Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP


Igor

Doporučené příspěvky

Tak jsem dnes absolvoval přehrátí sw , bez nutnosti objednání (jen jsem den předem zavolal) za 250Kč. Akce na hodinu se trochu zkomplikovala a protáhla se na hodin pět, protože se zbořila komplet řj. Nicméně nakonec vše klaplo, a jsem majitel verze  3017.

Takže až to časem ověřím, tak dám vědět jestli se něco změnilo.

 

Nikdo se mne zde na nic neptal proč a naco atd, jen že opravdu je aktualizace a že ji nahrávají. Vše proběhlo v autorizovaném servise Škoda Autoklever v N.J. za což jim dík.

 

Předtím jsem psal jak jsem to samé chtěl udělat v autorizovaném servise Lukáš ve Val. Meziříčí. (první proč a nač a že to tím není, potom objednání min. 3 dny předem, udělat diagnostiku za 400Kč a potom za hodinovou sazbu přehrát milostivě jednotku)

 

Takže jestli ještě někdy budu potřebovat služby škoda, tak vím kam určitě nepojedu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobný zkušenosti, neříkáš tady nic novýho - je to jen a jen o lidech, v jednom značkáči nic nejde a když, tak nejdřív objednat tejden dopředu, pak přijedeš a stejně nemají objednanej ND (o kterým věděli z toho dne kdy jsem se tam byl ptát na opravu a následně jsem se musel objednávat), takže řeknou že to bude za další tejden - anebo toho dosáhneš, ale jedině s pořádným řevem a vyhrožováním oznámením do Bolky. Na dílnu tě nepustí ani kdybys byl nevímkdo. 

 

Do druhýho servisu zavoláš, řeknou "ano, přijeďte zítra v 7 ráno" - a v poledne odtama odjíždíš po učuněný opravě, protože to co v 7:15 ráno našli, dokázali do toho oběda opravit. Na dílnu přímo k autu po dohodě s mechanikem, sice ne na celou dobu, ale na požádání lze.

 

Servis první - Auto Janák Ústí nad Orlicí, servis druhý Auto Hlaváček Olomouc, provozovna Litomyšl. Co dodat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, já to všechno beru, ale první a poslední člověk se kterým příjdu v té které firmě -službě ,kterou potřebuji dělá první i celkový dojem. Většinou to je prodavač-podavač-technik atd....

To , že tam sedí namachrovaný ogárek, ještě sice neznamená, že celá firma je taková jako on, ale pokud je možnost volby,(jako že naštěstí je) tak své poctivě vyděláné peníze utratím jinde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

         Hlásím, že problém špatných studených startů za teplot cca 18°C+ byl odstraněn přehrátím ř.j. motoru na verzi 3017. Není to sice 100%, ale otáčky se teď nepropadnou a motor už nechce vyskočit z auta.(zůstanou chvíli lehce zvýšené což ničemu nevadí)

 

Tímto děkuji za kvalitní informaci od uživatele ales-r.

 

       Takže i na tak starém autě  (08) může být takovýto "výrobní" nedostatek nalezen za pár let. (já ho mám jako druhý majitel od letošního února.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím mám problém s otáčkami při studeném motoru a při teplotě nad 20 stupňů. Při startu běží motor v otáčkách nad 1000ot/min, což se projevuje za jízdy cukáním. po chvíli otáčky spadnou a jízda je plynulá. Předtím se mi otáčky zvyšovaly a klesaly, tak jsem s tím byl v autorizovaném servise na přehrátí sw. Při nižší venkovní teplotě to nedělá. Co by to mohlo způsobovat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pred tým ako položíš otázku, bolo by dobré si prečítať príspevky aspoň na poslednej a predposlednej strane. Riešenie ktoré s veľkou pravdepodobnosťou pomôže aj tebe je dokonca napísané hneď v príspevku nad tvojim. Kým neskúsiš aktualizovať softvér v RJ, dovtedy nemá cenu riešiť žiadnu inú možnú mechanickú príčinu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale vždyť píše, že FW má aktualizovaný. Já toto téma sleduji, protože kámoš má taky haťapku a totéž co ostatní: po roce provozu začaly otáčky kolísat hodně, po přehrání FW je to lepší, ale stále tam nad 18 st. nějaký problém je, vyšší otáčky a vyšší spotřeba, prý se to chová jako na starších autech dlouho zapnutý sytič. Ve výsledku pak do práce dojede s kyselým obličejem s o cca 0,5l vyšší spotřebou, než když je pod 18 st. Vzhledem k tomu, že má auto v garáži, tak se mu to takto chová prakticky celé léto.

