 tis fabii v CR, a nejakych par tisic manazerskych limuzin, vetsi pravdepodobnost mi vychazi u toho ze fabiatik je hrozba hasici si to 5 km z kopecka 190 :)nez audi hasici si to 200 km 190.-)))

Myslíš, že všechny auta, který dokážou tuhle rychlost dosáhnout, maj všechny tyhle vymoženosti? Upozornit tě ty systemy mužou, ale furt je hlavní uloha na řidiči, at už jede ve Fabii nebo v Lexusu. A myslim, že kdyby to do tebe někdo z těchhle dvou napálil, tak by si byl za tu fabku ještě rád, protože je rozdíl, jestli do tebe narazi fabia 1300kg nebo lexus 2200kg.

Myslim ze se bavime o manazerskych limuzinach a ne o passatech a jinych vozech teto kategorie pro skupinu tzv. pseudomanazeru.-) napr. MB S-class, BMW 7. Reihe, Audi A8 etc.

Popravde )poradne vyknedlenou limuzinu jsem videl ve svem zivote mozna 3x a to sem na ceste nekolik hodin denne .-)(z toho jednou to byla A8 cyrila svobody u vyskova .-)kdezto luxusne rozmarasenych fabii stovky, ale na todle sem upozornoval ze je to vysledek pravdepodobnosti nehody z poctu zakladniho souboru.

Podstata o kterou mi jde ze manazer ktery ma takovy vuz najezdi 10x vice km nez vetsina fabii, proto to auto ma, a je lepsi ridic nez nejaky cepickar ktery dava autu 15 tis km za rok .-)tod vse. o nic jineho mi neslo .-)

Ja se osobne vice bojim kdyz vidim fabii ve verzi sluzebak, jak to nejaky ocas rve 180 z kopce na kazdeho se lepi, a pak do kopce mu to klesa a pak zase plny knedl, nez nekdo kdo to u chodova zacvakne na 180 a tak dojede do brna .-)

Souhlas. I kdyz A8 bych do toho vyctu moc netahal, protoze do jizdni pohody jako BMW s DD nebo MB s ABC ma hooodne daleko. To uz by dalo na jiny tema.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci tu nic vyvolávat, ale na dálnici nejezdím podle tachometru ale podle otáčkoměru. Při ručičce 140km/h točí 4.000ot, což je dlouhodobě naprosto OK, při 160 to točí 4.500 ot, což krátkodobě střídám s těmi 4.000ot a tu a tam, spíše výjmečně dám i 5.000 ot, což je asi 180km/h. Při dlouhé jízdě na dálnici se mi tohle střídání otáček docela vyplácí. Cesta utíká, nepřijde mi, že bych týral motor (těch 4.000ot nemůže být problém) a krátkodobě 5.000ot snad taky ne. A nedělám to, že bych si něco dokazoval, cesta prostě utíká rychleji, NIC VÍC.

Mám MPi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi tak ja vam teda nevim, ale kdyz jedu s FRS 200 po dalnici, tak mi to prijde maximalne stabilni. Rozhodne vic nez mnohe vraky, ktere vidam okolo sebe prosvistet. To auto jede jako po kolejich, ani nemam pocit, ze bych jel 200.

No tak to jsi evidentne nejel 200 normalni autem, pro ktere je to bezna cestovni rychlost. Nerikam, ze je Fabka kdo vi jak nestabilni, ale 200 v Superbu je asi stejny pocit jako ve Fabii 120.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem z toho dostal poprvé a doufám že i naposledy v životě 240 :help::help: Z hóóódně dlóóóuhého kopce dolů, se silným větrem v zádech a po dlóóóuhatánském rozjíždění. V očích jsem měl smrt, trousil jsem za sebou po dálnici vyplašenky a propotil jsem košili, ale je to tam. :) A: bylo to riskantní B: auto už bylo totálně neklidné a nestabilní C: z téhle rychlosti už by při brždění zhořely desky a kotouče.

Z toho plyne ponauční, že už nikdy tak rychle nepojedu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

blby pocit je ked dobehnes s fabiou mercedes c ,ktory predbieha a on vidi ze zavadza fabii :) a to pri jazde 160tacho a clovek ubere na 150. manik hned po predbiehani uhol tak chvilu za nim ci neprida tak potom blinker a predbiehaci manaver :p pozeral dost cudne. a asi ostal este prekvapenejsi ked videl ze 1,4 16V.

p.s.: dufam ze mi do minusu neukazuje tacho, lebo sa tvaril ako keby som ho v 200 sejmul :);)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mike k: No, uprimne... Asi jsi nikdy nejel ty ve FRS. Ja mam moznost srovnavat. Ve 4 lidech jsem jel asi 220 - jako spolujezdec - v novem BMW 7 a i pri srovnani s timto autem, ktere je o nekolik mnoho trid uplne jinde nez FRS, mi jizda 200 po dalnici ve FRS neprijde takova, ze by se to auto melo rozpadnout. Naopak FRS versus moje 1.4 je pri vyssich rychlostech dost rozdil. Zatimco FRS si jen tak v klidu svisti, u 1.4 mam pocit, ze jedu o 100km/h vic. A vubec nejlepsi srovnani poskytne moje pritelkyne. Ta na me v 1.4 krici uz ve 150 abych brzdil, ze jinak zabrzdi za me, tak 200 u FRS si ani nevsimla. Kdyz jsem ji rekl, ze jedeme 200, tak byla naprosto v klidu. Tohle je potreba si uvedomit. Nerikam, ze FRS je jedine stabilni auto pri 200, ale rozhodne z FRS nemam pocit, ze by ji realnych 200 km/h melo delat nejake potize.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Martinoslav: gratulace :palec2:lol

Nicméně si dovolím oponovat. V pohodě a stabilní a tichá je FRS maximálně do 180. Kolem 200 už si rozhodně není tak jistá v kramflecích ( jak se říká ) a motor už začíná být dost slyšet. Apropo - nevím jestli si to už zkoušel ( měl bys ) zkus intenzivně brzdit ze 200 a stříkneš si do textilu, protože na tyto rychlosti už ty brzdy opravdu nemají. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno, třeba se mi budete smát, že mám doma na dvorku Fabinku jen s motorem 1.0 a rozšupajdil jsem ji na D11 165 km/h pak už jsem ji nechtěl trápit a přecijen, pri stovce to taky papá o něco míň:-)) slouží holka dobře a spolehlivě

Můžu se tě zeptat kolik to točí při 130 na pětku? Co jsem slyšel tak má 1.0 hodně krátkou převodovku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahojte minulý týden si jedu po D1 a ze srandy sešlápnu plyn až na zem....dle navi 189Km/h dle tacho nevím asi kolem 200Km/h průměrně sem jel 150(dle navi) a Vsetín-Praha 3hodiny 15minut.(bez zastávky)

v noci rovný a nový povrch mezi Vyškovem a Kroměřížem....4lidi plná nádrž okamžitá spotřeba 18l/100Km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...