CIJOML Vloženo 3. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2009 Koupil sem gelovou Bosh Silver co mi doporucil garny a sem spokojeny. Jen je potreba mit nabijecku na gelove akumulatory, coz jsou snad dneska uz vsechny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuckyLuke Vloženo 9. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2009 Dnes jsem koupil na doporučení Bosch S4 74Ah za 2490,-Kč - tak uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodik Vloženo 10. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2009 jde nějaká poznat jakou baterku mám mít tedy v autě? O těch rozdílech jsem neměl ani tucha,není to někde na kastli,jako štítek,třeba pro mechanika co mu řekne :,,bacha sem patří tahle baterka." díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrickE3 Vloženo 11. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2009 Zalezi co mas za motor (naftu/benzin), u ty nafty bych volil nejakou tu +- 74Ah, min moc ne a vic je asi taky zbytecny a ja osobne bych dal klasickou, zadny gelovy apod. ... a benzin ma nejakych asi 54 Ah? nejak tak ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 28. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2009 tak ja teda na bezudrzbove nedam dopustit,ted resim spatne studene starty a v servisu rekli ze to bude slabsi baterkou.Mam tam doted original Bosch cernou CA+St,zadna udrzba krome jednoho nabiti pred kazdou zimou,uz ji je 8,5 roku a stale toci.Jestli ty spatne starty nebudou tim,bude snad jeste slouzit.A minulou zimu jeste no problemo.Pujdu do te same varianty,ale zvolim vartu,podle mne to dela jeden vyrobce,paz zvenku jsou naprosto stejne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 28. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2009 Obávám se, že takhle to fungovat nebude. Pokud jsou elektrody (desky) zasulfatovány, tj. pokryty kompaktní vrstvou síranu olovnatého, pak tam můžete lít nový elektolyt jak chcete, ale pořád to bude k prdu... Pokud jste baterce ublížil (ponechání delší dobu ve vybitém stavu, zamrznutí, překročení povolených proudů, vyschnutí atd.), pak je to nevratné. Osobně jsem jednou zkoušel oživovací pokusy, ale výsledek byl - KO forever. Da se to resit u cca 8/10 baterii pripojenim na specialni nabijecku ktera desulfituje. Cyklus trva to cca 48 hodin. Mam ji doma muzu to udelat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 28. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2009 No mozno by to aj fungovalo...ALE Pokial by ju vylial. Takze ako vylial? Otocil a vylial? A co usadeniny? Prip oloveny prach? Sadne medzi desticky a zacne pomaly skratovat clanky. Ako prichadza k vybuchom baterie pri nehodach v pripade otocenia na strechu? Presne takto...skratovanim clankov. Ked je raz nieco KO tak to neries... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CIJOML Vloženo 29. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2009 baterie se nevyleva jen se doleva destilka Doporucuju tento clanek http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=18 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 21. Září 2009 Sdílet Vloženo 21. Září 2009 chci si koupit novou vartu silver dynamic 77ah do o1 66kw. mam tam puvodni vartu 7 let. chtel bych vedet jestli mi pujde pres tu novou baterku ten plastovy kryt. diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hupy Frud Vloženo 28. Září 2009 Sdílet Vloženo 28. Září 2009 baterie se nevyleva jen se doleva destilka U bezúdržbové baterie se už ani ta destilka nedolévá, bo není kama ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 29. Září 2009 Sdílet Vloženo 29. Září 2009 chci si koupit novou vartu silver dynamic 77ah do o1 66kw. mam tam puvodni vartu 7 let. chtel bych vedet jestli mi pujde pres tu novou baterku ten plastovy kryt. diky Rozmery autobatéria Varta Silver Dynamic 77Ah sú: 278 dĺžka x 175 šírka x 190 výška. http://www.chip4power.sk/?t_id=592&k_id=76&p_id=14 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 29. Září 2009 Sdílet Vloženo 29. Září 2009 Já neŠel nejlevněji tady do mé TDI: http://www.pneuconex.cz/katalog-zbozi/auto...l-12v-74ah-700a Nebo znáte nějaký lepší ověřený odkaz ??? rok výroby zjistiím na baterce kde ??? děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 29. Září 2009 Sdílet Vloženo 29. Září 2009 Super cena. Datum výroby jsem na bateriích hledal již několikrát a i na více typech a nikdy jsem ho nenašel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blizard Vloženo 29. Září 2009 Sdílet Vloženo 29. Září 2009 (editace) Na ty nové baterie - "bezúdržbové" to chce taky novou nabíječku. Loni jsem odpravil jeden článek na 5 let staré AKUMĚ, jen proto, že mám klasickou 20 let starou domácí nabíječku, na staré baterie super, ale ty nové, nic moc. Já se rozhodl koupit tuto Corcel, tak snad to bude nabíjet dobře. Hlavně to už není jen to, že si nastavím A a pak hlídám. Jinak datum výroby je většinou vypálené do plastu - obalu, ale taková Bosch S3, co jsem koupil loni, tak na vyluštění datumu výroby jsem psal přímo výrobci, který mě pak poslal manuál na zjištění datum. Takže pro ty co maji Bosche, tak tady to jejich slavné datování: 13-ti místný kód (zpravidla vyražený na horním víku baterie mezi póly): např.: C 1 T 2 8 5 2 1 2 0 6 5 1 1.