Docela mě překvapuje, že jsem nikde na netu nenašel prvotní příčinu, prostě tajemný balack box motoru + ŘJ + FW.. Jaktože ze škodovky neprosáklo čím to je? Kdyby to byla jen SW chyba, tak by ji snad odstranili zcela.To není možné logováním ŘJ pod a nad 18 st. zjistit co se děje? Navíc ta vada nebyla odstraněna, ale pouze částečně potlačena. Navíc se to dělo ještě v záruce.  Na to, že je to jedno z nejrozšínějších aut, mi prostě přijde divné, že by tomu ještě nikdo nepřišel na kloub.

Edit to Alma: ale nad tím má malým písmem Fabulka 1.2 a je v kategorii HTP, tak přrdpokládejme, že se jedná o HTP..

Edit2 to Alma: Pod příspěvkem má přece toto:

Fabunka 1.2 51kW Ambiente, Červená Corrida, r.v. 2007(koupeno v 2008)
Škoda Octavia Combi 1,9TDi stříbrná

Takže HTP 51kW 2007

Edit3: Tak to nevím, já to vidím celé. Jestli to souvisí s přihlášením, nebo prohlížečem..

 

post-20489-0-97722300-1405258137_thumb.g

Editováno: , autor: Tomkk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a já vůbec nemám ponětí o čem se tady bavíme, protože podle toho profilového obrázku to auto nemá motor HTP . Navíc dotyčný se ani neobtěžoval napsat motorizaci.

 

Jsem asi slepý,ale nic nevidím. Bavíme se oba o profilovém obrázku s octavkou,že.

 

ať koukám jak koukám tak já nevím :kol-32:

post-42201-0-42647600-1405250629_thumb.j

 

ale hlavně , že si rozumíme.

 

hmm, to je nějaké zajímavé, já mám Firefox.

Editováno: , autor: Alma
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý večer pánové, nedá mi než reagovat, mám fabii r.v. 10/2009 70tis km a to co popisujete mi dělá od novoty a nepovažuji to za problém. Když je teplá noc startuje vždy na cca 1100 otáček. Po cca 2 minutách volnoběžné otáčky samy spadnou na normál. Dělá to ale i 1,4 16v takže je to asi vlastnost motorů .. nebo ne?

Editováno: , autor: ranicek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to vlastnost, ale ne motorů - je to jedna z píčovin nameldovanejch motorářům ekoteroristama, údajně kvůli ohřevu katalyzátoru a lambdasondy. Při startu za mírně vyšší okolní teploty motor nepotřebuje pro stabilní běh tak velkou dávku paliva, jakou dostává od ŘJ při menší teplotě, takže aby se dost rychle ohřát vejfuck stejně jako s tou startovací dávkou pro nízkou teplotu, dá jednotka povel zvednout točky - na chvilku, než se ohřeje kat a sonda. Stejně v momentě kdy se přidá plyn začne jednotka dávkovat podle mapy pro jízdní režim a tam už se všecko ohřívá tím vyšším výkonem samo - pokud má někdo v takovým režimu spotřebu o 0,5litru vyšší, tak jedině že by víc stál než jel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Já zas doma řeším záhadu s ,,tůrováním" motoru při studeném startu nad 20°C. Normálně nastartuji, lehce se odstrčím na jedničku (cca popojedu 6m), zatáhnu ručku, jdu zavírat vrata a motor se mezi tím samovolně tůruje. Otáčky nepadají pod volnoběh, ale ručička litá jen nahoru někam ke 1400. Pak stačí normálně vyrazit a no probléma dále. V rámci servisu Škoda se provedlo základní nastavení klapky, ale to nepomohlo, jestli byla i venku + čištěna jsem z nich už nedostal... Mám tedy postupovat jako Marek1806 viz. nahoře zpráva ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

většinou je nějaká chyba ve VAGu, nízký průtok, nebo elektricky špatný, nebo se to projevuje při nízkých otáčkách a přidávání plynu velkým cukáním, ale jak říkám, záleží na momentální chybě. Pro HaťaPku (která ho má) je to kolem 3 litrů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...