-3. místo = údaje výrobního závodu 4.-9. místo = rok, měsíc a den výroby, číslo směny 4.- 6. místo = rok a měsíc výroby 7.a 8. místo = den v měsíci 9. místo = číslo směny ve dni výroby 10.– 13. místo = pořadové číslo C - výrobní závod Česká Lípa 1 - výrobní linka T- tanková formace 2 - rok výroby 85 - květen 81- leden 90 - říjen 92- prosinec 21- kalendářní den v měsíci 2 - směna 0651 - pořadí ve směně C4T4820310182 Datum výroby : 3. únor 2004 No jak u blbů, proč tam není jen 29092009... Editováno: 29. Září 2009, autor: blizard Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 4. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2009 (editace) taky chci před zimou dát novou. Tak jak sem byl s Vartou spokojen doteď, tak najednou měním názor. Bezůdržbová blue dynamic a po necelých ctyřech letech neutáhne ani po dobu jedný hodiny parkovačky při zapnutém blinkru a vypnutém zapalování. A to zrovna levná nebyla. Musel jsem startovat přes kabely.. Když sem se tam nějak zapřemýšlel,rozhodl jsem se že se vrátím zpět v ke klasice. A proto nevíte o nějaké obyčejné dolívací baterii pro tdi? já našel jen tohle: http://www.autobaterie-vyhodne.cz/Akuma-Ex...V-74Ah-Prava-30 http://www.autobaterie-vyhodne.cz/Autobate...-12V-72Ah-Prava http://www.nejlevnejsi-autobaterie.cz/stor...h-650a-12v.html ale pak zase nejde odolat za tu cenu tý samý co jsem měl http://www.nejlevnejsi-autobaterie.cz/stor...varta-74ah.html takže nevim Editováno: 4. Říjen 2009, autor: dadaoct Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 4. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2009 ja uz byl rozhodnutej ze si taky koupim novou , jak jsem psal ma varta je puvodni 7let stara. Byl jsem u firmy ,kterou nasel pisatel Fire. Tam aku zmerili a rekli ze ji tam mam nechat, protoze je ve 100 stavu. Je to tim ze jezdim denne 50km do prace a 50km zpet takze malo startu a aku se stale dobiji. Jinak bych sel urcite do silver dynamic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mario1977 Vloženo 4. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2009 Ahojte. Mam v aute alternator 120 A. Sice sa divim ale je. Aku autobateriu tam mozem dat?? a s akym startovacim prudom? Dakujem za odpovede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 5. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2009 (editace) jakou chceš,když se ti tam vejde Jestli máš starch ,že ti to bude třeba přebíjet, tak buď v klidu. Dej nějakou 72 nebo 74 ah a proudem třeba 640,680 a vůbec nic se nestane.. Citroen dřív dával do hdi picassa a xsary myslím 44 ah a baterka mi tam vydržela sedm let bez problemu a možná na ní majitel ještě jezdí.. Obyč dolívací.. Alternátor 90A Editováno: 5. Říjen 2009, autor: dadaoct Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mario1977 Vloženo 6. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2009 super, diky moc, toto som potreboval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 6. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2009 tak sem našel jednu kamennou prodejnu se super cenama, prodávají teda hlavně Banner,ale ta pani majitelka mi doporučila udržbovou. Že i přes to, že z tý dražší udržbový mají větší rabat, všem lidem kterří nejsou jedniou do roka líný kouknout na hladinu elektrolytu, pokaždý doporučuje tuhle variantu. Levnější,spolehlivější,s větší životností. Za 2100 s daní do ní asi půjdu (do baterky). Myslím že to byla 74ah,680 A proud.. Bez daně krásná cena... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obrbaz Vloženo 7. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2009 My tam máme ještě originál od koupě auta (octavia 1,6 mr2001) a ani sme na ni nemuseli zatim šáhnout, což si myslím že na 8 et starou baterku je slušnej výkon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 7. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2009 My tam máme ještě originál od koupě auta (octavia 1,6 mr2001) a ani sme na ni nemuseli zatim šáhnout, což si myslím že na 8 et starou baterku je slušnej výkon. A kolko ma auto najazdenych kilometrou???? Lebo za 8r. mozes urobit aj 40 000km alebo aj 300 000km. a to uz nebudes mat povodnu baterku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obrbaz Vloženo 8. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2009 90 000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamo Vloženo 8. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2009 (editace) Mám batériu Banner Starting Bull - 62 Ah. Kúpil som nabíjačku Banner Accugard Car 1800mA. Po pripojení a následnom nabíjaní nabíjačka prejde do udržiavacieho módu - svieti kontrolka plne nabito ale po zmeraní elektrolytu hustomerom mi na hustomeri ukazuje stav nabito 50%. Overoval som to aj druhým hustomerom. Poradte ako docieliť 100% nabitia. Garážisti mi radia poriadne ju nabiť ( klasickou starou ) nabíjačkou po dobu 24 hod. Moja nabíjačka to nedokáže ? Baterka je dvojročná. Editováno: 8. Říjen 2009, autor: kamo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 1. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2009 Mám takový dotaz, půjde mi do O1, 1,9 TDi, AGR.... baterie EXIDE PREMIUM EA 852 bez problémů s velikostí a nějakým nastavováním ŘJ? díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.